Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@whoeier Welkom op de Community, leuk dat je jouw vraag hier stelt! :grin: Je nieuwe databundel zal bij een verandering altijd direct ingaan. Je behoudt bij aanpassing van het abonnement en wanneer je overgaat naar het nieuwe Klantvoordeel alleen je TV voucher en dat zal enkel zo zijn wanneer je alleen je internetsnelheid ophoogt. Als je iets anders aanpast (bijvoorbeeld TV/TV Box(en), vast Bellen), dan verdwijnt elke oud Klantvoordeel en krijg je die nieuwe kortingen. Long story short: je behoudt maar 1 onderdeel van het oude Klantvoordeel, op voorwaarde dat je enkel de internetsnelheid ophoogt.

 

@yurgr Dat zal ik meteen in orde maken voor je! Omdat we met een maand opzegtermijn werken, zullen TV en vast Bellen vanaf 4 maart geen onderdeel meer uitmaken van jouw abonnement. Je behoudt inderdaad jouw Klantvoordeel. :relaxed: Mag ik je nog verzoeken jouw apparatuur retour te sturen (TV Box)? Hoe je dit doet, kun je in het volgende topic zien: Hoe stuur ik de box terug?

Reputatie 3

Goedemiddag,

 

Ik zou graag Vast bellen en TV opzeggen, zodat ik alleen internet overhoud. Dit omdat we een poosje willen uitproberen hoe het bevalt om via streaming services te kijken (met name Netflix en Nlziet). Als ik het allemaal goed heb begrepen behoud ik dan wel de mobiel unlimited plus internet thuis klantvoordeel (internet voor 25 euro). Kunnen jullie dit bevestigen en in orde maken? Alvast bedankt en groet,

Jurjen

Hola,

Graag wil ik mijn abbo's wijzigen en gebruik maken van de nieuwe klantvoordeel, maar ik zit hier met wat vragen.

  • Momenteel een 10gb + 120min mobiel, als ik dit omzet naar een unlimited data, per wanneer gaat dat in?
  • Tmobile thuis alles-in-1, met additionele kortingen via tmobile klantvoordeel, als ik bovenstaande omzet, veranderen ook de klantvoordelen hiervan (Ik weet dat ik hiervoor het contract moet veranderen, hier staat een summiere beschrijving van welke voordelen behouden blijven en welke er vervalt, maar die omschrijft niet al mijn kortingen), wat blijft er nu werkelijk behouden in het voordeel en wat vervalt er?

Ik heb net gebeld naar 1200 maar helaas was het daar wat druk en gezien ik geen haast heb, post ik mijn vragen hier :)

Reputatie 7
Badge +16

Dat is je goed recht, in dat geval wens ik je alle goeds en veel plezier toe. Mocht je ons in de toekomst nog eens een kans willen geven, dan ben je altijd welkom. :relaxed:

Reputatie 2

ik heb totaal niets meer te melden.dus eigenlijk stopt het hier.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @theogtj11,

 

Wat ontzettend jammer dat je ons verlaat na zolang trouwe klant te zijn geweest! Ik vind het oprecht zeer spijtig dat jij je vernederd voelt. Wanneer je een abonnement opzegt op de einddatum van je huidige jaarcontract, dan kun je vanaf het moment van opzegging niets meer wijzigen aan het contract. Overigens ben ik heel benieuwd naar het aanbod dat jij gekregen hebt/op de website hebt gelezen aangaande een verlenging. Ik begrijp dat je niets meer te maken wilt hebben met T-Mobile Thuis en dat dit wellicht te brutaal is, maar mag ik je verzoeken mij een PM te sturen met dit verlengende aanbod? 

Reputatie 2

ik wou mijn contract verlengen maar toen ik hoorde dat ik dan meer ging betalen ben ik gaan zoeken naar een andere provider en heb die gevonden.dus heb ik op 29 januari mijn contract opgezegd.

het contract loopt op 5 maart af dus nog meer dan een maand.nu ga ik naar myt-mobilethuis maar kan daar niets meer doen.ik heb meerder keren gebeld met de klantenservice maar die behandelen mij als een hond.ik heb een 12 maanden contract maar mag nog geen 11 maande gebruik maken de service.

ik krijg morgen mijn pakket binnen van nieuwe provider als ik dat werkende heb dan doe ik alles van t-mobile in de doos en stuur het gelijk retour ik wil niets meer te maken hebben met t-mobilethuis.

sterker nog ook ga ik mijn mobiele abbo's vervroegd beeindigen.3 stuks zijn dat.

ik voel mij vernederd na meer dan 20 jaar met andere namen uiteindelijk werd het t-mobile ga ik weg.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Kabouter35,

 

Welkom op de Community, leuk dat je hier de vraag stelt! :smile: Ik zet het graag voor je aan, per wanneer zou je dit willen en welk vast Bellen pakket heb je in gedachten? 

 

-Vast Bellen Start: € 2,50 per maand - bellen vanaf € 0,13 per minuut

-Unlimited Vast Bellen: € 10,- per maand - onbeperkt bellen naar vaste nummers in NL

-Unlimited Vast Bellen Plus: € 15,- per maand - onbeperkt bellen naar vast en mobiel in NL

 

Laat het me weten, dan ga ik vervolgens voor je aan de slag!

Hallo u kunt zsm vaste telefonie voor me aanzetten alstublieft 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @erikvanb,

 

Welkom op de Community, leuk dat je jouw vraag hier stelt! :smile: Het is gelukt, TV en vast Bellen zullen vanaf 29 februari aanstaande (maand opzegtermijn) geen onderdeel meer zijn van je abonnement. Wanneer je dit in de toekomst toch weer wilt gebruiken, laat het ons weten of pas het aan op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis pagina: https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen. Mag ik je verzoeken jouw TV Box en bijbehorende afstandsbediening aan ons te retourneren? Hoe je dit doet, kun je hier vinden: Hoe stuur ik de box terug?.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @FuzzyRabbitz,

 

​Welkom op de Community, leuk dat je jouw vraag hier stelt! :smile: Mijn collega is me voor geweest en heeft ervoor gezorgd dat vast Bellen uit je abonnement wordt gehaald. Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het me weten. Veel plezier met jouw abonnement!

Hoi, ik zou graag mijn vast bellen en mijn tv abbonment willen beiendigennen alleen mijn internet behouden.

Hallo,

 

Bij deze allereerst even een vraagje.

 

Ik zit er aan te denken om optimaal gebruik te gaan maken van het uit en thuis klantenvoordeel, en ik heb al zowel een thuis als mobiel abonnement. Nu heb ik, zoals velen, een vast nummer gekregen bij het afsluiten van mijn alles in een abonnement, en ik zit er aan te denken om mijn vaste telefonie eraf te halen, gezien ik dit niet gebruik (en als ik mijn mobiele nummer over zet naar unlimited, zal ik het zeker niet nodig hebben!)

 

Mijn enige vraag is dit, zal dit invloed hebben op overige kortingen die ik heb, zoals het gratis tv kastje dat ik heb voor m’n tv? Zo niet, zou ik mijn vaste telefoon graag zo spoedig mogelijk uit m’n abonnement laten halen!

 

Met vriendelijke groet,

Nick

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @davyenanniek,

 

Dat heb ik voor je gedaan! Vanaf 28 februari aanstaande (opzegtermijn van een maand) zal vast Bellen niet langer onderdeel van je abonnement zijn. Mocht je dit weer willen gebruiken, geen probleem! Laat het ons weten of bel met 0800-0092. :wink:

Aangezien we vast bellen niet gebruiken wil ik deze graag uitzetten. Kunnen jullie me hiermee helpen? 

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +16

@Kku Het is geregeld, vanaf 27 februari aanstaande zal vast Bellen geen onderdeel meer zijn van jouw abonnement. Mocht je er toch weer gebruik van willen maken, laat het ons weten. :wink:

 

@geffas Wat gaaf dat je jouw abonnement wilt aanpassen! Ik zet dit graag voor je in werking, maar wil je er eerst op attenderen dat we sinds de invoering van onze nieuw Uit & Thuis proposities andere prijzen hanteren. Check jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis pagina voor meer info: https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen/internet. Wellicht is het voor jou handiger, ook met het oog op ons nieuwe Klantvoordeel, om een vernieuwd contract aan te gaan. Hiervoor mag je bellen met 0800-0419. Ik weet zeker dat mijn collega’s je met alle liefde aan het meeste geschikte pakket helpen. :smile:

Hi,

Ik wil graag mijn interactieve tv abonnement stopzetten en mijn internet snelheid aanpassen van 750MB naar 1000MB. Kunnen jullie mij daarmee helpen? Voorzover ik kan zien kan ik niet zelf tv uitzetten via mijn persoonlijke pagina, maar misschien zie ik iets over het hoofd.

 

Vriendelijke groeten

 

Roel Hans

Reputatie 2

Graag had ik bij dezen het vast bellen willen laten stopzetten in mijn pakket.

Bvd

@Donder03 @Kaj-DenHaag  @MJOuwejan Ik heb voor jullie alle drie de wijzigingen doorgevoerd met 1 maand opzegtermijn! :)

@MJOuwejan Je kan de snelheid voor je vaste internet omzetten naar het Uit & Thuis voordeel, je ontvangt dan inderdaad € 5,- op je Internet. De rest van je Thuis abonnement blijft dan ongewijzigd. Voor je mobiele abonnement behoudt je ook dezelfde korting maar je gaat dan wel akkoord met de nieuwe voorwaarden voor beide abonnementen.

Hallo,

Kan van mijn alles in 1 pakket interactieve TV abonnement en vaste telefoon uitgezet worden?

En als we dan toch bezig zijn internet omzetten in de nieuwe internet fast (100 mb)? Klopt het dat ik dan mijn klantvoordeel op mijn mobiele abonnement behoudt en op internet €5,- korting krijg?

Avast bedankt. Matthias

 

@Brian Dat was inderdaad een poging om het thuis bellen pakket stop te zetten. Kan jij dit voor mij regelen?

Bedankt!

 

Reputatie 1

Aangezien ik geen gebruik maak van mijn huistelefoon, zou ik graag het Vast Bellen uit willen laten zetten.

De rest mag gewoon blijven ;)

 

Dank!

Reputatie 7

@GerryFR @Edwin A Ik heb Bellen met een maand opzegtermijn voor je stopgezet! :slight_smile:

@JePe55 Ik heb het bij Jason nagevraagd en hij komt er morgen bij je op terug!

@Kaj-DenHaag Ik zie dat er vandaag een wijziging is gedaan in het Bellen abonnement. Was dit in een poging om het Bellen pakket stop te zetten? :slight_smile:  Als ik hem inderdaad moet beëindigen laat het dan nog even weten!

Hoi,

Ik wil graag mijn vast bellen stopzetten, omdat ik het niet gebruik!

Alvast bedankt :)

 

 

Reputatie 2

Hoi @JePe55 Goed dat je aan de bel trekt, ik krijg hetzelfde error-scherm als dat jij te zien krijgt. Lijkt op een fout in het link-protocol. Ik heb het neergelegd bij de specialisten! Er wordt aan gewerkt dit zo spoedig mogelijk te herstellen voor je. Sorry voor het ongemak. :wink:

 

Hi @Shahrooz Fortunately I see you’ve already been helped by a colleague of mine! If there’s anything else we can assist you with, please let me know. I’d be more than happy to help. :relaxed:


@Jason Is er al een oplossing? Ik heb nog steeds geen volledige inzage in my T-mobile? Indien niet, kan jij dan aub voor mij ‘Infotainment’ en ‘Entertainment’ uit de klantenvoordeel abonnementen uitzetten en Foxsports daarvoor in de plaats activeren? Mochten er opzegtermijnen of kosten aan verbonden zijn laat mij dit dan aub weten.

Thanks :thumbsup_tone1:

Reageer