Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Hallo,

Ik zou graag vast bellen uit mijn pakket willen halen. Ik heb het destijds alleen maar aangevinkt vanwege de korting de eerste zes maanden maar deze zijn inmiddels voorbij. Scheelt toch weer 2,50. Alvast bedankt!

Ik wil mijn abonament voor t-mobiel huis annuleren. Ik kon dat niet doen door het opgegeven telefoonnummer te bellen. Ik wachtte bijna een uur tot iemand de telefoon opnam !

Reputatie 7
@Opwierde Ga ik voor je regelen! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?

@Puelinckx Ik wissel jouw TV Box graag om voor eentje mét HD-recorder. Kun ook jij mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?

@jwrijswijk Ik leg het je graag uit! Eerst geef je mij door welke TV Box je uit jouw abonnement wilt hebben. Hiervoor kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen. Hierna kun je de Box naar ons terugsturen. Je krijgt van ons een retourdoos opgestuurd, maar als je hier niet op wilt wachten kun je ook zelf een doos pakken om de Box in terug te sturen naar ons. In deze video zie je hoe dat gaat. Je vraag over het omzetten van jouw abonnement voor de snelheid begrijp ik niet helemaal. Bedoel je misschien Klantvoordeel?

@harmen65 Geen probleem! Welke gebruik je niet meer? Deze kan ik voor je uit jouw abonnement verwijderen. Stuur mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer, dan ga ik voor je aan de slag.

@Austrofrits Ik help je verder. 🙂 Ik zal jouw abonnement omzetten naar Internet Only Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat jouw TV en Vast Bellen stoppen!
Hoi, Wil je bij mij vaste telefonie en TV voorlopig stopzetten?
Bedankt
Ik heb een alles in 1 pakket, maar gebruik nooit meer de vaste telefoonlijn i.v.m mobiel.
Kan dit stop gezet worden?
Reputatie 7
Badge +16

@Erik Ned Het is gelukt! Vanaf 3 januari aanstaande zal vast Bellen uit je abonnement zijn. Let wel op dat jouw vaste telefoonnummer bij ons dan verdwijnt. Veel plezier met jouw abonnement. :smile:

Reputatie 2

ik heb 12 augustus film 1 genomen met 7,50 korting tot en met 11 september.

nu krijg ik mijn factuur over september en daar betaal ik 12,25 over de hele maand terwijl hij op 11 september word stop gezet ik zou 2,75 moeten betalen over die 11 dagen.

4,84 augustus en 2,75 september ik heb contact gehad met de klanten service maar die blijft erbij dat het juist is.nu betaal ik dus 12,25 te veel.

wat kan ik hiermee.

Hallo, ik zou graag vast bellen en interactive televisie uit mijn abonnement willen halen. De vaste lijn gebruik ik niet en ik maak niet of nauwelijks gebruik van interactieve televisie. Internet wil ik wel graag behouden.

Ik hoor graag of dit via deze weg geregeld kan worden 🙂.
Reputatie 7
@jaap te nb Hi Jaap, ik heb je Vast Bellen abonnement stopgezet met een maand opzegtermijn per 13-02-2019!

@fgrootendorst Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je zelf om een TV abonnement zonder TV Box hebt gevraagd. Ook staat er nog een afspraak met onze installateur open maar zo te zien heb je de modem zelf al aangesloten. Ik hoor graag wat de bedoeling is, dan pas ik het abonnement voor je aan!

@Emmuli Mijn collega heeft al een TV Box voor je toegvoegd en deze komt naar je toe!

@Ansb Ik kijk graag met je mee! Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer?

@tussenbroek Jammer om te horen dat het TV pakket je niet bevalt! Ik kan het TV pakket weer voor je uitzetten, ook van jou heb ik dan je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer nodig via een privébericht! Het klopt dat je geen extra korting hebt ontvangen, deze wordt alleen toegepast wanneer je een Internet + TV of Alles-in-één pakket kiest bij je aanmelding. Als je je pakket later wijzigt dan ontvang je geen korting.

@Hageman Dat is zeker mogelijk! Als ik je Bellen pakket stop zet dan komt je vaste telefoonnummer alleen wel te vervallen. Als je het pakket later weer aan wil zetten en je nummer wil behouden dan kan je het pakket beter aan laten staan. Ik hoor graag wat je voorkeur heeft, dan pas ik het voor je aan!
Beste,

Ik wil het vastbellen van T-Mobile opzeggen. We maken er geen gebruik van. Het lukt niet via my t-mobile thuis.

Met vriendelijke groet,
Robert
Hallo wij hebben T-Mobile Thuis met 3 Interactieve TV Boxen, maar zou eigenlijk daarvoor in de plaats 1 Interactieve TV Box met harddiskrecorder willen hebben waarmee ik kan opnemen, kan dit geregeld worden? Groet
@Brian Klopt, maar ik wil graag dat je mijn televisie abbo voorlopig stopzet. (wilde alleen voor de duidelijkheid vermelden dat ik geen kastje heb zodat je niet vraagt of ik die wil terugsturen...) inderdaad heb ik geen installateur meer nodig. bedankt
Hallo,

graag interactieve TV en vast bellen uitzetten, wij gebruiken alleen internet.

Groeten, Marleen

Klantnummer: DTM22423

Ik wil graag vaste telefonie uitschakelen in mijn t-mobile abonnement. Deze was onderdeel van een voordeelpakket bij het aanschaffen van de aansluiting. Ik gebruik het niet en wil het daarom uitzetten. Verder ben ik erg tevreden met t-mobile. 

Mvg, 

Paul


Ik heb ook dit probleem. Hoe kan ik vaste telefonie uitzetten?

Ik ging er bij de aanvraag van Thuis vanuit dat opnemen standaard in het pakket zat. Vandaag aangesloten en helaas blijkt dit niet zo te zijn. Na het lezen van de handleiding zie ik dat ik hiervoor een harddisk recorder nodig heb. Ik heb deze optie bij de aanvraag niet gezien. Volgend community kan ik deze toevoegen via abonnement wijzigen, maar hier is alleen de standaard TV box die ik al heb zichtbaar. Alternatief is Cloud opnemen aanzetten, maar dit lukt ook niet, omdat deze ook niet zichtbaar is in My T-Mobile Thuis. Hoe kan ik  zorgen dat ik weer kan opnemen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @theogtj11, top dat je om hulp vraagt bij het berekenen van wat je te veel betaald hebt. Ik heb er meteen naar gekeken en kom tot de volgende conclusie:

Je hebt op 12 augustus inderdaad Film1 genomen en hebt deze tot 11 september ontvangen (direct op 12 augustus verwijderd met één maand opzegtermijn). De standaard maandprijs voor Film1 is €15,00, omdat je echter de eerste maand € 7,50 korting ontvangt, betaal je de eerste maand slechts € 7,50. Op de aankomende factuur van september zie ik vier bedragen staan die met Film1 te maken hebben:

  1. € 15,00
  2. € 9,64
  3. -€ 4,84
  4. -€ 2,75 

Dit is samen € 17,05. Omdat je slechts één maand van Film1 hebt genoten, hoor je € 7,50 te betalen. € 17,05 - € 7,50 is € 9,55. Je hebt dus € 9,55 te veel betaald. Dit bedrag zal ik vergoeden zodat het op een volgende rekening in mindering wordt gebracht op jouw maandbedrag. Sorry voor het ongemak!

 

Hallo,

Ik heb inmiddels bijna 2 weken geleden de gevraagde gegevens ingeleverd voor het overzetten van mijn contract. Behalve een automatische ontvangstbevestiging nog niets gehoord. De klantenservice is totaal onbereikbaar, al weken (wijzig alsjeblieft "de wachttijd is momenteel langer dan u van ons gewend bent" naar "de wachttijd is onmogelijk lang zoals u van ons gewend bent"). Wat nu? 

Reputatie 2

Momenteel is het nog niet mogelijk om van netwerk te switchen, maar ik weet wel dat er binnen niet al te lange tijd een mogelijkheid komt om soepel van netwerk te wisselen. Hoe dit er exact uit gaat zien, en wanneer de precieze lanceerdatum is, durf ik niet precies te zeggen. Mocht je hier naar uitkijken, dan stuur ik je graag een berichtje wanneer het moment daar is. :relaxed:

Dear @Cal. Can you also keep me updated on the possibility to switch. I just discussed with Customer Service and they told me that in order to switch to 1000 Mbps I need to terminate my old contract, ask for new contract (and pay new installation costs) and I will have no internet for approximately 3 weeks. A bit customer unfriendly attitude. Is it really that complicated to switch?

 

Reputatie 7
@Halma90 Dat kan zeker! Ik kan Bellen en TV voor je opzeggen met een maand opzegtermijn, laat het mij nog even weten dan voer ik dit voor je door!

@d.schoot Ook voor jou kan ik de TV Boxen omwisselen voor één TV Box met opnamefunctie. Voor de duidelijkheid je kan dan nog alleen via deze TV Box tv kijken, dus op één tv.
Hoi, Ik wil graag mijn vast bellen abonnement stopzetten. Alvast bedankt!
Hoi hoi,

Ik zou graag vast bellen uit het pakket willen verwijderen omdat we al een tijdje geen gebruik hiervan maken. Ik kan het zelf niet regelen op de een of andere manier.
Kunnen jullie dit voor me doen?

Alvast bedankt!
Groet,
Marlie
@Brian Dat is prima! Bedankt!
@Brian Daar ben ik mij van bewust, vaste nummer mag vervallen
Hallo, ik wil graag Interactieve TV toevoegen aan mijn abonnement, willen jullie dat in orde maken voor me?

Alvast bedankt!

Ik wil ook graag mijn vast bellen stoppen.  Werd met een pakket geleverd, maar was nooit nodig.  Alvast bedankt.

Reageer