Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Reputatie 1

Hallo 'tmobile ik wil vast Bellen graag uitzetten

 

Dank uu

Hoi, 

Ik heb een abonnement voor T-Mobile Thuis met vast bellen. Nu gebruik ik dit niet meer. 

Zouden jullie vast bellen bij mij kunnen stopzetten?

 

Bvd,

Reputatie 7
Badge +16

Hahaha in al mijn enthousiasme maak ik er gelijk TV en vast Bellen van! Nee hoor geen zorgen, vanaf 14 februari (mooie datum!) zal vast Bellen geen onderdeel meer zijn van je abonnement. :wink:

@loopezz Ik vrees dat jouw bericht ertussen geglipt is, mijn oprechte excuses! Ik ga er gelijk achteraan om ervoor te zorgen dat zodra jouw halfjaarlijkse korting vervalt, vast Bellen en TV niet langer onderdeel zijn van jouw abonnement. Mag ik je nog verzoeken de apparatuur (TV Box) aan ons te retourneren alsjeblieft? Hoe je dit doet, lees je in de e-mail die je straks van me krijgt. :wink:

 

Wat betreft je tweede vraag: de mobiele korting vervalt zodra je een nieuw prijsplan aanneemt. We hanteren nu een ander Klantvoordeel dan het vorige waardoor de maandbedragen soms veel lager uitkomen en dat is goed nieuws! In enkele gevallen is het verstandiger bij het ‘oude’ te blijven - zo eerlijk zijn we dan wel natuurlijk.

Ik vrees dat er een misverstand is. Tv willen we nog wel graag namelijk! 🙂 Alleen Bellen niet meer i.v.m. het vervallen van de halfjaarlijkse korting.

Reputatie 7
Badge +16

@loopezz Ik vrees dat jouw bericht ertussen geglipt is, mijn oprechte excuses! Ik ga er gelijk achteraan om ervoor te zorgen dat zodra jouw halfjaarlijkse korting vervalt, vast Bellen en TV niet langer onderdeel zijn van jouw abonnement. Mag ik je nog verzoeken de apparatuur (TV Box) aan ons te retourneren alsjeblieft? Hoe je dit doet, lees je in de e-mail die je straks van me krijgt. :wink:

 

Wat betreft je tweede vraag: de mobiele korting vervalt zodra je een nieuw prijsplan aanneemt. We hanteren nu een ander Klantvoordeel dan het vorige waardoor de maandbedragen soms veel lager uitkomen en dat is goed nieuws! In enkele gevallen is het verstandiger bij het ‘oude’ te blijven - zo eerlijk zijn we dan wel natuurlijk.

Beste,

graag willen ook wij Bellen uit ons Thuis pakket halen i.v.m. (bijna) einde van het halfjaar.

Tevens vraag ik mij af of het slim is om de 100 Mbit om te zetten naar het nieuwe prijsplan. Volgens het nieuwe prijsplan zou dat namelijk ± 3 euro per maand schelen. Behoud ik dan nog wel mijn Sim only voordeel (+2 GB extra data)?

Alvast bedankt.

Helaas nog geen antwoord gekregen. @Jason 

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan! Het is geregeld, vanaf 15 februari zit vast Bellen niet langer in jouw abonnement. Dit komt omdat we een maand opzegtermijn hanteren. Als ik iets anders voor je kan doen, laat het me weten. :smile:

Reputatie 2

Hi @Jason,

Dank voor je reactie! Zou je telefonie voor mij uit kunnen zetten dan in dat geval?

Dank alvast!

 

Groetjes,

Bart

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Lama119,

 

Wat gaaf dat je een vernieuwd aanbod wilt ontvangen, dit gaan we zeker in orde maken voor je! Wanneer je vaste telefonie nu aan laat staan, is dit niet van invloed op het aanbod dat je straks kunt krijgen. De propositie is dus zogezegd een opzichzelfstaand aanbod en niet onderhevig aan wat je hebt op het moment dat je gaat verlengen. De uitzondering wanneer je switcht que technologie: Glasvezel naar DSL, of andersom dan even daargelaten natuurlijk. :wink: Je mag 3 maanden van te voren verlengen en de verlenging gaat in op de einddatum van je lopende contract.

Reputatie 2

Hallo,

Ik gebruik de optie vast bellen in mijn thuis abonnement niet maar dit was voordeliger bij het afsluiten van het abonnement 9 maanden geleden. Wat kan ik het beste doen om de laagste prijs te krijgen aangezien ik ook bijna alweer mag verlengen?

  • nu telefonie uit laten zetten, scheelt 2.56 p/m.
  • of telefonie aan laten zodat je een beter “alles in één” aanbod krijgt bij verlengen

Bonusvraag: hoe lang van te voren mag je weer verlengen en vanaf wanneer gaat die prijs dan in?

Met andere woorden, hoeveel maanden per jaar betaal je de “volle” prijs?

Groetjes, 

Bart

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @JePe55 Goed dat je aan de bel trekt, ik krijg hetzelfde error-scherm als dat jij te zien krijgt. Lijkt op een fout in het link-protocol. Ik heb het neergelegd bij de specialisten! Er wordt aan gewerkt dit zo spoedig mogelijk te herstellen voor je. Sorry voor het ongemak. :wink:

 

Hi @Shahrooz Fortunately I see you’ve already been helped by a colleague of mine! If there’s anything else we can assist you with, please let me know. I’d be more than happy to help. :relaxed:

Hello,

I got TV and fixed call in an actie but I'm not using them. So, I want to change my contract to home internet only (remove tv and call). I couldn't do this on my customer panel.. there is no switch to turn it off! or cancel it..

Could you do this for me?

Thanks,

Reputatie 2

Goedemiddag,

Klopt het dat er storingen zijn op https://thuismy.t-mobile.nl?

Ik probeer mijn klantvoordeel tv-pakketten te wisselen, maar kom al sinds 3 dagen elke keer terecht op https://thuismy.t-mobile.nl/error.

Zowel Chrome als Firefox geprobeerd.

Thanks.

Beste,

graag willen ook wij Bellen uit ons Thuis pakket halen i.v.m. (bijna) einde van het halfjaar.

Tevens vraag ik mij af of het slim is om de 100 Mbit om te zetten naar het nieuwe prijsplan. Volgens het nieuwe prijsplan zou dat namelijk ± 3 euro per maand schelen. Behoud ik dan nog wel mijn Sim only voordeel (+2 GB extra data)?

Alvast bedankt.

Reputatie 7

Hi @Henri Lipman, ik heb je Bellen pakket stopgezet  met de maand opzegtermijn per 08-02-2020. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust! :wink:  

Beste,

Ik wil graag mijn vast bellen opzeggen aangezien ik er geen gebruik van maak. 
 

mvg

 

Reputatie 7

Hi @seender058, dat kan zeker! Als je mij een privébericht stuurt met je volledige adres, geboortedatum, laatste vier cijfers van het rekeningnummer en per wanneer je van Bellen gebruik wil maken dan pas ik het voor je aan!

Hallo,

Kunnen jullie voor mij Vast Bellen aanzetten?

Alvast bedankt!

Reputatie 7

@MrMaa Goed dat het gelukt is! Je kan al veel dingen zelf regelen via My T-Mobile Thuis maar het aan kunnen passen van je gehele pakket kan op dit moment nog niet. Wordt aan gewerkt. :wink:

@Arsto Ik heb Bellen en TV stopgezet met de maand opzegtermijn per 05-02-2020.

@A.Hoekstra Voor jou heb ik Bellen stopgezet :slight_smile:.

@Cahide Ik zie dat mijn collega vanmiddag Bellen al voor je aan heeft gezet, top! Als je echt een spoedvraag hebt dan kan je inderdaad beter telefonisch contact opnemen, op de Community houden we ongeveer 1 a 2 dagen reactietijd aan zodat mensen de gelegenheid krijgen om te antwoorden. Je krijgt altijd reactie maar vanwege de aard van de Community is dit niet het snelste kanaal.

@rensx.ox Ik zie dat he toch gelukt is via Facebook, helemaal goed. :smiley: Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

 

 

Reputatie 2

Goedemiddag!

Wij hebben gemerkt dat we eigenlijk zo goed als geen tv meer kijken en willen dit dus uit ons (Internet+TV) abonnement halen. Zouden jullie dit voor ons eruit willen halen?

Uiteraard gebruiken we nog wel internet en we hebben een mobiel abonnement bij jullie, dat willen we zo houden.

Overigens zag ik dat de abonnementskosten voor internet 50 (Basic) €30,00 p.mnd. bedraagt (nu een tijdelijke actie zelfs €25,00). Wij betalen elke maand € 33,94 voor dit abonnement!? Kan dit ook veranderd worden?

Alvast bedankt voor alle moeite!

 

PS: Heb jullie trouwens ook via FB messenger benaderd, maar daar kwam ik niet veel verder met de chat robot. Dus dat mag je als niet verzonden beschouwen. Hopelijk heb ik hier meer geluk met reactie ;-)

Hallo,

Willen jullie tmobile thuis telefonie voor mij aanzetten. Graag met enige spoed. Ik heb nu alleen internet abb. En wil ook thuis telefonie aanzetten.

Beste,

Kunnen jullie het vast bellen stopzetten bij mijn abonnement? 

Alvast bedankt.

Goedenavond, 

Graag wil ik telefoon en tv stopzetten. Tegenwoordig wordt alles gestreamed. Kunnen jullie dit regelen, want het lukt mij niet in my tmobile. 

Alvast bedankt. 

Hoi,

Graag het vast bellen in mijn pakket stopzetten, ik maak daar geen gebruik van.

Ik snap overigens niet waarom ik dit op deze manier moet aanvragen via een forum post, en ik dit niet gewoon zelf in mijn omgevening kan aanpassen.

met vriendelijke groet en alvast dank!

 

Update; heb gebeld met klantenserive. is meteen aangepast, dus opgelost. ging snel.

Reputatie 7

Hey @Bust3R,

Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik je verzoek spoedig verwerken! 
 

Hoi @VSS,

Your wish is my command. Zojuist heb ik vast Bellen Start toegevoegd aan je pakket. Je ontvangt een e-mail met de exacte gegevens. :relaxed:

Hi ​​​@RolandV,

Ik heb zojuist je vast Bellen pakket uit je abonnement gehaald met één maand opzegtermijn. E-mail met de bevestiging volgt!

Reageer