Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Reputatie 1

Graag wil ik de interactieve TV opzeggen uit mijn Internet Thuis abonnement. Ik wil alleen het internetsignaal behouden. Is het ook zinvol om de TV box op te zeggen of scheelt dat niets in abonnementsbedrag (ik betaal 5 euro voor de box maar krijg daar ook 5 euro korting op).

Graag ontvang ik een mail met de bevestiging van de wijziging van mijn abonnement. 


Dank je;

Met vriendelijke groeten,

Mark 

Reputatie 7

Hoi @ReDSw, ik heb TV en vast Bellen per 7-1-2020 uit je pakket gehaald. Bevestiging zit in je inbox!

 

Hoi @Sami2014 en @M_88, ik heb vast Bellen per 7-1-2020 uit jullie pakket gehaald. Bevestiging zit in je inbox!

 

Hoi @Dorgeli, ik heb de wijziging doorgevoerd. Je ontvangt binnenkort de TV Box met opnamefunctie. Vergeet niet de oude te retourneren

 

 

 

 

Ik wil mijn vaste telefoon opzeggen. Ik gebruik het niet.

Kan dit echter niet in mijn T-mobile. 

Kan een moderator dit evt. aanpassen? 

Ingang, z.s.m. 

Alvast bedankt! ​​​​

Hallo,

 

ik wil ook graag Vast Bellen uit mijn abonnement halen. Graag jullie ondersteuning hierin.

 

met vriendelijke groet,

Arjan

Hallo, 

 

Ik wil graag vast bellen en tv uit mijn abonnement halen, ik wil alleen nog gebruik maken van het internet. Zouden jullie dit voor mij kunnen doen?

 

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

Leanne

Ik zou graag mijn tv box zonder opname functie willen omruilen voor eentje met opname functie.  Geld ook daar de 5 euro korting voor die je krijgt als je 1 tv box  krijgt?

Reputatie 4

Hey @GerApp! Zo te zien heeft één van mijn collega's dit al voor je in orde gemaakt. Fijn! :muscle_tone2:

 

@Garjan @Leanneeva, Ik heb dit direct voor jullie in orde gemaakt. Jullie ontvangen van mij een bevestiging per e-mail! 

 

@Bert 1954 Dit heb ik direct geregeld Bert. Je krijgt inderdaad nog steeds €5 korting, op de TV Box met opnamefunctie. Deze is normaal €10 per maand, voor jou €5. Ook jij ontvangt van mij een bevestiging per e-mail! :smile:

 

 

Beste T-Mobile,

Ik zou graag mijn vast bellen / Bellen Start stop zetten. Destijds voor korting benodigd, maar nooit gebruikt.

Alvast bedankt!

Hoi,

 

Ik heb de eerste maanden bij T-Mobile veel problemen gehad met mijn TV box, nu bijna een half jaar verder is de actie verlopen van 6 maanden gratis TV. Nu wil ik graag mijn TV abonnement stop zetten, maar ik kan dit nergens terug vinden.

Kunnen jullie voor mij het TV-abonnement stop zetten 6 maanden na de eerste dag dat ik TV had (dit zodat er geen extra kosten bij komen).

Hoor het graag,

Met vriendelijke groet,

Roy Elbers

Goedemiddag,

Ik zou graag per direct het vaste bellen uit mijn abonnement willen schrappen.

Kunnen jullie dat doorvoeren?
 

Alvast dank

Reputatie 7

@Rtoom Ik heb je Bellen pakkket per 16-01-2020 stopgezet!

@royelbers Voor jou heb ik het TV pakket stopgezet per 22-01-2020 wanneer de kroting af loopt. Wil je wel gebruik blijven maken van Bellen?

@F4PX Ook voor jou pas ik het graag aan maar ik heb je klantgegevens niet. Als je mij een privébericht wil sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer dan zet ik het Bellen pakket voor je uit!

 

Beste Brain,

Ook graag voor mij het Bellen uitzetten!

Bedankt voor het regelen.

Voor mij ook graag het bellen uitzetten, deze wordt niet gebruikt.
 

Alvast dank!

Reputatie 1

Ik wil ook graag het Vast Bellen uit ons abonnement halen, ook hier gebruiken we het eigenlijk niet meer. 

Alvast bedankt!

 

Reputatie 7

Hey @royelbers & @FQR,

Ik heb zojuist jullie vast Bellen pakket uitgezet. De e-mail met de bevestiging volgt! :wink:

Goedemiddag,

Ik zou graag mijn TV Box zonder harddisk om willen ruilen voor een TV Box met harddisk, zodat ik op kan nemen.

Heb vanmiddag via my T-Mobile de TV Box zonder harddisk al opgezegd, maar kan nu niet de TV Box met harddisk bestellen omdat er een bestelling actief is van de opzegging van de TV Box zonder harddisk.

Is het mogelijk de boxen om te ruilen, zodat ik niet zonder kom te zitten?

Gr. Martin

Hallo Mods

 

Ik wil graag, na beëindiging van de kortingsperiode, TV en Vast bellen stopzetten.

Alvast bedankt.

Gr. Arno

Beste T-Mobile  moderator(s),

 

Ik heb 14 dagen geleden gevraagd om mijn vaste telefonie uit mijn abonnement te halen maar heb nog geen reactie mogen ontvangen.

Kan iemand daar even naar kijken en alsnog de vaste verbinding uitschakelen en mijn maandelijks betaal-bedrag aanpassen?

 

Alvast bedankt.

Mijn korting van het eerste half-jaar verloopt bijna. Kunnen jullie het vast-bellen stopzetten wanneer mijn kortingsperiode is verlopen? Alvast bedankt. Gr Rob

Goedemiddag,

Ik zou graag mijn TV Box zonder harddisk om willen ruilen voor een TV Box met harddisk, zodat ik op kan nemen.

Heb vanmiddag via my T-Mobile de TV Box zonder harddisk al opgezegd, maar kan nu niet de TV Box met harddisk bestellen omdat er een bestelling actief is van de opzegging van de TV Box zonder harddisk.

Is het mogelijk de boxen om te ruilen, zodat ik niet zonder kom te zitten?

Gr. Martin

Helpdesk T-Mobile gebeld hierover en het is inmiddels opgelost.

Reputatie 7

@Maannaro Goed om te horen dat het gelukt is, veel kijkplezier!

@Arno71 Ik heb TV en Bellen stopgezet per 02-01-2020. :slight_smile:

@LukeUtrVastB Excuses, zo te zien hebben we jouw bericht over het hoofd gezien. Ik heb bij deze je Bellen pakket stopgezet!

@87rob87 Dat kan zeker! Als je mij even een privébericht wil sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer dan pas ik het graag voor je aan.

 

 

 

Hallo, 

 

Ik wil graag Interactieve TV + Interactieve TV Box uit mijn abonnement halen, ik wil alleen nog gebruik maken van het internet. Zouden jullie dit voor mij kunnen regelen?

 

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

Dennis

Hoi,

ik wil graag vast bellen en interactieve televisie uitzetten. Internet wil ik graag blijven houden. Kunnen jullie me hierbij helpen?

Verder zag ik net dat dezelfde internet-verbinding (glasvezel met 50MBit) nu 30€ pm aangeboden wordt ipv 32.50€ wat ik op dit moment betaal. Kan ik gebruik maken van de nieuwe prijzen?

Alvast bedankt en groet,
Malte

Hoi,

Ik wil graag vast bellen en tv uit mijn abonnement halen, ik wil alleen nog gebruik maken van het internet. Zouden jullie dit voor mij kunnen doen?

 

ennuh fijne feestdagen natuurlijk :)

hallo

ik wil graag de interactieve tv uit mijn abonnement halen. Ik wil alleen internet overhouden

Reageer