Sticky

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!
Reputatie 7
Badge +15
  • T-Mobile Moderator
  • 8581 reacties

Abonnement wijzigen? Check dan dit topic! We hebben alles op een rijtje gezet. Je kunt jouw internetsnelheid te allen tijde wijzigen, Vast Bellen en TV zijn onderdeel van je jaarcontract. Deze kun je wel aanzetten, mocht je aanvankelijk enkel voor Internet gekozen hebben, maar kun je niet tussentijds uitzetten. Het hangt af van de aanpassing of het direct wordt doorgevoerd of een korte tijd duurt. Houd er rekening mee dat sommige wijzigingen maar één keer per maand doorgevoerd kunnen worden. Het wijzigen van je abonnement is gratis, maar je maandelijkse abonnementskosten wijzigen natuurlijk wel mee.

 

Let op: vanaf maandag 24 januari 2022 hebben we een nieuw aanbod en nieuwe prijzen voor T-Mobile voor thuis. Check dit handige topic voor alle ins en outs: 

 

Veel wijzigingen kunnen al gedaan worden via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account. Kom je er niet uit? Geen zorgen! Geef een seintje in dit topic, dan helpen wij je graag.

 

T-Mobile TV

 

Wil je een TV-abonnement erbij nemen of juist uitzetten en ben je al klant van T-Mobile voor thuis? Je kunt makkelijk zelf TV aan- of uitzetten in My T-Mobile Thuis. Binnen een paar klikken heb je het geregeld. Klik op de volgende link om je TV-abonnement aan te zetten: TV-abonnement aanpassen.

TV Box toevoegen en/of verwijderen

Wil je in meerdere kamers van TV van T-Mobile voor thuis genieten? Dan heb je per tv een TV Box nodig. Je kunt eenvoudig meerdere boxen toevoegen, maar ook boxen verwijderen. Via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account, kun je dit gemakkelijk aanpassen: TV Box(en) toevoegen/verwijderen.

 

Zonder TV Box tv-kijken?

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu! Neem een kijkje in het handige artikel in onze Wiki: 

 

 

Je TV-zenders wijzigen

Je kunt je TV-abonnement eenvoudig uitbreiden met één van onze Themapakketten of Premium zenders. De Themapakketten kun je op elk moment aan- of uitzetten. Voor de Premium zenders geldt een opzegtermijn van één maand. Je kunt zowel Themapakketten als Premium zenders zelf eenvoudig aan- of uitzetten via My T-Mobile Thuis: TV pakketten wijzigen.

 

Cloud Opnemen

Maak je al gebruik van ons nieuwe TV platform? In dat geval kan je makkelijk Cloud Opnemen aan- en uitzetten binnen je My T-Mobile Thuis. Na het activeren kan je op elke TV Box van jouw opnames genieten! De opzegtermijn van Cloud Opnemen is één dag. Let op: als je nog niet bent overgezet naar het nieuwe TV-platform, is het niet mogelijk om Cloud Opnemen te activeren. Wij zijn op dit moment iedereen aan het overzetten naar T-Mobile TV. Zodra je overgezet wordt, ontvang je hierover bericht.


 

 

Internet

 

Wil je sneller internet en is dat mogelijk op je adres? Of is een lagere snelheid voldoende, dan kan dat. Regel het heel makkelijk in: My T-Mobile Thuis! Let er wel op dat bij het wijzigen van je internetsnelheid je maandelijkse abonnementskosten voor Internet ook mee wijzigen.


Wifi Plus aanzetten

Ervaar je problemen met de snelheid, stabiliteit, of het bereik van jouw wifi? Met onze wifipunten bieden wij je een oplossing. Via My T-Mobile Thuis kan je 1, 2, of 3 wifipunten bestellen of opzeggen binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. De eerste maand kan je de wifipunten gratis uitproberen en de opzegtermijn is één maand.


 

Klantvoordeel 

 

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement? Combineer je internetabonnement met één of meerdere mobiele abonnementen van T-Mobile en ontvang maandelijks extra korting. Klik op de volgende link om jouw Klantvoordeel te activeren: Klantvoordeel T-Mobile.

 

 

Wat kun je nog meer zelf wijzigen?


Instellingen wijzigen

Wil je de instellingen van jouw TV, wifi, Bellen of e-mail wijzigen? Op deze pagina kun je eenvoudig de instellingen van, bijvoorbeeld, je wifinetwerk aanpassen. Zo kun je je wifinaam en wifikanaal veranderen en kun je er ook voor kiezen je wifinetwerk aan of uit te zetten. Check de volgende pagina om dit te wijzigen: Instellingen aanpassen.

 

Persoonlijke gegevens

Op deze pagina zie je een overzicht van al jouw persoonlijke gegevens en kun je deze ook op ieder moment zelf aanpassen. Dit zijn de gegevens die je aan ons hebt doorgegeven. Deze hebben we nodig om jouw abonnement te kunnen leveren. Via de volgende link, kun je te allen tijde jouw gegevens wijzigen: Wijzig mijn gegevens.

Op deze manier heb je het zelf in de hand en direct geregeld. Benieuwd naar wat je nog meer kan met My T-Mobile Thuis? In ons My T-Mobile Thuis topic lees je meer!

 

Vast Bellen aan- of uitzetten

Bel je de laatste tijd ineens een stuk meer? Pas dan je Vast Bellen abonnement aan. Let er wel op dat bij een wijziging van je abonnement je maandelijkse abonnementskosten wijzigen. Mocht je nog helemaal geen Vast Bellen pakket hebben, dan kun je dit ook gemakkelijk toevoegen via jouw persoonlijke account. Dit doe je zelf in My T-Mobile voor thuis, wel zo gemakkelijk: Vast Bellen wijzigen.


Installatiepakket bezorging wijzigen

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan.  Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.

 

Incassodatum wijzigen

Wil je jouw incassodatum wijzigen? Je hebt de keuze uit drie vaste factuurdata (de 20e, 24e of 27e). Pas de datum direct zelf aan in My T-Mobile Thuis, dan wordt de factuur vanaf de volgende maand op een nieuwe datum geïnd. 

 

 

Wat kunnen wij voor jou wijzigen?


Je kunt gelukkig steeds meer zelf aanpassen binnen je My T-Mobile Thuis account. Voor sommige zaken heb je nog wel hulp van ons nodig. Zie hier het lijstje waarmee we je graag helpen!  ​​​​
 

Contract opzeggen

Na de afgesproken contractperiode ben je vrij om op te zeggen. Als je wilt opzeggen, vinden wij dat natuurlijk erg jammer. We horen daarom graag de reden van jouw opzegging. Om op te zeggen bel je met onze Klantenservice: 0800-0419. Hopelijk zien we je in de toekomst weer, je bent altijd welkom! 

 

Contract verlengen

Wat gaaf dat je nog een jaartje blijft! 😄 Onze collega's kijken graag samen met jou na welk abonnement het beste bij je past. Verlengen is niet meer mogelijk via Twitter/Facebook maar neem gerust telefonisch contact met ons op via 0800-0419, dan nemen we graag de mogelijkheden met je door! 

 

Verhuizing doorgeven

Je hakt de knoop door en je besluit te gaan verhuizen. Of dit nu komt door omstandigheden als werk, studie of liefde; op je nieuwe adres heb je natuurlijk ook Internet, TV en Vast Bellen nodig en neem je het liefste toch T-Mobile voor thuis mee! Je geeft dit gemakkelijk door op jouw My T-Mobile Thuis pagina!

 

We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile voor thuis.

Andere vragen over het aanpassen van je abonnement? Stel ze gerust!


1280 reacties

Reputatie 1

Goedemiddag,

Klopt het dat er storingen zijn op https://thuismy.t-mobile.nl?

Ik probeer mijn klantvoordeel tv-pakketten te wisselen, maar kom al sinds 3 dagen elke keer terecht op https://thuismy.t-mobile.nl/error.

Zowel Chrome als Firefox geprobeerd.

Thanks.

Hello,

I got TV and fixed call in an actie but I'm not using them. So, I want to change my contract to home internet only (remove tv and call). I couldn't do this on my customer panel.. there is no switch to turn it off! or cancel it..

Could you do this for me?

Thanks,

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @JePe55 Goed dat je aan de bel trekt, ik krijg hetzelfde error-scherm als dat jij te zien krijgt. Lijkt op een fout in het link-protocol. Ik heb het neergelegd bij de specialisten! Er wordt aan gewerkt dit zo spoedig mogelijk te herstellen voor je. Sorry voor het ongemak. :wink:

 

Hi @Shahrooz Fortunately I see you’ve already been helped by a colleague of mine! If there’s anything else we can assist you with, please let me know. I’d be more than happy to help. :relaxed:

Reputatie 1

Hallo,

Ik gebruik de optie vast bellen in mijn thuis abonnement niet maar dit was voordeliger bij het afsluiten van het abonnement 9 maanden geleden. Wat kan ik het beste doen om de laagste prijs te krijgen aangezien ik ook bijna alweer mag verlengen?

  • nu telefonie uit laten zetten, scheelt 2.56 p/m.
  • of telefonie aan laten zodat je een beter “alles in één” aanbod krijgt bij verlengen

Bonusvraag: hoe lang van te voren mag je weer verlengen en vanaf wanneer gaat die prijs dan in?

Met andere woorden, hoeveel maanden per jaar betaal je de “volle” prijs?

Groetjes, 

Bart

 

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @Lama119,

 

Wat gaaf dat je een vernieuwd aanbod wilt ontvangen, dit gaan we zeker in orde maken voor je! Wanneer je vaste telefonie nu aan laat staan, is dit niet van invloed op het aanbod dat je straks kunt krijgen. De propositie is dus zogezegd een opzichzelfstaand aanbod en niet onderhevig aan wat je hebt op het moment dat je gaat verlengen. De uitzondering wanneer je switcht que technologie: Glasvezel naar DSL, of andersom dan even daargelaten natuurlijk. :wink: Je mag 3 maanden van te voren verlengen en de verlenging gaat in op de einddatum van je lopende contract.

Reputatie 1

Hi @Jason,

Dank voor je reactie! Zou je telefonie voor mij uit kunnen zetten dan in dat geval?

Dank alvast!

 

Groetjes,

Bart

Reputatie 7
Badge +15

Heel graag gedaan! Het is geregeld, vanaf 15 februari zit vast Bellen niet langer in jouw abonnement. Dit komt omdat we een maand opzegtermijn hanteren. Als ik iets anders voor je kan doen, laat het me weten. :smile:

Beste,

graag willen ook wij Bellen uit ons Thuis pakket halen i.v.m. (bijna) einde van het halfjaar.

Tevens vraag ik mij af of het slim is om de 100 Mbit om te zetten naar het nieuwe prijsplan. Volgens het nieuwe prijsplan zou dat namelijk ± 3 euro per maand schelen. Behoud ik dan nog wel mijn Sim only voordeel (+2 GB extra data)?

Alvast bedankt.

Helaas nog geen antwoord gekregen. @Jason 

Reputatie 7
Badge +15

@loopezz Ik vrees dat jouw bericht ertussen geglipt is, mijn oprechte excuses! Ik ga er gelijk achteraan om ervoor te zorgen dat zodra jouw halfjaarlijkse korting vervalt, vast Bellen en TV niet langer onderdeel zijn van jouw abonnement. Mag ik je nog verzoeken de apparatuur (TV Box) aan ons te retourneren alsjeblieft? Hoe je dit doet, lees je in de e-mail die je straks van me krijgt. :wink:

 

Wat betreft je tweede vraag: de mobiele korting vervalt zodra je een nieuw prijsplan aanneemt. We hanteren nu een ander Klantvoordeel dan het vorige waardoor de maandbedragen soms veel lager uitkomen en dat is goed nieuws! In enkele gevallen is het verstandiger bij het ‘oude’ te blijven - zo eerlijk zijn we dan wel natuurlijk.

@loopezz Ik vrees dat jouw bericht ertussen geglipt is, mijn oprechte excuses! Ik ga er gelijk achteraan om ervoor te zorgen dat zodra jouw halfjaarlijkse korting vervalt, vast Bellen en TV niet langer onderdeel zijn van jouw abonnement. Mag ik je nog verzoeken de apparatuur (TV Box) aan ons te retourneren alsjeblieft? Hoe je dit doet, lees je in de e-mail die je straks van me krijgt. :wink:

 

Wat betreft je tweede vraag: de mobiele korting vervalt zodra je een nieuw prijsplan aanneemt. We hanteren nu een ander Klantvoordeel dan het vorige waardoor de maandbedragen soms veel lager uitkomen en dat is goed nieuws! In enkele gevallen is het verstandiger bij het ‘oude’ te blijven - zo eerlijk zijn we dan wel natuurlijk.

Ik vrees dat er een misverstand is. Tv willen we nog wel graag namelijk! 🙂 Alleen Bellen niet meer i.v.m. het vervallen van de halfjaarlijkse korting.

Reputatie 7
Badge +15

Hahaha in al mijn enthousiasme maak ik er gelijk TV en vast Bellen van! Nee hoor geen zorgen, vanaf 14 februari (mooie datum!) zal vast Bellen geen onderdeel meer zijn van je abonnement. :wink:

Hoi, 

Ik heb een abonnement voor T-Mobile Thuis met vast bellen. Nu gebruik ik dit niet meer. 

Zouden jullie vast bellen bij mij kunnen stopzetten?

 

Bvd,

Hallo 'tmobile ik wil vast Bellen graag uitzetten

 

Dank uu

Reputatie 1

Hoi @JePe55 Goed dat je aan de bel trekt, ik krijg hetzelfde error-scherm als dat jij te zien krijgt. Lijkt op een fout in het link-protocol. Ik heb het neergelegd bij de specialisten! Er wordt aan gewerkt dit zo spoedig mogelijk te herstellen voor je. Sorry voor het ongemak. :wink:

 

Hi @Shahrooz Fortunately I see you’ve already been helped by a colleague of mine! If there’s anything else we can assist you with, please let me know. I’d be more than happy to help. :relaxed:


@Jason Is er al een oplossing? Ik heb nog steeds geen volledige inzage in my T-mobile? Indien niet, kan jij dan aub voor mij ‘Infotainment’ en ‘Entertainment’ uit de klantenvoordeel abonnementen uitzetten en Foxsports daarvoor in de plaats activeren? Mochten er opzegtermijnen of kosten aan verbonden zijn laat mij dit dan aub weten.

Thanks :thumbsup_tone1:

Hoi,

Ik wil graag mijn vast bellen stopzetten, omdat ik het niet gebruik!

Alvast bedankt :)

 

 

Reputatie 7
Badge +8

@GerryFR @Edwin A Ik heb Bellen met een maand opzegtermijn voor je stopgezet! :slight_smile:

@JePe55 Ik heb het bij Jason nagevraagd en hij komt er morgen bij je op terug!

@Kaj-DenHaag Ik zie dat er vandaag een wijziging is gedaan in het Bellen abonnement. Was dit in een poging om het Bellen pakket stop te zetten? :slight_smile:  Als ik hem inderdaad moet beëindigen laat het dan nog even weten!

Aangezien ik geen gebruik maak van mijn huistelefoon, zou ik graag het Vast Bellen uit willen laten zetten.

De rest mag gewoon blijven ;)

 

Dank!

@Brian Dat was inderdaad een poging om het thuis bellen pakket stop te zetten. Kan jij dit voor mij regelen?

Bedankt!

 

Hallo,

Kan van mijn alles in 1 pakket interactieve TV abonnement en vaste telefoon uitgezet worden?

En als we dan toch bezig zijn internet omzetten in de nieuwe internet fast (100 mb)? Klopt het dat ik dan mijn klantvoordeel op mijn mobiele abonnement behoudt en op internet €5,- korting krijg?

Avast bedankt. Matthias

 

@Donder03 @Kaj-DenHaag  @MJOuwejan Ik heb voor jullie alle drie de wijzigingen doorgevoerd met 1 maand opzegtermijn! :)

@MJOuwejan Je kan de snelheid voor je vaste internet omzetten naar het Uit & Thuis voordeel, je ontvangt dan inderdaad € 5,- op je Internet. De rest van je Thuis abonnement blijft dan ongewijzigd. Voor je mobiele abonnement behoudt je ook dezelfde korting maar je gaat dan wel akkoord met de nieuwe voorwaarden voor beide abonnementen.

Reputatie 1

Graag had ik bij dezen het vast bellen willen laten stopzetten in mijn pakket.

Bvd

Hi,

Ik wil graag mijn interactieve tv abonnement stopzetten en mijn internet snelheid aanpassen van 750MB naar 1000MB. Kunnen jullie mij daarmee helpen? Voorzover ik kan zien kan ik niet zelf tv uitzetten via mijn persoonlijke pagina, maar misschien zie ik iets over het hoofd.

 

Vriendelijke groeten

 

Roel Hans

Reputatie 7
Badge +15

@Kku Het is geregeld, vanaf 27 februari aanstaande zal vast Bellen geen onderdeel meer zijn van jouw abonnement. Mocht je er toch weer gebruik van willen maken, laat het ons weten. :wink:

 

@geffas Wat gaaf dat je jouw abonnement wilt aanpassen! Ik zet dit graag voor je in werking, maar wil je er eerst op attenderen dat we sinds de invoering van onze nieuw Uit & Thuis proposities andere prijzen hanteren. Check jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis pagina voor meer info: https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen/internet. Wellicht is het voor jou handiger, ook met het oog op ons nieuwe Klantvoordeel, om een vernieuwd contract aan te gaan. Hiervoor mag je bellen met 0800-0419. Ik weet zeker dat mijn collega’s je met alle liefde aan het meeste geschikte pakket helpen. :smile:

Aangezien we vast bellen niet gebruiken wil ik deze graag uitzetten. Kunnen jullie me hiermee helpen? 

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @davyenanniek,

 

Dat heb ik voor je gedaan! Vanaf 28 februari aanstaande (opzegtermijn van een maand) zal vast Bellen niet langer onderdeel van je abonnement zijn. Mocht je dit weer willen gebruiken, geen probleem! Laat het ons weten of bel met 0800-0092. :wink:

Reageer