Onderhoud in week 47, 48, 49, 50 en 51

  • 21 November 2022
  • 186 reacties
  • 16327 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

186 reacties

Reputatie 7

Hi @Slara, dankjewel voor de melding! Bij jou lijkt er wat anders te spelen. Ik heb nagevraagd of ook andere steden onder dit issue kunnen vallen, maar het algemene probleem speelt enkel in Lelystad. Ik keek meteen of ik jou van een status update kan voorzien en ik zie dat onze monteursservice Guidion is aangestuurd om jou probleemvrij te krijgen. Excuses voor het ongemak! 

Hi @Aschurer, ik ben meteen gaan kijken of ik je van een update kan voorzien! Voor jou is ook onze monteursservice Guidion aangestuurd om jouw verbinding weer up and running te krijgen. Ik ga duimen dat je snel weer online bent. 

Hi @WesselKoning, heel goed dat je het aangeeft! Het issue dat jij ervaart staat los van de issues in Lelystad, dus ik help je graag om dit individueel aan te pakken. Kun je aangeven of het WAN lampje (tweede lampje van links) continue groen brandt op het modem? Kun je daarnaast aangeven welke lampjes er op de Media Converter branden? Ik wil je zo snel mogelijk weer online krijgen, dus ik hoor het graag. 

Hi @Mark92929, we doen er alles aan om jou zo snel mogelijk weer online te krijgen! Er lijkt bij jou sprake te zijn van een stoorzender in het netwerk, waardoor jij en andere klanten in de regio problemen ervaren met jullie diensten. Deze stoorzender is nog niet gevonden, de volgende update volgt wanneer deze opgespoord is. Fingers crossed dat dit heel snel volgt!

Hi @Chvandevlag, hartstikke goed dat je dit hier meldt! Ik had graag een andere ervaring gelezen. Ik zie dat jouw onderzoek ook netjes is geopend voor het weekend. Mijn collega's van de technische dienst doen alles wat ze kunnen om dit op te lossen. Ik hoop dat er snel een update uitrolt die we met jou kunnen delen. Sorry voor het ongemak!

Hi @angelika, merci voor het aankaarten! Ik help je hier graag bij. Kun je aangeven of je ook gebruikmaakt van externe audio-apparatuur? Zo ja, werkt het dan wel zonder problemen wanneer je deze apparatuur loskoppelt? Ik hoor het graag. 

Reputatie 7

Hi allemaal, ik wil jullie graag laten weten dat er door mijn collega's nog heel hard gewerkt wordt aan het issue in Lelystad! We delen gelijk een update zodra we iets concreet kunnen melden. Heel erg bedankt voor jullie geduld, dat wordt enorm gewaardeerd. 

Ik heb sinds donderdag al geen tv en internet..  al 5 dagen dus niet. En als ik bel weet niemand hoelang het nog gaan duren… enorm slecht dus! Zit zelfs te twijfelen om over te stappen, want vind dit niet normaal.

Even een update, ik heb net een monteur van guidion gehad thuis, gestuurd naar de centrale kast van 8223 en inderdaad alle kabels liggen eruit omdat ze een grotere poort hebben aangebracht.. inmiddels bij mij al weer werkend maar heb hem ook doorgegeven veel mensen uit Lelystad zitten met hetzelfde probleem en hoogst waarschijnlijk ligt het dus ook daar aan. 

@MarkLelystad

Ik ben zaterdagmiddag gebeld door een medewerkster van T-mobile  dat het hoogstwaarschijnlijk een storing in de wijkcentrale werd mij gezegd, en dat het dan begin aankomende week waarschijnlijk opgelost zou zijn.

Nou, laten we dat dan maar hopen....🍀

Dat is zeker te hopen. We zitten al vanaf donderdag zonder internet. 

@MarkLelystad 

Ik ben zaterdagmiddag gebeld door een medewerkster van T-mobile  dat het hoogstwaarschijnlijk een storing in de wijkcentrale werd mij gezegd, en dat het dan begin aankomende week waarschijnlijk opgelost zou zijn.

Nou, laten we dat dan maar hopen....🍀

Ik heb sinds 2 dagen dat het geluid haperd. Tv box gereset. Geluid blijft haperen ook bij radio. Als ik Videoland of Netflix of YouTube kijkt geen last van.

Nee, wij zijn maar een select groepje klanten nog hè. Daar gaan ze niet voor komen in het weekend. Monteur in het weekend is stuk duurder, ook voor de netwerk beheerder. Daar gaan ze morgen weer is rustig naar kijken. 

Hier in Lelystad ook nog steeds geen internet. Je zou zeggen dat ze toch wat gaan doen zo. Als het een keertje probleem is. 

Lelystad nog steeds niks. Flinke kabel breuk geloof ik. 8231 postcode.

Reputatie 2

Inmiddels werkt het bij mij weer goed 🙂 

@Superboos

Ik heb postcode 8223

Ook vanaf gisteren totaal geen verbinding.

Het rode lampje blijft branden.

In de meterkast knippert het rode lampje langzaam.

Afspraak pas 19 december 🙈

Precies hetzelfde, heb direct een afspraak met de monteur gemaakt.. ook pas 19 december.. het helpt ook guidion te bellen rechtstreeks, kijken of je de afspraak kan vervroegen.. is mij gelukt en het is nu verplaatst naar de 12e.. vooral als je zegt dat er alleen iemand naar de centrale moet om even een “kabeltje te verwisselen” 

Kreeg via Twitter de update dat de monteur geen zin heeft. Het probleem is buitens huis. ‘Ze werken er keihard aan’. Indicatie kan niet gegeven worden. Dus denk dat je het dit weekend sowieso kan vergeten. 

@Lisa T-Mobile 

Is er al wat meer bekend over een kabelbreuk en het verhelpen daarvan?

We willen graag op de hoogte gehouden worden.

En heel graag weer gebruik kunnen maken van T-Mobile Thuis!

Fijn hoor glasvezelnetwerk, not.

@Superboos 

Ik heb postcode 8223

Ook vanaf gisteren totaal geen verbinding.

Het rode lampje blijft branden.

In de meterkast knippert het rode lampje langzaam.

Afspraak pas 19 december 🙈

@MarkLelystad

Ik heb vanaf gisteren ook geen verbinding meer, geen tv, internet en vast bellen. 

De monteur komt pas 19 december, te gek voor woorden. ☹

Héél vervelend.

Mijn postcode is 8223 Lelystad 

Nog steeds geen internet, Lelystad. 8231 Lelystad. Storingsmonteur kan pas over een week. Vrees dat ik onder het kabel breuk gebied val? Eerst wel internet. Toen geen WiFi. Nu WiFi. Geen internet. Denk dat hier nog een update over volgt? @Lisa 

Anders pech. Week geen internet. Kan ook niet hotspotten met laptop. Chill. Vooral als je thuis werkt.

Regio Eindhoven ook nog geen internet. Zojuist met tmobile gebeld.

 

Melding is doorgezet maar technische dienst en een oplossing kon wel een week duren...

Ik heb vanaf 29-11 al geen internet en heb toen dezelfde mededeling gekregen. Hoop dat het bij jou sneller opgelost is.

Ik zit al sinds vorige week dinsdag (29-11) zonder vast internet en T-Mobile heeft het helaas nog niet opgelost. Hebben meer mensen last van zulke lange storingen?

Er wordt gezegd dat er een stoorzender buitenshuis is, maar er is geen enkele indicatie over hoelang dit kan duren...

Ik heb nog steeds geen internet en tv in Utrecht. Lampje van internet op modem kleurt rood en heb al duizend keer gereset.

Hier in Bilthoven ook geen internet nog. Modem is rood. T-Mobile wilt geen monteur langs sturen? Heel apart… Als zij een dienst leveren dat niet werkt moeten ze het toch oplossen?

Inderdaad zeer apart.. en er wordt ook totaal niet goed over gecommuniceerd. Zet het in het nieuws oid. Nu weten veel mensen niet waar ze aan toe zijn. En als ik zo de reactie van Aschurer hierboven lees, word ik ook niet blij. Een week? 

Ik heb nog steeds geen internet en tv in Utrecht. Lampje van internet op modem kleurt rood en heb al duizend keer gereset.

Hier in Bilthoven ook geen internet nog. Modem is rood. T-Mobile wilt geen monteur langs sturen? Heel apart… Als zij een dienst leveren dat niet werkt moeten ze het toch oplossen?

Regio Eindhoven ook nog geen internet. Zojuist met tmobile gebeld.

 

Melding is doorgezet maar technische dienst en een oplossing kon wel een week duren...

Ik heb nog steeds geen internet en tv in Utrecht. Lampje van internet op modem kleurt rood en heb al duizend keer gereset.

Hi allemaal, ontzettend bedankt voor al jullie meldingen en excuses voor het ongemak! Ik kan gelukkig mededelen dat het issue van gisteren is opgelost. Ervaart iedereen dit inmiddels ook? Wel zien we dat enkele klanten in Lelystad nog offline zijn. Hiervoor is zojuist de netwerkbeheerder aangestuurd, want hier lijkt sprake te zijn van een kabelbreuk. Dit gaan we dus ook zo snel mogelijk verhelpen. 


Hi Lisa, word het probleem dan opgelost of moet ik aan de telefoon zitten met tmobile of een afspraak met de monteur te gaan maken ? 
 

Zijn er nog mensen die vanaf gisteren geen internet ect hebben? Ik heb nog steeds geen internet ect. Vanmorgen nog alles gereset. Was even benieuwd naar.

Pc 8223

Hier ook.. 8223 oftewel Lelystad..