Onderhoud in week 47, 48, 49, 50 en 51

  • 21 November 2022
  • 186 reacties
  • 16327 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

186 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Sixpacknl, zou je TV Box kunnen herstarten, alsjeblieft? De vorige herstart was van vóór het herstelmoment. Hierna zou het weer moeten werken!

Hier heeft het even gewerkt, nu weer offline (internet). Postcode 1852.

Postcode 3772 Barneveld wel internet maar geen TV sinds 01:00u ongeveer. 

 

Hoi @Blubvis, zoals reeds aangegeven: het onderhoud heeft impact gehad op dit incident. Hierdoor kon een groep klanten gedurende een langere periode, tot zojuist, geen tv-kijken. Excuses voor het ongemak. Dit probleem is inmiddels verholpen!

Fijn dat u tijd hebt vrijgemaakt om me te voorzien van deze informatie. Heeft. Heeft vrijgemaakt. Ik ben blij voor alle mensen dat, uk ben he  i , …

 

Ik ben heel blij voor alle mensen nsallll mijn backspace functioneert niet naar behoren! ... als ik erop klik llll komt er een streepje. Net een barcode. Maar ik ben blij dat iedereen weer internet en tv kan kijken. Fijne dag gewenst voor u allen. Tot horens! Ooflllll .... of tot sprekens*

 

- Bert Blubvis

Ik heb ook nog steeds geen tv/internet in lelystad 8226 en ook al meerdere keren opnieuw opstarten gedaan zonder succes 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Blubvis, zoals reeds aangegeven: het onderhoud heeft impact gehad op dit incident. Hierdoor kon een groep klanten gedurende een langere periode, tot zojuist, geen tv-kijken. Excuses voor het ongemak. Dit probleem is inmiddels verholpen!

Pfff alweer!!! Vannacht rond een uurtje of half 2 toen ik mijn drieling van 6 jaar naar bed bracht, deed alles het nog op de tv. Zenders als RTL KIDS en Junior TV en NPO Junior deden het nog. Toen ik na het voorlezen naar beneden ging, rond 1.31 uur, wilde ik nog meer TV kijken. Je raadt het al..…

Lelystad 8223. Hele nacht lang.

Geen enkel probleem met mijn KPN verbinding :)

 

- Bert Blubvis

Reputatie 7
Badge +16

Het lijkt erop dat iedereen die alleen geen TV kon gebruiken inmiddels weer online is, bedankt voor jullie tijd en begrip en voor het delen van de herstelmeldingen! Indien het nog niet werkt bij jou: voer een reset op het modem en de Media Converter uit (en de TV Box), daarna zou je weer online moeten zijn.

Voor iedereen die zich afvroeg waarom er geen onderhoudsmelding per e-mail kwam: het onderhoud heeft geen direct effect gehad op het losstaande probleem waarbij er helemaal geen verbinding mogelijk was (Internet, TV en Vast Bellen), maar puur op het issue met alleen geen TV. Vandaag dat er geen aankondiging kwam: er was niets aan te kondigen. De groep die enkel geen TV kon ontvangen, leek wel volledige impact te hebben van het onderhoud.

Zonder extra reset sprongen alle lichtjes weer op groen en werkt het weer.

Een volgende keer een aankondiging van het onderhoud is bijzonder welkom.

Reputatie 1

Hier werkt de TV app op de Apple TV weer naar behoren. De certificaat melding en 70007 error zijn dus weg.

Hier werkt internet en tv niet. Sinds gisteravond al Error meldingen.

8232ES Lelystad 

Maar na een paar keer stroom er af gehad te hebben. Doet alles het weer. 

Reputatie 4

Resetten werkt uiteraard niet. Dit zit in een diepere netwerk laag bij T-mobile zelf. Als je geluk hebt werkt je telefoon en internet nog wel. Je kunt alleen maar ok klikken op ssl certificaat melding via originele afstandsbediening van Amino boxje. Daarna werkt het voor een uurtje of zo, daarna zal er wel weer een check plaatsvinden naar dat veiligheid certificaat en treedt dezelfde fout op. TV app heeft dit probleem niet, zit echt in combinatie Amino met T-mobile server.

Ongelooflijk dat dit nu al zo'n 12 uur duurt en niet is opgelost.

Overigens lijkt dit probleem niet op zichzelf staande te zijn. Al enkele dagen voor deze update deze nacht waren er meermaals problemen met internet verbinding. Heb modem en glasvezel converter al meerdere malen moeten herstarten. Echt zwaar ondermaats dit, met alles erop en eraan ben ik 100€ per maand kwijt aan T-mobile. Dan mag je toch kwaliteit verwachten... 

Omstreeks 10:24 uur vanochtend is de Internet verbinding weggevallen in Hilversum, postcode gebied 1222. Tot dat tijdstip gewoon kunnen werken via Wifi op notebook.

Een uur later om 11:24 uur merkte ik dat de Internet verbinding moest zijn weggevallen doordat ik van notebook naar desktop switchte. Modem gereset, zonder resultaat.

Reputatie 1

Ja hoor! Eindelijk… hij is er weer!

Reputatie 1

Gebruikte certificaat is gewoon valide tot 5 jan 2023, dus zou geen issue moeten zijn. Hopelijk vervangen ze deze nu gelijk anders op 5 jan weer issues haha

Alles herstart conform instructies. Nu certificaat fout op Apple TV bij opstarten app en daarna foutmelding 70007 bij starten van een tv programma.


Hier precies hetzelfde. Hopelijk komen ze snel met een fix

Reputatie 2

Ook in Den Haag; postcode 2562.

Ook al div. keren modem/tv box en mediabox herstart.

Probleem blijft terugkeren voor de tv. Internet werkt gewoon.

Reputatie 1

Alles herstart conform instructies. Nu certificaat fout op Apple TV bij opstarten app en daarna foutmelding 70007 bij starten van een tv programma.

Om 7.00 melding gehad zie foto, toen gereset en op Yes geklikt. Om 7.30 weer melding dat er geen verbinding was. Dit was in omgeving Weert.

 

Dit had ik vanochtend dus ook. Heb op no gedrukt en nu start het niet meer op.

Omgeving Utrecht 

Na nogmaals een reset nog steeds geen internet.

Ik heb ook geen mail gehad dat er onderhoud gedaan ging worden, graag een volgende keer wel.

Bedankt.

Om 7.00 melding gehad zie foto, toen gereset en op Yes geklikt. Om 7.30 weer melding dat er geen verbinding was. Dit was in omgeving Weert.

 

ja bij mij in Eindhoven ook

Nu ook geen internet meer geen WIFFI  en geen vaste verbinding

Ook hier het zelfde probleem 3771 ( zie foto’s) anderen box twee maal gereset maar na even tv kijken weer de zelfde melding. 

Reputatie 7
Badge +16

[UPDATE 11:05]: ook voor het losstaande incident met TV lijkt een oplossing gevonden te zijn. We zijn deze nu aan het testen en komen spoedig met herstelmeldingen. Een reset van het modem en/of de TV Box kan helpen bij het herstellen van de verbinding: reset modem.

Goedemorgen all, we ontvangen meldingen dat een aantal klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community.

Voor de mensen die wel Internet en/of Vast Bellen kunnen gebruiken, maar geen TV: wanneer je op OK klikt, ontvang je als het goed is weer beeld. Dit lijkt te maken te hebben met de onderhoudsronde van vannacht. Indien het hierna nog niet werkt, herstart dan de TV Box (en het modem) via de stappen die in ons handige artikel beschreven zijn: Reset TV Box | T-Mobile Community.

 

De laatste adviezen op yes klikken of een harde reset werken helaas niet. Problemen zijn van ongeveer 00.30 uur deze morgen in Brunssum

Om 7.00 melding gehad zie foto, toen gereset en op Yes geklikt. Om 7.30 weer melding dat er geen verbinding was. Dit was in omgeving Weert.

 

Hier 3825 precies hetzelfde…..🤔

Ook hier precies hetzelfde

In Aalst - Waalre nog steed niet.

 

HIer hetzelfde probleem 6443 in Brunssum. Geen tv. Kastje gaat ook niet meer aan uit met afstandsbediening