Onderhoud in week 47, 48, 49, 50 en 51

  • 21 November 2022
  • 186 reacties
  • 16327 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

186 reacties

Reputatie 7

Hi allemaal, ontzettend bedankt voor al jullie meldingen en excuses voor het ongemak! Ik kan gelukkig mededelen dat het issue van gisteren is opgelost. Ervaart iedereen dit inmiddels ook? Wel zien we dat enkele klanten in Lelystad nog offline zijn. Hiervoor is zojuist de netwerkbeheerder aangestuurd, want hier lijkt sprake te zijn van een kabelbreuk. Dit gaan we dus ook zo snel mogelijk verhelpen. 

Vandaag tweede keer contact met Tmobile. Deze keer ook stekker uit het grijze kastje met zes kleine lampjes in de meterkast (of in de woonkamer). En ook stekker uit het witte kastje. Zo'n 10 secondes. Toen grijze kastje weer aan, als lampjes branden ook witte kastje aan. Toen werkte alles weer! (Lampje wordt nog paar seconde rood maar springt dan op groen.)

Zijn er nog mensen die vanaf gisteren geen internet ect hebben? Ik heb nog steeds geen internet ect. Vanmorgen nog alles gereset. Was even benieuwd naar.

Pc 8223

Na zet ik modem uit en trek de stekker eruit voor 30 seconden, heb ik de internet verbinding terug.

Nog steeds geen Wiffi, internet, tv, verwarming etcetera heb alle stappen onder nomen niets lukt, MAAR HET 3E LAMPJE VAN LINKS BRAND ROOD OP MIJN ZYXEL MODEM, T 50, ROOD HELE TIJD WAAR STAAT HET VOOR EN HOE LOS IK DIT OP groetjes Karel Berger FNV Overheid kaberger@t-mobilethuis.nl 

 

Ik heb exact hetzelfde. Drama, al 24 uur niks qua internet, WiFi, etc. Zit hier in de kou, T-mobile mag echt gaan compenseren hiervoor

Al sinds vorige nacht geen internet meer, ik draai late diensten dus dit is mijn ontspan moment, als dit morgen nog is ga ik maar is aan ziggo vragen wat voor aanbieding ze hebben

 

3317BM

8913 ook al de hele dag geen internet..

Reputatie 3

Het wordt met de dag slechter bij T-Mobile. 

Vanaf 12:30 uur  zonder TV, Internet en vast bellen.

Héél vervelend!

Ik mis vanavond vooral mijn tv.

Ik hoop zó dat het nu héél snel opgelost wordt.

Net een maand bij T-Mobile i.v.m. glasvezelnetwerk, ik zou veel minder storingen krijgen dan bij Tele2....nou dat is NIET waar.

Hier in Zwolle (8017) hetzelfde probleem als velen in Lelystad. De huawei mediaconverter knippert rood met LOS. Probleem speelt sinds gistermiddag. Ik heb zowel de converter als de router al meerdere keren herstart. Er zou precies nu onderhoud verricht worden. Is er iets mis gegaan?

 

als het morgen nog zo is dan direct contact opnemen met T-Mobile, laat ze maar weer een monteur die kant op sturen.. dan zal er waarschijnlijk wat kabeltjes verkeerd geplaatst zijn… ik had vorige week dit probleem, dinsdag verholpen.. dus idd wat kabeltjes omgedraaid want de monteur ging direct naar de centrale na het horen van mijn verhaal aan de telefoon.. en dan sinds vanochtend weer direct raak… maar ik zie ook veel mensen in Lelystad die dus wel weer internet hebben.. dus denk dat de storing wel voorbij is.. maar gewoon verkeerd in de centrale is. 

Hier in Zwolle (8017) hetzelfde probleem als velen in Lelystad. De huawei mediaconverter knippert rood met LOS. Probleem speelt sinds gistermiddag. Ik heb zowel de converter als de router al meerdere keren herstart. Er zou precies nu onderhoud verricht worden. Is er iets mis gegaan?

Sinds een paar dagen T-mobile en nu al geen internet en tv meer, erg triest! 2201LX

In Lelystad nog steeds geen internet, geen idee of ze de storing al verholpen hebben, zit al een hele dag zonder hoop niet datjes tot vanavond zo blijft. 
 

los lampje blijft langzaam knipperen, ook na een “reset” 

 

jammer genoeg had ik dit ook al voor het weekend en dinsdag was het weer verholpen.. woensdag ervan mogen genieten.. en vandaag weer hetzelfde, ik ben dus ook een beetje onzeker of het na de storing weer helemaal goed is 😅😅😅

Nog steeds geen Wiffi, internet, tv, verwarming etcetera heb alle stappen onder nomen niets lukt, MAAR HET 3E LAMPJE VAN LINKS BRAND ROOD OP MIJN ZYXEL MODEM, T 50, ROOD HELE TIJD WAAR STAAT HET VOOR EN HOE LOS IK DIT OP groetjes Karel Berger FNV Overheid kaberger@t-mobilethuis.nl 

 

Het lijkt erop dat iedereen die alleen geen TV kon gebruiken inmiddels weer online is, bedankt voor jullie tijd en begrip en voor het delen van de herstelmeldingen! Indien het nog niet werkt bij jou: voer een reset op het modem en de Media Converter uit (en de TV Box), daarna zou je weer online moeten zijn.

Voor iedereen die zich afvroeg waarom er geen onderhoudsmelding per e-mail kwam: het onderhoud heeft geen direct effect gehad op het losstaande probleem waarbij er helemaal geen verbinding mogelijk was (Internet, TV en Vast Bellen), maar puur op het issue met alleen geen TV. Vandaag dat er geen aankondiging kwam: er was niets aan te kondigen. De groep die enkel geen TV kon ontvangen, leek wel volledige impact te hebben van het onderhoud.

De vraag over de e-mail was naar aanleiding van de zin:

“Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of mediaconverter) nog even resetten.”

Dan heb ik liever een mail dan proefondervindelijk vast te stellen dat het niet werkt.

Nog steeds geen Wiffi, internet, tv, verwarming etcetera heb alle stappen onder nomen niets lukt, MAAR HET 3E LAMPJE VAN LINKS BRAND ROOD OP MIJN  ZYXEL MODEM, T 50, ROOD HELE  TIJD WAAR STAAT HET VOOR EN HOE LOS IK DIT OP groetjes Karel Berger FNV Overheid  kaberger@t-mobilethuis.nl 

Klantenservice gesproken, zoals verwacht geen antwoord kunnen geven…

 

Mensen met een mobiel abbonement kunnen wel een code krijgen voor 7 dagen gratis internet dat ze die als hotspot kunnen gebruiken.. maarja dan zit ik net bij Vodafone.

Het lijkt erop dat iedereen die alleen geen TV kon gebruiken inmiddels weer online is, bedankt voor jullie tijd en begrip en voor het delen van de herstelmeldingen! Indien het nog niet werkt bij jou: voer een reset op het modem en de Media Converter uit (en de TV Box), daarna zou je weer online moeten zijn.

Voor iedereen die zich afvroeg waarom er geen onderhoudsmelding per e-mail kwam: het onderhoud heeft geen direct effect gehad op het losstaande probleem waarbij er helemaal geen verbinding mogelijk was (Internet, TV en Vast Bellen), maar puur op het issue met alleen geen TV. Vandaag dat er geen aankondiging kwam: er was niets aan te kondigen. De groep die enkel geen TV kon ontvangen, leek wel volledige impact te hebben van het onderhoud.

De vraag over de e-mail was naar aanleiding van de zin:

“Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of mediaconverter) nog even resetten.”

Dan heb ik liever een mail dan proefondervindelijk vast te stellen dat het niet werkt.

Bij mij valt de verbinding sinds de werkzaamheden steeds weg. ik kan niet fatsoenlijk werken omdat mijn Citrix steeds wordt onderbroken. Darma...

no internet..

En nu weer wel.
Knipperlicht.

8081EG:

Nog altijd geen internet. Converter en modem: uitzetten, stekker eruit, 30 seconden wachten, stekker erin, aanzetten. Nog altijd rood lampje modem bij internet en een rood knipperend lampje op converter bij 'Los'

 

 

 

 

Had eerst wel internet. Kon ff thuiswerken. Maar nu ligt alles weer uit. Gaat goed zo! Not.  Heb de modem ondertussen al 2x gereset. Helpt ook niet. 

Pc: 8223 

Postcode 8921 nog steeds geen internet, zo jammer dit..

Helaas, ook hier weer geen internet

UPDATE: eerder gerapporteerde storing in postcode gebied 1222 opgelost. Niet ondanks of dankzij T-Mobile: storing lijkt vooralsnog ongerelateerd te zijn aan nachtelijke update van 8/12 01:00 - 06:00 uur.