[Opgelost] Problemen met de thuisverbinding


Reputatie 7
Badge +16

[23-02-2023/13:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten op Glasvezel problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

 

Update 15:20 We zijn druk bezig om dit in goede banen te geleiden en zorgen er zo snel mogelijk voor dat alles weer hersteld is. 

 

Update 21:40 Het probleem is hardnekkiger dan gedacht. Het duo onderzoek met de beheerder en leverancier is nog in volle gang, we zijn ontzettend hard aan het werk. Onze excuses voor het ongemak.

 

[24-02-2023] Update 08:32 Het onderzoek loopt nog verder voor de aansluitingen die niet online zijn gekomen. Een herstart van modem en Media Converter lijkt in de meeste gevallen te helpen. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reboot modem | T-Mobile Community.

Update 08:49 Het is lastig te coördineren wie wel/niet tot de groep behoort die sinds (eer)gisteren problemen ervaren met de verbinding. Het gaat om aansluitingen op het glasvezelnetwerk van T-Mobile (ODF) en speelt sinds 22 en 23 februari. Een vriendelijk verzoek aan iedereen die hier niet onder valt om of een eigen topic aan te maken, of een bestaand topic op te pakken. We willen graag alles samen met het onderzoeksteam herstellen en verzamelen voorbeelden van mensen die nog niet online gekomen zijn maar wel graag op basis van voorgenoemde voorwaarden. Bedankt!

 

Update 10:11 Bij nader onderzoek van alle offline-aansluitingen blijkt dat de Media Converter nog niet gereset is. Zorg ervoor dat deze stroomloos gehouden wordt, samen met het modem. In alle gevallen komen de verbindingen dan vanzelf weer online!

 

Update 20:30 Goedenavond all, jammer genoeg is het toch nog niet voor iedereen opgelost. Het wordt zeker niet pas maandag eer er weer naar gekeken zal worden, dat is onzin. Vanavond en morgen zal er minstens net zoveel aandacht aan besteed worden om het voor de individuele cases ook te herstellen. Mocht iemand nog een voucher kunnen gebruiken, geef het dan alsjeblieft in dit topic aan. Alvast bedankt en ondanks alles een mooie avond toegewenst!

 

Update 22:00 Alle geanalyseerde aansluitingen zijn weer online gekomen na de reset van de Media Converter en het modem. Mocht je toch nog niet online zijn? Maak dan een eigen topic aan of neem contact op met onze Klantenservice.

Jason van Odido 1 jaar geleden

UPDATE: De algemene verbindingsproblemen zijn voorbij, zoals eerder gemeld. Voor een ieder die toch nog problemen ervaart, heb ik een nieuw topic aangemaakt. Dit topic is te vinden wanneer je op jouw profiel klikt en dan naar je eigen topics gaat (voorbeeld "Geen service ODF Fiber”). 

Dit topic gaat nu op slot. 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

200 reacties

Is er al iets bekend mbt tv en internet in Wijchen?

Graag unlimited ivm studerende kinderen

Voor alle gedupeerden: laat een bericht in dit topic achter wanneer je een Tele2, Ben of T-Mobile simkaart hebt, dan stuur ik je meteen een Unlimited Internet voucher toe zodat je een mobiele hotspot kunt gebruiken.

Ik wil ook graag 2 vouchers voor mij en mijn vrouw

Reputatie 2

@Jason kan ik onbeperkt GB's aanvullen met TMobile unlimited? Ik heb al aangevuld maar heb wrs nog wel meer nodig. Anders ontvang ik alsnog de gratis onbeperkte GB vouchers. Grace

[23-02-2023/13:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

 

Update 15:20 We zijn druk bezig om dit in goede banen te geleiden en zorgen er zo snel mogelijk voor dat alles weer hersteld is. 

Ik heb de hele dag geen internet thuis en heb er geen vertrouwen meer in dat het vandaag nog gefixt zal worden. Ik zou graag voucher willen ontvangen. 

Ik ben erg teleurgesteld over T-Mobile! Ik heb meerdere keren gebeld en het enige antwoord dat ik krijg is dat (ze zullen het probleem snel oplossen), dus ik verwacht bijna twee dagen totdat het internet thuiskomt en niets😭

Graag zou ik 2 vouchers willen ontvangen voor mijn vrouw en mij.

Hier ook helaas geen internet thuis. Blijf graag op de hoogte en ontvang graag 2vouchers

Voor alle gedupeerden: laat een bericht in dit topic achter wanneer je een Tele2, Ben of T-Mobile simkaart hebt, dan stuur ik je meteen een Unlimited Internet voucher toe zodat je een mobiele hotspot kunt gebruiken.

Hier in Maarssen ook geen internet. Zou graag een vouchercode willen ontvangen. Is er al iets bekend over hoe lang het nog gaat duren? 

Enig idee hoe lang deze storing gaat duren. Al 2uur lang geen internet. Klantenservice niet te bereiken 

Reputatie 7
Badge +5

Vouchercodes zijn uitgestuurd via privéberichten. Let op: deze kan ik alleen versturen wanneer je een mobiel abonnement bij T-Mobile, Ben of Tele2 hebt. Sorry voor het ongemak, ik blijf scherp op een update en plaatst een concrete update zodra deze er is!

Heb geen code ontvangen. Enig idee hoe dat werkt

I have a problem with my internet connection now and would like an unlimited data pass until resolved

 

Thanks 

[23-02-2023/13:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

 

Update 15:20 We zijn druk bezig om dit in goede banen te geleiden en zorgen er zo snel mogelijk voor dat alles weer hersteld is. 

 

Update 21:40 Het probleem is hardnekkiger dan gedacht. Het onderzoek is nog in volle gang, we zijn ontzettend hard aan het werk. Onze excuses voor het ongemak.

Dit is al gaande vanaf 17-02-23 tot nu(Hilversum)

S'avonds en s'ochtends geen verbinding.

Ronduit belachelijk!

Reputatie 7
Badge +5

@k.gokcen Ik heb je een privébericht gestuurd met een vouchercode en uitleg. @Boomclart I also send you a private message!

Heel vreemde en meest bekende bijzondere problemen of oorzaken actief bij het T-Mobile internet service provider bedrijf team maar ik weet helaas echter niet heel zeker wat er allemaal gaande weer mankeert jammer genoeg of daar aan de hand is gebeurt ofzo natuurlijk..? ⚠️

 

🏢

 

🤔❔

 

Werkze nog Alvast! 🛠️

 

💪✅

 

Grt, 👋

 

Graag vouchers. 3 contracten en alle drie niks kunnen doen nu

[23-02-2023/13:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.

 

Update 15:20 We zijn druk bezig om dit in goede banen te geleiden en zorgen er zo snel mogelijk voor dat alles weer hersteld is. 

 

Update 21:40 Het probleem is hardnekkiger dan gedacht. Het onderzoek is nog in volle gang, we zijn ontzettend hard aan het werk. Onze excuses voor het ongemak.

 

Het is al een hele week gaande in heel Nederland.

Wat is het probleem!

Ondervind al een hele week storing van s'avonds t/m de ochtend.

We hebben thuis ook al de hele dag geen internet. Is echt niet te doen als je vanuit thuis werkt. Wil ook graag vouchers. Ik heb 4 abbonnees thuis met tmobile tele2 en Ben. Zo ben je wel door je mb's voor werk en voor internet voor op je mobiel omdat dit de hele dag gaande is.

 

Het is al een hele week gaande in heel Nederland.

Wat is het probleem!

Ondervind al een hele week storing van s'avonds t/m de ochtend.

In heel Nederland.?

Wij in het oosten van het land hebben nergens last van.

Internet tv en huis telefoon werken gewoon.

Beste T-mobile, 

Waarom ontvangen klanten niet bij voorbaat al een voucher en moeten wij via de community erachter komen dat deze service verleend wordt. Graag ontvang ik ook 2 vouchers voor beide T-mobile abbonementen. 

Mvgr. 

Graag 2 vouchers voor mij en m’n partner. Zit nu op hotspot te werken, gaat wel rap zo.

Vandaag zou mijn adsl verbinding internet ingaan. Helaas geen internet. Komt dit ook door deze storing?

This is my first day as a T-Mobile customer and already having problems. I really hope this is not a common ocurrence.

Reputatie 7
Badge +5

De vouchercodes zijn uitgestuurd! @GulayCar Dit gaat om ODF glasvezel, dit geldt niet voor jou. Ik zie dat er morgen een monteur bij jou langs komt om je installatie af te ronden. Dit komt helemaal in orde!