Beantwoord

IPTV blokkade op T54 Zyxel

  • 25 November 2022
  • 262 reacties
  • 11238 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

262 reacties

Hartstikke bedankt @Lisa. Hij werkt nu wel.

Reputatie 7
Badge +4

@Mimi93 & @Kingofsting De fix staat erop. 

@Mavigozlum80  Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kunnen we de fix bij je doorvoeren.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Sven-TMT ,

 

Nu het trage upload probleem lekker snel opgelost is,top !

zou je voor mij nu ook de fix kunnen doen ?

 

Gr peter

Done!

Reputatie 7

Hi @e.a.c, thanks a lot for letting us know! I Immediately transferred your client number to my colleague so he can also implement the fix in your connection. As soon as it's done, I'll let you know. Please mention the exact difference you experience before and after the fix. This way we can check specifically what the fix does. Thank you! 😊

Hi @Tshikos, ik ben super blij dat ik je al in het onderstaande topic heb kunnen helpen. Ontzettend fijn dat het nu ook bij jou is opgelost @TheJoker40, al had ik gehoopt dat we dit al sneller voor jou konden regelen. 

Spreek ik je daar verder @Tshikos

Reputatie 2

Kan deze community post afgesloten worden?

Mijn vraag is allang beantwoord en het probleem zit hem bij Tmobile met het nieuwe T54 modem.

Ik heb iedereen die deze post binnenkomt een hoop moeite en frustratie bespaart, geen dank daarvoor.

Antwoorden zijn te vinden op de laatste paar pagina's.

 

Hi @e.a.c, zojuist heb ik doorgekregen dat de fix bij jou is doorgevoerd! 🎈 Kun je aangeven of je nu helemaal probleemvrij bent? Ik hoor het graag. 

Hi @Rakesh J, ik wil je graag laten weten dat de fix deze ochtend ook bij jou is doorgevoerd! Kun je laten weten of je direct een verbetering opmerkt? Dan kan ik dat doorspelen naar mijn collega, merci. 

Hi @Yasjeozer, graag laat ik weten dat ook bij jou de fix is doorgevoerd! Kun je laten weten of je een verbetering opmerkt? Fingers crossed.

 

 

@Lisa Werkt perfect!! Mijn dank is enorm groot💜

Reputatie 2

Heb wat ontdekt. Op mijn LG tv werkt iptv allemaal prima bedraad...op mijn nieuwe Samsung QN93B dus niet....Samsung lijkt me de issue....heb er 2 verschillende iptv apps op gebruikt ...smartens en hotiptv beide werken ze niet dwz er kan niets mee worden afgespeeld, het overzicht van films wordt wel weergegeven. Op de lg draai ik de smartens app deze werkt daar prima op. Dus de samsung tv in combi met de zyxel T54 werkt dus niet. Er zit idd een blokkade vanuit de zyxel router. Op mn Samsung tv kan ik niets wijzigen of instellen ook verschillende ip apps geprobeerd  met hetzelfde probleem. @T-Mobile kan dit vanuit jullie verholpen worden dmv andere firmware? Voorheen bij kpn met een experiabox v10A router nooit problemen ondervonden. 

 

@Lisa super iptv doet het nu. Super bedankt.

Reputatie 2

Iptv werkt hier nu bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

@LuckySEVEN & @Aron_p Als jullie je klantnummer in je profielzetten (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kan ik de fix bij jullie doorvoeren.

 

@TheJoker40 De fix die we nu doorvoeren is de permanente fix. Deze blijft werken bij een reset. De fix wordt bij iedereen uitegerold, gezien dat in batches gaat en wat tijd kosten doen we de mensen die zich hier op het forum melden met problemen tussendoor alvast de fix geven 

@Sven-TMT goedemiddag Sven, als het goed is staat mijn klantnummer er nu bij.

Hi @e.a.c, thanks a lot for letting us know! I Immediately transferred your client number to my colleague so he can also implement the fix in your connection. As soon as it's done, I'll let you know. Please mention the exact difference you experience before and after the fix. This way we can check specifically what the fix does. Thank you! 😊

Hi @Tshikos, ik ben super blij dat ik je al in het onderstaande topic heb kunnen helpen. Ontzettend fijn dat het nu ook bij jou is opgelost @TheJoker40, al had ik gehoopt dat we dit al sneller voor jou konden regelen. 

Spreek ik je daar verder @Tshikos

@Lisa Thank you so much :) I will reply as soon as I get the problem fixed. Thank you once again!

Reputatie 7
Badge +8

@Amr777 @Johan86 Ik heb voor jullie ook de fix aangevraagd bij mijn collega. Omdat het momenteel weekend is, verwacht ik dat dit na het weekend wordt opgepakt. Zodra dit is doorgevoerd, kunnen jullie ook weer genieten van het streamen en ik houd jullie op de hoogte zodat jullie kunnen testen of het weer echt werkt! 😁

Ik had dezelfde problemen zoals beschreven met de zyxel router en had ook geen iptv meer wel de overige zaken..Netflix en TV

Tv via een hotspot (telefoon) gekoppeld dan werkt het wel.

Oplossing: eigen Asus AX5400 router geplaatst en geconfigureerd vlan 300….probleem opgelost. 

Alles werkt weer als vanouds

Reputatie 7
Badge +4

@Sven-TMT goedemiddag Sven, als het goed is staat mijn klantnummer er nu bij.

Fix staat erop :)

Reputatie 7
Badge +4

Goedenavond helaas heb ik ook last van IPTV die niet werkt in combinatie met mijn modem/router. Tevens is iemand anders ook aangesloten op mijn internetlijn. Hiervoor zou de monteur nog wat moeten aanpassen in de wijkcentrale. Kan deze fix ook voor mij worden doorgevoerd? En blijft de fix werken nadat de monteur in de kast aanpassingen heeft gebracht? 
Ik hoor het graag, ben erg wanhopig en blij/opgelucht dat ik niet de enige ben.

Fix staat er bij jouw ook op! fijn weekend! 

Firewall uit werkt ook niet, wel weet ik dat Zyxel een mixed vlan heeft op de poorten, dit kan je helaas niet uitzetten. ik ga straks een FRITZ!Box lenen bij een vriend en kijken of het dan werkt..

Reputatie 7
Badge +4

Hi Sven, 

Factory reset is gedaan als het goed is moet je hem nu kunnen vinden. 

Fix staat erop! 

Reputatie 2

Hi @TheJoker40

Werkt het wel als je de Firewall tijdelijk eens uitzet. 

Daarnaast vraag ik mij af wat die App op de Tv anders doet dan op je iPhone gezien dat daar wel op werkt via de Wifi. 


ik zal vanavond weer mijzelf verder verdiepen en kijken of dat iets zal doen, dit betreft meerdere IPTV applicaties op de tv zelf … dus dat stukje is al uitgesloten;( Wordt er echt hopeloos van.

Thanks @Sven-TMT 

@Lisa 

Hi Lisa,

Het werkt weer😀,Bedankt voor de snelle afhandeling!
 

Groetjes Amina 

 Hallo,

 

@Sven-TMT @Lisa 

ik heb hetzelfde probleem iptv werk niet meer met mijn nieuwe t mobile modum graag ook de fix bij mij doorvoeren.

alvast bedankt

klantnr:  CTB25623 

 

 

Ik zou je klantnummer niet in het openbaar zetten.

In je profiel kun je je klantnummer kwijt, deze is dan alleen te zien voor t-mobile 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen all, er wordt geregeld een privébericht gestuurd naar mijn account met het verzoek de fix uit te voeren. Nu vind ik dat op zich natuurlijk geen enkel probleem. Het is echter niet toegestaan om een moderator een privébericht te sturen tenzij hier specifiek om gevraagd is in een topic. Deze “huisregel” is er niet om kinderachtig of autoritair te doen, maar omdat onze privé-inboxen anders uitpuilen met berichten en de dagelijkse taken dan niet meer uit te voeren zijn. Daarnaast is het overzichtelijker om dit in dit topic te plaatsen, dan kan onze expert @Sven-TMT er meteen werk van maken. Bedankt alvast voor jullie begrip! 

P.s. indien jouw e-mailadres niet hetzelfde adres is waarmee je geregistreerd bent bij T-Mobile voor thuis, wil ik je verzoeken jouw klantnummer in je profiel te plaatsen. Dan kunnen we jouw profiel alsnog vinden.

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen all, er wordt geregeld een privébericht gestuurd naar mijn account met het verzoek de fix uit te voeren. Nu vind ik dat op zich natuurlijk geen enkel probleem. Het is echter niet toegestaan om een moderator een privébericht te sturen tenzij hier specifiek om gevraagd is in een topic. Deze “huisregel” is er niet om kinderachtig of autoritair te doen, maar omdat onze privé-inboxen anders uitpuilen met berichten en de dagelijkse taken dan niet meer uit te voeren zijn. Daarnaast is het overzichtelijker om dit in dit topic te plaatsen, dan kan onze expert @Sven-TMT er meteen werk van maken. Bedankt alvast voor jullie begrip! 

Om daar aan toe te voegen; Als je wilt dat de fix wordt toegepast zorg ervoor dat je Klantnummer in je profiel staat. 

@Henk van Beuzekom De fix is toegepast. 

@bjkboy Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kan ik de fix bij je doorvoeren.

Het werkt weer dank je wel. Nog een prettige dag verder.

Gedaan ik heb klant nummer gezet