Beantwoord

IPTV blokkade op T54 Zyxel

  • 25 November 2022
  • 262 reacties
  • 11238 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

262 reacties

Hallo @Sven-TMT 

Gaarne bij ons ook de fix er op zetten, wachten al een tijdje op een goed werkend IPTV..thx alvast

Fix staat erop!

Dank je wel, straks ff kijken of het lukt..

Reputatie 2

@TMTV 

 

Hoe raar is het dan dat als iemand een soortgelijke probleem aangeeft dat het meteen opgelost kan worden he? Beetje vreemd allemaal. En dat er dan “achter de schermen” oplossingen worden aangeboden of aanpassingen worden gedaan op de modem zonder terugkoppeling aan die klant waarschijnlijk. Vind het nog steeds een kansloze tent die klantenservice. Ze hebben 5 meldingen richting de backoffice van mij allemaal klakkeloos afgesloten zonder enige vorm van terugkoppeling, vind het maar bagger.

 

@ChrisWeertjes  

Hoop dat het opgelost voor je kan worden maatje want dat kon bij mij allemaal blijkbaar niet 😉

@Amr777 @Johan86 Zojuist is de fix voor jullie doorgevoerd. Zouden jullie willen testen of het nu weer lukt? 😁

@Ahmad91 @Ahmed G Voor jullie heb ik ook de fix aangevraagd. Deze worden zo ook uitgevoerd! 

@Demi 

Is de fix inmiddels al doorgevoerd of is ie alleen nog aangevraagd?

Tot 16:45 is er nog geen verandering waargenomen…

Ik las in een eerdere post dat je modem niet mocht resetten omdat je daarmee de “fix” ongedaan maakt.

Zijn er wel nog andere handelingen die er moeten gebeuren?

 

@Sven-TMT 

Kun je dat bij ons ook a.u.b. doen?

We hebben al 2x gebeld maar ze begrijpen het niet bij de klantenservice.

Sinds ik het tmobile modum heb, werkt mijn iptv niet. Ik wil graag gebruik maken van de fix. 

dag @Sven-TMT 

Hallo ik ben dus ook sinds een paar dagen t mobile gebruiker echter werkt ook bij mij de iptv niet. 
graag hoop ik dat @Sven-TMT mij ook kan helpen met de fix.

 klantnummer QUZ39255

Dank

Goedeavond. Ik ondervind ook hetzelfde probleem met mijn samsung tv, iptv en modem. Zou dit ook voor mij opgelost kunnen worden. Mvg rakesh

@Sven-TMT @Jason 

Zouden jullie bij mij de fix willen doorvoeren, dit is nog niet gebeurd namelijk.

Inmiddels heb ik mijn klantnummer ook in mijn profiel gezet.

Bedankt!

 

Ik heb hetzelfde probleem

Zouden jullie dit voor mij kunnen oplossen?

Alvast bedankt!

 

En als jullie het gefixt hebben, kan ik dan in de toekomst de modem factory resetten (als dit nodig blijkt te zijn) zonder dat weer problemen veroorzaakt? 

 

@Sven-TMT   @Lisa 

@Sven-TMT 

 

Ik heb pas klant bij tmobile thuis internet.

Alleen ik heb stb smart (iptv) op mijn tv..helaas word de app geblokkeerd. Door mijn zyxel t54. Zou jij de fix misschien erin kunnen zetten zodat ik mijn zenders kan kijken.

Hoi daar!

Ik heb sinds vandaag ook mijn lopende internet abonnement, maar ik heb hetzelfde probleem op dit moment zoals velen hier. Zouden jullie voor mij ook een fix kunnen regelen? Zou ik waarderen.

Alvast bedankt!

@Lisa @Sven-TMT 

Reputatie 7
Badge +4

dag @Sven-TMT 

Hallo ik ben dus ook sinds een paar dagen t mobile gebruiker echter werkt ook bij mij de iptv niet. 
graag hoop ik dat @Sven-TMT mij ook kan helpen met de fix.

 klantnummer QUZ39255

Dank

Fix staat erop!

Reputatie 2

Ik ben klaar met tmobile.

na 100 belletjes gepleegd te hebben, zo veel meldingen te hebben uitgezet naar de backoffice, tig medewerker via de chat hebben te gesproken lukt het ze maar niemand om een klant te helpen met een vervangende modem.

 

ik heb mijn longen uit mijn lichaam moeten praten om mijn probleem op verschillende manier de unskilled bemande klantenservice mijn probleem uit te leggen. Nou heb ik voor een klachtenformulier gezocht en nee die bestaat niet, logisch. Anders zouden ze maar constant de klachten moeten behandelen , de klantenservice kan geeneens een melding compleet doorzetten naar de backoffice laat staan een klacht behandelen. Ik krijg constant leugens te horen, constant worden er meldingen gemaakt richting het backoffice team maar geen uitkomst voor een vervangende modem. Hoe moeilijk kan het zijn. Over het backofffice team wil ik niet eens veel praten, dat is weer het andere helft van de unskilled team. Constant meldingen afsluiten zonder enige vorm van terugkoppeling, constant zelf bellen om de terugkoppeling te horen. Ben klaar met T-mobile dat ze klanten aan het lijntje houden. Ik zal een andere communitypost plaatsen en dit soort schandalige praktijken van Tmobile vermelden. Na een maand geduld te hebben heb ik genoeg gewacht vind ik. @Waqqas ik heb gevraagd of het contract opgezegd kan worden zonder een afkoopsom/boete, want ben er daadwerkelijk klaar mee.

 

 

@Jason 

ik zag jou toevallig onder een post wat betreft het niet bestaan van een klachtenformulier, nu begrijp ik jullie waarom haha. Maar goed jij kan er ook niks aan , toch..?

 

dag @Sven-TMT 

Hallo ik ben dus ook sinds een paar dagen t mobile gebruiker echter werkt ook bij mij de iptv niet. 
graag hoop ik dat @Sven-TMT mij ook kan helpen met de fix.

 klantnummer QUZ39255

Dank

Fix staat erop!

heel veel dank

Reputatie 1

@TheJoker40  @TMTV 

Helaas, bij mij werkt het dus nog altijd niet.

Reputatie 7

Hi @Rakesh J, helemaal top dat je dit doorgeeft! Ook jouw klantnummer heb ik net gelijk doorgespeeld naar mijn collega. Zodra ik doorkrijg dat de fix is doorgevoerd, dan laat ik dat meteen weten! 😊

Reputatie 2

Hier werkt het ook niet. Zou ook wel niets aan worden gewijzigd/gedaan . Probleem is al langer bekend maar kan op de een of andere manier niet worden opgelost. 

Hi @Sven-TMT 

Graag de Fix doorvoeren op verbinding van mijn ouders.
Meer info nodig, laat mij maar weten.

Klantnummer: RHW27048

Alvast bedankt!

Er is een firmware update uitgevoerd bij ons, de ps4 werkt nu wel met kabel, voorheen ook alleen wifi.

Iptv alleen met wifi en ondanks de update nog steeds niet met kabel.

Graag komen we ook in aanmerking voor een fix, groetjes 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 2

Nog zijn ze 1 voor 1 aan het fixen zie ik, echt om te janken.

Das een behoorlijke klus 1 voor 1

Maar goed op wifi lukt t ook nog , maar liever de kabel

Vanaf vanmiddag overgestapt van KPN naar Tmobile internet thuis en ook ik kan geen iptv meer kijken. Iptv provider ziet geen issues aan zijn kant en toevallig kom ik nu dit ticket tegen wat mij dus aan t denken zet… ben dus niet de enige die hier last van heeft. Workaround, prima als dat een oplossing is, maar dat lijkt mij niet de juiste manier of methode vanuit tmobile. Dit schijnt een issue te zijn bij de type t54 modems met blijkbaar t zelfde firmware wat hetgene blokkeert…. 
 

Laat eens wat slimmere mensen naar dit probleem kijken vanuit tmobile en gooi svp een ander firmware de deur uit! 

I also has the same problem with my t54. I requested the t50 today. The customer service told me that it is not for sure that I will receive the t50 and it depends on the technical team! I find it really strange that t mobile know about this issue and they haven’t fixed it yet! 

Hi @TheJoker40, merci voor de moeite van het omruilen van het modem! Ik heb mijn collega hier vandaag een seintje van gegeven, maar hij zag nog steeds het andere modem terug. Kan het kloppen dat je het van het weekend toch weer hebt omgewisseld? Weet dat ik graag de fix bij jou wil doorvoeren als het juiste modem hangt.

Hi @rbib33, goed nieuws - dit kunnen we zeker oplossen! De permanente fix is bij jou doorgevoerd. Ervaar je dit zelf ook? 😊

@Lisa @Demi I have the same problem can you please help! I have been contacting customer service for weeks now! PLEASE HELP

Reputatie 7

Hi @TheJoker40, merci voor de moeite van het omruilen van het modem! Ik heb mijn collega hier vandaag een seintje van gegeven, maar hij zag nog steeds het andere modem terug. Kan het kloppen dat je het van het weekend toch weer hebt omgewisseld? Weet dat ik graag de fix bij jou wil doorvoeren als het juiste modem hangt.

Hi @rbib33, goed nieuws - dit kunnen we zeker oplossen! De permanente fix is bij jou doorgevoerd. Ervaar je dit zelf ook? 😊

Reputatie 6
Badge +3

 
 

alleen wil ik wel weten of je de volle 1gigabit ontvangt op je mobiel/apparaten en of de wifi signaal goed is vergeleken met de t54.. Ik zou ook de t54 willen behouden gezien het bij een vriend wel werkt , alleen heeft deze een andere software versie dan die van mij.

Welke firmware heb jij draaien in vergelijken bij je vriend?