Beantwoord

IPTV blokkade op T54 Zyxel

  • 25 November 2022
  • 262 reacties
  • 11238 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

262 reacties

@Henk van Beuzekom  ik heb klantnummer gezet 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @bjkboy

De fix is toegepast. 

Hi @Yasjeozer, helemaal top - super dat je weer zonder zorgen tv kunt kijken! ✨

Hi @Youssef-4, welkom op de T-Mobile voor thuis Community! 😁 Super leuk om te lezen dat je hier nieuw bent. Dat kunnen we zeker en ik heb jouw klantnummer dan ook gelijk doorgespeeld deze ochtend naar mijn collega. Ik krijg zo een seintje als hij dit heeft gefixt en dan laat ik het aan je weten. 

Hi @Rakesh J, super om te lezen - yay! 🎉 Veel kijk-plezier en merci voor het melden.

Hi @Mr-T, ik word helemaal vrolijk van jouw compliment - thanks! 🎈 Yes, hier help ik je heel graag bij. Ook jouw klantnummer heb ik doorgezet naar mijn collega en hij gaat dit zo snel mogelijk doorvoeren. Ik laat het je weten als dit is doorgevoerd, zodat je weer zorgeloos kunt genieten van IPTV .

Hi allemaal, ook graag een algemene update rondom de fix! Binnen nu en een maand is dit probleem definitief voor iedereen die hier last van heeft opgelost. Gisteravond zijn we begonnen met het uitrollen van de firmware naar de eerste klanten. Het was vannacht een batch van 500, volgende week 1000, de week erna 5000 en dan de rest van de base. Dus binnenkort hoeft dit niet meer handmatig doorgevoerd te worden. 

Hoi Lisa, bedankt voor het oppakken van dit issue en goed om te horen dat er een firmware update hiervoor wordt uitgevoerd, goed bezig! Zodra ik thuis ben, laat ik je weten of deze fix mijn probleem ook heeft verholpen. Ik heb er alle vertrouwen in! Groetjes, Teysir (a.k.a Mr-T)

Hi @e.a.c, you're very welcome! 😁 I asked on Friday if the fix was already implemented, but I didn't receive a reaction to that question anymore. So I asked if my colleague can let me know tomorrow morning if he already implemented the fix for you. I'll keep you posted. 

Hi @Yasjeozer, heel goed dat je dit doorgeeft! Ik help je hier graag bij en heb jouw klantnummer vandaag doorgezet naar mijn collega. Zodra hij de fix morgen heeft doorgevoerd, dan laat ik dat aan je weten. 

@Lisa Super dank!

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Remond & @Moussab , 

Ik heb de fix ook bij jullie doorgevoerd. 

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb sinds maandag T-mobile en sindsdien problemen met het opstarten van mijn IPTV. Ik heb begrepen dat er een fix beschikbaar is waarmee ook met de Zyxel modem IPTV gekeken kan worden. 

Is er iemand bekend hoe deze fix gerealiseerd kan worden? Bent u dat @Sven-TMT?

 

 

Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kunnen we de fix bij je doorvoeren.

Staat erin. Dus moet zichtbaar zijn. 

 

Fix staat erop

Reputatie 7
Badge +4

@Demi

Ik zie dat jij onze nieuwe held bent aangezien Lisa geen Moderator meer is op de Community.

Ik ervaar hetzelfde probleem als de anderen dus zou je voor mij ook zo’n fix kunnen laten uitvoeren?

We hebben de fix ook bij jou doorgevoerd 😃

Reputatie 2

@TMTV 

Dat is inderdaad de archer c7 van tp-link met een ziggo branding en firmware erop.  Het heet ziggo -c7 in dit geval.. ik zou het eventueel kunnen proberen om de firmware te kunnen flashen nooit eerder gedaan maar voor deze ziggo router heb ik nooit betaald kwam gratis mee ooit.. @Waqqas en als dat ook niet lukt kan ik nog terugvallen op de €55-€59 router die je hebt aangeboden.

 

Tot zo ver wil ik jullie wel van harte bedanken voor het meedenken, ik ga het eerst met de ziggo router probereren! Ik houd jullie wel op de hoogte!

Reputatie 7
Badge +4

@Mjones De fix is doorgevoerd! 

@Lisa en collega's jullie hebben mijn dag goed gemaakt. 🏆🥇👍🏼 Na een valse start met het T-Mobile internet thuis abonnement, werkt nu alles naar behoren! Zojuist mijn IPTV getest en ik heb beeld!!! 📻Super bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

@Sven-TMT Dankjewel voor de fix. TV die bekabeld is daar werkt het weer. Maar op de TV die draadloos (wifi) is verbonden met het internet, werkt het helaas nog niet. Is de “fix” ook op mijn wifi toe te passen?

De fix is niet specifiek voor 1 deel van het modem, het geldt voor het hele modem. Misschien moet je even je 10 seconden van de stroom halen. Als niet werkt is er een ander probleem aan de hand, en adviseer ik je een los topic aan te maken zodat mijn collega’s je verder kunnen helpen. 

Reputatie 2

@Sven-TMT @Jason 

@Lisa 

 

Nogmaals het verzoek om deze post af te sluiten.

BVD!

Reputatie 7
Badge +4

@Sven-TMT  @Lisa  Ik heb ook zelfde issue graag ook bij mij de fix doorvoeren. bij voorbaat dank.

Het klantnummer in je profiel is niet juist. het zijn 3 letter en 5 cijfers

@Sven-TMT

 

Hallo Sven,

 

Ik ervaar hetzelfde probleem kun je de fix ook bij mij uitvoeren.

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +6

Hi all, in dit topic geeft @Lisa aan dat er een (tijdelijke) oplossing is gevonden voor streamingdiensten (en IPTV) die niet werkten in combinatie met Samsung TV's. Misschien kunnen jullie je daar melden, zodat deze fix ook bij jullie toegepast kan worden, in afwachting van een permanente oplossing. Hopelijk werkt dit ook voor jullie!

@Lisa Dit maakt me wel heel nieuwsgierig wat die fix dan inhoudt. Zou je dat na kunnen vragen?

Hee, TheJoker40.

Heb je voor de app betaald? vaak melden de IPTV-aanbieders hun server niet aan bij WHC waardoor de jezelf de eenmalige kosten dient te te betalen. 
probeer anders STB-smart (Stalker-portaal) je dient de virt-mac-adres door te geven aan de server-eigennaar…

Gr

@Sven-TMT

ik ook ik heb zelfde probleem 

kan ik ook de fix krijgen

Reputatie 1

Misschien inderdaad een Samsung Tizen compatibiliteit probleem, want dat heb ik ook.

Ik zal het zo snel mogelijk testen.

Graag ook de fix bij mij doorvoeren

klantnummer: MOD Edit (Geen persoonsgegevens publiek plaatsen)

 

alvast bedankt:

Hi @Sven-TMT  

Ik ben pas klant bij tmobile thuis internet. Mijn vrouw merkt dat niet alles lekker werkt en volgens haar moet ik alles maar retour sturen, maar dat wil ik niet. Ben blij met de snelheid van de internet verbinding. Enkel loop iptv niet goed. Nu zag ik op dit fora dat je een fix hebt,

 

De iptv app lijkt helaas te worden geblokkeerd op mijn samsung smart tv. Door de zyxel t54 modem.

Mobiele apparatuur lijkt hier geen last van te hebben. 

Zou jij mogelijkheid voor mij en mijn vrouw de fix aub te kunnen doorvoeren?

mvg

Edwin Bakker

@Sven-TMT

 

Graag ook de fix bij mij doorvoeren

klantnummer: MOD Edit (Geen persoonsgegevens publiek plaatsen)

 

alvast bedankt:

Hi @Mies1976. jij hebt zo te zien een T50 modem. Daar is deze fix niet van toepassing. Je kan het beste een los topic openen zodat je daar geholpen kan worden voor mijn collega’s. 

@sssss92 Er staat helaas geen klantnummer in je profiel. Als je deze toevoegd kunnen we de fix toepassen. 

@Mustafa_55 Zie dat jij ondertussen een T50 modem hebt aangesloten. 

@Ashief Ik zie dat jij ondertussen een ander modem hebt aangesloten, hopelijk heb je alles werkend gekregen :) 

@BGRI @Chetbi @Oknx @samira.b @kolnkit @Duy75 @Jessy1985 @edwinb_82 @Wijnant @D'r.patje Bij jullie staat de fix erop!

Hallo @Sven-TMT 

Gaarne bij ons ook de fix er op zetten, wachten al een tijdje op een goed werkend IPTV..thx alvast

Hi @Sven-TMT ,

 

Dank voor je reply, op mijn eigen tmobile 1gbit verbinding heb ik inderdaad mijn eigen apparatuur (Fortigate) aangesloten wat prima werkt.

Maar mijn verzoek betreft de verbinding voor mijn ouders, betreft Ordernummer: 79758632.
Kun je hier aub de permanente fix voor toepassen, waarvoor dank! 

Reputatie 7
Badge +4

Hallo @Sven-TMT 

Gaarne bij ons ook de fix er op zetten, wachten al een tijdje op een goed werkend IPTV..thx alvast

Fix staat erop!

Reputatie 7

Hi @TheJoker40, hiervoor heb ik aangeklopt bij één van mijn collega's! Dit maakt deel uit van onze beveiligingsverbeteringen waarbij we in bepaalde situaties deze oplossing moeten toepassen. Hopelijk heb ik je zo iets meer duidelijkheid kunnen geven.