Beantwoord

IPTV blokkade op T54 Zyxel

  • 25 November 2022
  • 262 reacties
  • 11290 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

262 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@TheJoker40 Wat bedoel je hier precies mee? We zouden dit topic graag volledig willen afsluiten, maar voordat we zover zijn, helpen we eerst nog alle getroffen klanten! 😄

@Sven-TMT Kun jij de fix implementeren bij @Kingofsting? Thanks! 

Reputatie 7
Badge +16

@Kingofsting Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan kan de fix worden uitgevoerd.

@Lisa Zou je het svp. ook voor mij willen aanpassen (de fix doorvoeren) ? Ik heb hetzelfde probleem als The joker. Alvast bedankt!! 

 

 

@TheJoker40 dank voor je updates in deze topic, het heeft mij zoveel tijd en frustratie bespaard, door al jouw updates te volgen kon ik een beetje inschatten waar het probleem zou liggen. 

Mijn situatie: 

- LG tv + Syxel T54 bekabeld = wel iptv

- Sams tv + Syxel T54 bekabeld = geen iptv

- Sams tv + Wifi hotspot (mobiel) = wel iptv. 

Het lijkt dus dat de combinatie Samsung tv met Syxel T54 niet goed werkt op het gebied van IPTV. 

Ik hoop dat het in de toekomst wordt opgelost door t-mobile middels een automatische update voor alle klanten.

@Sven-TMT sinds een week problemen met internet op smart tv. Hoorde dat ik jou hiervoor kan benaderen. ...

Mijn thuis internet werkt gewoon maar als ik iptv wil kijken (streamen) dan werkt het niet dit is sinds kort zo. Heb mn tv verbonden op mijn telefoon via hotspot dan doet het iptv wel maar als ik het verbind met mn thuis internet dan weer niet, het heeft altijd gewerkt maar sinds een week ongeveer heb dit probleem kan iemand me helpen?

Hoi @Jason kan de fix ook bij mij worden doorgevoerd? Dank alvast. Heb glasvezel sinds vandaag en zelfde problemen als de rest hier. 

Reputatie 7
Badge +16

@Ahmed G Het modem rebooten, maakt inderdaad de fix ongedaan, dat klopt. Heb je dit toevallig gedaan? Er zijn geen andere handelingen die moeten worden verricht. De fix is gisteren toegepast.

@Ahmed G Het modem rebooten, maakt inderdaad de fix ongedaan, dat klopt. Heb je dit toevallig gedaan? Er zijn geen andere handelingen die moeten worden verricht. De fix is gisteren toegepast.

@Jason 

Mijn huisgenoot was iets te enthousiast toen hij hoorde dat de “fix” zou worden doorgevoerd en nadat er om en nabij 16:00 nog geen verandering had waargenomen, resette hij de modem.

Dus er bestaat een redelijke kans dat de fix ongedaan is gemaakt. (Afhankelijk van het tijdstip waarop de fix is/was doorgevoerd). 
 

Zou dit nogmaals kunnen worden doorgevoerd?


Kort vraagje aan de “lotgenoten” in dit draadje:

Nadat de “fix” bij jullie was doorgevoerd, begon IPTV automatisch weer te spelen of hebben jullie nog iets anders gedaan?

Goedeavond,

 

Ook hier probleem dat iptv niet meer laad sinds ik vorige week over ben gegaan op glasvezel. 

Modem Zyvel t-54 

Vandaag nogmaals gebeld, maar zonder succes. Helaas werkt het nogsteeds niet. Ik lees hier veel over een fix dat door gevoerd kan worden en dat het dan wel werkt. Kan dit voor mij ook gedaan worden? Hopelijk helpt dat wel.. 

Ik hoor het graag :)) 

 

@Sven-TMT @Lisa 

Hi @Sven-TMT  

 

Ik ben pas klant bij tmobile thuis internet.

De iptv app word helaas geblokkeerd op mijn smart tv. Door de zyxel t54 modum. Zou jij de fix aub kunnen doorvoeren?

mvg

 

Reputatie 7
Badge +8

@Chriscross76 @ChrisWeertjes Ik heb jullie ook getagd in het andere topic en heb de fix voor jullie aangevraagd! 😀

 

@TheJoker40 Was voor jou de fix ook al aangevraagd? Anders doe ik dit ook gelijk voor jou! 

Goedenavond,

 

Vandaag heel gesprek gehad met een medewerkster, ik zou nog teruggebeld worden is niet gedaan.

Ik heb alle tips opgevolgd hier op het forum maar niets heeft geholpen om mijn IP tv aan de praat te krijgen.

Zou je die fix ook bij mij kunnen proberen? en kan ik dan de modem weer naar originele instellingen halen want er is van alles gedaan omgezet naar 2.4 ghz etc.

Zodra een medewerker dit leest heb ik liefst telefonisch contact.

klantnummer QBL84147

Reputatie 7
Badge +4

Goedenavond,

 

Vandaag heel gesprek gehad met een medewerkster, ik zou nog teruggebeld worden is niet gedaan.

Ik heb alle tips opgevolgd hier op het forum maar niets heeft geholpen om mijn IP tv aan de praat te krijgen.

Zou je die fix ook bij mij kunnen proberen? en kan ik dan de modem weer naar originele instellingen halen want er is van alles gedaan omgezet naar 2.4 ghz etc.

Zodra een medewerker dit leest heb ik liefst telefonisch contact.

klantnummer QBL84147

Fix staat erop!

Reputatie 2

Hi @Sven-TMT ,

 

Nu het trage upload probleem lekker snel opgelost is,top !

zou je voor mij nu ook de fix kunnen doen ?

 

Gr peter

Reputatie 2

@Chriscross76 @ChrisWeertjes Ik heb jullie ook getagd in het andere topic en heb de fix voor jullie aangevraagd! 😀

 

@TheJoker40 Was voor jou de fix ook al aangevraagd? Anders doe ik dit ook gelijk voor jou! 

Voor mij is helemaal niks aangevraagd. @Demi 

Sterker nog, de vorige 5 aanvragen/meldingen richting de backoffice team waren afgesloten klakkeloos zonder terugkoppeling.
Dus ik heb mijn hoop hierin verloren eerlijk gezegd.

 

Zie ook mijn andere topic : 

 

Reputatie 7
Badge +4

@Spow78 @KA10 Fix staat erop. 

@wasim82 Helaas staat er geen klantnummer in je profiel 

Helaas ervaar ik dezelfde problemen sinds ik ben overgestapt afgelopen vrijdag op T-mobile. Zouden jullie de fix kunnen uitvoeren? 

Sven klantnummer staat er nu in alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +8

@TheJoker40 Geen zorgen, we kregen goed geluid terug van de andere klanten waarbij de fix is uitgevoerd. Dus ik heb het nu voor jou ook meteen aangevraagd! Ik ga oprecht ook voor jou duimen dat de oplossing nabij is! Ik geef je een seintje als mijn collega dit heeft aangepast voor jou, zodat je het kunt testen. Houd er wel rekening mee dat je niet het modem mag resetten, omdat anders de fix weer ongedaan wordt gemaakt.

@Sven-TMT

MOD EDIT dit is klantnummer

Reputatie 7
Badge +4

Hi All, 

De fix is bij alle bestaande T54 klanten uitgerold. Alle nieuwe klanten krijgen de fix automatisch geinstalleerd in de op volgende nacht(en) nadat het modem is geinstalleed. Het is dus niet meer nodig om te vragen voor de fix. 

@Sven-TMT klantnummer toegevoegd 

Reputatie 7

Hi @TheJoker40, ik had ontzettend gehoopt op een andere terugkoppeling! Weet dat ik jouw gevoel kan begrijpen en ik baal er dan ook van dat afspraken niet altijd zijn nagekomen en je niet op de hoogte bent gebracht van de uitkomst van het onderzoek. Dit had niet zo mogen verlopen, excuses hiervoor. Omdat ik net als jij ook heel graag wil weten of de problemen verdwijnen met een ander modem, wil ik alsnog achter de swap aan gaan voor jou. Ik wil graag van jou weten of ik de T-54 om kan wisselen voor een andere T-54 of dat je het liever met de T-50 wilt proberen. Voor het laatste dien ik namelijk aan te kloppen bij onze technische dienst, maar de eerste optie die kan ik voor jou regelen. Hiermee ga ik buiten het boekje om, omdat de technische dienst heeft aangegeven dat de fout waarschijnlijk niet in het modem zit. Toch wil ik dit inzetten als laatste redmiddel voor jou. Laat je aan mij weten of ik hiermee voor jou aan de slag kan gaan of blijf je bij jouw laatste beslissing? Die uitkomst respecteer ik uiteraard ook, al zie ik het natuurlijk het liefste anders. 

Hallo,

Kan ik ook fix krijgen ?

 IPTV doet heel slecht en sinds gisteren kan niet normaal kijken, de zenders elke 5sek bufferen, heb ik geprobeerd de router voor 30sek uitzetten en weer aanzetten, daarnaast WiFi 6 uitzetten ook help niet, daarnaast verandert instelling naar allen WPA2  ook help niet.

Zyxel 54

 

Goedenavond helaas heb ik ook last van IPTV die niet werkt in combinatie met mijn modem/router. Tevens is iemand anders ook aangesloten op mijn internetlijn. Hiervoor zou de monteur nog wat moeten aanpassen in de wijkcentrale. Kan deze fix ook voor mij worden doorgevoerd? En blijft de fix werken nadat de monteur in de kast aanpassingen heeft gebracht? 
Ik hoor het graag, ben erg wanhopig en blij/opgelucht dat ik niet de enige ben.