Beantwoord

IPTV blokkade op T54 Zyxel

  • 25 November 2022
  • 262 reacties
  • 11195 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

262 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Beste Sven-TMT,

kunt u bij mij de fix ook uitvoeren?

nu werkt de tv en ook via de app voor de 3x niet meer..  

alvast bedankt

mvg,

bas

Ik vermoed dat het bij jou een ander probleem is, gezien de fix alleen nodig is op de T-54 en het op de T50 modem het niet van toepassing is. Je kunt hiervoor het beste een eigen topic maken, zodat uitgezocht kan worden wat dan het probleem is.

Beste Sven-TMT,

kunt u bij mij de fix ook uitvoeren?

nu werkt de tv en ook via de app voor de 3x niet meer..  

alvast bedankt

mvg,

bas

Reputatie 7
Badge +4

@Sven-TMT klantnummer toegevoegd 

Fix staat erop! 

@Sven-TMT klantnummer toegevoegd 

Sven klantnummer staat er nu in alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +4

@Mimi93 & @Kingofsting De fix staat erop. 

@Mavigozlum80  Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kunnen we de fix bij je doorvoeren.

@Sven-TMT @Jason 

Zouden jullie bij mij de fix willen doorvoeren, dit is nog niet gebeurd namelijk.

Inmiddels heb ik mijn klantnummer ook in mijn profiel gezet.

Bedankt!

 

@Sven-TMT 

Kun je dat bij ons ook a.u.b. doen?

We hebben al 2x gebeld maar ze begrijpen het niet bij de klantenservice.

@Sven-TMT

 

Hallo Sven,

 

Ik ervaar hetzelfde probleem kun je de fix ook bij mij uitvoeren.

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +4

@Mjones De fix is doorgevoerd! 

@Demi ik ben nieuwe klant 😃 hier precies hetzelfde probleem. Zou je voor mij ook de fix kunnen doorvoeren? Alvast bedankt!

Hi @bjkboy

De fix is toegepast. 

Dankjewel

Reputatie 7
Badge +4

Hi @bjkboy

De fix is toegepast. 

@Henk van Beuzekom  ik heb klantnummer gezet 

@Henk van Beuzekom De fix is toegepast. 

@bjkboy Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kan ik de fix bij je doorvoeren.

Het werkt weer dank je wel. Nog een prettige dag verder.

Gedaan ik heb klant nummer gezet 

@Henk van Beuzekom De fix is toegepast. 

@bjkboy Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kan ik de fix bij je doorvoeren.

Het werkt weer dank je wel. Nog een prettige dag verder.

Reputatie 7
Badge +4

@Henk van Beuzekom De fix is toegepast. 

@bjkboy Als Je je klantnummer in je profiel zet (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kan ik de fix bij je doorvoeren.

Goeieavond hier ook het probleem van de T54 en iptv, kunnen jullie ook bij mij de fix uitvoeren,

Goedenavond 19-01 hebben ze bij ons ook de T54 geïnstalleerd en ik ervaar ook dezelfde problemen  Zouden jullie de fix ook bij ons willen uitvoeren? 

@Sven-TMT heel erg bedankt!!!!!!!! 

Reputatie 7
Badge +4

Goedenavond helaas heb ik ook last van IPTV die niet werkt in combinatie met mijn modem/router. Tevens is iemand anders ook aangesloten op mijn internetlijn. Hiervoor zou de monteur nog wat moeten aanpassen in de wijkcentrale. Kan deze fix ook voor mij worden doorgevoerd? En blijft de fix werken nadat de monteur in de kast aanpassingen heeft gebracht? 
Ik hoor het graag, ben erg wanhopig en blij/opgelucht dat ik niet de enige ben.

Fix staat er bij jouw ook op! fijn weekend! 

@Sven-TMT Thanks, fijn weekend!!

Reputatie 7
Badge +4

@Sven-TMT goedemiddag Sven, als het goed is staat mijn klantnummer er nu bij.

Fix staat erop :)

@LuckySEVEN & @Aron_p Als jullie je klantnummer in je profielzetten (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kan ik de fix bij jullie doorvoeren.

 

@TheJoker40 De fix die we nu doorvoeren is de permanente fix. Deze blijft werken bij een reset. De fix wordt bij iedereen uitegerold, gezien dat in batches gaat en wat tijd kosten doen we de mensen die zich hier op het forum melden met problemen tussendoor alvast de fix geven 

 

Goedemiddag Sven ik heb mijn klantnummer toegevoegd! Ik hoop dat de fix vandaag nog doorgevoerd kan worden! 

@Sven-TMT goedemiddag Sven, als het goed is staat mijn klantnummer er nu bij.