Beantwoord

IPTV blokkade op T54 Zyxel

  • 25 November 2022
  • 262 reacties
  • 11214 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

262 reacties

Reputatie 7

Hi @e.a.c, thanks a lot for letting us know! I Immediately transferred your client number to my colleague so he can also implement the fix in your connection. As soon as it's done, I'll let you know. Please mention the exact difference you experience before and after the fix. This way we can check specifically what the fix does. Thank you! 😊

Hi @Tshikos, ik ben super blij dat ik je al in het onderstaande topic heb kunnen helpen. Ontzettend fijn dat het nu ook bij jou is opgelost @TheJoker40, al had ik gehoopt dat we dit al sneller voor jou konden regelen. 

Spreek ik je daar verder @Tshikos

Reputatie 2

@Tshikos 

 

Geen dank. Het heeft me bijna 1.5 maand tijd, heel veel frustraties , random afgesloten meldingen bij de backoffice en lelijke gesprekken met de klantenservice gekost om het opgelost te krijgen. En dan ook nog de valse beloftes horen van de klachtenafdeling is ook nog een onderdeel hiervan. 
 

Hoop dat iedereen die problemen heeft het kan laten oplossen d.m.v de “fix”’die ze toepassen

@Lisa Zou je het svp. ook voor mij willen aanpassen (de fix doorvoeren) ? Ik heb hetzelfde probleem als The joker. Alvast bedankt!! 

 

 

@TheJoker40 dank voor je updates in deze topic, het heeft mij zoveel tijd en frustratie bespaard, door al jouw updates te volgen kon ik een beetje inschatten waar het probleem zou liggen. 

Mijn situatie: 

- LG tv + Syxel T54 bekabeld = wel iptv

- Sams tv + Syxel T54 bekabeld = geen iptv

- Sams tv + Wifi hotspot (mobiel) = wel iptv. 

Het lijkt dus dat de combinatie Samsung tv met Syxel T54 niet goed werkt op het gebied van IPTV. 

Ik hoop dat het in de toekomst wordt opgelost door t-mobile middels een automatische update voor alle klanten.

Hi @TheJoker40, merci voor de moeite van het omruilen van het modem! Ik heb mijn collega hier vandaag een seintje van gegeven, maar hij zag nog steeds het andere modem terug. Kan het kloppen dat je het van het weekend toch weer hebt omgewisseld? Weet dat ik graag de fix bij jou wil doorvoeren als het juiste modem hangt.

Hi @rbib33, goed nieuws - dit kunnen we zeker oplossen! De permanente fix is bij jou doorgevoerd. Ervaar je dit zelf ook? 😊

@Lisa @Demi I have the same problem can you please help! I have been contacting customer service for weeks now! PLEASE HELP

Vanaf vanmiddag overgestapt van KPN naar Tmobile internet thuis en ook ik kan geen iptv meer kijken. Iptv provider ziet geen issues aan zijn kant en toevallig kom ik nu dit ticket tegen wat mij dus aan t denken zet… ben dus niet de enige die hier last van heeft. Workaround, prima als dat een oplossing is, maar dat lijkt mij niet de juiste manier of methode vanuit tmobile. Dit schijnt een issue te zijn bij de type t54 modems met blijkbaar t zelfde firmware wat hetgene blokkeert…. 
 

Laat eens wat slimmere mensen naar dit probleem kijken vanuit tmobile en gooi svp een ander firmware de deur uit! 

I also has the same problem with my t54. I requested the t50 today. The customer service told me that it is not for sure that I will receive the t50 and it depends on the technical team! I find it really strange that t mobile know about this issue and they haven’t fixed it yet! 

Reputatie 7

Hi @TheJoker40, hiervoor heb ik aangeklopt bij één van mijn collega's! Dit maakt deel uit van onze beveiligingsverbeteringen waarbij we in bepaalde situaties deze oplossing moeten toepassen. Hopelijk heb ik je zo iets meer duidelijkheid kunnen geven. 

Reputatie 7
Badge +16

@TheJoker40 Fijn dat het dan ook bij jou gelukt is met de permanente fix! Ik zal navragen bij Lisa wat de fix precies inhoudt en kom er dan snel op terug. Zij is echter vrij vandaag dus het zal op z’n vroegst morgen worden.

Reputatie 2

@Lisa

 

Het is opgelost tot zo ver ik het kan zien.

Kan jij mij precies aangeven wat de backoffice team heeft uitgevoerd en waar het hem in zat?

Reputatie 7

Hi @TheJoker40, helemaal top - dankjewel! Goed nieuws: mijn collega heeft de permanente fix ook bij jou doorgevoerd vandaag. Kun je aangeven of je dit ook zo ervaart? 😊

Reputatie 2

@Lisa 

 

klopt mijn oude router zat er even in.

heb nu die van jullie aangesloten.

 

kunnen jullie het nogmaals proberen?

alvast bedankt.

Reputatie 7

Helemaal super @rbib33! 💪 Merci voor het doorgeven en veel kijk-plezier.

Hartstikke bedankt @Lisa. Hij werkt nu wel.

Reputatie 7

Hi @TheJoker40, merci voor de moeite van het omruilen van het modem! Ik heb mijn collega hier vandaag een seintje van gegeven, maar hij zag nog steeds het andere modem terug. Kan het kloppen dat je het van het weekend toch weer hebt omgewisseld? Weet dat ik graag de fix bij jou wil doorvoeren als het juiste modem hangt.

Hi @rbib33, goed nieuws - dit kunnen we zeker oplossen! De permanente fix is bij jou doorgevoerd. Ervaar je dit zelf ook? 😊

Hallo ik heb ook zalfde probleem met mijn iptv ( heb ook een Samsung tv ) kan jullie dit voor mijn oplossen

 

 

 

Reputatie 2

@Demi 

 

ik laat het even voor vandaag zitten en sluit de zyxel t54 modem van Tmobile morgenochtend opnieuw aan en dan wil ik graag dat jullienhet nogmaals proberen

Reputatie 2

@Demi 

 

Heb de juiste modem/router aangesloten.

probeer het nogmaals ajb.

Reputatie 2

Iptv werkt hier nu bedankt!

Reputatie 7
Badge +8

@TheJoker40 De fix kon voor jou niet uitgevoerd worden omdat niet het juiste modem aangesloten staat. Zou je ons Zyxel modem aan kunnen sluiten en mij een seintje willen geven zodra deze aangesloten staat? Dan kan mijn collega alsnog gelijk de fix ook voor jou doorvoeren. Ik hoor het graag!

Reputatie 7
Badge +8

@TheJoker40 Geen zorgen, we kregen goed geluid terug van de andere klanten waarbij de fix is uitgevoerd. Dus ik heb het nu voor jou ook meteen aangevraagd! Ik ga oprecht ook voor jou duimen dat de oplossing nabij is! Ik geef je een seintje als mijn collega dit heeft aangepast voor jou, zodat je het kunt testen. Houd er wel rekening mee dat je niet het modem mag resetten, omdat anders de fix weer ongedaan wordt gemaakt.

Reputatie 2

@Chriscross76 @ChrisWeertjes Ik heb jullie ook getagd in het andere topic en heb de fix voor jullie aangevraagd! 😀

 

@TheJoker40 Was voor jou de fix ook al aangevraagd? Anders doe ik dit ook gelijk voor jou! 

Voor mij is helemaal niks aangevraagd. @Demi 

Sterker nog, de vorige 5 aanvragen/meldingen richting de backoffice team waren afgesloten klakkeloos zonder terugkoppeling.
Dus ik heb mijn hoop hierin verloren eerlijk gezegd.

 

Zie ook mijn andere topic : 

 

Reputatie 7
Badge +8

@Chriscross76 @ChrisWeertjes Ik heb jullie ook getagd in het andere topic en heb de fix voor jullie aangevraagd! 😀

 

@TheJoker40 Was voor jou de fix ook al aangevraagd? Anders doe ik dit ook gelijk voor jou! 

Reputatie 7
Badge +6

@Chriscross76 Zoals ik in het andere topic schreef, maak ik uit de reactie van @Lisa op dat deze instelling handmatig wordt toegepast bij iedereen die zich meldt. Dat gebeurt dus niet automatisch. Zo te lezen is ze een paar dagen vrij, maar daarna kan ze deze instelling ook bij anderen (laten) aanpassen. Of er moet morgen een andere moderator zijn die deze nobele taak op zich wil nemen.

Omdat het om een individuele fix gaat, is het juist niet de bedoeling om het modem te herstarten/resetten, want dan gaat die instelling weer verloren. Ik neem aan dat deze aanpassing in een toekomstige firmware-update wordt meegenomen, zodat dit automatisch voor iedereen permanent werkt.

@Lisa Als deze voor ons als klanten bereikbaar is, zou die dan gedeeld kunnen worden zodat iedereen het zelf kan fixen?

Reputatie 2

Hier werkt het ook niet. Zou ook wel niets aan worden gewijzigd/gedaan . Probleem is al langer bekend maar kan op de een of andere manier niet worden opgelost. 

Reputatie 1

@TheJoker40  @TMTV 

Helaas, bij mij werkt het dus nog altijd niet.

Reputatie 2

@TMTV 

 

Hoe raar is het dan dat als iemand een soortgelijke probleem aangeeft dat het meteen opgelost kan worden he? Beetje vreemd allemaal. En dat er dan “achter de schermen” oplossingen worden aangeboden of aanpassingen worden gedaan op de modem zonder terugkoppeling aan die klant waarschijnlijk. Vind het nog steeds een kansloze tent die klantenservice. Ze hebben 5 meldingen richting de backoffice van mij allemaal klakkeloos afgesloten zonder enige vorm van terugkoppeling, vind het maar bagger.

 

@ChrisWeertjes  

Hoop dat het opgelost voor je kan worden maatje want dat kon bij mij allemaal blijkbaar niet 😉