Beantwoord

IPTV blokkade op T54 Zyxel

  • 25 November 2022
  • 262 reacties
  • 11194 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

262 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@Amr777 @Johan86 Ik heb voor jullie ook de fix aangevraagd bij mijn collega. Omdat het momenteel weekend is, verwacht ik dat dit na het weekend wordt opgepakt. Zodra dit is doorgevoerd, kunnen jullie ook weer genieten van het streamen en ik houd jullie op de hoogte zodat jullie kunnen testen of het weer echt werkt! 😁

Hier ook over gestapt en hetzelfde probleem, kan dit opgelost worden door 1 van deze t-mobile helden? Grt


@Lisa Ik heb precies hetzelfde probleem: Samsung QLED tv in combinatie met de modem. Ik kan niks streamen. Graag bij mij ook een fix doorvoeren aub.
Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +4

@LisaLijkt erop dat jij het wel in orde kan krijgen als ik de laatste reacties lees m.b.t. de blokkade en samsung tv's.

Zou jij deze fix ook voor mij willen doorvoeren svp? Dan kan ik het gaan testen.

HI @InsyN

We hebben de fix ook bij jou doorgevoerd! 

 

@Lisa Lijkt erop dat jij het wel in orde kan krijgen als ik de laatste reacties lees m.b.t. de blokkade en samsung tv's.

Zou jij deze fix ook voor mij willen doorvoeren svp? Dan kan ik het gaan testen.

Reputatie 7

Hi @Mr-T, wat ontzettend fijn om te lezen dat we jou hier helemaal blij mee hebben kunnen maken! 😁 Merci voor het mooie compliment en heel veel kijk-plezier.

Hi @e.a.c, I'm super happy to read this. You're very welcome and no need to apologize! 🎉

 

@Lisa en collega's jullie hebben mijn dag goed gemaakt. 🏆🥇👍🏼 Na een valse start met het T-Mobile internet thuis abonnement, werkt nu alles naar behoren! Zojuist mijn IPTV getest en ik heb beeld!!! 📻Super bedankt!

Hi @e.a.c, zojuist heb ik doorgekregen dat de fix bij jou is doorgevoerd! 🎈 Kun je aangeven of je nu helemaal probleemvrij bent? Ik hoor het graag. 

Hi @Rakesh J, ik wil je graag laten weten dat de fix deze ochtend ook bij jou is doorgevoerd! Kun je laten weten of je direct een verbetering opmerkt? Dan kan ik dat doorspelen naar mijn collega, merci. 

Hi @Yasjeozer, graag laat ik weten dat ook bij jou de fix is doorgevoerd! Kun je laten weten of je een verbetering opmerkt? Fingers crossed.

 

 

@Lisa Werkt perfect!! Mijn dank is enorm groot💜

@Lisa @Demi Everything works (all my iptvs) now Thank you a lot. Glad this was resolved :) and sorry for sending private messages! great customer service !!!!

Hi @Yasjeozer, helemaal top - super dat je weer zonder zorgen tv kunt kijken! ✨

Hi @Youssef-4, welkom op de T-Mobile voor thuis Community! 😁 Super leuk om te lezen dat je hier nieuw bent. Dat kunnen we zeker en ik heb jouw klantnummer dan ook gelijk doorgespeeld deze ochtend naar mijn collega. Ik krijg zo een seintje als hij dit heeft gefixt en dan laat ik het aan je weten. 

Hi @Rakesh J, super om te lezen - yay! 🎉 Veel kijk-plezier en merci voor het melden.

Hi @Mr-T, ik word helemaal vrolijk van jouw compliment - thanks! 🎈 Yes, hier help ik je heel graag bij. Ook jouw klantnummer heb ik doorgezet naar mijn collega en hij gaat dit zo snel mogelijk doorvoeren. Ik laat het je weten als dit is doorgevoerd, zodat je weer zorgeloos kunt genieten van IPTV .

Hi allemaal, ook graag een algemene update rondom de fix! Binnen nu en een maand is dit probleem definitief voor iedereen die hier last van heeft opgelost. Gisteravond zijn we begonnen met het uitrollen van de firmware naar de eerste klanten. Het was vannacht een batch van 500, volgende week 1000, de week erna 5000 en dan de rest van de base. Dus binnenkort hoeft dit niet meer handmatig doorgevoerd te worden. 

Hoi Lisa, bedankt voor het oppakken van dit issue en goed om te horen dat er een firmware update hiervoor wordt uitgevoerd, goed bezig! Zodra ik thuis ben, laat ik je weten of deze fix mijn probleem ook heeft verholpen. Ik heb er alle vertrouwen in! Groetjes, Teysir (a.k.a Mr-T)

Reputatie 7

Helemaal super @Youssef-4 en heel graag gedaan! 😁

@Lisa 

Hi Lisa,

Het werkt weer😀,Bedankt voor de snelle afhandeling!
 

Groetjes Amina 

Reputatie 7

Hi @Youssef-4 en @Mr-T, goed nieuws: mijn collega heeft net gelijk de fix bij jullie doorgevoerd! Laten jullie het voor de zekerheid weten of alles nu weer werkt zonder problemen? Ik hoor het graag. Alvast veel kijk-plezier!

Reputatie 7

Hi @Yasjeozer, helemaal top - super dat je weer zonder zorgen tv kunt kijken! ✨

Hi @Youssef-4, welkom op de T-Mobile voor thuis Community! 😁 Super leuk om te lezen dat je hier nieuw bent. Dat kunnen we zeker en ik heb jouw klantnummer dan ook gelijk doorgespeeld deze ochtend naar mijn collega. Ik krijg zo een seintje als hij dit heeft gefixt en dan laat ik het aan je weten. 

Hi @Rakesh J, super om te lezen - yay! 🎉 Veel kijk-plezier en merci voor het melden.

Hi @Mr-T, ik word helemaal vrolijk van jouw compliment - thanks! 🎈 Yes, hier help ik je heel graag bij. Ook jouw klantnummer heb ik doorgezet naar mijn collega en hij gaat dit zo snel mogelijk doorvoeren. Ik laat het je weten als dit is doorgevoerd, zodat je weer zorgeloos kunt genieten van IPTV .

Hi allemaal, ook graag een algemene update rondom de fix! Binnen nu en een maand is dit probleem definitief voor iedereen die hier last van heeft opgelost. Gisteravond zijn we begonnen met het uitrollen van de firmware naar de eerste klanten. Het was vannacht een batch van 500, volgende week 1000, de week erna 5000 en dan de rest van de base. Dus binnenkort hoeft dit niet meer handmatig doorgevoerd te worden. 

@Lisa Zo te zien ben jij de held van dit topic 💪🏼 Ik durf het bijna niet te vragen, maar ik heb na een week geen internet dan vandaag eindelijk Internet van T-mobile. Nu heb ik dus ook het probleem dat ik geen IPTV stream meer kan laden op mijn TV. Na lang onderzoek kwam ik eindelijk dit topic tegen.

Ik heb dus ook een Zyxel T-54

Kortom, kun jij of een van je collega's deze fix ook bij mij uitvoeren, please??😥

Alvast bedankt voor jullie inzet!

Met vriendelijke groet,

Teysir

@Lisa super iptv doet het nu. Super bedankt.

@Lisa 

Hi Lisa,

Sinds gisteren ook nieuwe klant bij T-mobile en ervaar hetzelfde probleem.Kan geen gebruik maken van mijn iptv.Zou je de Fix ook mij kunnen doorvoeren? 
Mijn dank is groot.

Groetje Amina 

Hi @e.a.c, zojuist heb ik doorgekregen dat de fix bij jou is doorgevoerd! 🎈 Kun je aangeven of je nu helemaal probleemvrij bent? Ik hoor het graag. 

Hi @Rakesh J, ik wil je graag laten weten dat de fix deze ochtend ook bij jou is doorgevoerd! Kun je laten weten of je direct een verbetering opmerkt? Dan kan ik dat doorspelen naar mijn collega, merci. 

Hi @Yasjeozer, graag laat ik weten dat ook bij jou de fix is doorgevoerd! Kun je laten weten of je een verbetering opmerkt? Fingers crossed.

 

 

@Lisa Werkt perfect!! Mijn dank is enorm groot💜

Reputatie 7

Hi @e.a.c, zojuist heb ik doorgekregen dat de fix bij jou is doorgevoerd! 🎈 Kun je aangeven of je nu helemaal probleemvrij bent? Ik hoor het graag. 

Hi @Rakesh J, ik wil je graag laten weten dat de fix deze ochtend ook bij jou is doorgevoerd! Kun je laten weten of je direct een verbetering opmerkt? Dan kan ik dat doorspelen naar mijn collega, merci. 

Hi @Yasjeozer, graag laat ik weten dat ook bij jou de fix is doorgevoerd! Kun je laten weten of je een verbetering opmerkt? Fingers crossed.

 

 

Reputatie 7

Hi @Rakesh J, helemaal top dat je dit doorgeeft! Ook jouw klantnummer heb ik net gelijk doorgespeeld naar mijn collega. Zodra ik doorkrijg dat de fix is doorgevoerd, dan laat ik dat meteen weten! 😊

Goedeavond. Ik ondervind ook hetzelfde probleem met mijn samsung tv, iptv en modem. Zou dit ook voor mij opgelost kunnen worden. Mvg rakesh

Hi @e.a.c, you're very welcome! 😁 I asked on Friday if the fix was already implemented, but I didn't receive a reaction to that question anymore. So I asked if my colleague can let me know tomorrow morning if he already implemented the fix for you. I'll keep you posted. 

Hi @Yasjeozer, heel goed dat je dit doorgeeft! Ik help je hier graag bij en heb jouw klantnummer vandaag doorgezet naar mijn collega. Zodra hij de fix morgen heeft doorgevoerd, dan laat ik dat aan je weten. 

@Lisa Super dank!

Reputatie 7

Hi @e.a.c, you're very welcome! 😁 I asked on Friday if the fix was already implemented, but I didn't receive a reaction to that question anymore. So I asked if my colleague can let me know tomorrow morning if he already implemented the fix for you. I'll keep you posted. 

Hi @Yasjeozer, heel goed dat je dit doorgeeft! Ik help je hier graag bij en heb jouw klantnummer vandaag doorgezet naar mijn collega. Zodra hij de fix morgen heeft doorgevoerd, dan laat ik dat aan je weten. 

@Lisa Zou je mij ook aub kunnen helpen. Sinds mijn overstap naar t-mobile kan ik ook niet meer iptv kijken vanwege de T54.

Hi @e.a.c, thanks a lot for letting us know! I Immediately transferred your client number to my colleague so he can also implement the fix in your connection. As soon as it's done, I'll let you know. Please mention the exact difference you experience before and after the fix. This way we can check specifically what the fix does. Thank you! 😊

Hi @Tshikos, ik ben super blij dat ik je al in het onderstaande topic heb kunnen helpen. Ontzettend fijn dat het nu ook bij jou is opgelost @TheJoker40, al had ik gehoopt dat we dit al sneller voor jou konden regelen. 

Spreek ik je daar verder @Tshikos

@Lisa Thank you so much 🙂 I will reply as soon as I get the problem fixed. Thank you once again!

@Lisa please let me know as soon as you hear something from your colleague!

Hi @e.a.c, thanks a lot for letting us know! I Immediately transferred your client number to my colleague so he can also implement the fix in your connection. As soon as it's done, I'll let you know. Please mention the exact difference you experience before and after the fix. This way we can check specifically what the fix does. Thank you! 😊

Hi @Tshikos, ik ben super blij dat ik je al in het onderstaande topic heb kunnen helpen. Ontzettend fijn dat het nu ook bij jou is opgelost @TheJoker40, al had ik gehoopt dat we dit al sneller voor jou konden regelen. 

Spreek ik je daar verder @Tshikos

@Lisa Thank you so much :) I will reply as soon as I get the problem fixed. Thank you once again!