Beantwoord

IPTV blokkade op T54 Zyxel

  • 25 November 2022
  • 262 reacties
  • 11195 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

262 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Mijn thuis internet werkt gewoon maar als ik iptv wil kijken (streamen) dan werkt het niet dit is sinds kort zo. Heb mn tv verbonden op mijn telefoon via hotspot dan doet het iptv wel maar als ik het verbind met mn thuis internet dan weer niet, het heeft altijd gewerkt maar sinds een week ongeveer heb dit probleem kan iemand me helpen?

Ik vermoed dat het bij jou een ander probleem is, gezien de fix alleen nodig is op de T-54 en het op de Huawei modem niet van toepassing is. Je kunt hiervoor het beste een eigen topic maken, zodat uitgezocht kan worden wat dan het probleem is.

Reputatie 7
Badge +4

@LuckySEVEN & @Aron_p Als jullie je klantnummer in je profielzetten (deze is alleen zichtbaar voor TM medewerkers) kan ik de fix bij jullie doorvoeren.

 

@TheJoker40 De fix die we nu doorvoeren is de permanente fix. Deze blijft werken bij een reset. De fix wordt bij iedereen uitegerold, gezien dat in batches gaat en wat tijd kosten doen we de mensen die zich hier op het forum melden met problemen tussendoor alvast de fix geven 

@Sven-TMT Goedemorgen,

zou u de fix ook bij mij kunnen doorvoeren?

@Jason 

 

Dank voor het doorvoeren van de “fix”!

 

Wij genieten hier weer als vanouds de IPTV, maar desondanks heb ik wel een aanvullende vraag (ik zie dat @TheJoker40  deze vraag ook al terecht stelde).

Als de verbinding met de router wordt verbroken om wat voor reden dan ook (stroomuitval, een reset van de router is nodig om een andere reden, etc...) dan verlies je “de fix”. Betekent dit dan dat je elke keer een verzoek moet indienen om “de fix” te laten uitvoeren?

Reputatie 2

@Jason

 

Men kan zelf een community post starten, het fix zou niet individueel moeten worden toegepast maar er zou een fix/update moeten komen.

 

hoe meer community posts hoe meer Tmobile gaat zien dat ZIJ fout zitten.

Maar na een “restart/reset” ben je deze verloren heb ik begrepen. Dus tot jullie alle klanten hebben behandeld die hier binnenkomen kan dit tot einde van het jaar duren.

 

ik heb nog altijd geen antwoord gehad wat jullie op de achtergrond hebben aangepast👍😉

Goedenavond helaas heb ik ook last van IPTV die niet werkt in combinatie met mijn modem/router. Tevens is iemand anders ook aangesloten op mijn internetlijn. Hiervoor zou de monteur nog wat moeten aanpassen in de wijkcentrale. Kan deze fix ook voor mij worden doorgevoerd? En blijft de fix werken nadat de monteur in de kast aanpassingen heeft gebracht? 
Ik hoor het graag, ben erg wanhopig en blij/opgelucht dat ik niet de enige ben.

Mijn thuis internet werkt gewoon maar als ik iptv wil kijken (streamen) dan werkt het niet dit is sinds kort zo. Heb mn tv verbonden op mijn telefoon via hotspot dan doet het iptv wel maar als ik het verbind met mn thuis internet dan weer niet, het heeft altijd gewerkt maar sinds een week ongeveer heb dit probleem kan iemand me helpen?

Reputatie 7
Badge +16

@Kingofsting Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan kan de fix worden uitgevoerd.

Reputatie 7
Badge +16

@TheJoker40 Wat bedoel je hier precies mee? We zouden dit topic graag volledig willen afsluiten, maar voordat we zover zijn, helpen we eerst nog alle getroffen klanten! 😄

@Sven-TMT Kun jij de fix implementeren bij @Kingofsting? Thanks! 

Reputatie 2

@Sven-TMT @Jason 

@Lisa 

 

Nogmaals het verzoek om deze post af te sluiten.

BVD!

Goedenavond, vandaag hebben ze bij ons ook de T54 geïnstalleerd en ik ervaar ook dezelfde problemen. Zouden jullie de fix ook bij ons willen uitvoeren? 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Remond & @Moussab , 

Ik heb de fix ook bij jullie doorgevoerd. 

Sinds de nieuwe modum t54 werkt mijn iptv ook niet meer, de fix aub ook bij mijn doorvoeren.

 

alvast bedankt

@Lisa, ook bij mij werkt iptv niet meer goed sinds nieuwe abonnement met Zyxel T54. Zou ook hier de fix doorgevoerd kunnen worden?

Kan deze community post afgesloten worden?

Mijn vraag is allang beantwoord en het probleem zit hem bij Tmobile met het nieuwe T54 modem.

Ik heb iedereen die deze post binnenkomt een hoop moeite en frustratie bespaart, geen dank daarvoor.

Antwoorden zijn te vinden op de laatste paar pagina's.

 

@TheJoker40 

Dank voor je standvastigheid. Jij hebt helaas bijna 6 weken je haren uit je hoofd getrokken, waar anderen binnen één dag geholpen zijn.

Helaas ben ik nog niet een van de mensen die binnen een dag geholpen, maar ik houd hoop…

 

Reputatie 2

Kan deze community post afgesloten worden?

Mijn vraag is allang beantwoord en het probleem zit hem bij Tmobile met het nieuwe T54 modem.

Ik heb iedereen die deze post binnenkomt een hoop moeite en frustratie bespaart, geen dank daarvoor.

Antwoorden zijn te vinden op de laatste paar pagina's.

 

@Ahmed G Het modem rebooten, maakt inderdaad de fix ongedaan, dat klopt. Heb je dit toevallig gedaan? Er zijn geen andere handelingen die moeten worden verricht. De fix is gisteren toegepast.

@Jason 

Mijn huisgenoot was iets te enthousiast toen hij hoorde dat de “fix” zou worden doorgevoerd en nadat er om en nabij 16:00 nog geen verandering had waargenomen, resette hij de modem.

Dus er bestaat een redelijke kans dat de fix ongedaan is gemaakt. (Afhankelijk van het tijdstip waarop de fix is/was doorgevoerd). 
 

Zou dit nogmaals kunnen worden doorgevoerd?


Kort vraagje aan de “lotgenoten” in dit draadje:

Nadat de “fix” bij jullie was doorgevoerd, begon IPTV automatisch weer te spelen of hebben jullie nog iets anders gedaan?

Reputatie 7
Badge +16

@Ahmed G Het modem rebooten, maakt inderdaad de fix ongedaan, dat klopt. Heb je dit toevallig gedaan? Er zijn geen andere handelingen die moeten worden verricht. De fix is gisteren toegepast.

@Amr777 @Johan86 Zojuist is de fix voor jullie doorgevoerd. Zouden jullie willen testen of het nu weer lukt? 😁

@Ahmad91 @Ahmed G Voor jullie heb ik ook de fix aangevraagd. Deze worden zo ook uitgevoerd! 

@Demi 

Is de fix inmiddels al doorgevoerd of is ie alleen nog aangevraagd?

Tot 16:45 is er nog geen verandering waargenomen…

Ik las in een eerdere post dat je modem niet mocht resetten omdat je daarmee de “fix” ongedaan maakt.

Zijn er wel nog andere handelingen die er moeten gebeuren?

 

Reputatie 1

@Amr777 @Johan86 Zojuist is de fix voor jullie doorgevoerd. Zouden jullie willen testen of het nu weer lukt? 😁

@tiagocorreia Ik vermoed dat het bij jou een ander probleem is, gezien de fix alleen nodig is op de T-54 en het op de T-50 niet van toepassing is. Je kunt hiervoor het beste een eigen topic maken, zodat uitgezocht kan worden wat dan het probleem is. Dan zoeken we het daar verder voor je uit!

@Ahmad91 @Ahmed G Voor jullie heb ik ook de fix aangevraagd. Deze worden zo ook uitgevoerd! 

 

@Demi  oke, ik heb het topic geopend https://community.t-mobile.nl/bekabeld-internet-492/iptv-blokkade-op-t50-zyxel-349238. Ik hoop dat ik daar geholpen kan worden.

Reputatie 7
Badge +8

@Amr777 @Johan86 Zojuist is de fix voor jullie doorgevoerd. Zouden jullie willen testen of het nu weer lukt? 😁

@tiagocorreia Ik vermoed dat het bij jou een ander probleem is, gezien de fix alleen nodig is op de T-54 en het op de T-50 niet van toepassing is. Je kunt hiervoor het beste een eigen topic maken, zodat uitgezocht kan worden wat dan het probleem is. Dan zoeken we het daar verder voor je uit!

@Ahmad91 @Ahmed G Voor jullie heb ik ook de fix aangevraagd. Deze worden zo ook uitgevoerd! 

 

Reputatie 7
Badge +4

@Demi

Ik zie dat jij onze nieuwe held bent aangezien Lisa geen Moderator meer is op de Community.

Ik ervaar hetzelfde probleem als de anderen dus zou je voor mij ook zo’n fix kunnen laten uitvoeren?

We hebben de fix ook bij jou doorgevoerd 😃

@Amr777 @Johan86 Ik heb voor jullie ook de fix aangevraagd bij mijn collega. Omdat het momenteel weekend is, verwacht ik dat dit na het weekend wordt opgepakt. Zodra dit is doorgevoerd, kunnen jullie ook weer genieten van het streamen en ik houd jullie op de hoogte zodat jullie kunnen testen of het weer echt werkt! 😁

@Demi 

Ik zie dat jij onze nieuwe held bent aangezien Lisa geen Moderator meer is op de Community.

Ik ervaar hetzelfde probleem als de anderen dus zou je voor mij ook zo’n fix kunnen laten uitvoeren?

أهلاً تضمين التغريدةو

مرحبًا بك في المجتمع!

كما وصفته ، لا يبدو أنه يرجع إلى تلفزيونك وحده (بعد كل شيء ، إنه يعمل عبر نقطة اتصال) وليس فقط إلى T54 (بعد كل شيء ، يعمل iPhone). لذا فإن تخميني هو مزيج من الاثنين. قرأت قصصًا هنا وهناك تفيد بأن بعض الأجهزة قد تواجه مشكلة مع WPA3 ، والذي يتم تشغيله افتراضيًا على T54. لحسن الحظ ، يمكنك إيقاف ذلك أيضًا. للقيام بذلك ، قم بتسجيل الدخول إلى T54 ( 192.168.1.1 ) وانتقل إلى Network Setup> Wireless. في الجزء السفلي يوجد شيء مثل WPA3 / WPA2. قم بتغيير هذا الإعداد إلى WPA2 فقط.

إذا لم يفلح ذلك ، يمكنك أيضًا محاولة إيقاف تشغيل WiFi 6. يمكنك القيام بذلك عبر إعدادات الشبكة> لاسلكي> أخرى. هناك ، يشير وضع 802.11 إلى أن 802.11a / n / ac / ax مختلط. قم بتغيير هذا الإعداد إلى 802.11a / n / ac Mixed (لذلك بدون فأس).

نأمل أن يؤدي أحد الإعدادات أعلاه إلى الحيلة!

Ik heb beide methoden geprobeerd, ook ik heb geen resultaat gekregen, kun je me helpen 

Reputatie 1

@Demi  Hoi Demi, mijn IPTV werkte prima tot vanavond. Ik heb verschillende apparaten en verschillende apps geprobeerd, maar het werkt nog steeds niet. Met 4G/5G werkt het prima. Dus ik kwam dit onderwerp ontdekken dat een oplossing zou kunnen zijn voor mijn probleem. Kun je ook de oplossing voor mijn router geven? Bedankt!