Beantwoord

Wederom geen Internet verbinding(Apeldoorn)



Toon eerste reactie

457 reacties

Reputatie 2

@thomas77 en @ElbowlessGoat Bedankt voor jullie meldingen: hoe zit het nu (op dit tijdstip van testen) qua down en upload?

Enkele metingen gedaan:
Downspeed is iedere keer boven de 910 Mbps
Upspeed varieert tussen de 300 en 500 Mbps.
 

Reputatie 7

Goedemorgen all, momenteel wordt dit issue opnieuw onderzocht! Alle updates die uit dit onderzoek volgen, worden hier direct weer met jullie gedeeld. Nogmaals excuses voor het ongemak dat jullie nu ervaren. Ik hoop dat ik jullie snel kan verblijden met goed nieuws!

Reputatie 3

Inmiddels is er hier echt wel sprake van wanprestatie en op basis daarvan kan men overgaan op contract ontbinding 

met ziggo kan je over 3-4 online zijn, ik vermoed dat dit sneller zal zijn dan de oplossing van t-mobile

Reputatie 3

@Brian hij begint het spontaan weer te doen sinds 2minuten. Kan jij zien wat er gedaan is?

Reputatie 3

Goedemorgen all, momenteel wordt dit issue opnieuw onderzocht! Alle updates die uit dit onderzoek volgen, worden hier direct weer met jullie gedeeld. Nogmaals excuses voor het ongemak dat jullie nu ervaren. Ik hoop dat ik jullie snel kan verblijden met goed nieuws!

Dag Lisa, bedankt voor je bericht. Ik mag hopen dat dit nr.1 prioriteit heeft en resources worden opgeschaald en pas nadat iedere klant bevestigd ik heb weer internet de cases pas dan worden gesloten..

Reputatie 3

Niets te danken: jullie bedankt voor jullie inzet en geduld. Zodra ik weet wat precies de oorzaak is geweest, komen we erop terug! 

We zullen het op deze manier blijven aanpakken, dit werkt voor iedereen het beste. Er mag best eens wat meer geluisterd worden naar de consensus van klanten. Jullie staan immers aan de frontlinie en ervaren hoe de problemen tot uiting komen en waar we kunnen verbeteren. Dat begint bij de servicekant. Ik ben blij dat we daar vandaag een kleine stap vooruit in gemaakt hebben.

Hi Jason @Jason ik ben ook uiterst tevreden met je communicatie en aanpak vandaag … de updates waren goed en ook als er geen nieuws was communiceerde je dit

heel fijn , super bedankt

 

 

Reputatie 3

@Brian hij begint het spontaan weer te doen sinds 2minuten. Kan jij zien wat er gedaan is?

Hier hetzelfde. Alles schiet ineens aan.

Reputatie 3


Download zoals altijd, upload klein beetje minder maar nog steeds ruimschoots voldoende

Reputatie 3

Downtime was 6 uur en 49 minuten

Reputatie 7
Badge +8

Hi @KevinJK88 Ik heb even met je meegekeken. Zo te zien heeft Reggefiber geconstateerd dat het FTU gebroken was. Deze is op 9 juli hersteld. Ervaar jij momenteel ook weer dat alles werkt? 

Reputatie 1

Nu hebben mijn ouders in Apeldoorn ook geen internet meer… En ik natuurlijk ook niet.

 

Ik zie bij: Is er een algemene storing? Staan dat het nu niet alleen Apeldoorn betreft…

Reputatie 3

Wel benieuwd aangezien er vanavond pas een monteur er na toe zou gaan. 

Reputatie 3

Hi @KevinJK88 Ik heb even met je meegekeken. Zo te zien heeft Reggefiber geconstateerd dat het FTU gebroken was. Deze is op 9 juli hersteld. Ervaar jij momenteel ook weer dat alles werkt? 

Het werkt nu inderdaad weer. Heb de monteurs van KPN hier gehad afgelopen vrijdag en zij geven aan dat dit een maand geleden al geconstateerd had kunnen worden.
 

Ik heb dus een maand lang onnodig problemen gehad bovenop de problemen die ik heb gehad van het moment dat ik klant bij jullie ben geworden.
 

@Demi graag ontvang ik van jou informatie of een stap in de goede richting hoe ik dit kan laten escaleren. Vind dit namelijk echt schandalig dat ik nog geen week zonder problemen heb gezeten.

Pffff, net gebeld. Zegt die meneer aan de telefoon doodleuk dat hij het naar de technische afdeling doorzet en daar een verwerkingstijd van 7 dagen voor staat. Wat een grapjas. Ik heb gezegd dat ik nu op dag 7 zit en als dat de verwerkingstijd is ik verwacht dat het vandaag opgelost is. En anders maak ik idd gebruik van mijn bedenktijd van 14 dagen. Nu 9 dagen klant waarvan nu dag 7 geen internet. Waardeloos! 

Wat bedoel je met Bedenktijd?

14 dagen bedenktijd als je net klant bent. Moet nog checken of dat voor mobiel ook geld. Daarstraks wel gecheckt bij vast en daar kon ik nog binnen 14 dagen idd abonnement stoppen. Installatie kosten dan wel kwijt. Maar dat doe ik liever dan dit gezeur. 

Reputatie 3

@Lisa @Brian @Jason Ik ben zojuist door KPN NetwerkNL gebeld. Momenteel heb ik gewoon verbinding. Afspraak gemaakt, zodra ik weer een storing ervaar eerst een melding doen bij TMO en daarna direct hun bellen, zodat ze samen met mij als klant de storing kunnen onderzoeken. Ze krijgen er maar niet de vinger op. Dit is hoopvol voor de volgende keer

Reputatie 3

Nu hebben mijn ouders in Apeldoorn ook geen internet meer… En ik natuurlijk ook niet.

 

Ik zie bij: Is er een algemene storing? Staan dat het nu niet alleen Apeldoorn betreft…

Das balen!

Ik zie bij algemene en lokale storingen niks staan, maar dat is al de hele week zo

transparant zijn ze daarin niet laten we het daar op houden…

Reputatie 1

Kom op, dit is toch bizar? Sorry hoor, ik ben niet heel snel ontevreden. Ik vond het oprecht de goede kant opgaan toen jullie gisteren (eindelijk) schot in de zaak brachten. En nu lopen we met z’n allen weer tegen hetzelfde probleem aan? Waar zijn we mee bezig? 
 

Bijna 7 dagen geen vast internet om een avondje internet te hebben. Nu wordt een hele plaats getroffen als ik @Mirj4m mag geloven?

 

wanneer kunnen wij structureel stabiel en VAST internet  van jullie verwachten? 

Reputatie 3

Hallo mensen.

Er is een storing in oa Apeldoorn en een aantal andere regio's, hier zie je de updates als ze er zijn.

https://community.t-mobile.nl/vast-internet-492/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

Op dit moment kan de storing in andere regio's mij gestolen worden. We krijgen hier in Apeldoorn gewoon geen ondersteuning. De gebrek aan informatie is iets waar ze zich voor moeten schamen. 

 

Daarnaast zitten wij hier nu al een week zonder internet. Meerdere mensen(bijna iedereen) werkt thuis en kan niks doen. De hotspot werkt waardeloos.

 

Er komt gewoon geen einde aan. Wat anderen hier ook al aangeven; tijd dat tmobile ons de keuze geeft om zonder kosten ons contract te laten ontbinden zodat wij wel kunnen overstappen naar een fatsoenlijk provider die wel kan communiceren met klanten.

Reputatie 7
Badge +4

@J33Bee Voor dat we allemaal conclusies gaan trekken. In Apeldoorn speelden meerdere problemen waardoor het pon lampje bleef knipperen.

Reputatie 7
Badge +15

Zodra er een update beschikbaar is zul je die zien in het storingstopic.

Reputatie 7
Badge +16

@erwin19742 Omdat jij op een andere access switch aangesloten bent (dit was al zo(, ben je inmiddels weer online gekomen. Strookt dit met jouw eigen bevindingen? 

@all, we begrijpen dat het lastig thuiswerken is in deze situatie en nemen dit issue zeer serieus. De prioriteit is wel degelijk verhoogd en iedereen binnen het onderzoeksteam doet er alles aan om dit in goede banen te geleiden. Er circuleren nu verschillende constateringen rond, daar haken we graag op in: het oplossen van de kabelbreuk betekent nog niet per definitie dat alles daarmee verholpen is. Soms is het nodig om bijvoorbeeld de vezels om te patchen en aan te sluiten op nieuwe access switches. Het onderzoeksteam is nu de vervolgstappen zo goed mogelijk aan het bepalen zodat we het volledig kunnen herstellen.

Ben bang dat deze algemenere storing weleens het beeld kan vertroebelen en nadat die storing opgelost is, wij nog steeds het haasje blijken te zijn. Omdat ons probleem al voor deze storing bestond.

Reputatie 3

Ben bang dat deze algemenere storing weleens het beeld kan vertroebelen en nadat die storing opgelost is, wij nog steeds het haasje blijken te zijn. Omdat ons probleem al voor deze storing bestond.

Precies dit. Ik denk dat de algemene storing opgelost gaat worden. En de monteur daarna zonder pardon weer vertrekt en ons achter laat zonder internet.

 

Is gisteren ook gebeurt - waarom zou het nu niet weer gebeuren?

Reputatie 7

Hi @KevinJK88 ,

Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik begreep dat er ondertussen nog contact is opgenomen met de telefonische klantenservice en dat de situatie reeds weer speelt. Ik heb daarom de situatie geëscaleerd om ervoor te zorgen dat het onderzoek wat nog loopt, met de hoogste prioriteit wordt opgepakt. We gaan door totdat je zorgeloos kan genieten van je verbinding!  

Reputatie 3

Hallo @Boris,

Bedankt!

 

Klopt inderdaad dat het nog speelt vandaag ook weer hetzelfde verhaal. Verbinding is onstabiel(valt weg) en als ik wel verbinding heb dan is het rete traag.

Reageer