Beantwoord

Wederom geen Internet verbinding(Apeldoorn)



Toon eerste reactie

457 reacties

Goedemorgen, nou ja dat was het...... Tot ik zag dat mijn hub geen verbinding had. Kijk bij de modem...... Gelukkig geen rood lampje. Toch opnieuw opgestart en...... Rood lampje 😵

Om 7 uur maar weer bellen.

Had voor andere gehoopt dat het niet weer bij iedereen is..... Maar zo te lezen ben ik niet de enige die weer problemen heeft. Ben zelf sinds vorige week dinsdag klant bij tmobile en ben nu dus al veellanger offline dan online sinds ik klant ben bij Tmobile. Heb nu echt spijt van de overstap. Ben bij xs4all hooguit 2 uurtjes eruit geweest en toen was de hele wijk offline. Pfffff waardeloos dit. 

Reputatie 3

Ik kan me niet voorstellen dat het probleem niet oplosbaar is. Ik werk al 20 jaar in internet land en er is altijd een oplossing.

Blijkbaar kan tmobile het niet oplossen. 

Even een vraag tussendoor: knippert bij jullie het PON-lampje of FO-link lampje op de converter? Bij de witte converter gaat het om PON, bij de zwarte converter om FO-link.


Pon lampje knippert, maar brandt soms ook even wat langer

Reputatie 4

@KevinJK88knippert de PON snel op de ONT? Dus 2x per seconde zoals in bovenstaande tabel?

Echt niet normaal dit… OLT is wederom niet bereikbaar zo lijkt.

 

@Brian@Lisais er hier (ook) een nieuwe klant die aangesloten wordt, komende van WBA?

Yep; inmiddels is de verbinding weer terug..


Wat gek… 😉 Iemand aangesloten op de OLT ivm oplevering vandaag?

Zojuist weer online na een downtime van 1.5 uur 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag all, de technicus die wij op locatie hebben gestuurd, heeft gemeld dat de oorzaak ligt bij een fiberkabelbreuk. Hier is nog geen indicatie op te geven qua oplossingstijd, sorry. Het bericht van de Klantenservice komt enigszins overeen met onze prognose, alleen blijft dat op dit moment bot gezegd koffiedik kijken. We doen er alles aan om het te herstellen op korte termijn.

Reputatie 3