Beantwoord

Wederom geen Internet verbinding(Apeldoorn)



Toon eerste reactie

457 reacties

Reputatie 3

@dannyde Ik geef het door, zodra ik een update heb van KPN/RF hoor je het direct.

Ok dank, ik bel zo zelf ook even ;-)

Reputatie 3

@Brian ik mag er vanuit gaan dat jullie vandaag nog op locatie gaan kijken en ons dus niet het hele weekend laten zwemmen? Graag continue updates geven over het geen wat jullie aan het doen zijn. Anders heel graag overdragen aan @Jason. Mensen hier in dit topic hebben geen begrip meer en zijn er klaar mee. @Jason weet hier goed mee om te gaan! Wanneer is er een monteur nu op locatie? 

Reputatie 3

 Hi, ik ga mijn best doen om jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden. Onze technische dienst is er zojuist direct weer mee aan de slag gegaan.

@LRvdLinden Die snap ik helemaal. Ik heb zojuist de situatie ook doorgestuurd naar een collega van onze Improvement afdeling om breder te gaan kijken wat er hier nu iedere keer mis gaat en hoe we dit kunnen voorkomen (naast het oplossen van de storingen zelf). Jason is op het moment van een vakantie aan het genieten maar geen zorgen we zijn er.

@KevinJK88 Ga ik zeker doen! 

@thomas77 Helemaal begrijpelijk, zou er zelf ook gek van worden. Hopelijk hebben de collega's het snel verholpen.

@ElbowlessGoat Iets van een tegemoetkoming lijkt mij hier inderdaad wel op zijn plaats, daar kijk ik graag voor jullie naar en kom ik later vandaag op terug. Ook wat betreft een structurele oplossing ga ik hierover in gesprek met ons achterland, zo vaak uitval in zo'n korte periode is gewoon niet hoe het moet zijn.

Heeft @Jason ook verdiend. @Brian Ik heb vertrouwen in je aanpak. Ben erg benieuwd hoe tmo het vandaag up gaat krijgen en of men een maintenance window in gaat plannen om het structureel op te lossen. Nogmaals kom ik graag met een techneut in contact om mee te kunnen denken naar een oplossing. Immers zit ik in het zelfde vak. 

Reputatie 7
Badge +16

@dannyde Dat heb je echt puik geregeld: ik zie dat de afspraak via onze weg om 17:00 staat - maar die kan dus middels jouw eigen contact bespoedigd worden, lekker bezig! 👍 

Reputatie 7
Badge +4

@LRvdLinden@Brian  kent van de hoed en de rand. Een ouwe rot in het vak, die de wegen binnen TM uitstekend kent en zich minstens zo goed als @Jason inzet. Ook gezien eerdere storingen waar hij een rol in speelde. Afgezien dat alle getagde mods een prima houding hebben, is Brian mijns inziens een goede senior in zijn functie. Jullie zijn dus bij hem in prima handen.

Voor nu toi toi toi en hopelijk een snelle oplossing. Volg het topic om te kijken of ik voor jullie iets kan betekenen, zoals bij updates een korte lijn met de moderators te faciliteren.

Reputatie 3

@dannyde Dat heb je echt puik geregeld: ik zie dat de afspraak via onze weg om 17:00 staat - maar die kan dus middels jouw eigen contact bespoedigd worden, lekker bezig! 👍 

@Jason ik heb weer internet

ze hebben me op de nieuwe poort gezet en ook iets met de kabels gedaan, zat een verkeerde kabel op blauw ipv groen of id, dat was iig niet goed zei hij

Reputatie 7

Hi allen, we zijn op dit moment nog bezig om de exacte oorzaak op te sporen. Het lijkt er op dit moment op dat het in ieder geval niet dezelfde oorzaak is als bij de eerdere onderbrekingen en dat het dus om een ander deel van het netwerk gaat. Het onderzoek loopt nog, zodra er meer duidelijk is over de oorzaak en wat we gaan doen om het te verhelpen laat ik het jullie direct weten.

Reputatie 3

Ook nu nog geen nieuws te melden: we zitten er nog steeds bovenop. Er wordt nu wel haast gemaakt met de prioriteit - dat was natuurlijk al het geval, maar het onderzoeksteam neemt dit zeer serieus. Terugkomend op de vouchers: indien we iemand hiermee enigszins tegemoet kunnen komen gedurende deze periode, laat het alsjeblieft weten. Thanks!

Bedankt maar ik heb nog een geldige voucher die donderdag afloopt

hotspot werkt alleen als ik buiten zit, nu is dat bijv lastig om het nu regent

De zon schijnt weer. Je kunt weer hotspotten🤣

Reputatie 3

Goedemorgen, nou ja dat was het...... Tot ik zag dat mijn hub geen verbinding had. Kijk bij de modem...... Gelukkig geen rood lampje. Toch opnieuw opgestart en...... Rood lampje 😵

Om 7 uur maar weer bellen.

Had voor andere gehoopt dat het niet weer bij iedereen is..... Maar zo te lezen ben ik niet de enige die weer problemen heeft. Ben zelf sinds vorige week dinsdag klant bij tmobile en ben nu dus al veellanger offline dan online sinds ik klant ben bij Tmobile. Heb nu echt spijt van de overstap. Ben bij xs4all hooguit 2 uurtjes eruit geweest en toen was de hele wijk offline. Pfffff waardeloos dit. 

Je zit nog binnen de 2 weken dus je kan nog opzeggen :)

 

Hier hetzelfde. Nog steeds geen internet.

Reputatie 3

Ook nu nog geen nieuws te melden: we zitten er nog steeds bovenop. Er wordt nu wel haast gemaakt met de prioriteit - dat was natuurlijk al het geval, maar het onderzoeksteam neemt dit zeer serieus. Terugkomend op de vouchers: indien we iemand hiermee enigszins tegemoet kunnen komen gedurende deze periode, laat het alsjeblieft weten. Thanks!

Bedankt maar ik heb nog een geldige voucher die donderdag afloopt

hotspot werkt alleen als ik buiten zit, nu is dat bijv lastig om het nu regent

De zon schijnt weer. Je kunt weer hotspotten🤣

Ha klopt, voorheen heb ik de deur open gelaten en mijn telefoon in een plastic zakje gedaan toen het nog regende 🤣

Reputatie 2

Hartelijk dank voor jullie snelle reacties allemaal! Ik geef het meteen door. 

@ElbowlessGoat Zeer goede feedback, ik neem dit zeker mee! 👍 

We hebben in principe geen optie om vanuit hier simkaarten toe te sturen, maar ik wil zeker meedenken: indien het mogelijk is om een prepaid simmetje aan te schaffen bij een lokale T-Mobile winkel, dan vergoed ik de gemaakte kosten met alle liefde en zetten we er direct een Unlimited bundel op zodat je de komende tijd in elk geval kunt hotspotten, zonder MB's te hoeven aanvullen. Is dat een optie die voor jou toereikend is?

Hi Jason, voor nu redden we het nog wel. Het was vooral om het issue duidelijk te maken. Mocht mijn vrouw er met haar bundel niet uit gaan komen en in de knoei komen, zal ik hier verder contact over opnemen. Dank voor het aanbod!

Reputatie 7
Badge +4

@LRvdLinden@Brian  kent van de hoed en de rand. Een ouwe rot in het vak, die de wegen binnen TM uitstekend kent en zich minstens zo goed als @Jason inzet. Ook gezien eerdere storingen waar hij een rol in speelde. Afgezien dat alle getagde mods een prima houding hebben, is Brian mijns inziens een goede senior in zijn functie. Jullie zijn dus bij hem in prima handen.

Voor nu toi toi toi en hopelijk een snelle oplossing. Volg het topic om te kijken of ik voor jullie iets kan betekenen, zoals bij updates een korte lijn met de moderators te faciliteren.

Volgens mij heb ik aangegeven vertrouwen te hebben in zijn aanpak. Jouw bericht is dus overbodig. Daarnaast net zoals de vorige keer, laat de berichtgeving maar over aan de TMO moderator. 

Stop met je arrogante, hautaine houding. Die is pas overbodig en onnodig. Dit is een openbare klantcommunity. 

 

 

Reputatie 3

Het probleem wordt intern onderzocht samen met het netwerkteam: we zien wat verschuivingen qua online/offline meldingen. @dannyde Sinds hoe laat ongeveer werkt het weer?

Gaat dit onderzoek vanavond ook nog door? Ik zit na vandaag echt gebonden aan huis vanwege een medisch ongemak. Beetje gamen/internetten/films kijken zou wel fijn zijn na 3 weken tijd.

Reputatie 7

Maar wel alleen hetzelfde groepje mensen heeft weer problemen? Of hebben meer mensen nu een probleem?


Het gaat gedeeltelijk om dezelfde mensen gaat maar niet alle klanten die hiervoor ook problemen hadden zijn nu getroffen. Het gaat in totaal om 7 verbindingen die allemaal op dezelfde poort zitten dus vermoedelijk gaat er hier wat mis. Inmiddels is het intern doorgezet van onze technische dienst naar één van de netwerkteams die gaan kijken hoe we dit kunnen herstellen (het aansturen van een monteur, zo ja welke, is het op te lossen op afstand etc).

We pakken het met hoge prioriteit op. Ik blijf jullie op de hoogte houden van de voortgang.

Reputatie 3

Het probleem wordt intern onderzocht samen met het netwerkteam: we zien wat verschuivingen qua online/offline meldingen. @dannyde Sinds hoe laat ongeveer werkt het weer?

Om precies te zijn 16:01

Reputatie 3

@LRvdLinden@Brian  kent van de hoed en de rand. Een ouwe rot in het vak, die de wegen binnen TM uitstekend kent en zich minstens zo goed als @Jason inzet. Ook gezien eerdere storingen waar hij een rol in speelde. Afgezien dat alle getagde mods een prima houding hebben, is Brian mijns inziens een goede senior in zijn functie. Jullie zijn dus bij hem in prima handen.

Voor nu toi toi toi en hopelijk een snelle oplossing. Volg het topic om te kijken of ik voor jullie iets kan betekenen, zoals bij updates een korte lijn met de moderators te faciliteren.

Volgens mij heb ik aangegeven vertrouwen te hebben in zijn aanpak. Jouw bericht is dus overbodig. Daarnaast net zoals de vorige keer, laat de berichtgeving maar over aan de TMO moderator. 

Stop met je arrogante, hautaine houding. Die is pas overbodig en onnodig. Dit is een openbare klantcommunity. 

 

 

Ben verre van arrogant. Wij zijn gewoon allemaal gefrustreerd dat het zo vaak wegvalt en met het thuiswerken tegenwoordig schiet dit niet op. We hebben begrip dat het voorkomt alleen is de frequentie wat minder. In het begin zijn er veel verschillende dingen door elkaar geroepen door agents en moderators vandaar mijn verzoek om 1 iemand ons van informatie te voorzien. Excuus dat dit anders bij jouw is overgekomen. 

Reputatie 3

Hier doet hij het inmiddels ook. Bekabeld wel is waar 25mbps maar we hebben verbinding.

Reputatie 2

UPDATE: Goedemorgen all, de monteur staat nog steeds ingepland voor herstelwerkzaamheden vandaag. We houden het nauwgezet in de gaten, bedankt voor jullie geduld in deze kwestie!

Hi Jason, allereerst bedankt voor deze update. Ik hoop dat ze ondertussen al aan het werk zijn en dat het vandaag af komt.

In ander nieuws: in januari (of begin februari? ik weet het even niet meer) heeft internet in Zuidbroek ook al eruit gelegen door een kabelbreuk (aldus de servicedesker die ik toen gesproken heb). Dit is dus 2x in ongeveer een half jaar tijd. Gaan jullie ook (laten) achterhalen wat hier gebeurd is en of deze twee zaken een oorzaak hebben die aan elkaar gelieerd kan zijn zodat dit in de toekomst zo goed als mogelijk voorkomen kan worden? Ik heb namelijk weinig zin om iedere 6 maanden 3+ dagen achter elkaar eruit te liggen.

Reputatie 2

Hier werkt het ook weer, op normale snelheden zo te zien.

Hier werkt hij ook weer. Nog niet op volle kracht, maar weer zo'n 80% capaciteit. Ben heel benieuwd wat de oorzaak en oplossing waren en of dit nu een duurzame oplossing betreft!

Reputatie 3

@Jason ondanks alle gezeik en ellende van de afgelopen week - wil ik je vandaag toch bedanken voor je aanwezigheid in dit topic en je updates.

 

Misschien handig om dit mee te nemen als het nog bij jullie intern besproken gaat worden. Je brengt veel meer rust bij klanten ipv niets te laten horen. 

 

Wat betreft je vraag over mijn mail over het kostenloos opzeggen komt zsm jullie kant op.

Reputatie 2

Ik kan dit laatste verhaal onderschrijven en ik heb sinds die betreffende kabelbreuk zo'n 4x zonder internet gezeten. Het begint hier nu echt heel vervelend te worden, ook omdat onze mobiele dekking hier zeer zwak is, zelfs met 5G.

 

Thomas, ontvangst met mobiel is inderdaad alles behalve top in nieuwbouw woningen hier. Ook ik heb al 2x eerder zonder internet gezeten, maar dat leek iets in de wijkkast te zijn met de FTU. Hopelijk is dat opgelost, anders zit ik donderdag weer zonder internet (gezien dat dat om de 2 weken uit viel, en donderdag is er weer 2 weken voorbij sinds de laatste keer).

Reputatie 3

@Jason ik sluit mij aan bij @KevinJK88 ! Bedankt voor de begeleiding en continue updates. Ook al had je niet altijd iets nieuws, geen update is ook een update. Hierdoor heb je begrip en rust gecreëerd in dit topic. Echt super dat je open stond voor feedback en dit met beide handen aanpakte! Echt super!!!

Reputatie 7
Badge +16

Niets te danken: jullie bedankt voor jullie inzet en geduld. Zodra ik weet wat precies de oorzaak is geweest, komen we erop terug! 

We zullen het op deze manier blijven aanpakken, dit werkt voor iedereen het beste. Er mag best eens wat meer geluisterd worden naar de consensus van klanten. Jullie staan immers aan de frontlinie en ervaren hoe de problemen tot uiting komen en waar we kunnen verbeteren. Dat begint bij de servicekant. Ik ben blij dat we daar vandaag een kleine stap vooruit in gemaakt hebben.

Reputatie 3

Niets te danken: jullie bedankt voor jullie inzet en geduld. Zodra ik weet wat precies de oorzaak is geweest, komen we erop terug! 

We zullen het op deze manier blijven aanpakken, dit werkt voor iedereen het beste. Er mag best eens wat meer geluisterd worden naar de consensus van klanten. Jullie staan immers aan de frontlinie en ervaren hoe de problemen tot uiting komen en waar we kunnen verbeteren. Dat begint bij de servicekant. Ik ben blij dat we daar vandaag een kleine stap vooruit in gemaakt hebben.

Zal inderdaad fijn zijn die terugkoppeling. Grote stap 😉 niet zo bescheiden!

Reageer