Beantwoord

Wederom geen Internet verbinding(Apeldoorn)



Toon eerste reactie

457 reacties

Reputatie 3

UPDATE: Hi allemaal, zojuist heb ik het goede bericht gekregen dat het issue in Apeldoorn is opgelost! Kunnen jullie aangeven of jullie dit ook zo ervaren? Laat het vooral weten als je nog met problemen kampt. Ik ga duimen dat iedereen weer online is! 

@Lisa Nee is het niet

doe svp een end to end test

volgens mij doet monteur A iets en fixed ‘zijn’ probleem maar kijkt niet verder dan A

er moet iemand boven zitten die A-Z beheert, coördineert en delegeert  

waarschijnlijk is een deel vh probleem opgelost dat geloof ik maar niet alles

Reputatie 3

UPDATE: Hi allemaal, zojuist heb ik het goede bericht gekregen dat het issue in Apeldoorn is opgelost! Kunnen jullie aangeven of jullie dit ook zo ervaren? Laat het vooral weten als je nog met problemen kampt. Ik ga duimen dat iedereen weer online is! 

@Lisa 

Ik heb natuurlijk een reset gedaan, het PON lampje op de converter blijft knipperen

zover ik begrijp betekent dat dat er geen signaal binnen komt, oftewel nog steeds zit het probleem buitenshuis

Reputatie 7

Hi all, de problemen zijn gedeeltelijk opgelost maar nog niet voor iedereen. Op dit moment zijn er vervangende netwerkkaarten op weg naar de centrale. De verwachting is dat ze daar rond 19:00 uur aankomen en dan kan de engineer aan de slag. Bedankt voor jullie geduld, we blijven uiteraard aan het werk om jullie zo snel mogelijk weer online te krijgen. Updates zijn te volgen in het storingstopic.

Reputatie 3

Hi all, de problemen zijn gedeeltelijk opgelost maar nog niet voor iedereen. Op dit moment zijn er vervangende netwerkkaarten op weg naar de centrale. De verwachting is dat ze daar rond 19:00 uur aankomen en dan kan de engineer aan de slag. Bedankt voor jullie geduld, we blijven uiteraard aan het werk om jullie zo snel mogelijk weer online te krijgen. Updates zijn te volgen in het storingstopic.

Hi Brian, dank je wel… dat klinkt iig als een mogelijke oplossing

fingers crossed

Reputatie 7
Badge +16

@KevinJK88 We hebben KPN/RF op pad gestuurd. Ze kunnen rond het avonduur in de centrale zijn en gaan dan starten met herstelwerkzaamheden. Als het goed is, sturen ze jou ook nog de planning door, heb je die toevallig al gehad?

@Jason update????

Reputatie 3

@KevinJK88 We hebben KPN/RF op pad gestuurd. Ze kunnen rond het avonduur in de centrale zijn en gaan dan starten met herstelwerkzaamheden. Als het goed is, sturen ze jou ook nog de planning door, heb je die toevallig al gehad?

Ben net gebeld door een KPN medewerker. Er zal een monteur rond eind van de middag langskomen begreep ik.

Reputatie 7

Hi all, bij de werkzaamheden van gisteravond is er naar voren gekomen dat er mogelijk een aantal verbindingen niet op de juiste manier lopen. Er gaat nu een combiteam van onze monteurs en die van de netbeheerder naar de betreffende locatie(s) om dit te herstellen. We houden jullie uiteraard op de hoogte van de voortgang.

Reputatie 3

@Lisa @Brian 

update please

Reputatie 3

Hi all, bij de werkzaamheden van gisteravond is er naar voren gekomen dat er mogelijk een aantal verbindingen niet op de juiste manier lopen. Er gaat nu een combiteam van onze monteurs en die van de netbeheerder naar de betreffende locatie(s) om dit te herstellen. We houden jullie uiteraard op de hoogte van de voortgang.

Dus het is logisch dat er voor meerdere mensen de verbinding gewoon nooit goed gewerkt heeft? 

Ik praat dan even over mijn eigen situatie; Waarbij ik meerdere malen heb aangegeven dat het niet werkt - de monteur mijn eigen thuis situatie(bekabeling en apparatuur) de schuld geeft van een slechte verbinding, terwijl het probleem dus overduidelijk bij jullie ligt.

 

Je moet je schamen als provider zijnde voor de huidige situatie. Niet alleen voor wat we nu naar voren komt - maar überhaupt voor de storing zelf. Wederom zitten we weer een nieuwe ochtend zonder internet hier in Zuidbroek - jullie Servicedesk geeft opnieuw aan dat het waarschijnlijk deze week nog niet opgelost gaat zijn. De waardeloze oplossing van een voucher + een hotspot werkt niet goed. Ondertussen kan ik(en vele andere) nog steeds niet thuiswerken en is er nog steeds geen fatsoenlijke oplostijd gecommuniceerd. 

 

Ik mag toch hopen dat jullie met een flinke vergoeding aan komen zetten voor de afgelopen dagen. De hoeveelheid verlof uren die ik hiervoor heb moeten opnemen vanuit mijn werkgever - abonnementen waarvan ik geen gebruik heb kunnen maken thuis.

 

Waardeloos - werkelijk waar

Reputatie 3

Tijd dat ze is stoppen met een mogelijke oplossing te zoeken maar het is definitief op gaan lossen. Grote kans dat het er in zit dat we met internet problemen het weekend ingaan. 

 

 

Reputatie 3

Bedankt voor het antwoord Brian

wanneer denken jullie dat dit is opgelost

ik snap heel goed dat er geen keiharde garanties kunnen worden afgegeven, maar een ETA zou fijn zijn

En wat is het terugval scenario indien dit niet vandaag wordt opgelost, welk alternatief gaat tmobile regelen

Ik mag toch hopen dat uitspraak van klantenservice  (niet oplossen deze week)niet serieus is.

@Brian WAT IS DE VERWACHTE OPLOSTIJD???

En als het wel zo is verwacht ik dat we nu tijdelijk via een ander lijntje (KPN?) te worden aangesloten. Hoe ? Geen idee, maar dat is voor T mobile om op te lossen 

@KevinJK88 hier loopt de schade ook op! #zwaarwaardeloos

Reputatie 3

Inmiddels zijn we ruim een uur verder en is er geen info. Klantenservice geeft zelfs aan dat er geen monteur op locatie is en er pas morgen verder wordt gewerkt aan het probleem.

 

Waardeloos

Bij mij was de verbinding altijd prima! Maar door een kabel breuk had ik vanaf donderdagavond niets meer. Ik neem aan dat dit sneller hersteld is dan allerlei leidingen die niet goed lopen? 
ik hoop niet dat er nu leidingen worden veranderd zodat er nu problemen gaan ontstaan….

 

@Brian 

is de kapotte glasvezel nu al wel gewoon opgelost dan?

Reputatie 7

Hi @KevinJK88 Ik snap je frustratie maar die negativiteit draagt niet bij aan een oplossing. Zoals je ziet zijn we er continue mee bezig en houden we jullie zo goed mogelijk op de hoogte. Ik hoop net als jij dat het zo snel mogelijk voor iedereen verholpen is. Excuses voor het ongemak, we doen wat we kunnen.

Reputatie 3

Ik hoor zonet dat het 40 adressen treft, er zijn 2 monteurs ter plekke aan het werk

@tmobile, stuur die 2 wellicht wat backup

Reputatie 3

Hi @KevinJK88 Ik snap je frustratie maar die negativiteit draagt niet bij aan een oplossing. Zoals je ziet zijn we er continue mee bezig en houden we jullie zo goed mogelijk op de hoogte. Ik hoop net als jij dat het zo snel mogelijk voor iedereen verholpen is. Excuses voor het ongemak, we doen wat we kunnen.

Vind je mijn negativiteit raar? Vreemd?

 

Sinds april lid ; nog geen volledige week stabiel internet gehad. Ondertussen sinds ik lid ben 56 medewerkers gesproken. 14 monteurs gehad van Guidion en 3 van KPN.

 

Sinds 2 weken nu al helemaal geen verbinding. De belofte dat ik op de hoogte gehouden wordt per mail en teruggebeld zou worden is men nog geen enkele keer nagekomen.

 

Gisteren wordt er zowel op het forum als telefonisch aangegeven dat alle problemen opgelost zijn; behalve bij mij - ik bel terug om te vragen wat ik kan doen - wordt er doodleuk aangegeven dat ik nu OPNIEUW ACHTERAAN IN DE WACHTRIJ BELAND. Sorry? 

 

En jij vraagt mij nu om niet negatief te zijn? Dit alles is 1 grote grap. Het is niet dan normaal en logisch dat ik negatief ben. Ik kan m'n werk vanuit huis niet doen. Heb inmiddels 9 verlofdagen moeten opnemen omdat ik niet kan werken.

 

Jullie zogenaamde managers en backoffice medewerkers hebben niet eens het fatsoen om mij te woord te staan. Hoe kan je dan van mij vragen om niet negatief te zijn @Brian 

 

 

Hier nog steeds sinds gisterochtend

Reputatie 3

Zojuist wederom gesproken met de klantenservice van T-Mobile. Zij geven aan dat het nog wel even gaat duren.

 

Er zal GEEN compensatie gegeven worden voor de dagen dat er een storing is geweest omdat dit onder de zogenaamde “vervolgschade” vervalt. T-Mobile is hier NIET verantwoordelijk voor.

 

Dit is toch te belachelijk voor woorden dat dit anno 2021 nog zo kan.

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan, fijn dat het nu weer stabiel is - als zelfs KPN/RF opmerkt dat het in orde is, zou je bijna denken dat het dan puur aan de netwerkapparatuur ligt, maar dat is inmiddels ook al vervangen/aangepast. Goed, we houden het scherp in de gaten! Thanks voor je melding!

Reputatie 6

Hoi @KevinJK88, ik zie dat de technische dienst gisteren een monteur heeft aangestuurd om de problemen op te lossen. Je hebt een sms ontvangen met daarin een link voor het maken van een afspraak!

Reputatie 3

@Jason het is vandaag weer zo ver. Geen internet sinds 11.30. Heel soms vliegt het even aan; 

 

Als het aan schiet dan branden alle lampjes op de modem. PON alles behalve Los.

Als internet er uit vliegt is het 3e lampje rood.

 

Zowel bedraad als draadloos haal ik nu ook max 13mbs..

Reputatie 1

Ik ben benieuwd naar weer een officiële statement vanuit T-Mobile hierover, want ruim een week is wel heel erg lang. En na het weekend zou ik echt niet wenselijk vinden. 

Reputatie 7
Badge +14

@Jason het is vandaag weer zo ver. Geen internet sinds 11.30. Heel soms vliegt het even aan; 

 

 

Nog maar 10 dagen tot de 11e en dan kan je nieuwe provider ermee aan de slag. Gaat dat ook over Pon glas geleverd worden? Of stap je over naar Coax?

Reageer