Beantwoord

Wederom geen Internet verbinding(Apeldoorn)



Toon eerste reactie

457 reacties

Reputatie 3

Ik vrees het ergste, onacceptabel maar het zou me niks verbazen als we volgende week pas internet hebben

Reputatie 3

Nieuwe dag; zelfde storing nog. 

 

@Brian wanneer gaan jullie dit is oplossen?

Ik zou het ook erg leuk vinden als je meldt hoe je verbinding bij de nieuwe provider loopt … ;)

Reputatie 3

Gaat inderdaad ook over Glas. Vertrek richting KPN. Heb hiervoor ook bij KPN gezeten zonder problemen - alleen de overstap gemaakt ivm een mooie aanbieding. 

 

Maar goed; neemt niet weg dat ik tot de 11e nog klant ben en wel een verbinding kan verwachten dat werkt.

Ook hier ligt alles weer plat

Reputatie 2

@Brian Je zult het niet geloven, maar van snelheidsproblemen ben ik weer terug naar een mooi-rood-is-niet-lelijk WAN lampje. Met andere woorden, geen verbinding, welke ik nog wel had voordat het gesprek met de klantenservice beeindigd werd.

Reputatie 3

Typisch; en geen reactie van een moderator of wat dan ook @Lisa @Brian @Jason 

 

Hoe kan je van ons verwachten dat wij stil langs de zijkant blijven zitten terwijl jullie geen klote uitvoeren. 

 

Ik ga straks is even verhaal halen in de tmobile winkel. Kijken wat zij daar te zeggen hebben.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @dannyde, ik neem het stokje van hen beide over: ik heb zojuist de netbeheerder aangestuurd want dit duurde inderdaad te lang. Sorry voor de hoge wachttijd en dat het nog steeds niet opgelost is. Morgen zal KPN het oppakken en zal er contact met je worden opgenomen voor het inplannen van een afspraak. 

Goedemorgen @KevinJK88, gelukkig is eindelijk bij jou de verbinding weer online. Ik begrijp van mijn collega's dat je een voorstel naar ons op de mail zet, die zal ik straks meteen in behandeling nemen zodra je ons gemaild hebt. Zorg er alsjeblieft voor dat je jouw Thuis klantnummer in het onderwerp/in de titel zet, dan wordt de mail automatisch aan jouw profiel gekoppeld en kan ik hem stante pede oppakken. 

Reputatie 1

Zojuist wederom gesproken met de klantenservice van T-Mobile. Zij geven aan dat het nog wel even gaat duren.

 

Er zal GEEN compensatie gegeven worden voor de dagen dat er een storing is geweest omdat dit onder de zogenaamde “vervolgschade” vervalt. T-Mobile is hier NIET verantwoordelijk voor.

 

Dit is toch te belachelijk voor woorden dat dit anno 2021 nog zo kan.

Dit begrijp ik dus niet. Als T-Mobile er niet verantwoordelijk voor is, wie dan wel? Wij betalen voor iets wat we niet geleverd krijgen! En als je betaald voor een product, hoor je die ook te krijgen.

Reputatie 3

Goedemorgen @dannyde, ik neem het stokje van hen beide over: ik heb zojuist de netbeheerder aangestuurd want dit duurde inderdaad te lang. Sorry voor de hoge wachttijd en dat het nog steeds niet opgelost is. Morgen zal KPN het oppakken en zal er contact met je worden opgenomen voor het inplannen van een afspraak. 

Goedemorgen @KevinJK88, gelukkig is eindelijk bij jou de verbinding weer online. Ik begrijp van mijn collega's dat je een voorstel naar ons op de mail zet, die zal ik straks meteen in behandeling nemen zodra je ons gemaild hebt. Zorg er alsjeblieft voor dat je jouw Thuis klantnummer in het onderwerp/in de titel zet, dan wordt de mail automatisch aan jouw profiel gekoppeld en kan ik hem stante pede oppakken. 

@Jason, bedankt hiervoor dat word gewaardeerd

ligt dat bij KPN nu? Als dat klopt dan zouden ze vandaag nog contact op moeten nemen gezien ze binnen 4 uur bellen om een afspraak te maken

Reputatie 3

Ik vrees het ergste, onacceptabel maar het zou me niks verbazen als we volgende week pas internet hebben

Dat zal mij ook niks verbazen. Hier ga ik zeker nog een case van maken. 

Reputatie 4

Wat voor gebied is dit? Is dat GPON op gedeelde OLT?

 

@ElbowlessGoatik ben vooral benieuwd naar de PON status op je ONT. Heb jij een zwarte of witte ONT voor je Zyxell router zitten?

Heb jij onderstaande Huawei? En zo ja, brand het PON LEDje constant op dat ding, of knippert deze snel?

 

 

Reputatie 3

@Jason @Sander @eric @Brian is er al een update bekend?

En Internet ligt er wederom uit hier, na een paar dagen wel gehad te hebben. Dit is echt ONVOORSTELBAAR. Het lijkt wel een derde wereld land hier. Ik kan op geen enkele wijze rekenen hierop. 6e keer in 5 maanden 3e keer in 2 weken.

 

Wat is hier in HEMELSNAAM AAN DE HAND!!??

Reputatie 3

@Jason @Lisa ik weet niet wat jullie nu aan het doen zijn, maar na 5 dagen ben ik weer offline. Zojuist ticket BO aan laten maken nummer is: 2021072711008414

Reputatie 2

Wat voor gebied is dit? Is dat GPON op gedeelde OLT?

 

@ElbowlessGoatik ben vooral benieuwd naar de PON status op je ONT. Heb jij een zwarte of witte ONT voor je Zyxell router zitten?

Heb jij onderstaande Huawei? En zo ja, brand het PON LEDje constant op dat ding, of knippert deze snel?

 

 

Het is inderdaad deze mooie witte Hauwei die er hangt en PON knippert ipv continu branden. Klantenservice bevestigde na de call ook de modem niet uit te kunnen lezen, wat overeenkomt met mijn voorspelling.

Edit: woorden

Reputatie 7

Hi allen,

Een verwachte oplostijd is vaak lastig te geven omdat dit echt afhangt van de situatie ter plekke maar de verwachte oplostijd is in de loop van vandaag. Wellicht ten overvloede maar dit is een indicatie, mochten er zich onvoorziene problemen voordoen dan kunnen de werkzaamheden uitlopen. Zodra er meer bekend is delen we dat direct!

Wederom hier in Apeldoorn-Zuidbroek geen internet, het is wel erg vaak en vervelend zo…..

Reputatie 4

Jep en ik voorspel je dat er nu iemand omgezet is in de centrale. Ik durf er bijna een krat bier op te zetten dat er een lijnoplevering plaats vind op jouw OLT (er zijn 32 aansluitingen per OLT in de PoP), voor een andere klant.

Zie mijn topic;

 

Er is dus iets mis in de PoP, jij kunt dit niet oplossen.

 

T-Mobile moet wakker gaan worden, want GPON verdiend een heel andere aanpak zodat al bestaande verbindingen geen downtime krijgen bij werkzaamheden in de PoP!

Reputatie 2

Jep en ik voorspel je dat er nu iemand omgezet is in de centrale. Ik durf er bijna een krat bier op te zetten dat er een lijnoplevering plaats vind op jouw OLT (er zijn 32 aansluitingen per OLT in de PoP), voor een andere klant.

Zie mijn topic;

 

Er is dus iets mis in de PoP, jij kunt dit niet oplossen.

 

T-Mobile moet wakker gaan worden, want GPON verdiend een heel andere aanpak zodat al bestaande verbindingen geen downtime krijgen bij werkzaamheden in de PoP!

Dank voor de headsup.
Ik ben hier ook niet echt meer over te spreken, aangezien dit voor mij de 6e storing in 2 maanden is.

Reputatie 3

Inmiddels zitten we halverwege de ochtend zonder enige update over hoe lang het nog gaat duren.

 

Dit kan werkelijk waar echt niet lang duren - de helft van Nederland werkt thuis!

Reputatie 3

Volgens mij zit er een prutser in die kasten/centrales te kloten ofzo

Reputatie 6

Hi @KevinJK88, uiteraard hoor jij tot die tijd een goedwerkende verbinding te hebben! Ik heb direct de verbinding doorgemeten en zie dat het modem twee uur geleden opnieuw is opgestart, ook zie ik dat de ONT al ruim vier dagen online is. Ervaar jij nu nog problemen met het internet? Zo ja, zou je mij een foto van de lampjes willen sturen? Dankjewel!

Reputatie 3

@Brian zojuist springt het aan! nog niet de 1000/1000 wat het hoort te zijn maar het begint te kopen.

 

Fijn dat het bij jullie werkt! Bij ons helaas nog niet 

Je gaat haast aan sabotage denken, want dit is toch niet meer te geloven. Ik ben ook benieuwd of dit steeds samenvalt met aansluiten van een nieuwe abonnee.

Reageer