Beantwoord

Wederom geen Internet verbinding(Apeldoorn)



Toon eerste reactie

457 reacties

Reputatie 3

Hey @LRvdLinden @KevinJK88 Het is zeker de bedoeling dat de monteur die nu aangestuurd is de problemen direct kan verhelpen. Dit is altijd de insteek maar heel eerlijk, een 100% zekerheid hebben we nooit. Sas wanneer een monteur ter plaatse is kan hij daadwerkelijk ter plekke vaststellen wat er aan de hand is. Op afstand hebben we meestal een goede indicatie maar soms blijkt de oorzaak niet wat we op voorhand verwachtten en dan kan het zijn dat er toch een andere monteur aangestuurd moet worden. Dit was bijvoorbeeld ook bij de eerste melding het geval.

Wat ik in ieder geval met 100% zekerheid kan bevestigen is dat de "juiste” monteur gepland staat tussen 19:00 en 21:00 uur vanavond en ik ga er van uit dat deze het probleem kan verholpen. Als dit niet het geval is dan houd ik jullie op de hoogte van de vervolgstappen na het bezoek van de monteur vanavond.

Wat betreft ODF of WBA, dit is lastig te zeggen omdat het echt kan verschillen per wijk en zelfs straat. De verbindingen waar jullie op zitten zijn in ieder geval allemaal ODF.

Top. We wachten het nu af. Hopen tussen 19:00 en 21;00 updates te ontvangen. Hopende dat we na 21:00 de oorzaak en wat de oplossing was te horen krijgen. Bedankt voor je inzet tot nu toe!!

Reputatie 3

Hier hetzelfde probleem. Al weken met problemen op de donderdagen. Volgens T-mobile en de monteurs lag het aan de kabels binnen in huis en had het niets met de lijn van T-mobile te maken.

 

Net met de Servicedesk gesproken zij geven aan dat het nog minimaal 2 dagen gaat duren voordat het opgelost is omdat ze afhankelijk zijn van een extern bedrijf.

 

Bizar, waarschijnlijk omdat het ‘gelukkig maar om een klein aantal mensen gaat’ zoals ze steeds melden. Gelukkig voor wie? Ja voor deze grote bedrijven, omdat de druk dan niet te groot wordt voor hun. Je moet toch een NOODOPLOSSING kunnen creeren voor deze klanten. Als de rest van de mensen die op dezelfde centrale zitten aangesloten wel internet hebben en het alleen de mensen op 1 switch betreft, dan kun je ons toch op andere switch prikken, of wat voor noodoplossing dan ook!? Echt te slecht voor woorden dit!!

Precies wat je zegt; een noodoplossing - alleen ze denken dat je met een voucher wel vooruit komt. Ondertussen kan je geen moer. Wat hierboven ook al gezegd werd is dat het 4G en 5G onwijs slecht is hier.

 

9 van de 10 keer klapt mijn verbinding met teams er uit. Uploaden van bestanden faalt en ga zo maar door. Ben werkelijk waar benieuwd wat ze gaan doen qua compensatie. 

Reputatie 2

“ Precies wat je zegt; een noodoplossing - alleen ze denken dat je met een voucher wel vooruit komt. Ondertussen kan je geen moer. Wat hierboven ook al gezegd werd is dat het 4G en 5G onwijs slecht is hier.” 

 

Gelukkig werkt het best ok als je je telefoon voor een open raam legt. Als het dan wat frisser is zul je toch in je eigen huis met je jas aan moeten gaan zitten. Daarnaast erg vervelend dat je tijdens meetings via Teams/Slack/Skype/Jitsu/etc eraan moet denken om je bundel weer te activeren omdat anders je verbinding weer helemaal brak is.

Reputatie 3

Laten we hopen dat we na vandaag weer internet hebben - alleen heb er geen vertrouwen meer in. 

 

Volgens mij hebben ze er bij T-mobile zelf geen eens vertrouwen meer in.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo mensen.

Er is een storing in oa Apeldoorn en een aantal andere regio's, hier zie je de updates als ze er zijn.

https://community.t-mobile.nl/vast-internet-492/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

Ben bank dat deze algemenere storing weleens het beeld kan vertroebelen en nadat die storing opgelost is, wij nog steeds het haasje blijken te zijn. Omdat ons probleem al voor deze storing bestond.

Ben ik idd ook bang voor. Ik wacht vandaag nog af en geen internet vandaag ga ik er voor kiezen om binnen mijn bedenktijd (nieuwe klant) op te zeggen.

 

Wat iemand eerder ook schrijft.... Zou voor de mensen in contract met geen internet voor 6+ dagen wel zo netjes zijn als ze kostenloos per direct kunnen opzeggen. 

@Jason Dank je voor de info, helaas is thuiswerken voor ons niet lastig maar onmogelijk. Nu dit al 6 dagen duurt verwacht ik toch dat er een oplostijd bekend is en als dat niet mogelijk is de klant een passend alternatief wordt aangeboden (en dat is niet een voucher).Kun je aangeven wat de verwachting is t.a.v. de oplostijd?

 

 

Reputatie 3

Nou daar gaan we vandaag.

 

Tussen 1400 en 1600 komt de monteur langs - maar zoals al aangegeven kan hij niks doen omdat het in de wijk zelf zit en niet hier thuis. 

 

Heb inmiddels ook een belafspraak staan met de technische dienst van KPN - die bereid zijn dit uit te zoeken. Zo zie je maar dat het ook anders kan.

Bij mij is de verbinding sinds kleine 5 min weer op (heb dit bericht verstuurd via glasvezel)

Wijk: Zuidbroek

Internet is terug, heb weer een dhcp lease. Thank you

Reputatie 1

Bij mij doet het internet het weer (Zuidbroek)

Hier werkt ie ook zowaar ook weer (Zuidbroek)…. ben benieuwd voor hoeveel minuten/uur we nu mogen genieten

Mijn modem nu 2x herstart. Geen succes en geen internet.

Dan heb jij echt een andere issue. Zoals je volgens mij al aan gaf. 

Reputatie 1

Hier doet de verbinding het weer 👍🏻  Ik ga ervanuit dat het toch echt de laatste is nu. 

Reputatie 7

Hi all, super om te zien dat bij sommigen van jullie de verbinding weer up and running is. De helft van de klanten zou nu inderdaad weer in de lucht moeten zijn. Er wordt momenteel heel hard gewerkt om ook de andere helft online te krijgen. Momenteel zijn we nog bezig met herstelwerkzaamheden. Wij houden jullie zo goed mogelijk op de hoogte!

Reputatie 3

Hoi @KevinJK88, de wet van Murphy is inmiddels wel aardig toepasselijk in jouw situatie, sorry dat dit op blijft spelen! De gateway klopt inderdaad niet, er lijkt dan iets mis te gaan met de routing aan jouw kant. Ik zie dat mijn collega van de Klantenservice het doorgespeeld heeft naar de technische dienst. Ik ga dit proberen meteen door de netbeheerder te laten bekijken, anders zitten we weer vijf dagen te wachten voordat er iets gebeurt. Ik houd je op de hoogte!

Inderdaad ja.

 

WiFi werkt op het moment helemaal niet. En alleen poort 1 en 3 werken op de modem.

 

Top dankjewel!

Reputatie 7
Badge +16

@KevinJK88 We hebben de netbeheerder (KPN NetwerkNL/ReggeFiber) aangestuurd om dit te verhelpen. Ik ben anders bang dat de lijn blijft wegvallen zonder merkbare verbetering en dat is geen prettige manier om het restant van jouw contract uit te zitten. Ik houd ‘em nauwgezet in de gaten voor je!

Reputatie 7
Badge +15

@KevinJK88

Volgens mij is er dan geen verbinding met het GPON netwerk, hier zal een monteur naar moeten kijken vrees ik.

Reputatie 3

@KevinJK88

Volgens mij is er dan geen verbinding met het GPON netwerk, hier zal een monteur naar moeten kijken vrees ik.

Weet jij of hier zo iemand van het forum iets in kan betekenen? Want als jij dit vermoeden nu al hebt - waarom moet ik dan eerst nog 3 dagen wachten van de klantenservice voordat ik geholpen ga worden.

 

Door Corona ben ik zo afhankelijk geworden van internet vanwege het thuiswerken. 3 dagen wachten is werkelijk waar niet te doen.

Goedemorgen, we beginnen vandaag helaas zonder internet (net zoals de voorgaande 6 dagen) ik had wel verwacht dat er gisteravond een update zou komen van de werkzaamheden, maar helaas. @TMobile graag zsm een indicatie vam de oplostijd of een alternatieve oplossing (geen voucher). Het wordt nu echt tijd dat er geleverd gaat worden.

Inmiddels zitten we hier al een uur zonder verbinding. Media converter (pon) blijft knipperen.

Reputatie 7

UPDATE: Hi allemaal, zojuist heb ik het goede bericht gekregen dat het issue in Apeldoorn is opgelost! Kunnen jullie aangeven of jullie dit ook zo ervaren? Laat het vooral weten als je nog met problemen kampt. Ik ga duimen dat iedereen weer online is! 

Reputatie 3

UPDATE: Hi allemaal, zojuist heb ik het goede bericht gekregen dat het issue in Apeldoorn is opgelost! Kunnen jullie aangeven of jullie dit ook zo ervaren? Laat het vooral weten als je nog met problemen kampt. Ik ga duimen dat iedereen weer online is! 

Je maakt een grapje toch? Opgelost?

 

Ik heb net met jullie gebeld en zij geven aan dat er nog 11 klanten zijn die problemen hebben waaronder ik. Werkelijk waar @Lisa ik begin hier goed ziek van te worden.

Reputatie 3

Dan wacht ik nog even rustig af!

Reputatie 3

En voordat je met onzin aankomt van herstart je modem en de converter;

beide zijn herstart - modem is ook terug gezet naar fabrieksinstellingen - NIETS WERKT

@Lisa 

Reageer