[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

442 reacties

Hoi! Ik heb de iPhone 12 xs max 6 november besteld, wordt deze dan ook geleverd op 13 november? Of kan dit vanaf 13 november ook nog 1 tot 4 weken duren? Met vriendelijke groet, Michelle

Hey!

 

Dat kan ook later. 🙂. De levertijden die bovenaan staan zijn beetje schattingen. Mijn ervaring bij t mobile is dat vaak de vrijdag (dag van dat ze leverbaar zijn) deze levertijden worden aangepast, echter kan dit soms ook eerder. Daarnaast hangt het er ook vanaf welke kleur je hebt gekozen en hoeveel geheugen. Als 1 toestel erg geliefd is, kan dit alsnog betekenen dat je soms 2-3 weken (of soms langer) moet wachten, ongeacht dat je het toestel wel op de dag van de pre-order besteld hebt.

 

ik heb al heel wat jaartjes iPhones en meerdere keren gehad dat ik soms echt wel paar weken moest wachten. Geduld is echt een schone zaak bij Apple! 🤣 

Zodra ze meer weten worden de levertijden wel aangepast. 
 

voor welke kleur heb jij gekozen? :) 

Dankjewel voor je antwoord! Ik ben voor ge gouden gegaan dit keer :) 

Reputatie 3

Hier zelfs de wekker moeten zetten voor de iPhone! #Vrijedag.

levering tussen 08:00-10:00, cant wait!

veel plezier iedereen met zijn of haar nieuwe iPhone! :)

Kan een moderator mijn account verwijderen? Ik heb een melding geplaatst over ontvangst van de iPhone en krijg vervolgens telkens opnieuw een mail als iemand anders een probleem post. Daar hoef ik uiteraard geen mail over te ontvangen. Daarnaast moet ik zelf in staat kunnen zijn om mijn account te verwijderen. Graag dit account per direct verwijderen

Hoi! Ik heb de iPhone 12 xs max 6 november besteld, wordt deze dan ook geleverd op 13 november? Of kan dit vanaf 13 november ook nog 1 tot 4 weken duren? Met vriendelijke groet, Michelle

Hey!

 

Dat kan ook later. 🙂. De levertijden die bovenaan staan zijn beetje schattingen. Mijn ervaring bij t mobile is dat vaak de vrijdag (dag van dat ze leverbaar zijn) deze levertijden worden aangepast, echter kan dit soms ook eerder. Daarnaast hangt het er ook vanaf welke kleur je hebt gekozen en hoeveel geheugen. Als 1 toestel erg geliefd is, kan dit alsnog betekenen dat je soms 2-3 weken (of soms langer) moet wachten, ongeacht dat je het toestel wel op de dag van de pre-order besteld hebt.

 

ik heb al heel wat jaartjes iPhones en meerdere keren gehad dat ik soms echt wel paar weken moest wachten. Geduld is echt een schone zaak bij Apple! 🤣 

Zodra ze meer weten worden de levertijden wel aangepast. 
 

voor welke kleur heb jij gekozen? :) 

Dankjewel voor je antwoord! Ik ben voor de gouden gegaan dit keer :) 

 

06-11 besteld rond 14.30 telefonisch. En gister gebeld dat ik mijn 12 Pro Max 256GB Blauw mag ophalen :)

Hi allemaal, 

De levertijdentabel van de iPhone 12 Pro Max is zojuist weer aangepast, dus de levertijden zijn weer helemaal up to date. 

@TunaEsin

Ik zie dat jouw order voordat deze opgehaald werd is geannuleerd, dit is zojuist gedaan. Ik kan niet precies inzien waarom dit gedaan is, alleen dat het is doorgevoerd. Is dit ook bij jou bekend?

@JJRAMS

Dit ga ik even voor je navragen, want dat lijkt niet te kloppen inderdaad! 

En mijn order @David ?

Gisteren gebeld dat ik m vandaag mag komen halen. 🥳 Vorige week (06/11) bestelt rond 18:00. 

Hallo T-mobile,

 

17-12-2020 een iphone 12 pro max grijs besteld met de levertijd van 2-3 weken.

nu 3 weken later nog geen email ontvangen over een eventuele verzending.

is de levertijd langer dan dat of is er misschien iets mis gegaan?

ordernummer 55659198

@David sorry dat ik er over door blijf gaan maar ik heb dus de blauwe 256gb besteld op 7-11 die nu op direct leverbaar staat, andere zoals @izay  hebben later besteld en de telefoon binnen.

Vijf keer de klantenservice lijn gebeld over de afgelopen maand heen en vandaag bij de winkel geweest.

Wat is er aan de hand?

Hebben sommige winkels minder voorraad gekregen of lopen achter? (Max 256 gig blauw)

Bestelbevestiging van 06/11/2020 14:07 maar nog niets gehoord van T-mobile winkel den Helder

Yes.. 6 november de 128mb silver pro max besteld om 14:15 uur en hij komt morgen! Wel nog veel met de webcare moeten chatten om mijn betaling goed te krijgen,, had betaald via ideal maar die was aanvankelijk niet goed verwerkt.. maar nu zou het goed moeten staan.

Hier ook, net het bericht gekregen dat het opgelost is en idd klopt het. Nu maar een paar uren afwachten...

Afgelopen donderdag (19-11 om 15.41) mijn Iphone 12 pro max 128GB goud besteld in de shop. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren 😅

Edit; ik ben trouwens een nieuwe klant.. 

Reputatie 7
Badge +9

@Mime De levertijden gelden vanaf je besteldatum. Dus in jouw geval 2 tot 3 weken vanaf je besteldatum. Je ontvangt een bericht van de T-Mobile Shop medewerkers zodra je toestel klaarligt. 

@ANUPAM We update the delivery dates in this topic whenever we have new information. These are the most current delivery dates at the moment. 

@yulanstaal Je ontvangt een e-mail van AMP zodra je toestel leverbaar is. Ik begrijp dat je je toestel zo snel mogelijk wilt hebben, maar wij zijn hierin ook afhankelijk van de voorraad van Apple. Ik hoop dat je snel een bezorgafspraak kan maken!

De data van de gouden kleur schiet lekker op! (19-11besteld)

Reputatie 3

Hoi! Ik heb de iPhone 12 xs max 6 november besteld, wordt deze dan ook geleverd op 13 november? Of kan dit vanaf 13 november ook nog 1 tot 4 weken duren? Met vriendelijke groet, Michelle

Hey!

 

Dat kan ook later. 🙂. De levertijden die bovenaan staan zijn beetje schattingen. Mijn ervaring bij t mobile is dat vaak de vrijdag (dag van dat ze leverbaar zijn) deze levertijden worden aangepast, echter kan dit soms ook eerder. Daarnaast hangt het er ook vanaf welke kleur je hebt gekozen en hoeveel geheugen. Als 1 toestel erg geliefd is, kan dit alsnog betekenen dat je soms 2-3 weken (of soms langer) moet wachten, ongeacht dat je het toestel wel op de dag van de pre-order besteld hebt.

 

ik heb al heel wat jaartjes iPhones en meerdere keren gehad dat ik soms echt wel paar weken moest wachten. Geduld is echt een schone zaak bij Apple! 🤣 

Zodra ze meer weten worden de levertijden wel aangepast. 
 

voor welke kleur heb jij gekozen? :) 

Dankjewel voor je antwoord! Ik ben voor de gouden gegaan dit keer :) 


oeh! Nice! 
hopelijk hebben we snel het toestel binnen haha :)

 

En de telefoon is binnen 🥳 bedankt tmobile

Wanneer kunnen we de e-mal van AMP verwachten? Is dat een dag voor levering of op vrijdag?

Ik dacht dat het was wie het eerst komt wie het eerst maalt, zelf bestelt om 14:06, mn vriendin en zus allebei einde middag precies zelfde toestel de een heeft hem binnen de andere een bezorgafspraak voor vandaag en ik nog niks gehoord

Afgelopen donderdag (19-11 om 15.41) mijn Iphone 12 pro max 128GB goud besteld in de shop. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren 😅

Edit; ik ben trouwens een nieuwe klant.. 

Reken maar op 3 weken ik wacht ook al 2 weken.....

Fijn! Van t weekend de pro max 128 gb bestelt! Vandaag zou die geleverd worden krijg je een bericht is pas leverbaar over 2-3 weken!

lekker iedereen gek maken tot je hem vanaf vandaag kunt halen krijg op de de dag zelf bericht nee pas over 2-3 weken

Afgelopen donderdag (19-11 om 15.41) mijn Iphone 12 pro max 128GB goud besteld in de shop. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren 😅

Edit; ik ben trouwens een nieuwe klant.. 

Reken maar op 3 weken ik wacht ook al 2 weken.....

Daar houd ik inderdaad rekening mee. Kreeg een sms met de mededeling dat het 3 weken kan duren.. 

Reputatie 7

@Rhino Limited Netherlands

Erg spijtig om te lezen dat je niet tevreden bent over het lange wachten op jouw bestelling. We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk zijn/haar bestelling te leveren, maar we zijn uiteindelijk afhankelijk van de leveringen van Apple. Zodra we die leveringen binnen hebben doen wij er alles aan om zo spoedig mogelijk de telefoons te bezorgen bij de klanten of in de winkels waar de orders worden opgepikt.

Ik weet niet of ik het goed begrijp, maar ik heb nog nooit gehoord dat we “te veel” bestellingen binnen zouden krijgen en daar niks mee doen. Zoals je in de levertijdentabel ziet is er voor elke variant Pro Max een wachttijd, dus elke iPhone die we krijgen is meer dan welkom. We sturen dan ook niet zomaar telefoons terug.

@fbknsg 

Laten we hopen dat je jouw iPhone zo snel mogelijk in de armen mag sluiten! :wink:

Reputatie 1

@David 

Hi David, 

 

Ik heb 19/11 een Pro Max Blauw, 128 gb besteld bij de T-Mobile shop in Hilversum, en ervoor gekozen om die op te halen. 
Vandaag zijn de levertijden gewijzigd naar; ‘vanaf 21/11’  Ik heb alleen nog niks vernomen vanuit de shop, hoe kan dit? 
Duurt het dan alsnog even? Of komt ie deze week nog dan? 
 

Gr, Mitch

@David 

ik heb op 20-11 een iPhone 12 pro Max grafiet 128gb besteld , is er al enig idee wanneer deze komt ?  En kan je achteraf wisselen van kleur die direct leverbaar is ? 

Wel bijzonder dat na 1 dag nadat de toestellen beschikbaar kwam de levertijd van vrijwel alle toestellen verschoven is van “per direct leverbaar” naar 2 tot 3 weken levertijd?
Hoe valt dat te rijmen met bv. een zilveren iPhone 12 pro max 512GB? Alsof deze versie zo'n hardloper is? Ik heb nl. nog niemand in deze topic gezien die deze versie heeft besteld. 
Er is vast wat anders aan de hand :thinking:

Maar geduld is een schone zaak. Ik houd het nog wel ff vol met mijn iPhone XS Max.
Een ieder die de nieuwe iPhone heeft; veel plezier ermee gewenst.