[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

442 reacties

Heb mijn iphone pro max 128 gb blauw. 06-11-2020 besteld om 14:22. Heb nog geen mail ontvangen of iets. Zie hier mensen die zondag hebben besteld en wel al een afspraak hebben gemaakt om het op te halen. Wel een beetje krom dan. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijden zijn bijgewerkt. Hierboven zie je de meest actuele levertijden.

Reputatie 2

Heb mijn iphone pro max 128 gb blauw. 06-11-2020 besteld om 14:22. Heb nog geen mail ontvangen of iets. Zie hier mensen die zondag hebben besteld en wel al een afspraak hebben gemaakt om het op te halen. Wel een beetje krom dan. 

Wat geeft de bestelstatus aan?

Check ook even je spam folder!

Zojuist afspraak gemaakt. Pro max 512GB grijs

Reputatie 2

iPhone pro Max 12 blauw vrijdag besteld 14:06. Nog geen bericht. 

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De besteldata van de iPhone 12 Pro Max Oceaanblauw 128 GB en Goud 128 GB zijn zojuist aangepast.

Als er een nieuwe update is dan laten we het natuurlijk gelijk weer weten! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max 512 GB Goud is aangepast.

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Wanneer er weer een nieuwe update is dan horen jullie het gelijk!

iPhone pro Max 12 blauw vrijdag besteld 14:06. Nog geen bericht. 

128 GB?

Reputatie 1

Hi allemaal,

De levertijden zijn bijgewerkt. Hierboven zie je de meest actuele levertijden.

ok, er staat Besteldatum 8/11 2-3 weken levertijd 

maar ik heb 6/11 om 14:35 besteld en nog niet geleverd… any info?

Zojuist een afspraak gemaakt voor mijn iPhone 12 Pro Max 256 GB Graphite voor a.s. zondag! :)

Heb mijn iphone pro max 128 gb blauw. 06-11-2020 besteld om 14:22. Heb nog geen mail ontvangen of iets. Zie hier mensen die zondag hebben besteld en wel al een afspraak hebben gemaakt om het op te halen. Wel een beetje krom dan. 

Wat geeft de bestelstatus aan?

Check ook even je spam folder!


spam geeft hij niks aan. En heb gewoon ophalen in de shop gedaan. Dan gaat hij niet verder dan stap 2. Rest geldt niet voor mensen die het in de shop ophalen 

Inmiddels ook de mail gehad.

Afspraak gemaakt voor vrijdag 

Iphone 12 pro max 128 gb ocean blue

Echter bij mijn bestelling vloog de website eruit terwijl ik net betaald had en dat bedrag staat nu nog bij de bezorgkosten terwijl het wel is afgeschreven .. Dus check dat even goed want ik zal niet de enige zijn. Contact gehad met t-mobile en was een bekend probleem.

Heb hetzelfde probleem,  wat gaf t-mobile aan als oplossing?

Mail sturen naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl en de situatie uitleggen.


Zelfde bij mij. Wel het advies om de chat te gebruiken via de website! En dus niet via bovenstaand mailadres. Het probleem/storing is bij ze bekend en via de chat is sneller dan het regulier mailen. 

Bijzonder dat ze weer allerlei verschillende oplossingen aandragen. Sorry dat ik het zeg maar de klantenservice van t-mobile is na al die jaren nog steeds kut. Ik vind het ook vrij bijzonder dat anno 2020 je website er een uur uit ligt als er een groot aantal mensen een iPhone willen bestellen en dat dus nu je betaling is zoekgeraakt 

Ik heb hetzelfde probleem gehad en maandag 09-11 al een mail gestuurd naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl met een betalingsbewijs. Echter nog steeds geen reactie hierop ontvangen terwijl ik net een mail kreeg dat AMP de telefoon vrijdag komt bezorgen. Wat heb je gestuurd via de chat dan om het op te lossen??

Reputatie 2

iPhone pro Max 12 blauw vrijdag besteld 14:06. Nog geen bericht. 

128 GB?

256 GB

iPhone pro Max 12 blauw vrijdag besteld 14:06. Nog geen bericht. 

128 GB?

256 GB

hmm, valt echt geen peil op te trekken :-(

Hi allemaal,

De levertijden zijn bijgewerkt. Hierboven zie je de meest actuele levertijden.

ok, er staat Besteldatum 8/11 2-3 weken levertijd 

maar ik heb 6/11 om 14:35 besteld en nog niet geleverd… any info?

Ik heb op 20 oktober besteld, ik heb mijn pro max nog steeds niet

hopa….4de week is begonnen :rolling_eyes: ik was er bijna vergeten dat ik een iPhone heb besteld ahahah

Jup same! 🙂 😒

Ik heb op 20 oktober besteld, ik heb mijn pro max nog steeds niet😡😡😡😡

Zooo, vandaag de 4e week Ingegaan, nog steeds niks gehoord. Super service weer hoor, het ligt niet aan de Apple voorraad maar aan jullie voorraad. Lekker zoveel menen teleurstellen. Ben er klaar mee, het heeft lang genoeg geduurd. 

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de besteldata van de iPhone 12 Pro Max Oceaanblauw 256 en 512 GB en van Grafiet 512 GB aangepast. De rest van de data uit de tabel blijven hetzelfde.

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag!

Mijn 256 gb blue wordt vrijdag geleverd. Orderbevestiging is van 14:04.

Ook gelijk betaald met creditcard, terugkoppeling naar T-Mobile site mislukte dus nu in de mail van AMP staat dan ik 1222,95 moet betalen, wat ik ook al via mijn CC heb betaald (is daar ook afgeschreven al). Irritant. AMP zal vast niet afleveren als ik niet ga pinnen bij ze maar dan moet ik nog maar zien dat ik mijn CC betaling weer terug krijg.

 

Vervelend dit.

Hi allemaal,

De levertijden zijn bijgewerkt. Hierboven zie je de meest actuele levertijden.

Ik heb op 20 oktober besteld, ik heb mijn pro max nog steeds niet

Hoe kan dit nou? Al weken lang staat de levertijd van de 512 Pro Max op 2 tot 3 weken en nu is dat verstreken voor mij en staat de levertijd ineens op 6 tot 8 weken?

En toen bleef het stil? Op deze manier verwacht ik natuurlijk over 3 weken de volgende aanpassing van 6-8 weken naar 12-14 weken...

Vrijdag 6 november mail bevestiging gehad om 15:08 (site lag plat, 3x moeten bestellen voordat hij door kwam) voor de iPhone 12 Pro Max 256GB Blauw. 
Net om 20:00 mail van AMP gehad voor bezorging as vrijdag :) 

@Hajar @David 

Ik ga hier nog een keer zeuren want ik vind het echt idioot worden 7-11 blauwe 256gb besteld en nog steeds niks gehoord of gezien, anderen krijgen hem eerder dan mij, bijna tien keer klantenservice gebeld, bij de shop geweest, wat gaat er mis???

nu al een mail voor bezorging vrijdag 256GB promax  blauw , geweldig t-mobile:):):)!