[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

442 reacties

Reputatie 7

Goedemorgen allemaal,

Ik heb op dit moment geen update over de levertijden, zodra we die wel hebben delen we die altijd direct. Ik begrijp dat het balen is dat je lang moet wachten en dat doen wij ook natuurlijk. Het liefst geven we iedereen direct de bestelde telefoon, maar we hebben nou eenmaal veel klanten die graag een nieuwe iPhone willen en we krijgen niet in één keer alle iPhones van Apple geleverd. We blijven dus afhankelijk van de leveringen van Apple.

Zoals gezegd; als we weer wat te delen hebben dan laten we het gelijk weten!

 

 

@Timmm030 (en dus ook @siemennnn en @Gevex)

Ik heb het even nagekeken en vind geen bestelling terug van 16 november, maar wel één van 9 november. Dat is dus eerder dan de andere twee bestellingen en dan klopt het nog steeds dat iedereen op volgorde zijn/haar telefoon krijgt.

Reputatie 4

Inmiddels ook de mail gehad.

Afspraak gemaakt voor vrijdag 

Iphone 12 pro max 128 gb ocean blue

Echter bij mijn bestelling vloog de website eruit terwijl ik net betaald had en dat bedrag staat nu nog bij de bezorgkosten terwijl het wel is afgeschreven .. Dus check dat even goed want ik zal niet de enige zijn. Contact gehad met t-mobile en was een bekend probleem.

Heb hetzelfde probleem,  wat gaf t-mobile aan als oplossing?

Mail sturen naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl en de situatie uitleggen.


Zelfde bij mij. Wel het advies om de chat te gebruiken via de website! En dus niet via bovenstaand mailadres. Het probleem/storing is bij ze bekend en via de chat is sneller dan het regulier mailen. 

Bijzonder dat ze weer allerlei verschillende oplossingen aandragen. Sorry dat ik het zeg maar de klantenservice van t-mobile is na al die jaren nog steeds kut. Ik vind het ook vrij bijzonder dat anno 2020 je website er een uur uit ligt als er een groot aantal mensen een iPhone willen bestellen en dat dus nu je betaling is zoekgeraakt 

Ik heb hetzelfde probleem gehad en maandag 09-11 al een mail gestuurd naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl met een betalingsbewijs. Echter nog steeds geen reactie hierop ontvangen terwijl ik net een mail kreeg dat AMP de telefoon vrijdag komt bezorgen. Wat heb je gestuurd via de chat dan om het op te lossen??

Super irritant dit en het laat weer zien dat de klantenservice alles behalve klantenservice is. T-mobile raakt je betaling kwijt en een normale klantenservice zou er alles aan doen om de betaling voor de klant terug te vinden aangezien zij de fout hebben gemaakt.  Maar nee wat doet T-mobile die zet de klant zelf aan het werk en reageert vervolgens niet. Ik ga morgen direct weer bellen 

Reputatie 1

whoop whoop, net een sms van AMP dat mijn toestel binnen is, vrijdag wordt die thuis geleverd pas, eindelijk

Inmiddels ook de mail gehad.

Afspraak gemaakt voor vrijdag 

Iphone 12 pro max 128 gb ocean blue

Echter bij mijn bestelling vloog de website eruit terwijl ik net betaald had en dat bedrag staat nu nog bij de bezorgkosten terwijl het wel is afgeschreven .. Dus check dat even goed want ik zal niet de enige zijn. Contact gehad met t-mobile en was een bekend probleem.

Heb hetzelfde probleem,  wat gaf t-mobile aan als oplossing?

Mail sturen naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl en de situatie uitleggen.


Zelfde bij mij. Wel het advies om de chat te gebruiken via de website! En dus niet via bovenstaand mailadres. Het probleem/storing is bij ze bekend en via de chat is sneller dan het regulier mailen. 

Bijzonder dat ze weer allerlei verschillende oplossingen aandragen. Sorry dat ik het zeg maar de klantenservice van t-mobile is na al die jaren nog steeds kut. Ik vind het ook vrij bijzonder dat anno 2020 je website er een uur uit ligt als er een groot aantal mensen een iPhone willen bestellen en dat dus nu je betaling is zoekgeraakt 

Zelfde probleem als de rest hierboven, is er iemand bij wie dit al is opgelost?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @dengol93 en @Zuzaw1992 

Ik begrijp heel goed dat je je toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben. Ik heb beide jullie bestellingen gecontroleerd en jullie moeten allebei nog wachten op de voorraad. Zodra je toestel leverbaar is, ontvang je een bericht van de T-Mobile shop medewerker. Je kan dan je toestel ophalen. Excuses dat het wat langer duurt, maar wij zijn hierin afhankelijk van de voorraad van Apple en doen ons best om jullie toestellen zo snel mogelijk te leveren. 

Reputatie 1

Vrijdag 6-11 om 14.33 er doorheen gekomen om te bestellen, nog altijd geen mail/sms…🤨

12 Pro Max Goud 512gb

Ik heb op 20 oktober besteld, ik heb mijn pro max nog steeds niet😡😡😡😡

vanaf 6/11 was die te bestellen pas toch? 

Beste klant, bedankt voor je bestelling! Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile Was 23/10

Inmiddels ook de mail gehad.

Afspraak gemaakt voor vrijdag 

Iphone 12 pro max 128 gb ocean blue

Echter bij mijn bestelling vloog de website eruit terwijl ik net betaald had en dat bedrag staat nu nog bij de bezorgkosten terwijl het wel is afgeschreven .. Dus check dat even goed want ik zal niet de enige zijn. Contact gehad met t-mobile en was een bekend probleem.

Heb hetzelfde probleem,  wat gaf t-mobile aan als oplossing?

Mail sturen naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl en de situatie uitleggen.


Zelfde bij mij. Wel het advies om de chat te gebruiken via de website! En dus niet via bovenstaand mailadres. Het probleem/storing is bij ze bekend en via de chat is sneller dan het regulier mailen. 

Bijzonder dat ze weer allerlei verschillende oplossingen aandragen. Sorry dat ik het zeg maar de klantenservice van t-mobile is na al die jaren nog steeds kut. Ik vind het ook vrij bijzonder dat anno 2020 je website er een uur uit ligt als er een groot aantal mensen een iPhone willen bestellen en dat dus nu je betaling is zoekgeraakt 

Zelfde probleem als de rest hierboven, is er iemand bij wie dit al is opgelost?


 

Bij mij ook hetzelfde gezeur. En kom ook geen steek verder. Morgen nog 1 keer bellen en hopen dat iemand serieus wil helpen. Waarom hier eigenlijk geen reactie can klantenservice of is dit alleen maar bedoeld voor de leuk dat je verlengd welke kleur heb jij besteld berichten? 

Goedemorgen allemaal,

Ik heb op dit moment geen update over de levertijden, zodra we die wel hebben delen we die altijd direct. Ik begrijp dat het balen is dat je lang moet wachten en dat doen wij ook natuurlijk. Het liefst geven we iedereen direct de bestelde telefoon, maar we hebben nou eenmaal veel klanten die graag een nieuwe iPhone willen en we krijgen niet in één keer alle iPhones van Apple geleverd. We blijven dus afhankelijk van de leveringen van Apple.

Zoals gezegd; als we weer wat te delen hebben dan laten we het gelijk weten!

 

 

@Timmm030 (en dus ook @siemennnn en @Gevex)

Ik heb het even nagekeken en vind geen bestelling terug van 16 november, maar wel één van 9 november. Dat is dus eerder dan de andere twee bestellingen en dan klopt het nog steeds dat iedereen op volgorde zijn/haar telefoon krijgt.

 

Oké bedankt dat je het even wilde opzoeken

Reputatie 4

Inmiddels ook de mail gehad.

Afspraak gemaakt voor vrijdag 

Iphone 12 pro max 128 gb ocean blue

Echter bij mijn bestelling vloog de website eruit terwijl ik net betaald had en dat bedrag staat nu nog bij de bezorgkosten terwijl het wel is afgeschreven .. Dus check dat even goed want ik zal niet de enige zijn. Contact gehad met t-mobile en was een bekend probleem.

Heb hetzelfde probleem,  wat gaf t-mobile aan als oplossing?

Mail sturen naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl en de situatie uitleggen.


Zelfde bij mij. Wel het advies om de chat te gebruiken via de website! En dus niet via bovenstaand mailadres. Het probleem/storing is bij ze bekend en via de chat is sneller dan het regulier mailen. 

Bijzonder dat ze weer allerlei verschillende oplossingen aandragen. Sorry dat ik het zeg maar de klantenservice van t-mobile is na al die jaren nog steeds kut. Ik vind het ook vrij bijzonder dat anno 2020 je website er een uur uit ligt als er een groot aantal mensen een iPhone willen bestellen en dat dus nu je betaling is zoekgeraakt 

Zelfde probleem als de rest hierboven, is er iemand bij wie dit al is opgelost?


 

Bij mij ook hetzelfde gezeur. En kom ook geen steek verder. Morgen nog 1 keer bellen en hopen dat iemand serieus wil helpen. Waarom hier eigenlijk geen reactie can klantenservice of is dit alleen maar bedoeld voor de leuk dat je verlengd welke kleur heb jij besteld berichten? 

Super irritant dit en het laat weer zien dat de klantenservice alles behalve klantenservice is. T-mobile raakt je betaling kwijt en een normale klantenservice zou er alles aan doen om de betaling voor de klant terug te vinden aangezien zij de fout hebben gemaakt.  Maar nee wat doet T-mobile die zet de klant zelf aan het werk en reageert vervolgens niet. Ik ga morgen direct weer bellen … Een duidelijke reactie van de klantenservice in deze topic zou ook fijn zijn.

 

Dan zeg wanneer de leveringen komen ipv ons in onwetendheid te laten zitten

Reputatie 7

@promaxio

De levertijden die we communiceren zijn altijd onder voorbehoud en een verwachting. Dit kan veranderen op basis van de leveringen die we vanuit Apple krijgen en dan is het soms nodig om de levertijden aan te passen. Ik snap dat het jammer is dat je langer moet wachten, maar iets anders kunnen we er niet jammer genoeg niet van maken. Hopelijk wordt deze verwachte levertijd wel gehaald, maar ook dat kunnen we vanuit onze kant nooit 100% garanderen.

Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het graag!

Mijn 256 gb blue wordt vrijdag geleverd. Orderbevestiging is van 14:04.

Ook gelijk betaald met creditcard, terugkoppeling naar T-Mobile site mislukte dus nu in de mail van AMP staat dan ik 1222,95 moet betalen, wat ik ook al via mijn CC heb betaald (is daar ook afgeschreven al). Irritant. AMP zal vast niet afleveren als ik niet ga pinnen bij ze maar dan moet ik nog maar zien dat ik mijn CC betaling weer terug krijg.

 

Vervelend dit.

Helaas ook gelijk betaald en zag op de leverbevestiging ook staan dat ik ‘’nog’’ moest betalen...morgen maar bellen

Reputatie 2

Op zich is t best jammer dat Tmobile niet alvast kan zeggen dat je iPhone al onderweg is zo dat je al een beetje weet of je m mag ontvangen aanstaande vrijdag! De enige status die je nu hebt is “besteld” en that’s it....

Inderdaad.

in de VS is hun bestelling al in de Track&Trace van de koeriersdienst verschenen. Die mensen weten nu al waar hun telefoon is.

Mijn 256 gb blue wordt vrijdag geleverd. Orderbevestiging is van 14:04.

Ook gelijk betaald met creditcard, terugkoppeling naar T-Mobile site mislukte dus nu in de mail van AMP staat dan ik 1222,95 moet betalen, wat ik ook al via mijn CC heb betaald (is daar ook afgeschreven al). Irritant. AMP zal vast niet afleveren als ik niet ga pinnen bij ze maar dan moet ik nog maar zien dat ik mijn CC betaling weer terug krijg.

 

Vervelend dit.

 

Ik betaal meer voor mijn iphone 12 pro max 256gb. Hoe kan dat nu weer?

Met wat voor abo is dat?

Maandag 23 november heb ik de iPhone 12 Pro Max grafiet 256Gb besteld, zojuist een mail van AMP gehad om de bezorging te plannen, as vrijdag wordt de telefoon geleverd…. Dus binnen twee weken, het kan wel.... Overigens heeft Apple zelf ook een levertijd van 2 weken op deze toestellen, voorraden zullen nog wel krap zijn.

Inmiddels ook de mail gehad.

Afspraak gemaakt voor vrijdag 

Iphone 12 pro max 128 gb ocean blue

Echter bij mijn bestelling vloog de website eruit terwijl ik net betaald had en dat bedrag staat nu nog bij de bezorgkosten terwijl het wel is afgeschreven .. Dus check dat even goed want ik zal niet de enige zijn. Contact gehad met t-mobile en was een bekend probleem.

Heb hetzelfde probleem,  wat gaf t-mobile aan als oplossing?

Mail sturen naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl en de situatie uitleggen.


Zelfde bij mij. Wel het advies om de chat te gebruiken via de website! En dus niet via bovenstaand mailadres. Het probleem/storing is bij ze bekend en via de chat is sneller dan het regulier mailen. 

Bijzonder dat ze weer allerlei verschillende oplossingen aandragen. Sorry dat ik het zeg maar de klantenservice van t-mobile is na al die jaren nog steeds kut. Ik vind het ook vrij bijzonder dat anno 2020 je website er een uur uit ligt als er een groot aantal mensen een iPhone willen bestellen en dat dus nu je betaling is zoekgeraakt 

Zelfde probleem als de rest hierboven, is er iemand bij wie dit al is opgelost?


 

Bij mij ook hetzelfde gezeur. En kom ook geen steek verder. Morgen nog 1 keer bellen en hopen dat iemand serieus wil helpen. Waarom hier eigenlijk geen reactie can klantenservice of is dit alleen maar bedoeld voor de leuk dat je verlengd welke kleur heb jij besteld berichten? 

Super irritant dit en het laat weer zien dat de klantenservice alles behalve klantenservice is. T-mobile raakt je betaling kwijt en een normale klantenservice zou er alles aan doen om de betaling voor de klant terug te vinden aangezien zij de fout hebben gemaakt.  Maar nee wat doet T-mobile die zet de klant zelf aan het werk en reageert vervolgens niet. Ik ga morgen direct weer bellen … Een duidelijke reactie van de klantenservice in deze topic zou ook fijn zijn.

Dat zou zeker is netjes zijn dat iemand van T-mobile met een duidelijke reactie gaat komen want ik ga echt niet 2x het bedrag betalen. 

Dinsdag 10/11 iPhone 12 pro max goud 128gb besteld. Er staat lever tijd 2-3 weken. Het is nu vrijdag 27/11, dit betekend dat ik hem uiterlijk komende dinsdag moet ontvangen. Ik heb nog steeds geen mail gehad van AMP bezorging. Graag krijg ik antwoord hierop met meer duidelijkheid, dat schema is ook zo onduidelijk als ik weet niet wat. Elke dag veranderd dit weer AKA heb je niks aan.

Reputatie 2

Op zich is t best jammer dat Tmobile niet alvast kan zeggen dat je iPhone al onderweg is zo dat je al een beetje weet of je m mag ontvangen aanstaande vrijdag! De enige status die je nu hebt is “besteld” en that’s it....

Inderdaad.

in de VS is hun bestelling al in de Track&Trace van de koeriersdienst verschenen. Die mensen weten nu al waar hun telefoon is.

De vraag is waar ze m besteld hebben, vraag me af of ze dit in de vs kunnen zien als ze via tmobile hebben besteld?

Mijn 256 gb blue wordt vrijdag geleverd. Orderbevestiging is van 14:04.

Ook gelijk betaald met creditcard, terugkoppeling naar T-Mobile site mislukte dus nu in de mail van AMP staat dan ik 1222,95 moet betalen, wat ik ook al via mijn CC heb betaald (is daar ook afgeschreven al). Irritant. AMP zal vast niet afleveren als ik niet ga pinnen bij ze maar dan moet ik nog maar zien dat ik mijn CC betaling weer terug krijg.

 

Vervelend dit.

 

Ik betaal meer voor mijn iphone 12 pro max 256gb. Hoe kan dat nu weer?

Met wat voor abo is dat?

De toestelprijs is altijd hetzelfde. Als jij ervoor kiest om minder te betalen  bij ingang van je abonnement zal je dat nadat deze afloopt moeten terugbetalen (of je toestel moeten terugverkopen) of je betaalt per maand iets meer  

Keuze is reuze denk ik 😊

Reputatie 1

Dinsdag 10/11 iPhone 12 pro max goud 128gb besteld. Er staat lever tijd 2-3 weken. Het is nu vrijdag 27/11, dit betekend dat ik hem uiterlijk komende dinsdag moet ontvangen. Ik heb nog steeds geen mail gehad van AMP bezorging. Graag krijg ik antwoord hierop met meer duidelijkheid, dat schema is ook zo onduidelijk als ik weet niet wat. Elke dag veranderd dit weer AKA heb je niks aan.

Ik heb zelfde model op 6/11 besteld en heb ook nog niks dus.....word er hek van...

Op 11-11 een pro max 128GB Goud besteld en net via AMP een leverdatum ingepland!

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijd van de iPhone 12 Pro Max 128GB Zilver is aangepast.

Reputatie 2

Op zich is t best jammer dat Tmobile niet alvast kan zeggen dat je iPhone al onderweg is zo dat je al een beetje weet of je m mag ontvangen aanstaande vrijdag! De enige status die je nu hebt is “besteld” en that’s it....

Inderdaad.

in de VS is hun bestelling al in de Track&Trace van de koeriersdienst verschenen. Die mensen weten nu al waar hun telefoon is.

De vraag is waar ze m besteld hebben, vraag me af of ze dit in de vs kunnen zien als ze via tmobile hebben besteld?

Via T-Mobile USA inderdaad.

Ook daar geeft T-Mobile geen Track&Trace, maar verschijnt het wel al in hun account van UPS of FedEx.

Dat is op zich hier ook al mogelijk, dat je alvast via AMP in ons geval kan zien hoe en wat.

 

Nu hebben we helemaal geen info over ons telefoon.En dat overzicht van de levertijden is ook nog steeds niet aangepast.😫

Mijn 256 gb blue wordt vrijdag geleverd. Orderbevestiging is van 14:04.

Ook gelijk betaald met creditcard, terugkoppeling naar T-Mobile site mislukte dus nu in de mail van AMP staat dan ik 1222,95 moet betalen, wat ik ook al via mijn CC heb betaald (is daar ook afgeschreven al). Irritant. AMP zal vast niet afleveren als ik niet ga pinnen bij ze maar dan moet ik nog maar zien dat ik mijn CC betaling weer terug krijg.

 

Vervelend dit.

 

Ik betaal meer voor mijn iphone 12 pro max 256gb. Hoe kan dat nu weer?

Met wat voor abo is dat?

@work abo (zakelijk)