Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 258850 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 15 Pro Max
 

De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

 

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!



Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1459 reacties

Wat een gezeik dit Odido! Ik zit gelijk klaar om 14:00 om mijn pre-order te doen zodat ik de telefoon op tijd kan binnen krijgen (voordat ik moet bevallen). Paar minuten na 14:00 klik ik op bestellen en krijg ik de melding “we kunnen uw gegevens niet ophalen probeer het later nog een keer” na 100 keer refreshen of ergens anders inloggen werkt het nog steeds niet en ga ik maar odido bellen, na 3 kwartier krijg ik ze eindelijk aan de lijn (waardoor ik dus al enorm achterin de rij ben gekomen!) en lukt het de klantenservice ook niet om mijn abonnement te verlengen. Uiteindelijk een nieuw abonnement moeten nemen met nummerbehoud, prima want meneer zei dat ik nog steeds bij de eerste batch zit en hem op 22-9 zou ontvangen! Ik blij dus even een weekje wachten. Mijn man heeft ook de pro max besteld (256 gb zwart) en kreeg hem netjes de 22e binnen thuis! Maar ik? Nee niks te bekennen van odido, ik heb gebeld naar de klantenservice en krijg te horen dat ik t nog even moet afwachten. Nog steeds niks dagen later. Ik ga naar de winkel en krijg te horen “ik ga er vanuit dat je vandaag of morgen bericht krijgt want de telefoon die jij wilt is niet zo gewild” nou verassend, 3 dagen daarna nog niks vernomen en ondertussen blijven de levertijden oplopen!! Ik ga NOG een keer langs bij de winkel en nu zeggen ze dat ik hem zeker voor t einde van deze maand nog moet krijgen….. nou ben heel benieuwd! Ik heb tot op de dag van vandaag ook nog niemand gehoord die de 256 wit titanium heeft besteld of ontvangen…. 

Update for the people who ordered a 15 PM NT 09GB on 2023/15/256:

In the past hour, people have been made happy with an SMS that their phone is in stock and they will receive an email with delivery details within 24 hours.

This means that not all people have a full waiting time of 6-8 weeks before receiving their phone.

I also received the text yesterday that I would receive an email within 24 hours, but 24 hours has passed and still no mail. Did anyone get the mail?

I got the same message, but no follow up email/ call since. The store I chose to pick up from, said they have not received any stock of the pro max since 22nd yet and hope that it will come sometime this week or next.

Hopenlijk komen de 256GB Pro Max zwarte modellen deze week of volgende week binnen.. dan zijn we al weer namelijk op 3 weken, voor mij dan. Gezien ik op de 18de hem heb besteld

Reputatie 2

Hopenlijk komen de 256GB Pro Max zwarte modellen deze week of volgende week binnen.. dan zijn we al weer namelijk op 3 weken, voor mij dan. Gezien ik op de 18de hem heb besteld

die redenering klopt niet helemaal denk ik, als je op 18e hebt besteld zit je op 9 Oct als het drie weken verder is. 

Hopenlijk komen de 256GB Pro Max zwarte modellen deze week of volgende week binnen.. dan zijn we al weer namelijk op 3 weken, voor mij dan. Gezien ik op de 18de hem heb besteld

die redenering klopt niet helemaal denk ik, als je op 18e hebt besteld zit je op 9 Oct als het drie weken verder is. 

had gelezen en begrepen dat deze nieuwe levertijden van 6 tot 8 weken voor nieuwe bestellingen is, voor de pre order bestellingen 3 weken

Reputatie 2

Hopenlijk komen de 256GB Pro Max zwarte modellen deze week of volgende week binnen.. dan zijn we al weer namelijk op 3 weken, voor mij dan. Gezien ik op de 18de hem heb besteld

die redenering klopt niet helemaal denk ik, als je op 18e hebt besteld zit je op 9 Oct als het drie weken verder is. 

had gelezen en begrepen dat deze nieuwe levertijden van 6 tot 8 weken voor nieuwe bestellingen is, voor de pre order bestellingen 3 weken

dan is drie weken na 18 September nog steeds 9 Oct op zijn vroegst.Maar ik help het je hopen hoor, mijn bestelling is van de 15e.

Hopenlijk komen de 256GB Pro Max zwarte modellen deze week of volgende week binnen.. dan zijn we al weer namelijk op 3 weken, voor mij dan. Gezien ik op de 18de hem heb besteld

die redenering klopt niet helemaal denk ik, als je op 18e hebt besteld zit je op 9 Oct als het drie weken verder is. 

had gelezen en begrepen dat deze nieuwe levertijden van 6 tot 8 weken voor nieuwe bestellingen is, voor de pre order bestellingen 3 weken

Dus hopen idd dat die op de week van 9 oktober binnen komt 🙏🏼

Hopenlijk komen de 256GB Pro Max zwarte modellen deze week of volgende week binnen.. dan zijn we al weer namelijk op 3 weken, voor mij dan. Gezien ik op de 18de hem heb besteld

die redenering klopt niet helemaal denk ik, als je op 18e hebt besteld zit je op 9 Oct als het drie weken verder is. 

had gelezen en begrepen dat deze nieuwe levertijden van 6 tot 8 weken voor nieuwe bestellingen is, voor de pre order bestellingen 3 weken

dan is drie weken na 18 September nog steeds 9 Oct op zijn vroegst.Maar ik help het je hopen hoor, mijn bestelling is van de 15e.

Jaa, ik hoop het ook! 
jij ook toevallig hetzelfde toestel besteld?

Reputatie 2

Hopenlijk komen de 256GB Pro Max zwarte modellen deze week of volgende week binnen.. dan zijn we al weer namelijk op 3 weken, voor mij dan. Gezien ik op de 18de hem heb besteld

die redenering klopt niet helemaal denk ik, als je op 18e hebt besteld zit je op 9 Oct als het drie weken verder is. 

had gelezen en begrepen dat deze nieuwe levertijden van 6 tot 8 weken voor nieuwe bestellingen is, voor de pre order bestellingen 3 weken

dan is drie weken na 18 September nog steeds 9 Oct op zijn vroegst.Maar ik help het je hopen hoor, mijn bestelling is van de 15e.

Jaa, ik hoop het ook! 
jij ook toevallig hetzelfde toestel besteld?

yep

 

Hopenlijk komen de 256GB Pro Max zwarte modellen deze week of volgende week binnen.. dan zijn we al weer namelijk op 3 weken, voor mij dan. Gezien ik op de 18de hem heb besteld

die redenering klopt niet helemaal denk ik, als je op 18e hebt besteld zit je op 9 Oct als het drie weken verder is. 

had gelezen en begrepen dat deze nieuwe levertijden van 6 tot 8 weken voor nieuwe bestellingen is, voor de pre order bestellingen 3 weken

dan is drie weken na 18 September nog steeds 9 Oct op zijn vroegst.Maar ik help het je hopen hoor, mijn bestelling is van de 15e.

Jaa, ik hoop het ook! 
jij ook toevallig hetzelfde toestel besteld?

yep

Nou hopen dan maar voor ons🤞🏻

 

I've ordered PM NT 256 on store at 14.02 o'clock. Still dont have any info about the delivery. Does anyone know whether odido is receiving some phones right now or are they going to get them 6 weeks after exactly?

Reputatie 4

I've ordered PM NT 256 on store at 14.02 o'clock. Still dont have any info about the delivery. Does anyone know whether odido is receiving some phones right now or are they going to get them 6 weeks after exactly?

Hi, 

They did receive some PM NT 256 yesterday. 
The text messages regarding this were sent out around 13:30u (only to people that would receive it). 

It will be likely that your phone will arrive within 6 weeks. 

Reputatie 3

Heb mijn iphone 15 pro max blauw de 22e geannuleerd bij odido en meteen bij belsimpel besteld kreeg net bericht dat hij vrijdag verzonden word dus een stuk sneller dan odido zelf

op Twitter

Heb mijn iphone 15 pro max blauw de 22e geannuleerd bij odido en meteen bij belsimpel besteld kreeg net bericht dat hij vrijdag verzonden word dus een stuk sneller dan odido zelf

I am really disappointed about the Odido’s atitude. At least having some better customer feedback rather then just (`you will receive text once its ready`) would be better. I was waiting almost an hour on the line to order the phone at the first place and yet still not getting any info about where is my phone currently is.

Reputatie 1

Heb mijn iphone 15 pro max blauw de 22e geannuleerd bij odido en meteen bij belsimpel besteld kreeg net bericht dat hij vrijdag verzonden word dus een stuk sneller dan odido zelf

I am really disappointed about the Odido’s atitude. At least having some better customer feedback rather then just (`you will receive text once its ready`) would be better. I was waiting almost an hour on the line to order the phone at the first place and yet still not getting any info about where is my phone currently is.

Odido doesn’t know where your phone is or when it will be delivered to them, because of that it’s also not possible to give you any more information.

Ik heb zojuist een mail gehad dat mijn pre order van 15-09 om 14.11 (bevestiging) is verzonden.ik heb de iPhone 15 pro max 256 zwart besteld. Bestelnummer 200790xxx. 

Ik heb zojuist een mail gehad dat mijn pre order van 15-09 om 14.11 (bevestiging) is verzonden.ik heb de iPhone 15 pro max 256 zwart besteld. Bestelnummer 200790xxx. 

Super fijn!!!

ik wacht ook echt op die van mij, heb dezelfde 🥺

Ik heb zojuist een mail gehad dat mijn pre order van 15-09 om 14.11 (bevestiging) is verzonden.ik heb de iPhone 15 pro max 256 zwart besteld. Bestelnummer 200790xxx. 

Super fijn!!!

ik wacht ook echt op die van mij, heb dezelfde 🥺

Ik hoop dat die van jou ook snel komt! Betekent dus wel dat die 6-8 weken niet kloppen voor alle orders vanaf de 15e

Jaaa ik hoop het ook! Wanneer zal die van jou dan denk je binnen komen?

wel heb ik mijn bestelling dan pas op de 18de gedaan. Logisch dat die van jou dan natuurlijk eerder is

Jaaa ik hoop het ook! Wanneer zal die van jou dan denk je binnen komen?

wel heb ik mijn bestelling dan pas op de 18de gedaan. Logisch dat die van jou dan natuurlijk eerder is

Er staat dat hij is overgedragen aan postNL. Zij geven aan verwachte bezorgtijd morgen, maar hou rekening met vrijdag of zaterdag. 

Reputatie 4

Ik heb zojuist een mail gehad dat mijn pre order van 15-09 om 14.11 (bevestiging) is verzonden.ik heb de iPhone 15 pro max 256 zwart besteld. Bestelnummer 200790xxx. 

Dat is goed nieuws, enjoy! 

Heb mijn bestelnummer 2007870XX ontvangen te 15/09 14:29 (zelfde model, opslag en kleur). 
Ziet ernaar uit dat bestelnummer niet lijdend is voor de volgorde van uitlevering. 

A hoop het voor je, voor morgen! Veel plezier alvast met je Iphone ✌🏼

Nu dat die zwarte modellen bij hun naar binnen zijn, gezien die van jou verzonden is. Denk ik dat die van mij ook elk moment kan komen. 

Wat ik appart blijf vinden is dat er nogsteeds over Pre-orders wordt gesproken. Volgens mij behandelen ze het vanaf het begin al als een back-order.

Naar mijn mening is het een beetje valse marketing.

 

Reputatie 5

Vandaag effe bij de shop langs geweest. Ze geven aan dat voor de pre orders op 15 September voor NT Titanium ongeveer schatting van 3 weken is intern. Ben benieuwd of er nog iets magisch deze week gaat gebeuren.