Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3159 reacties

Hoi Sander,

Ik ben nu al 2 dagen mijn afstandbediening kwijt, kan hem nergens meer vinden.

Mijn zoontje van 15 maanden heeft hem ergens neergelegd (kan overal zijn, misschien wel in de vuilniszak. Maar die hebben we helaas gisterochtend weggegooid)

Zouden jullie een nieuwe op kunnen sturen, want 2 dagen zonder tv is heel naar. Helemaal nu met het verplichte thuiszitten met de lockdown en avondklok.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Monique

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @skok11, ja ja geef de trouwe viervoeter maar weer de schuld, lekker makkelijk! Nee geintje natuurlijk: maar als je een foto van de boef hebt, dan zijn we allemaal extra blij! 😋 

Ik stuur direct een nieuwe ab toe. Deze wordt binnen vier dagen geleverd, houd rekening met het het feit dat het een brievenbuspakketje is. Je zult geen track&trace-code ontvangen en ziet het pakket op de deurmat liggen zodra die bezorgd is.

Waar kan ik een nieuwe afstandsbediening bestellen? Mega onduidelijk!

Hoi, onze afstandsbediening is kapot. De knop om naar beneden te scrollen en het nummer 8 doen niets meer. En aangezien 8 in onze tv code voorkomt, begint dat nogal irritant te worden als er weer eens een zender geblokkeerd is..

 

we hebben de afstandsbediening al meerdere keren gereset en opnieuw gekoppeld aan de Box, maar het probleem lijkt alleen in specifieke knoppen te zitten die niet meer reageren. Mogen we een nieuwe?

Mijn afstandsbediening werkt niet meer. Graag een nieuwe.

 

Vriendelijke groet

Leo

Tv-klantnummer XXXX

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Hi, helaas heeft onze afstandsbediening het begeven. We gebruiken nu de afstandsbediening van boven, ook voor beneden. Beetje onhandig. Kunnen jullie een nieuwe opsturen?

met vriendelijke groet!

Hi @Sander 1977 , dank je wel voor het laten weten! Als ik het goed begrijp lukt het koppelen dus wel maar als je de volume wilt instellen, ontkoppelt deze als het ware weer? Lukt het hierna wel weer om opnieuw de AB te koppelen of helemaal niet meer? Mocht dit niet lukken, wil je dan checken of de afstandsbediening te zien is als Bluetooth apparaat op de smartphone? Die moet als apparaat zichtbaar zijn als je home + ok indrukt. Soms wil het ook helpen om de batterijen kort uit de AB te halen en opnieuw erin te doen. Wil je kijken of dit werkt? Ik stuur voor de zekerheid ook alvast een nieuwe AB jouw kant op, mocht de huidige wellicht waterschade hebben. Dan weten we zeker dat het met de nieuwe gaat werken!

 

De nieuwe afstand bediening heeft geholpen hij koppelde meteen en de rest was “appeltje eitje” de media box werkt nu helemaal top. Super bedankt voor de vriendelijke hulp allemaal. 

Ik heb enkel nog de vraag: Wat doe ik met de oude AB, stuur ik die terug (naar welk adres?), of kan ik hem weggooien?

Reputatie 7
Hoi @RobV00



Geen probleem! De nieuwe afstandsbediening is al onderweg! Binnen een paar dagen ben je herenigd met 'm. Is het gelukt met de verbouwing? In de tussentijd kun je zonder problemen gebruik maken van onze TV Anywhere App, wel zo fijn!
Hoi,



Me honden hebben alle 2 me afstandsbedieningen aangezien voor overheerlijke botten dus nu kunnen we geen tv meer kijken.

Zo u aub nieuwe kunnen sturen eventueel tegen vergoeding.



hoop snel wat van u te horen



met vriendelijke groeten



Richard
Reputatie 7

Hi @Kristian-ruizenaar, ik neem het stokje over! Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat er nu speelt. Je hebt twee TV Boxen, eentje met en eentje zonder opnamefunctie. Je hebt van ons twee afstandsbedieningen ontvangen (met een magenta knop rechtsboven). Gebruik je deze? Welke functies gebruik je en hoe reageert de TV Box? Je zegt dat de TV wel reageert. Wat bedoel je daarmee? Gebruik je de afstandsbediening van de TV zelf? Hoe reageert de TV? Werken allebei de TV Boxen niet op onze afstandsbediening of alleen degene met opnamefunctie? Kun je testen met beide op de TV Box zonder opnamefunctie? Wat gebeurt er met de TV Box met opnamefunctie? Geeft deze wel beeld of blijft deze hangen in een foutmelding? Ik hoor graag van je, zodat ik de juiste actie kan ondernemen! 

 

Hallo @Hallo123q, er is een nieuwe AB onderweg! 

 

Hi @HJHome, ik heb een nieuwe afstandsbediening besteld. De TV Box vervangen we alleen bij defect. 

Hoi @egonnanninga, als de TV Box lange tijd nodig heeft om te reageren, dan zit het probleem niet in de afstandsbediening. Mag in vragen hoe lang het duurt om te zappen? Wil je nogmaals testen nadat je de TV Box voor tien seconden van de stroom hebt gehaald? Hoe lang duurt het zappen dan? Ik help graag mee aan een snellere zapervaring!

 

Hoi @Michelle22, dit klinkt als slijtage. Ik stuur een nieuwe op!

 

Hi @joxxx1980, dat is gek! In 4 maanden tijd verslijt je 3 afstandsbedieningen? Mag ik vragen wat er mee gebeurd is? Ik heb je nu 1 nieuwe verstuurd. Ik bespreek eerst graag wat er met die drie is gebeurd, zodat we kunnen voorkomen dat er per maand een afstandsbediening doorheen gaat. 

 

 

Reputatie 1

Kan ik een nieuwe afstandsbediening aanvragen? De hond heeft hem te pakken gehad!

 

Hoi!

Mijn afstandsbediening is nat geworden en doet het nu  niet meer. Zou ik een nieuwe toegestuurd kunnen krijgen?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Marloes

Afstandsbediening is kapot.

Hallo mijn afstandsbediening is defect kunt U mij een nieuwe afstandsbediening sturen ik kan er niets meer mee vr gr Gerard

 

 

 

Helaas heeft mijn hond de afstandsbediening kapot gebeten, nu is er een heel stuk af. Ik zou heel graag een nieuwe willen bestellen.
Goedemiddag,

Ik heb een tv, van het merk Xyno.

Ik krijg de tv niet gekoppeld met de afstandsbediening en de code voor de tv staat niet bij jullie in de lijst.

Ik kan van kanaal wisselen, maar volume aanpassen, input aanpassen of aan/uit zetten kan er niet mee.

Ook de bovenstaande manieren om volume aan te kunnen passen krijg ik niet werkend.

Weet jij de code voor de tv? Ideeen om het beter te laten werken?

Alvast bedankt voor de hulp.

Frank

Hi@Kristian-ruizenaar, ik neem het stokje over! Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat er nu speelt. Je hebt twee TV Boxen, eentje met en eentje zonder opnamefunctie. Je hebt van ons twee afstandsbedieningen ontvangen (met een magenta knop rechtsboven). Gebruik je deze? Welke functies gebruik je en hoe reageert de TV Box? Je zegt dat de TV wel reageert. Wat bedoel je daarmee? Gebruik je de afstandsbediening van de TV zelf? Hoe reageert de TV? Werken allebei de TV Boxen niet op onze afstandsbediening of alleen degene met opnamefunctie? Kun je testen met beide op de TV Box zonder opnamefunctie? Wat gebeurt er met de TV Box met opnamefunctie? Geeft deze wel beeld of blijft deze hangen in een foutmelding? Ik hoor graag van je, zodat ik de juiste actie kan ondernemen! 

Hi Sander,

ik kan beide afstandsbediening (met magenta knop) wel koppelen aan de tv dus dat gedeelte werkt.

 

De box met opname functie reageert niet (met geen van de afstandsbedieningen) ik kwam niet verder met instaleren tot ik de gegevens in moest voeren, aangezien de afstandsbediening niet reageert op de box kon ik niets..

 

Via de box zonder opname functie kan ik op dit moment gewoon tv kijken 

Beste,  

Mijn afstandbediening werkt niet meer. Deze blijft alleen maar knipperen. Ik heb de reset stappen gelopen maar zonder resultaat. Nieuwe baterijen en stroom eraf gehaald, ook geen resultaten. Ik heb echt van alles geprobeerd. Graag wil ik nieuwe bestellen. 

 

Goedenavond zou graag een nieuwe afstandsbediening  willen hebben hij is stuk heb van alles geprobeerd er knipperen geen lichtjes meer nieuwe batterijen er ingedaan maar helpt niks

Reputatie 7

Hi @orodenburg, super dat Waqqas jou naar dit topic heeft verwezen! Het klopt als een bus dat jij hier goed zit en ik heb dan ook direct een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Top om te lezen dat je zelf al meerdere stappen hebt uitgevoerd om het probleem op te lossen. Binnen een paar dagen ben je weer probleemvrij, want dan komt de nieuwe afstandsbediening binnen. Veel plezier ermee en alvast een mooi weekend! 😊

Reputatie 2

Hallo, Mijn afstandsbediening werkt niet meer. Als ik een toets indruk brandt het rode lampje, maar iedere poging om te resetten werkt niet.  Wat kan ik doen?

Na een paar laatste stuiptrekkingen en nieuwe batterijen is mijn afstandbediening nu toch overleden. Zou ik een nieuwe mogen ontvangen?

Hallo, ondanks dat ik de batterijen heb vervangen en de afstandsbediening heb gereset, blijven bepaalde knoppen het niet doen. Het rode lampje, op de afstandsbediening, gaat bij die knopjes ook niet branden.

Wat kan ik nog proberen of kan ik een nieuwe afstandsbediening krijgen?

Gr. Marianne 

 

Hi, onze afstandsbediening is kwijt, kunt u een nieuwe opsturen? 😃

Reageer