Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3158 reacties

@Jason 

Ik heb een nieuwe aangevraagd via pb!

Heb alle stappen doorlopen maar helaas wil niks baten.

Reputatie 7

Hi @lp1982, top dat je dit aangeeft! Want een afstandsbediening die niet kan zappen, dat is natuurlijk niet wat je wil. Ik heb gelijk een nieuwe jouw kant op gestuurd, yay. Binnen enkele dagen kun jij weer ongestoord zappen. Veel plezier ermee alvast! 🎈

Hi @N.Groenhuizen, oeps haha! En zappen met een bot dat gaat een beetje lastig. Geen paniek, want ik heb gelijk een nieuwe jouw kant op gestuurd. Hopelijk blijft de nieuwe afstandsbediening ongedeerd. Merci voor het aangeven. Dit topic begint inderdaad aardig lang te worden, maar mijn tip is dan ook om gelijk op het laatste tabblad te klikken. Top dat het je op deze manier is gelukt! 😁

Reputatie 6

Wat fijn dat je hem hebt gevonden @MBeishuizen! De bestelling is via het distributiecentrum al uitgezonden, deze kan ik niet meer annuleren. Je kunt hem een fijn thuis bieden en op een warm plekje bewaren als reserve!

Reputatie 7

Merci voor de terugkoppeling! Heb jij toevallig al nieuwe batterijen aangeschaft waarmee je kunt testen of deze minder batterij slurpen? Ik hoop dat nieuwe betere batterijen werken! Houd je mij op de hoogte? 

Hoi @leoleo64, ik zie dat jij nog een verouderde TV Box gebruikt (de Kamai 510 van Entone). Kan ik deze voor je omruilen naar een nieuwere variant (de Aria TV Box)? Ik heb overigens meteen een nieuwe ab besteld voor je. Deze wordt binnen 4 dagen als brievenbuspakketje geleverd.

 

Hoi @Jamaly, graag stuur ik ook jou een nieuw exemplaar toe. Heb je ook al geprobeerd om de ab opnieuw te koppelen? Soms werkt dat wel en pakt de ab de nieuwe batterijen niet omdat de koppeling mislukt is. Laat het me weten, dan bestel ik zo snel mogelijk een nieuwe!

Helaas mocht dit niet baten, idd al geprobeerd … Mocht er nieuwe ab toegestuurd kunnen worden zou dit heel fijn zijn! :)

K zou graag een nieuwe afstandsbediening willen mijne doet niks meer hij is overleden rip
Reputatie 7
@jvleijden1980 Ik heb je privebericht ontvangen en er komt een nieuwe afstandsbediening naar je toe!



@lindahilbrink Het kan tot 5 werkdagen duren voordat je de afstandsbediening ontvangt afhankelijk van de bezorging. Ik verwacht dat je hem vandaag of morgen in huis hebt!
Reputatie 2

@Sander Ter aanvulling; hierbij een voorbeeld waarbij de tekstbalk van NPO1 heel lang in beeld blijft staan terwijl RTL4 in beeld is. Daarbij valt ook een deel tekstbalk weg.

 

 

De afstandsbediening werkt niet meer. Batterijen vervangen, maar dat helpt niet. Het rode knopje brandt maar heel licht ipv felrood. 

Reputatie 1

@Jason ik heb de Sony kdl 46w5500.

Die methodes heb ik inderdaad geprobeerd, maar het magenta knopje knippert bij elke toets sowieso 5x. Ook al zap ik of druk ik op een andere willekeurige toets. 

Goedemiddag. Ik wil graag een nieuwe afstandsbediening bestellen. Mijne is helaas kapot gegaan. Geen idee hoe..
 

Reputatie 1

Merci voor de terugkoppeling! Heb jij toevallig al nieuwe batterijen aangeschaft waarmee je kunt testen of deze minder batterij slurpen? Ik hoop dat nieuwe betere batterijen werken! Houd je mij op de hoogte? 

Ik heb mijn batterijen al 2 keer vervangen door Duracel batterijen. Dus helaas werkt dit niet.

Wij hebben sinds korte tijd jullie pakket met een magenta afstandsbediening. Na alle stappen te hebben doorlopen en contact met jullie te hebben gehad werkt het nog niet. Kunnen wij een nieuwe ontvangen??

Onze labrador pub heeft de afstandsbediening in een onbewaakt moment kapot geknaagd... is het mogelijk dat wij een nieuwe AB (met magneta knop) ontvangen?

Bvd

 

Guido & Saskia 

Hoi,

mijn kat heeft helaas over de afstandsbediening heen gekotst en nu werkt deze niet meer.

de batterijen vervangen en laten drogen heeft helaas niet geholpen. ik zou graag een nieuwe afstandsbediening bestellen. Bedankt!

Hallo!

 

Wij hebben nog een oude afstandsbediening. Al gereset, batterijen vervangen maar hij blijft heel langzaam tot niet reageren op de TV. 

 

We zouden graag een nieuwe ontvangen.

Reputatie 7
Hi mpwboon!



Ik hoop dat je een goed afscheid van hem hebt kunnen nemen. Ik weet dat we jouw vorige afstandsbediening emotioneel niet zomaar kunnen vervangen, maar toch stuur ik graag een nieuwe naar je op. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?
Reputatie 1
Hoi. Ik heb een probleem dat ik met mijn Vodafone afstandsbediening slechts gedeeltelijk mijn Salora 43LED9102CS TV kan bedienen. Zo kan ik kanalen en volume wijzigen en de TV uitzetten. Helaas aanzetten gaat dan niet meer en dat is erg jammer. Hebben jullie een oplossing? Resetten van Entone en afstandsbediening en het opnieuw koppelen aan TV heeft niets opgeleverd. Groet Erwin

Hallo 

Onze konijn heeft zitten knabbelen aan de afstandbediening. We kunnen niet meer zappen. Kunnen jullie ons nieuwe toe sturen. Alvast bedankt 👍🏼 

Hallo t-mobile,

Wij zijn de afstandsbediening kwijt. Overal in huis gezocht maar nergens kunnen vinden.

Is het mogelijk ergens een nieuwe te bestellen?

Met vriendelijke groet,

Jessica van Riel

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @leonstokkel, in dat geval kun je proberen hem los te koppelen:

  1. Druk de toetsen <1> en <6> op de afstandsbediening tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert.
  2. Voer snel achter elkaar de cijfers <9>, <9>, <6> in. Na elk cijfer zal het magenta knopje knipperen. Na het derde cijfer zal het magenta knopje twee keer knipperen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het resetten niet gelukt.

Als ook dit niet lukt, stuur ik je een nieuwe ab toe. We komen eruit samen!

Reputatie 7
Badge +16

@Mischa218 Zou je mij een privébericht (de link is klikbaar) kunnen toesturen met daarin het MAC-adres en serienummer van de desbetreffende TV Box? Dan check ik hoe we het gaan oplossen!

 

@Beijkruben Welkom op de Community! Er is een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg. Houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven dagen levertijd.

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Reputatie 2

Ik zou ook graag een nieuwe afstandsbediening ontvangen, het cijfer ‘1’ werkt niet meer, en als hij dan wel reageert heb ik gelijk 2 of 3x een ‘1’ staan.

Hoi. Wij zijn de afstandsbediening kwijt, zouden we een nieuwe kunnen bestellen? 

Hi, ik krijg het niet voor elkaar om het magenta knopje te laten knipperen. Wanneer ik 1+3 tegelijkertijd indruk gebeurt er niks. De AB werkt verder prima.

 

Heb de ontvanger als gereset dmv stroom eraf.

Reageer