Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3146 reacties

Goedemiddag,

Ik ben mijn afstandbediening al een tijdje kwijt en heb m nog steeds niet gevonden. Ik denk dat ie mee genomen is door kabouters. Zou ik misschien een nieuwe kunnen ontvangen? Groetjes :slight_smile:

Hallo, wij hebben sinds afgelopen zaterdag tv via T-Mobile. Ik zou graag een afstandsbediening willen ontvangen.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Pytjepuk, dit is meteen voor je in gang gezet! Het komt dan ook zo snel mogelijk jouw kant op. Fijn weekend! 😊 Groetjes, Ishana

Reputatie 7
Hi @Siska van Heerde,



Bedankt voor jouw uitgebreide situatieomschrijving! Dit helpt mij heel erg om een beeld te vormen voor de oplossing. Ik stuur graag een nieuwe afstandsbediening naar je op. Kun je mij daarvoor in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?
Reputatie 7
Hoi @huibstam, de nieuwe afstandsbediening komt eraan! Reken op vijf werkdagen voordat deze in je brievenbus ligt.



Hoi @Ariane11, ik heb direct een nieuwe voor je besteld. Mag ik je vragen om een foto van de boosdoener hier te posten? 🐶



Hoi @harreharreharre, ik help je graag verder! Ook al verwacht je het misschien niet, met de resets die in de allereerste post beschreven staan, kun je vaak de afstandsbediening direct weer tot leven wekken. Dat is de allersnelste manier om weer te kunnen zappen. Laat je weten of het hiermee lukt?



Hi @ida van der Ploeg, ik stuur direct een nieuwe op. Vreemd dat de afstandsbediening er niet tegen kon. Misschien de volgende keer op 40 graden wassen? 😉



Hoi @Sjors lutgerink, dat is raar. Ik heb direct een nieuwe besteld. Deze zal nu echt binnen 5 werkdagen moeten arriveren. Excuus voor de vertraging!

Goedeavond, 

 

Ik wil graag een nieuwe afstandsbediening. Deze heeft een val niet overleefd. 

 

Ik hoor graag. 

Goedemiddag,  ik heb alle stappen door lopen, maar ik krijg de afstandsbediening niet meer gekoppeld met mijn tv.

 

Groetjes Sharon 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Nancyreibe, ach jeetje dat is niet heel fijn! Ik heb je meteen een nieuwe toegestuurd. Houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. Een schitterend weekend toegewens ten stay safe! 😉

Mijn dochter heeft onze afstandsbediening kwijt gemaakt denken zelfs dat ze hem weg gegooid heeft kan ik een nieuwe krijgen 

Reputatie 7
Badge +16

Geen dank, graag gedaan! Veel kijkplezier toegewenst! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ReneVoor, welkom op onze Community!

Al onze TV Boxen worden standaard geleverd met een afstandsbediening. Ik zie dat jij gebruikt maakt van de T-Mobile TV app, deze app is te bedienen met de afstandsbediening van de tv. Zonder TV Box zal de afstandsbediening het ook niet doen.

Mijn hond heeft de afstandsbediening opgegeten. Ik zou graag een nieuwe willen bestellen. 

Hoi @Sterre,





zoals ik al eerder aangaf, reageert de AB nergens meer op. Resetten had ik uiteraard ook al geprobeerd. Ik kan drukken wat ik wil op het toestel, ik kan knoppen dagen lang ingedrukt houden maar er gaat geen ledje meer branden. Hieruit concludeer ik dat het toestel ronduit stuk is. Ik vind dit een beetje een lang verhaal worden op deze manier, ik zit al 2 dagen zonder AB (en vrijdagmiddag vertrek ik op vakantie).



Ik hoop dat er iets vaart achter gezet kan worden 😁
Reputatie 1

Hier ook een afstandbediening die nog wel werkt, maar waarvan sommige knoppen blijven hangen, waardoor functies niet meer werken. Erg vervelend, want dat betekent of loeihard drukken op de knop om nog iets te kunnen selecteren, of simpelweg geen opnames meer kunnen bekijken.

 

 

Hallo 

Onze afstandsbediening werkt niet meer. Kunnen jullie een nieuwe aan ons sturen. 
alvast bedankt!

 

Hoi,

mijn afstandsbediening heeft het avontuur “wasmachine” niet overleefd.. Kunnen jullie mij een nieuwe sturen? 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Rmyy, ooh jee! Kan altijd gebeuren natuurlijk, ik heb je meteen een nieuwe toegestuurd en ik heb van betrouwbare bron vernomen dat deze iets minder makkelijk te verstoppen/kwijt te raken is! 😉

Gebruik de handige tips in bovenstaand bericht om toch nog TV te kunnen kijken in de tussentijd. Houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven dagen levertijd. Stay safe!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @sylviev,

Goed dat je het kenbaar maakt! Als ik het goed begrijp werkt de afstandsbediening wél voor onze TV Box, dus kan je ook door ons menu navigeren en door TV zenders, maar niet met het navigeren van jouw TV zelf? In dat geval zou een nieuwe afstandsbediening geen verschil maken. Zou je kunnen aangeven welk merk TV je hebt? Ik ga proberen om nog een andere koppelingscode voor je te vinden!

Reputatie 1

Beste tmobile,

Onze peuter vond het heel leuk om met de afstandsbediening te gaan gooien helaas

Hierdoor is precies het stuk waar de zender etc zit afgebroken en werkt hij niet meer goed

Is het mogelijk om een nieuwe te bestellen?

 

Met vriendelijke groeten, 

 

Iris keppels 

Hi! Ik ben helaas ook mijn afstandbediening kwijt, graag wil ik ook een nieuwe. Bedankt en groet! Tom

Hey Tommie, wellicht een gekke vraag. Maar waarom heb ik geen tv box? En kan ik die alsnog krjjgen dan?

Reputatie 7
Ah, excuus @koosraijmakers, dat had ik niet goed door! Ik help jou graag snel aan een werkende afstandsbediening. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik aan de slag!

Goedemorgen!

 

Mijn hond heeft een hapje uit de afstandsbediening genomen en die doet nu niets meer! (de afstandsbediening dan) 

Mag ik een nieuwe? En hoe werkt dat?

 

Groetjes Monique

Goedemorgen,

Ik heb al sinds 2016 T Mobile thuis (voorheen vodafone) , maar mijn afstandbediening begint behoorlijke kuren te vertonen bepaalde knoppen reageren nauwelijks meer zoals de 1 en de tv aan. Ik zou graag een nieuwe krijgen . Ik heb nu nog een afstand bediening met vodafone erop.

Met vriendelijke groet 

Rene’

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @IrisGeldermalsen, er komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal twee tot vijf werkdagen levertijd.

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😄

Reageer