Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3137 reacties

Mijn afstandsbediening is al tijdje niet echt lekker aan het reageren, heb een reset gedaan na contact via fb maar dat heeft 1 dag een beetje geholpen. Maar zappen lukt dus alweer bijna niet 😞
Volume knop werkt niet meer van de afstandbediening
Hallo,



ik heb meermaals een reset van de TV Box uitgevoerd, de laatste vanochtend. De problemen blijven echter aanwezig, het ligt echt aan de afstandsbediening waarvan de knoppen steeds slechter of zelfs niet (volume-knop) reageren. Erg lastig en omslachtig dus een nieuwe is zeer gewenst!

Prettige jaarwisseling toegewenst!
Reputatie 7
@Maricha Er is een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg!



@mundofay Dit is vaak op te lossen via een reset van de afstandsbediening! Heb je de stappen in dit topic uitgevoerd?



@nerevats Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kijk ik graag met je mee!
Goedenavond,



de afgelopen week werkt de knop om een zender omhoog te gaan niet meer. Ik heb de AB gereset, maar ook dat hielp niets. Het blijft om die ene knop gaan. Een zender omlaag werkt wel gewoon. Ik heb het kastje en de AB al best een tijd in bezit dus ik denk dat zijn beste tijd gehad heeft en op begint te raken.



Kunt u mij zsm een nieuwe sturen aub?



Met vriendelijke groet,



Floris
Hi I lost my remote control when move to my new adress, could you please send a new one?



Thanks
Hello,

We have lost our remote control. Could we please order a new one?
Mijn afstandsbediening wil niet meer koppelen. Ook na sta 5 en 7 niet en ook niet na herstarten van de modem en box.

Ik wilde hem resetten omdat het volumze zachter zetten het niet meer deed. Hoe hard je er ook op drukte.



Kan ik een nieuwe afstandsbediening krijgen?
Reputatie 7
Hoi @Floris80, ik zie dat je al contact hebt opgenomen en er een afstandsbediening onderweg is!



Hi @slajunior, no worries: I ordered a new one for you. Allow for about 5 days before it arrives. In the meantime you can use TV Anywhere if need be.



Hi @Dagiku, I see you already contacted us and a new remote is underway!
Reputatie 7
Hoi @Doynaaa,



Graag help ik je weer aan werkende afstandsbediening. Het lijkt mij dat de afstandsbediening niet defect is, maar dat de TV en de afstandsbediening nog niet juist gekoppeld zijn. Ik lees dat je onderstaande manier van koppelen al hebt geprobeerd:



• Druk op SETUP en houd deze ingedrukt tot het rode lampje tweemaal knippert.

• Voer de code 9, 9, 1 in.

• Zap nu een kanaal verder (CH+) en wacht vijf seconden tot de TV uitgaat.

• Gaat de TV niet uit, zap opnieuw (CH+) en wacht tot de TV uitgaat. Het kan zijn dat je dit enkele keren moet herhalen. Belangrijk: wacht wel vijf seconden voordat je opnieuw zapt!

• Springt de TV uit, toets dan snel nogmaals SETUP in.




Daarom heb ik je zojuist een e-mail gestuurd met allerlei codes voor verschillende TV-merken en types. Gebruik deze code om te koppelen. Hiermee moet het lukken! Houd je ons op de hoogte?
Hoi sander,



Hij was al weer gekopeld. Maar volume zachter doen doet het echt niet. Harder kan wel. Maar hoe hard je ook op zachter drukt. Die doet het echt niet.
Hallo,



1 van mijn 2 afstandsbedieningen wil niet de koppeling maken met de tv.

Ik heb alle genoemde stappen geprobeerd op 2 tv’s en 2 tv boxen, maar het is niet mogelijk om het volume van de tv aan te passen of om de tv uit te schakelen.

De andere AB werkt wel op beide tv’s en beide tv boxen.

Na verschillende keren testen leek het mij dat de AB (deels) niet goed werkt.
Hoi sander,

Mijn afstandsbediening is kwijt geraakt met de verhuizing,nergens meer te vinden, hoe kan ik een nieuwe krijgen?
Afstandbediening is kapot ik zou graag een nieuwe bestellen
Reputatie 7
@Doynaaa Helder, er komt een nieuwe afstandsbediening naar je toe! Je hebt hem binnen een aantal werkdagen in huis.



@willemp159 Ook voor jou is er een nieuwe afstandsbediening onderweg!



@sherilynkrekels Is het verder allemaal wel gelukt met de verhuizing? 🙂 Als je de afstandsbediening echt niet meer kan vinden tussen de verhuisdozen dan kunnen we eventueel een nieuwe naar je opsturen!



@djeli1234 Ai, dat is balen. Wat is er precies defect? Brandt het lamppje op de afstandsbediening nog wel als je een knop indrukt of werkt er helemaal niets meer? Ik hoor het graag!
Goedenavond,



mijn afstandsbediening is stuk zou graag een nieuwe willen. Hoe kan ik die bestellen?



groeten,

andre.
Reputatie 7
Hi @werkzwaan, ik kijk graag met je mee! Wat is er met de afstandsbediening aan de hand? Mocht hij niet meer volledige reageren dan kan je de stappen in dit topic proberen om de afstandsbediening te resetten. Mocht hij helemaal niets meer doen laat het dan even weten, dan stuur ik een nieuwe naar je op!
mijn afstandsbediening werkt niet mee zit nieuwe batterij in heb al andere dingen geprobeerd maar niks werk
Hoi Brian,



heb alles geprobeerd echter doet hij het echt niet meer. Dus zou graag een nieuwe willen.



Groeten,

andre.
Hoi onze hond heeft twee afstandsbedieningen in twee dagen kapot gemaakt... we hebben dus nieuwe nodig! Geef de hond geen kluif meer want blijkbaar smaakt de afstandsbediening ook lekker.
Mijn zoon heeft onze afstandsbediening "verstopt" hij is anderhalf en kan ons dus ook niet vertellen waar... hoe kan ik een nieuwe bestellen?

Groetjes Diana
Hoi T mobile,



Na 6 maanden zoeken naar de afstandbediening van set 2 geef ik het op: de remote ligt waarschijnlijk 1 in de gracht hierachter, 2 met kattenbak inhoud en al bij de Rova, 3 bij een vriendje van 1 vd kids.

Hebben jullie alsjeblieft een nieuwe voordat we straks helemaal zonder zitten?

Dank je wel!

Harold
Mijn afstandsbediening reageert niet meer goed met de knoppen. Heb al batterijen verwisseld maar dit heeft geen enkel effect gehad. Zou er een nieuwe opgestuurd kunnen worden? Bedankt!
Reputatie 7
@peterdr Ik zie dat mijn collega inmiddels al een nieuwe afstandsbediening voor je heeft besteld, hij komt naar je toe! :)



@werkzwaan Duidelijk, ik stuur een nieuwe afstandsbediening naar je op!



@Carmen Fernald Oei wat een boef! Heb je een foto van de boosdoener? 🙂 Er komen twee nieuwe naar je toe, houd ze veilig! ;)



@Diana Dinnissen Dit is weer een andere categorie boefje 🙂 Heb je de afstandsbediening inmiddels terug gevonden? Zo niet laat het mij dan even weten, dan stuur ik een nieuwe naar je op!



@JHF Ik zie hier een patroon ontstaan van huisdieren en kinderen haha, ook jouw afstandsbediening is onderweg!



@Larissa1986 Zijn er specifieke koppen die niet goed meer reageren of gaat het om alle knoppen? Heb je de reset/het opnieuw koppelen zoals beschreven in de eerste post van dit topic al geprobeerd? Als dit ook geen effect heeft laat het dan weten!
Brian,



alvast bedankt voor de snelle reactie.



groet,

andre.

Reageer