Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3170 reacties

Reputatie 2

De reset is in werking gezet, houd rekening met een maximale (her)laadtijd van 15 minuten.

Bedankt!, moet ik iets doen (aan, of uit zetten?) hij staat nu aan op het “registratie” venster :)

In principe hoef je nu niets meer te doen, je zou de Box van de stroom kunnen halen zodat hij behoudens een volledige factory reset ook van het stroomnet is. Wanneer de spanning eraf is kan dit ook weleens wat teweeg brengen.

 

 

helaas, nog steeds geen reactie van t apparaat :( 

d.w.z de afstandsbediening doet nog steeds niks

Reputatie 1

Goedenavond, mijn afstandsbediening werkt niet meer voor de tvbox, batterijen 2x verwisseld, resetten geprobeerd, lijkt helemaal dood te zijn… er brandt ook geen lampje als ik een poging doe om te resetten…

met vriendelijke groet,

Goedemorgen, 

Mijn hond heeft voor de 2e keer de afstandsbediening opgegeten 😭

Groetjes Nadine 

Reputatie 1

@Dancer29 Voor jou heb ik een nieuwe afstandsbediening besteld!

@Haeckie, @M. Meiberg en @Marcelmiranda, voor jullie wil ik dit ook heel graag fixen, maar helaas missen jullie klantgegevens nog in jullie profielen. Zouden jullie de profielen willen updaten met jullie klantnummers en een seintje geven wanneer dat gedaan is?
Dan sturen wij direct een nieuwe afstandsbediening op!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Sjors lutgerink, ooh jee dat heeft de ab dan niet helemaal heelhuids overleefd zo te lezen? Ach kan altijd gebeuren, die rakkers blijven er verdraaid appetijtelijk uitzien. We sturen je meteen een dog-proof nieuwe afstandsbediening! 😉

Foto van de ondeugende viervoeter zou heel leuk zijn!!

Hey mensen van T-Mobile, 

Ik heb pas sinds 2 maanden mijn hom abbo, helemaal top. Alleen is de afstandsbediening al overleden 😞.(. verschillende batterijen geprobeerd, de rest geprobeerd maar er komt totaal geen signaal. Graag zou ik een nieuwe willen ontvangen. Verder is alles goed!

 

Met vriendlijke groet, Stefan

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @modekamorena, die kleine rakkers zijn natuurlijk zeer bekwaam in verstoppertje spelen, ik snap het helemaal! 😁 De volgende variant anders toch maar lekker opbergen in een lade die voor de kleine te hoog is? Grapje uiteraard, maar werkte bij mij als kind prima.

hey hallo,

na de vakantie is de tv afstandsbediening nergens meer te vinden? Zou ik een nieuwe kunnen krijgen?

mvg

Thomas Dautzenberg

Reputatie 7
Badge +9

Hey @S.Wensveen, ik stuur met alle liefde een nieuwe afstandsbediening op! Alleen kan ik geen abonnement vinden op dit e-mail adres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan zorg ik dat de afstandsbediening er aan komt!  

Hello ,



I have a new T-mobile subscription that came with a Akamai 510b STB, I want to enable HDMI CEC on the STB in order to use only one remote control and that is the TV remote control. is that possible ? thanks
Led lampje van de afstandsbediening blijft knipperen. Alle stappen al doorlopen. Resetten werkt niet. Lees op de community dat dit een veel voorkomend probleem is. Ook zit er geen functie op decoder om handmatig toch van channel te kunnen switchen. Gelukkig staat de tv op kinderkanaal voor de kinderen. Anders was het nog erger. Zouden jullie een nieuwe afstandsbediening toe kunnen sturen? Alvast bedankt!
Reputatie 7
Hoi @cik-iwb, ik begrijp dat de nieuwe afstandsbediening al onderweg is!



Hi @LindadeHaan, de nieuwe afstandsbediening komt eraan!



Hoi @brittosin, ik bestel graag een nieuwe voor je. Wil je hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) sturen?



Hi @Ecnirp, bedankt voor het doorlopen van de stappen. Ik stuur een nieuwe afstandsbediening naar je 'Big White Mansion'!



Hi @soochit, voor de zekerheid heb ik een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Voor het koppelen van de nieuwe AB, zie onderstaand plaatje. Hiermee moet het lukken!



Hi!

Graag zou ik een nieuwe AB ontvangen daar de oude helaas niet meer te vinden is.

 

Overigens zag ik dat er nog een mooi logo op de decorder staan van Vodafone en vroeg me af of die inmiddels niet aan een upgrade toe is?

 

Vermeem graag 

 

Kevin

Geachte.  Ik ben mijn afstandsbediening kwijtgeraakt, graag wil ik een nieuwe met magenta knop bestellen

mvg

Haai goedeavond, ik heb al een paar dagen ALLES uitgepluisd maar mijn afstandsbediening is compleet foetsie 🙈🙈. Ik snap er werkelijk helemaal niks van. Ik lees dat ik via een reactie in deze topic een nieuwe kan bestellen? Heel graag, ik mis mijn televisie! Alvast Hartelijk dank, Hanneke

Goede Morgen, ben net verhuisd en kan met geen mogelijkheid meer de afstandsbediening terug vinden. Is het mogelijk een nieuwe te bestellen ?

Groeten,

 

Onze afstandsbediening is kapot.

sommige toetsen doen het wel en sommige niet.

het ligt niet aan de batterijen

Goedemiddag,

mijn afstandbediening van de tv box is kapot. Ik zou graag een nieuwe ontvangen. ( zwarte knop )

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet, 

Martin

Beste T-mobile,



Ik heb exact hetzelfde als Saaara



Kon niet zappen, maar wel het volume regelen. Hierna de afstandbediening gereset, maar nu kan ik ook het volume niet meer regelen. Graag met spoed een oplossing hiervoor!!!
Mijn afstandsbediening reageert ook niet goed meer. Meerdere keren batterijen vernieuwd, alle stappen van hierboven geprobeerd maar verbetert niet. Na het indrukken van een knop gaat het rode lampje 2 3 keer branden maar reageert niet. Kunnen jullie er wat aan doen?
Reputatie 7

Hey @Treurwilg,

Jammer dat de reset niet het gewenste effect heeft gehad! Werkt de oude afstandsbediening wel op de nieuwe TV Box? En heb je ook al geprobeerd om je nieuwe afstandsbediening van een reset te voorzien zoals dat vermeld staat in dit topic? Mocht dat niet hebben geholpen dan breng ik onze techneuten op de hoogte. Ik hoor graag van je!

​​Hoi ​​@KevinTvdBerg,

Ik heb je zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd! Het type TV Box dat je bezit, is nog steeds hetzelfde model wat we leveren. Ervaar je problemen met de TV Box? Zo ja dan help ik je graag aan een oplossing! Mocht je je TV Box om willen ruilen voor een ander model dan kan dat uiteraard ook, maar dan zou de nieuwe TV Box er één zijn zonder opnamefunctie. 

Beste

 

Onze afstandsbediening is iets te goed verstopt door de kinderen.

Waarschijnlijk verdwenen in h et eeuwige zwarte gat dat iederhuishouden met kinderen heeft. 

 

Zouden we een nieuwe kunnen krijgen

 

Mvg

Robert

Reputatie 1

@Marcelmiranda Super, ook jij krijgt een nieuwe afstandsbediening opgestuurd!

Reputatie 7

Hi @FireF0xNL, zo te zien had jouw hond honger haha! 😋 Ik heb gelijk een nieuwe jouw kant op gestuurd, die hopelijk minder goed smaakt. Hopelijk kan jij zo snel weer in de rondte zappen.

Hi @smanookian, top dat je dit aangeeft! Goed nieuws: ook naar jou is een nieuwe afstandsbediening onderweg. Je kunt er binnen enkele dagen van gaan genieten!

Hi @bigspeed40, ik wilde er gelijk twee jouw kant op sturen! Jammer genoeg kon ik er maar één versturen, sorry. Kom jij met één afstandsbediening ook al een heel eind?

Hi @RicardoDamburg, daarvoor ben je bij mij helemaal aan het jusite adres! Ik heb dit gelijk in orde gemaakt en hopelijk kun jij nog tijdens de feestagen gebruikmaken van deze gloednieuwe afstandsbediening!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Robby830, van harte gefeliciteerd met je nieuwe woning! 🏡

Er komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal twee tot vijf werkdagen levertijd. Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Reageer