Info

Alles over Odido TV

Alles over Odido TV

Toon eerste reactie

484 reacties

Reputatie 2

Hoi @Henk de Vries, ik heb jouw verhaal gelezen en me verdiept in de situatie zodat je een zo duidelijk en eerlijk mogelijk antwoord krijgt: er is weinig reden om nog bij de Amulet te blijven - jouw voorkeur qua opname en zenders daargelaten. Puur op technisch gebied kun je het beste overgaan, wil je de beste resultaten krijgen qua performance. Ik snap heel goed dat het erg jammer is dat je in de cloud niet exact dezelfde keuzevrijheid hebt in zenders, maar daar gaat niets aan veranderen. Dit zit verborgen achter licenties en daar hebben we op dit moment geen toegang toe wegens eerder benoemde redenen. De vertraging op de Mediabox is ongeveer 12 tot 22 seconden; een minuut is overtrokken en hoort nergens voor te komen, behalve misschien bij hoge mate van uitzondering als je ESPN of iets dergelijks streamt en er vertraging in de stream ontstaat bovenop de standaard. Uiteraard kan ik geen enkele garanties bieden dat de Mediabox wel altijd fantastisch blijft werken, maar de resultaten tot nu toe bieden veel hoop en de meeste bugs en kinderziektes zijn er al uitgehaald. Ik ben zelf ook een gigantische sportliefhebber en kijk voetbal, darts, snooker, boksen, schaatsen en wielrennen (voornamelijk dan) en moet eerlijk bekennen dat de vertraging in live sport hoogst irritant kan zijn. Wat mij meestal helpt, is om me even af te sluiten van de rest van de wereld of Flashscore apps en wat al niet. Dat is natuurlijk een pleister op de wonden, maar zorgt voor enige bescherming. Overigens is de standaard vertraging in Odido TV bij live sport en tv in het algemeen nauwelijks meer te onderscheiden van de standaard bij concurrenten (uit eigen ervaring).

@Jason van Odido Bedankt voor je antwoord. Fijn dat ik nu gewoon eerlijk te horen krijg dat ik pech heb en jullie de achteruitgang in functionaliteit niet meer gaan oplossen. Eerder vroeg ik om een eerlijk antwoord, maar hieleden jullie mij aan het lijntje. Dit heb ik ook zo in een of twee van mijn reacties geschreven, dus dan heb je dat ook gelezen neem ik aan. Na 9 maanden voor de gek houden en valse beloftes nu dus een eerlijk antwoord.
Als je alles terug hebt gelezen heb je ook gelezen dat mij meerdere keren is beloofd dat ik gecompenseerd zou worden nadat het probleem is opgelost. En ook dat ik daarop meerdere keren heb gereageerd dat ik dat een makkelijk antwoord vind, omdat als jullie nooit met een oplossing komen ik dus nooit gecompenseerd word. En wat gebeurt er nu…  rarara.... geen oplossing. En wel nog steeds de HDD op de factuur zetten. Wat vind je zelf van jullie handelen?

NB. Juist bij ESPN en VIA-play is de vertraging heel ergerlijk omdat als de meldingen op je telefoon nog aan heb staan, je een minuut voor het goal valt het al weet. Tijdens het EK aankomende zomer moeten we dus alle deuren en ramen dicht houden. De HDD is gewoon extra traag na de update van mei 2023. De app op mijn iPad of telefoon heeft veel minder vertraging terwijl die op de WiFi zitten.
 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Henk de Vries, ik heb jouw verhaal gelezen en me verdiept in de situatie zodat je een zo duidelijk en eerlijk mogelijk antwoord krijgt: er is weinig reden om nog bij de Amulet te blijven - jouw voorkeur qua opname en zenders daargelaten. Puur op technisch gebied kun je het beste overgaan, wil je de beste resultaten krijgen qua performance. Ik snap heel goed dat het erg jammer is dat je in de cloud niet exact dezelfde keuzevrijheid hebt in zenders, maar daar gaat niets aan veranderen. Dit zit verborgen achter licenties en daar hebben we op dit moment geen toegang toe wegens eerder benoemde redenen. De vertraging op de Mediabox is ongeveer 12 tot 22 seconden; een minuut is overtrokken en hoort nergens voor te komen, behalve misschien bij hoge mate van uitzondering als je ESPN of iets dergelijks streamt en er vertraging in de stream ontstaat bovenop de standaard. Uiteraard kan ik geen enkele garanties bieden dat de Mediabox wel altijd fantastisch blijft werken, maar de resultaten tot nu toe bieden veel hoop en de meeste bugs en kinderziektes zijn er al uitgehaald. Ik ben zelf ook een gigantische sportliefhebber en kijk voetbal, darts, snooker, boksen, schaatsen en wielrennen (voornamelijk dan) en moet eerlijk bekennen dat de vertraging in live sport hoogst irritant kan zijn. Wat mij meestal helpt, is om me even af te sluiten van de rest van de wereld of Flashscore apps en wat al niet. Dat is natuurlijk een pleister op de wonden, maar zorgt voor enige bescherming. Overigens is de standaard vertraging in Odido TV bij live sport en tv in het algemeen nauwelijks meer te onderscheiden van de standaard bij concurrenten (uit eigen ervaring).

Reputatie 2

@Tommie van Odido @Ishana van Odido Helaas geen reactie op bovenstaand bericht. Wel wordt er weer, nu voor de 10e keer, een HDD-recorder in rekening gebracht die niet de afgesproken functionaliteit biedt….

Reputatie 2

Dat klopt inderdaad wat je zegt @Henk de Vries, echter gaan we het oude apparatuur niet meer updaten. Ook kun je niet alle zenders opnemen met Cloud Opnemen. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | Odido. We willen graag alle klanten over hebben op de nieuwe Mediabox. 

Wat ik voor je kan doen is de kosten van de TV Box voor je vergoeden sinds je dit probleem hebt tot en met nu. Graag stuur ik je een nieuwe Mediabox op en raad ik je aan om het opnemen van de zenders die je graag bekijkt als een idee naar ons te pitchen via Wensen & Suggesties. Dan kunnen we gaan onderzoeken of het mogelijk is om deze zenders toe te voegen aan Cloud Opnemen. 

@Tommie van Odido Sinds mei meld ik dat mijn overeengekomen functionaliteit beperkt wordt na een slecht geteste firmware-update. Een aantal keer schrijf ik dat ik me aan het lijntje gehouden voel en ik niet verwacht dat jullie het serieus nemen en ooit oplossen. Telkens ontkennen jullie dit en melden jullie dat de technische dienst het gaat oplossen. En nu, na bijna een jaar, komt de aap uit de mouw. Jullie willen mij liever niet helpen en hebben me dus lang aan het lijntje gehouden.
Ik wil best over naar de nieuwe Mediabox zodra ik daarmee de zenders kan opnemen en pauzeren die ik met mijn Amulet kan opnemen en pauzeren. Tenminste voor die zenders die ik nu ook soms opneem en pauzeer (wat dus nu niet meer werkt voor alle zenders). Waarom moet ik iets naar jullie Pitchen? We zijn toch ooit overeengekomen dat ik alle zenders die ik kan zien ook kan opnemen? Ik heb hier op dit forum toch al heel vaak geschreven wat ik wil en wat er mist sinds de update. Ik mag toch hopen dat die wens al wel bekend is. Hou je gewoon aan de afspraak. En als dat niet kan, kondig dan ruim op tijd dat je je niet aan je afspraak meer wilt houden. Nu doet T-Mobile/Odido dat dus bijna een jaar nadat ze zich niet meer aan de afspraak houdt. 
Ik heb nu trouwens ook meteen het idee dat jullie met opzet eerst de functionaliteit op de Amulet beperken zodat mensen daarna eerder geneigd zijn over te stappen op de nieuwe Mediabox.

Samengevat wil ik dus liever niet over naar de Mediabox, omdat die nog minder voldoet aan mijn wensen dan de HDD-recorder. Op het moment dat ik met de nieuwe Mediabox ook ARD en ZDF kan opnemen en pauzeren zal ik het overwegen. Vergoeden van de TV-box vanaf mei vorig jaar en niet meer terug laten komen op de factuur lijkt me dan vooralsnog het beste. Onderhoud wordt er niet meer voor uitgevoerd en afgeschreven zijn ze toch al.

Hoe zit het overigens met de vertraging van de nieuwe Mediabox? Is die ook bijna een minuut, wat voor het kijken van sportwedstrijden erg vervelend is.

Reputatie 7
Badge +9

Dat klopt inderdaad wat je zegt @Henk de Vries, echter gaan we het oude apparatuur niet meer updaten. Ook kun je niet alle zenders opnemen met Cloud Opnemen. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | Odido. We willen graag alle klanten over hebben op de nieuwe Mediabox. 

Wat ik voor je kan doen is de kosten van de TV Box voor je vergoeden sinds je dit probleem hebt tot en met nu. Graag stuur ik je een nieuwe Mediabox op en raad ik je aan om het opnemen van de zenders die je graag bekijkt als een idee naar ons te pitchen via Wensen & Suggesties. Dan kunnen we gaan onderzoeken of het mogelijk is om deze zenders toe te voegen aan Cloud Opnemen. 

Reputatie 2

Hoi @Henk de Vries, ik heb het meteen nagekeken! Ik zie dat de laatste collega die je gebeld heeft, heeft voorgesteld om je apparatuur om te wisselen als oplossing hiervan. Maar je dit niet wil, klopt dit? Dit is namelijk wat de technische dienst op dit moment voorstelt. Groetjes, Ishana

@Ishana van Odido Er is meerder keren voorgesteld om mijn apparatuur om te wisselen met de mededeling dat dat het probleem zou oplossen. Ik denk dat je  het nu voor de vierde of vijfde keer oppert. Alleen dan is mijn controlevraag ook alle keren geweest: ‘Kan ik met de nieuwe apparatuur wel alle zenders opnemen en pauzeren zoals ik wel kon en zou moeten kunnen volgens mijn afgesloten abonnement?’  En op deze vraag is altijd het antwoord nee geweest (Opnemen in de cloud werkt niet voor alle zenders. Onder andere niet voor Duitse zenders.) Dus het voorstel is incorrect, nieuw apparatuur lost het probleem helemaal niet op. Ik wil dus wel nieuwe apparatuur als dit het probleem oplost, maar jullie kunnen dit niet leveren. Erg vervelend dat jullie net doen of ik niet wil meewerken terwijl jullie het zijn die het niet willen oplossen.

En dan nu graag antwoord op mijn compensatievoorstel want die cirkeltjes in jullie vragen en antwoorden ben ik na bijna een jaar echt wel beu. Of stuur stuur je het wéér door naar de technische dienst♻️?

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Henk de Vries, ik heb het meteen nagekeken! Ik zie dat de laatste collega die je gebeld heeft, heeft voorgesteld om je apparatuur om te wisselen als oplossing hiervan. Maar je dit niet wil, klopt dit? Dit is namelijk wat de technische dienst op dit moment voorstelt. Groetjes, Ishana

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Henk de Vries, ik heb het meteen nagekeken! Ik zie dat de laatste collega die je gebeld heeft, heeft voorgesteld om je apparatuur om te wisselen als oplossing hiervan. Maar je dit niet wil, klopt dit? Dit is namelijk wat de technische dienst op dit moment voorstelt. Groetjes, Ishana

Reputatie 2

@Henk de Vries Ik wil de vergoeding met alle liefde in het systeem zetten, maar dat kan ik echt pas doen als het is opgelost. Ik heb direct mijn collega van de technische dienst aangeschoten met de vraag of er al een update is. Zodra ik meer hoor, laat ik het je gelijk weten! 

@Teresa van Odido @Tommie van Odido  Ondertussen gaan we richting een jaar dat jullie de beloofde en betaalde functionaliteit niet leveren. Eerst kon ik half jaar enkele zenders geheel niet opnemen, nu kan ik ze nog steeds niet pauzeren. Ik ga nu  voor de zoveelste keer vragen om toch op mijn voorstel van compensatie in te gaan. D.w.z. een gereduceerde abonnementsprijs tot de functionaliteit weer volledig beschikbaar is. Jullie reageren dan zoals altijd dat de compensatie pas geregeld wordt als het is opgelost en ik zeg dan weer dat jullie het waarschijnlijk nooit gaan oplossen. Waarschijnlijk willen jullie het niet oplossen, in ieder geval heeft het geen enkele prioriteit. Hoe moeilijk kan het zijn. De meeste zenders kan ik pauzeren, maar een aantal niet. Technisch is het dus allemaal mogelijk, er mist alleen een vinkje bij een aantal zenders waaronder de Duitse.

Elke maand schrijven jullie opnieuw het door te sturen naar de technische dienst alsof jullie dat voor het eerst doen. Daarna gebeurt er keer op keer niets. Ik vraag me af of er wel een technische dienst is. Is ‘technische dienst’ niet gewoon een term om jullie klanten weer eventjes stil te houden?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Abonnee99, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Zou je toevallig een filmpje kunnen maken dat hij over gaat naar live tv tijden terugkijken? Dan kan ik het doorzetten met zoveel mogelijk informatie. 

Het kan kloppen dat de stream niet altijd op 100% start, heb je toevallig je tv bedraad aangesloten of via Wifi?

Interactief TV-kijken op z’n best!

Met Odido TV heb je meer dan genoeg te kijken: 64 zenders, bijna allemaal in hd. Je kijkt gratis naar sportzender ESPN. En met een wereld aan handige functies haal je eruit wat erin zit. Zoals Terug Kijken, Pauzeren, Begin Gemist en nog veel meer. Wil je al het fijne van Odido TV, maar zonder TV box en kabels? Kijk dan met onze TV App. Zo maken we tv-kijken nog leuker en makkelijker. Goeie reden om TV + Internet te combineren in 1 abonnement.

 

Wat is er nieuw aan Odido TV?

We hebben hard gewerkt en geluisterd naar jullie wensen en Odido TV flink verbeterd en uitgebreid. Een greep uit de nieuwe functies waarmee jij optimaal geniet van de allerbeste tv-ervaring:  

  • Cloud Opnemen (€ 5,- per maand ongeacht het aantal TV Boxen)
  • Zeven dagen Terug Kijken op ruim 40 zenders
  • ​​Verbeterd gebruiksgemak
  • Persoonlijke Kijkprofielen
  • Verder Kijken op elke TV Box of via Odido Online TV of via Odido TV op jouw smart-tv
  • Films en Series: In onze Videoshop vind je ruim duizend titels. Je huurt ze per stuk voor 48 uur. Ook heb je, afhankelijk van je zenderpakket, keuze uit veel gratis series en afleveringen.
  • Gemakkelijk zoeken: zoek in live TV, 7 dagen Terug Kijken, On Demand of je opnames
  • TV Menu also available in English
  • Opnames inplannen via Odido Online TV en bekijken op de TV Box of andersom
     

Ik heb al Interactieve TV van Odido

We doen ons best om iedereen zo snel mogelijk gebruik te laten maken van Odido TV. Het ‘oude’ TV-kijken noemen we ‘Interactieve TV’, het nieuwe heet ‘Odido TV’. Als je een TV Box met opnamefunctie hebt, kun je van deze TV Box gebruik blijven maken en via de Cloud opnemen. Je verliest wel de mogelijkheid van de lokale opslag - oude opnames zul je bij overgang verliezen. We zetten iedereen in groepen om naar het nieuwe Odido TV, zodra je gebruik kan gaan maken van Odido TV ontvang je van ons bericht.

 

Ik wil Odido TV bestellen

Je kunt een abonnement afsluiten voor Odido voor thuis via onze website: bestelpagina. Je kunt uiteraard ook langslopen in onze T-shops: overzicht Odido winkels. Tot slot kun je ons ook bellen voor een aanvraag op 0800-0419. Standaard in ons abonnement zit Internet, je kunt TV alleen combineren met een Internetabonnement voor thuis. Heb je al een Internetabonnement voor thuis, maar wil je TV toevoegen? Dan kun je dit direct zelf aangeven via Mijn Odido Thuis: Odido TV toevoegen. Je hebt hier dan ook gelijk de keuze of je bij het TV-abonnement een TV Box wil of dat je liever alleen gebruik maakt van de Odido TV app voor op jouw smart-tv.

 

 

Heb je vragen over onderstaande onderwerpen, klik dan snel naar het juiste topic!

 

FAQ

  • Wat is Odido TV?
  • Kan ik bij Odido alleen een abonnement voor Interactieve TV afsluiten?
  • Kan ik met de Online TV app ook tv kijken in het buitenland?
  • Kan ik TV ook gebruiken op mijn smartphone, tablet of Apple TV?
  • Welke TV Box krijg ik?
  • Met hoeveel apparaten kan ik tegelijk TV-kijken?

 

TIP: Wanneer je een pincode moet opgeven bij het bekijken van een non-adult zender, kan het zijn dat je gebruikmaakt van een leeftijdsrestrictie. Check waar de leeftijdsrestrictie op staat via de volgende tips: Kijkprofiel instellen | Internet + TV van Odido.

 

 

Ik heb regelmatig dat ik een programma terug aan het kijken ben en dan schakelt de Android TV app spontaan over naar live tv. Aangezien doorspoelen niet mogelijk is bij de meeste programma's is het best irritant. Ik moet het programma dan opnieuw starten of het laatste deel niet kijken.

Ook houd de Android TV app de video kwaliteit niet vast. Ik heb een 400/400mbit glasvezelverbinding, dus 1080p/50fps zou ik als standaard in kunnen willen stemmen. Als een zender dat niet ondersteunt, dan moet de hoogst beschikbare kwaliteit stream gestart worden.

Reputatie 6
Badge +2

@Henk de Vries Ik wil de vergoeding met alle liefde in het systeem zetten, maar dat kan ik echt pas doen als het is opgelost. Ik heb direct mijn collega van de technische dienst aangeschoten met de vraag of er al een update is. Zodra ik meer hoor, laat ik het je gelijk weten! 

Reputatie 2

@Henk de Vries Dank je wel voor je duidelijke terugkoppeling! Het is niet mogelijk om lokale zenders op te nemen. Echter heb ik jouw voorstel wel gelijk neergelegd bij de technische dienst. Zij gaan zullen hun best doen om te zorgen dat jij weer kunt pauzeren. Gezien dit nog in onderzoek is, kan ik de compensatie hiervoor pas in het systeem zetten als het ook daadwerkelijk is opgelost. Het systeem berekend de compensatie dan automatisch en dit zal worden verrekend met een volgend factuur, meestal de eerstvolgende. Als je de Harddisc recorder uit je pakket verwijderd, dan kan ik de compensatie vanaf mei direct voor je in het systeem zetten, ook dit zal worden verrekend met een volgend factuur. Laat je mij weten of je dit wilt? Dan regel ik het gelijk voor je! 

@Teresa van Odido 
De technische dienst is als het goed is al sinds mei bezig dat ik weer kan pauzeren op alle zenders. De eerste paar maanden kon ik ook niet opnemen. Dat is wel opgelost, ik geloof in oktober/november, maar pauzeren van ARD/ZDF werkt dus al 7 maanden niet. Maandelijks meld ik opnieuw dat het niet is opgelost en wordt het opnieuw naar de technische dienst gestuurd. Je snapt dat ik enigszins sceptisch ben.


Die 2e HDD heb ik al tijden niet meer aan. Kan niet opnemen. Pauzeren kan ik wel met de app op de TV, dus gebruik ik die. De 2e HDD-recorder kan dus uit het pakket terugwerkend vanaf mei. Pas ajb wel op dat de juiste HDD uit het pakket wordt verwijderd, anders kan ik niets meer opnemen.

 

 

 @Teresa van Odido @Tommie van Odido 
Elke maand schrijven jullie het op telossen. Ook in december zou het geregeld worden. Daarna niets meer gehoord. Nu 8 maanden dat jullie niet leveren waarvoor ik betaal. Jullie schrijven telkens weer met een compensatieregeling te komen als het is opgelost. Jullie lossen het nooit op, dus dat is een belofte die niets waard is…...

Reputatie 2

@Henk de Vries Dank je wel voor je duidelijke terugkoppeling! Het is niet mogelijk om lokale zenders op te nemen. Echter heb ik jouw voorstel wel gelijk neergelegd bij de technische dienst. Zij gaan zullen hun best doen om te zorgen dat jij weer kunt pauzeren. Gezien dit nog in onderzoek is, kan ik de compensatie hiervoor pas in het systeem zetten als het ook daadwerkelijk is opgelost. Het systeem berekend de compensatie dan automatisch en dit zal worden verrekend met een volgend factuur, meestal de eerstvolgende. Als je de Harddisc recorder uit je pakket verwijderd, dan kan ik de compensatie vanaf mei direct voor je in het systeem zetten, ook dit zal worden verrekend met een volgend factuur. Laat je mij weten of je dit wilt? Dan regel ik het gelijk voor je! 

@Teresa van Odido 
De technische dienst is als het goed is al sinds mei bezig dat ik weer kan pauzeren op alle zenders. De eerste paar maanden kon ik ook niet opnemen. Dat is wel opgelost, ik geloof in oktober/november, maar pauzeren van ARD/ZDF werkt dus al 7 maanden niet. Maandelijks meld ik opnieuw dat het niet is opgelost en wordt het opnieuw naar de technische dienst gestuurd. Je snapt dat ik enigszins sceptisch ben.


Die 2e HDD heb ik al tijden niet meer aan. Kan niet opnemen. Pauzeren kan ik wel met de app op de TV, dus gebruik ik die. De 2e HDD-recorder kan dus uit het pakket terugwerkend vanaf mei. Pas ajb wel op dat de juiste HDD uit het pakket wordt verwijderd, anders kan ik niets meer opnemen.

 

 

Reputatie 6
Badge +2

@Henk de Vries Dank je wel voor je duidelijke terugkoppeling! Het is niet mogelijk om lokale zenders op te nemen. Echter heb ik jouw voorstel wel gelijk neergelegd bij de technische dienst. Zij gaan zullen hun best doen om te zorgen dat jij weer kunt pauzeren. Gezien dit nog in onderzoek is, kan ik de compensatie hiervoor pas in het systeem zetten als het ook daadwerkelijk is opgelost. Het systeem berekend de compensatie dan automatisch en dit zal worden verrekend met een volgend factuur, meestal de eerstvolgende. Als je de Harddisc recorder uit je pakket verwijderd, dan kan ik de compensatie vanaf mei direct voor je in het systeem zetten, ook dit zal worden verrekend met een volgend factuur. Laat je mij weten of je dit wilt? Dan regel ik het gelijk voor je! 

Reputatie 2

@Teresa van Odido 

Er is mij al meerder keren verteld dat het met Cloudopnemen niet mogelijk is alle zenders op te nemen en te pauzeren (wat wel met de HDD kan of iig kon tot jullie update van mei.  Maar omdat in mijn verzoek van @Tommie van Odido dat naar de techneuten is gegaan specifiek ARD en ZDF werden genoemd kan ik aannemen dat dat nu wel mogelijk is?

 

 

Hierbij nogmaals mijn compensatievoorstel van 27 november (staat ook een paar berichten terug):

Beste @Tommie van Odido,

Helaas geven jullie niet thuis. Dan doe ik een voorstel:

  • De 2e HDD stuur ik retour. Jullie betalen mij terug wat ik voor deze niet gebruikte recorder heb betaald vanaf mei.
  • Voor de eerste recorder betaal ik de helft vanaf mei totdat ik er alle zenders weer mee kan pauzeren.

Een reactie wordt net als een oplossing zeer op prijs gesteld. 

Reputatie 6
Badge +2

@Henk de Vries Ik heb inmiddels bericht van onze techneuten! Mijn collega’s geven aan dat we het beste jouw TV Boxen kunnen omruilen voor het nieuwste model, omdat je nog gebruik maakt van een verouderd model. De nieuwe Mediabox heeft geen harddisc recorder, maar Cloudopnemen is wel mogelijk, dit kost €5 p/m. Laat je mij weten of je hier gebruik van wilt maken? Dan bestel ik de box direct voor je!

Betreft jouw compensatie voorstel van maandag 27 november. Hierover kan ik zo 123 niets vinden, wil je het mij nogmaals uitleggen? Dan kan ik gelijk voor je kijken wat de mogelijkheden zijn.  

Reputatie 2

Hi @Henk de Vries, bedankt voor de filmpjes. Dit maakt het erg duidelijk. Ik heb het doorgezet naar de techneuten. Ik wil dit ticket afwachten op een antwoord en dan zal ik ingaan op jouw voorstel voor compensatie! 

@Tommie van Odido Nog steeds niets gehoord en niets opgelost. Het lijntje waar jullie me aan houden is ondertussen zeveneneenhalve maand lang. Nu dus de vierde keer dat ik vraag om een antwoord op mijn voorstel voor compensatie van maandagochtend 27 november. Wachten met een antwoord tot er een oplossing is, is geen geldig antwoord! Het idee van van mij voorstel is dat jullie ook druk voelen om met een oplossing te komen. Die druk ontbreekt heel duidelijk.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MarcelUitUtrecht, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat je Cloud goed vol zit. Je hebt een totaal van 200 uur aan opslag, geplande opnames worden ook berekent. Als je na een bekeken opname de opname verwijderd dan heb je weer genoeg ruimte! Daarnaast kun je dit idee aan ons voorleggen in onze Wensen & Suggesties. Wellicht kunnen we dit mogelijk maken. 

Beste mensen,

Mijn vrouw is over een heleboel zaken tevreden.

Alleen ze neemt nogal veel op.

Ze zegt "bij Ziggo kan je veel meer opnemen, ik wil terug!”

Kunnen we niet meer opname capaciteit (x 3 ongeveer) krijgen?

 

Mvg,

Marcel

Reputatie 2

@Tommie van Odido jullie zijn niet de enige die betalende gebruikers hun apps laat testen. NPO heeft dezelfde werkwijze als Odido.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Henk de Vries, bedankt voor de filmpjes. Dit maakt het erg duidelijk. Ik heb het doorgezet naar de techneuten. Ik wil dit ticket afwachten op een antwoord en dan zal ik ingaan op jouw voorstel voor compensatie! 

Reputatie 2

@Tommie van Odido Hierbij twee filmpjes

Recorder één kan dus niet ARD en ZDF pauzeren wat wel altijd kon, Recorder twee kan überhaupt niet opnemen:  https://1drv.ms/f/s!Ag7n0ptLeI-Vkfs6XK3bCnQAn8tJ8Q?e=08OkUh

Ik mail 1 tot 2 keer maandelijks over de problemen. Het is al meerder keren uitgelegd, dus ajb geen vragen waarop ik al eerder antwoord heb gegeven. Daarnaast vraag ik nu voor de derde keer een antwoord op mijn voorstel voor compensatie van  maandagochtend 27 november. In het voorstel loopt compensatie tot beide euvels zijn verlopen.

Reputatie 7
Badge +9

Alles zou opgelost moeten zijn en pauzeren moet altijd lukken met elke TV Box @Henk de Vries. Zou je een filmpje kunnen maken? Dan krijg ik een beter beeld van het euvel. 

Reputatie 2

Hey @Tommie van Odido,

Je houdt me voor de gek, toch? Wat is er bij Odido de laatste maand aangepast zodat het bij mij nu wel zou werken? 
In ieder geval werkt het dus nog steeds niet. Je kunt in meerder berichten van mij teruglezen wat de status is. Het makkelijkst is mijn bericht van 20 november. Graag ontvang ik ook nog even een reactie op mijn voorstel van maandagochtend 27 november over de compensatie voor al meer dan een half jaar niet geleverde diensten.

Reageer