F.A.Q.

Nieuwe aanvraag Internet + TV: alles op een rijtje

Nieuwe aanvraag Internet + TV: alles op een rijtje

Toon eerste reactie

585 reacties

Reputatie 7

Hi @Oak667, top dat je al zo goed bent geholpen door een collega! Wij nemen contact op met KPN voor het vaste telefoonnummer, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat jij deze kan overnemen. Staat het contract voor het telefoonnummer al op jouw naam bij de andere provider?  Dit hebben wij nodig om het helemaal in orde te kunnen gaan maken. 

@Waqqas bedankt voor de snelle reactie.

Is helaas geen 45 euro, maar 60 voor 1gbps.

Als ik de GPON ONT krijg, betekend dit dan dat T-mobile hier eigen apperatuur in de wijkcentrale (PoP) heeft? Dit klint bijzonder omdat KPN netwerk aangeeft alle nieuwe verbindingen aan te sluiten via point to multipoint en dus de operator KPN WBA is. 

Het wordt goedkoper door ook een mobiel abbonement op het zelfde adres te nemen.

Hi @kimendp We sluiten je natuurlijk het liefst zo snel mogelijk aan, de datum die je vermeld ziet staan op de website is echt de eerst mogelijke datum die beschikbaar is. Nadat we jouw aanmeldingen hebben ontvangen wordt er een monteur ingepland om je aan te sluiten vanaf de centrale en in het geval van glasvezel sturen we ook monteur bij je langs om het thuis aan te sluiten. Hier gaat wat tijd overheen vandaar dat eerder aansluiten niet mogelijk is.





Wat jammer Brian! Er is ook geen toeslag o.i.d. voor spoedaansluitingen?

Dag @Lisa 

Het staat op naam van één van mijn grootouders die niet Nederlands spreken. Zij kunnen zelf geen contact opnemen. Wat nu?

Goedenavond.



Zo’n 1,5 maand geleden heb ik een tmobile thuis abonnement afgesloten.



Toen bleek dat ik geen werkend ISRA punt had in mijn huis.



Toen is er een KPN monteur langs geweest om deze aan te leggen.



Nadien bleek ik nog geen signaal te hebben. Toen is er een monteur van tmobile partner bedrijf Guidion langs geweest op 28 augustus die constateerde dat het ISRA punt verkeerd was aangesloten.



Sindsdien is er helemaal geen communicatie meer geweest.



Is het mogelijk om zelf een afspraak te maken met KPN zodat het eindelijk een beetje opschiet ? En dat ik dan de kosten kan declareren bij t mobile ?



En als dat niet mogelijk is.



Is het mogelijk om het abonnement dan kosteloos op te zeggen i.v.m het niet leveren van diensten ?



Groetjes



Willem v Helmont
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Oak667, ik begrijp van mijn collega Lisa dat ze het met je besproken heeft in de privéberichten. Omdat je geen contractant of aangewezen contactpersoon bent, kunnen we je op dit moment niet verder helpen.

Geen zorgen! Bel samen met de contractant, één van je grootouders, naar 0800-0092 en vraag of ze je willen toevoegen als contactpersoon. Dan kunnen we je voortaan gewoon volledig helpen! 😊

Ik had misschien eerder op dit forum moeten kijken. Een en al ellende bij T mobile. Gisteren zou ik aangesloten worden. Komt er een monteur , die zet het modem neer, hangt een converter op en als t niet werkt zal t wel aan de glasvezel liggen. Gelukkig is die partij direct gekomen en heeft alles gecheckt. Glasvezel is prima in orde. Dus modem of converter is kapot. Komt er n mail van Tmobile dat er binnen 10 werkdagen wordt gereageerd. Intussen is internet bij mijn andere provider opgezegd dus wij zitten op "zwart". De klantenservice hangt allerlei verhalen op maar kan niet zeggen wanneer het opgelost gaat worden: het is in behandeling. WELKOM BIJ Tmobile!. Ik ben klant en heb helemaal niets!

Je kan niet doorverbonden worden met n verantwoordelijke, je moet t doen met de klantenservice die niets kan vertellen en waar ik dus ook gewoon helemaal niets aan heb.

Hi, 

Ik heb internet besteld op een adres maar niets ontvangen behalve 1 mail op 8 februari. 

Ik kan niet inloggen, ik heb geen gegevens, geen emailadres, geen wachtwoord. 

Ik heb geen installatie pakket ontvangen en vandaag zou ik internet hebben :-(
Ik zoek me suf in de mail maar ik heb gewoon helemaal niets ontvangen, ook niet per post.  

Graag ontvang ik info wat te doen. 

Groetjes, 

Betty

Reputatie 7
Badge +8

@dRichardK Super! Ik kreeg inderdaad door vandaag dat als je nu opnieuw de afspraak met Guidion inplant dat het moet lukken. Fijn dat het zo gelukt is! 😁

Hallo,

Vandaag t-mobile thuis aangevraagd. En ik las ergens de bedenktijd kan overslaan. Waar kan ik dat vinden of kan een moderator dat doen?




Ik wil hier ook graag antwoord op! Kan het helaas nergens vinden. Er staat een melding dat de bedenktijd overgeslagen kan worden met een link naar de bestelstatus op T-Mobile Thuis, maar daarna geen enkele aanwijzing meer.
Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Sjone 

Je zou met het opgegeven e-mailadres hier een account kunnen aanmaken en dan de status bekijken.

https://thuis-sso.t-mobile.nl/Account/RequestPassword?clientid=selfcare.client&isnew=true

Reputatie 7
@WillemvHelmont Inmiddels hebben we contact gehad en de monteur komt bij je langs!



@Ixie Jammer mo te horen dat het niet soepel is gelopen met de aansluiting. Zie te zien heeft een simpele reset het opgelost na het bezoek van netbeheerder, top!



Hi @jeeweevee, als je afstand kan doen van de bedenktijd dan zie je direct wanneer je ingelogd bent op My T-Mobile Thuis een 'blokje' waar je op kan klikken om dit in gang te zetten. Maak je gebruik van de overstapservice of heb je bij je aanmelding gekozen voor een " zo snel mogelijk" datum? Die geldt de bedenktijd niet en hoef je zelf niets te doen. We gaan dan direct voor je aan de slag!
Reputatie 7

Hi @Sjone, ik ga je gelijk verder helpen! Als jij mij een privébericht zou willen sturen (door op mjin naam te klikken) met jouw postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN dan ga ik gelijk voor je aan de slag. We gaan samen uitzoeken wat hier aan de hand is! 💪

@Brian, deze simpele reset heeft 5 telefoontjes gekost en alles bij elkaar bijna 3 uur. Met dank aan Lupe van de klantenservice, de eerste die echt moeite deed en uiteindelijk heeft geholpen. Jammer dat niet iedereen bij klantenservice een houding heeft zoals zij.
Reputatie 5

Ik heb zojuist T-Mobile thuis besteld (Loosduinen Den-Haag).

 

Omdat de glasvezel nog de grond in moet wordt het pas halverwege mei opgeleverd. Nu mijn vragen:

  • Kan ik deze datum naar 1 juli zetten? Dan is alles netjes in de grond en kan ik ook mijn mobiel eventueel overzetten naar T-Mobile
  • Kunnen jullie zorgen dat ik naadloos overga, dus geen dubbele kosten betaal? Of krijg ik ruim een maand van te voren de datum door zodat ik KPN optijd kan opzeggen?
Hallo,

Ik heb een vraag,

23 augustus heb ik t mobile thuis aangevraagd.

Het is nu 21 september en de status staat nogsteeds op "lijn wordt aangevraagd".

Ik heb nog niets ontvangen van jullie. Geen box helemaal niets.

Alleen een bevestigsmail?

Er gaat iets niet helemaal goed denk ik.

Wij zijn inmiddels verhuisd op het adres waar aangesloten moet worden en zitten nu dus zonder internet en tv......



Graag wil ik aangesloten worden en desnoods een nood pakket opsturen.



Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mark-DenHaag 

Zodra de aansluiting er is dan ontvang je per mail een bericht om een afspraak voor installatie te maken, je kunt daar zelf een datum kiezen.

Als je gebruik hebt gemaakt van de overstapservice dan gaat de overstap naadloos.

 

Reputatie 1
Hallo,



Mijn installatie datum is verschoven van 27-9-2019 naar 28-12-2020.

Kunnen jullie nakijken waarom?



groet, Dan
Reputatie 5

Ik heb het al aangevraagd omdat ik dan 12 maanden korting krijg, vandaar mijn vraag.

Reputatie 7
@jesss Het pakket is inmiddels onderweg en ik verwacht dat je deze morgen ontvangt. Dan is het een kwestie van de modem aansluiten en dan zijn jullie online! :)



@deeveej In jouw geval moet de glasvezel nog aangelegd worden en wachten we tot de netbeheerder klaar is met het aanleggen van de glasvezel. Zodra de werkzaamheden afgerond zijn sturen ze ons een bericht en gaan wij direct aan de slag om je aan te sluiten!
Reputatie 7
Badge +15

@Mark-DenHaag 

Ik heb mijn vorige bericht bewerkt, niet goed begrepen 😅

Goedemorgen!



Ik heb gisteren een glasvezel abonnement aangevraagd/afgesloten bij jullie. Ik woon in Segbroek, Den Haag. Vandaag zag ik dat ze nu aan de slag gaan bij mij voor. Super blij mee.



Nu heb ik alleen nog een vraagje hoe het nou exact zit. Ik kan hier nergens echt duidelijk een antwoord terugvinden.

Hoe werkt het nou met een kabel doorschieten van de straat het pand, en appartement in, als je op de 5e etage woont van een flat, met VVE? Ik neem aan dat jullie de kabel gewoon door schieten naar boven, en hier verder geen kosten aan zijn verbonden?



Alvast bedankt voor het antwoord!

Om een eerlijk antwoord te geven @Mark-DenHaag 

Het is nog maar de vraag of 1 juni gehaald kan worden om de kabel binnen te krijgen, gaat niet vlekkeloos met volker wessels telecom en zijn onder aannemers, maar wil niet zeggen dat het ook lukt.

En of je op tijd bericht krijgt, ja dat dan wel, je krijgt je pakket en een afspraak verzoek die je zelf kan plannen, maar mijn advies, zeker bij een nieuwe drager, neem een maandje dubbele kosten en zeg pas op als je bij TM online bent, kan nog van alles mis gaan en dan heb je niks.

Hi Team,

I have ordered Tmobile Internet connection on 4 October and selected the desired date as 16 October.

Can you please suggest by when I will get my installation done as I am new here not aware of the complete process and time.

Regards

Ashish Dubey

Hallo!

Je hebt me een modem gestuurd met post nl, maar post nl heeft mijn modem afgeleverd bij een onbekende, ik heb al mijn buren gevraagd, de internetmodem ontbreekt,Hoe kan ik internetten zonder modem?niemand helpt me als je niet onmiddellijk een onderzoek start, zal ik je moeten aanklagen…

Reageer