F.A.Q.

Nieuwe aanvraag Vast Internet: alles op een rijtje


Reputatie 7
Badge +6
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 3777 reacties

 

Je hebt T-Mobile Thuis besteld en je hebt onze bevestigingsmail ontvangen. Gefeliciteerd! De bal is aan het rollen. Maar we kunnen ons ook voorstellen dat je nog een vraag hebt. Dan zit je hier goed, want hier vind je alle antwoorden op veelgestelde vragen.

 

Hoe zit het met je bestelling, hoe ziet het tijdschema eruit, wat is de Overstapservice ook alweer? We behandelen alle vragen die te maken hebben met nieuwe aanvragen. Zo kun jij met alle kennis op zak richting de start van jouw abonnement gaan! 


 

Ik moet nog bestellen, hoe werkt het?

Doe snel de postcode check: T-Mobile Thuis postcodecheck. Hier kun je zien wat er op jouw adres mogelijk is. Alle opties en mogelijkheden kun je hier direct aan- of afvinken. Je kunt hier ook direct een bestelling plaatsen. Heb je toch nog een vraag en wil je dit telefonisch bespreken? Bel ons dan op 0800-0419. We zijn trots op T-Mobile Thuis en vertellen je er graag alles over!


Wanneer gebeurt wat? Een tijdschema:

Je abonnement wordt aangevraagd met de snelst mogelijke datum, je bent dan gemiddeld binnen 4 weken online! Natuurlijk kun je ook een datum tot wel drie maanden in de toekomst kiezen.

  1. Je ontvangt een bevestigingsbrief en e-mail.
  2. Ongeveer twee weken later belt de monteur voor een afspraak als je een Glasvezelabonnement hebt gekozen en spreek je een definitieve startdatum af. Een abonnement met Standaard Internet (DSL) is op basis van zelfinstallatie. Je wordt dan niet gebeld door een monteur, maar ontvangt een e-mail met startdatum.
  3. Veertien dagen voor de startdatum ontvang je het installatiepakket.
  4. Op de startdatum wordt jouw lijn geactiveerd en kan jij (of de monteur) installeren.


Bedenktermijn? 

Je kunt binnen 14 dagen, nadat je aansluiting geactiveerd is of de monteur het modem geïnstalleerd heeft, herroepen. Je betaalt de activatiekosten en eventuele installatiekosten. Abonnementskosten en gebruikskosten betaal je tot het moment dat je niet meer aangesloten bent


Nummerbehoud, hoe werkt dat?

Altijd fijn om je oude vertrouwde nummer mee te nemen naar je nieuwe abonnement. Bij je aanvraag kun je voor nummerbehoud kiezen. Als alle gegevens na controle juist zijn, dan wordt je nummer gekoppeld aan je nieuwe Thuis abonnement. We controleren typefoutjes, of het nummer wel op dezelfde naam staat en of je wel binnen hetzelfde netnummer blijft wonen. We vragen het nummer aan zodra de installatie is afgerond. Dit proces is zo gepiept en je hebt dus op de dag van installatie je oude vertrouwde nummer terug bij je nieuwe Thuis abonnement!

Ben je nummerbehoud vergeten aan te vragen en wil je dit alsnog? Dat kan!  Lees snel dit topic voor meer informatie over nummerbehoud: Veelgestelde vragen over nummerbehoud.


Overstapservice, hoe zit dat?

Bij je aanvraag kun je meteen aangeven of je gebruik wilt maken van de Overstapservice. Dit staat dan vermeld in de bevestiging die je van ons krijgt. Vervolgens willen we natuurlijk nog even weten welk abonnement je wilt opzeggen en bij welke provider je zit. Hiervoor sturen wij een e-mail ter herinnering. De gegevens kun je vervolgens invullen bij My T-Mobile Thuis. Kun je nog niet inloggen, kijk dan bij deze uitleg. Lukt dat niet, neem dan contact op met de klantenservice en geef de volgende informatie door:

  • Je huidige aanbieder
  • Het contractnummer
  • De laatste 3 cijfers van je IBAN
  • Je telefoonnummer
  • De achternaam op het contract van je huidige aanbieder

Ben je de Overstapservice vergeten aan te vragen en wil je dit alsnog? Dat kan nog binnen zeven dagen na je aanvraag!  Lees snel dit topic voor meer informatie over de Overstapservice: Veelgestelde vragen over de Overstapservice.

 

Let op! We kunnen maar één provider voor je opzeggen. Heb je meerdere providers voor internet, TV en telefonie? Zorg dan dat je zelf de andere provider(s) nog opzegt. 


Hoe regel ik zelf mijn overstap?

Je kan de overstap natuurlijk ook zelf regelen, zo gepiept. Er zit wel een verschil tussen Standaard Internet (DSL) en Glasvezelinternet:

  • Standaard Internet (DSL) > Hiervoor is geen monteur nodig. Bij je aanvraag krijg je een verwachte opleverdatum te zien. Deze bevestigen wij na twee weken. Zodra de startdatum bevestigd is, kan je jouw oude provider opzeggen.
  • Glasvezelinternet > Nu komt er een monteur langs om de installatie uit te voeren. Deze belt twee à drie weken na je aanvraag om een afspraak te maken. Je kunt tussen de één en zes weken in de toekomst plannen. Kies de monteursafspraak dan minimaal vier weken in de toekomst en zeg daarna pas je oude provider op. Je hebt namelijk een maand opzegtermijn bij je oude provider.

Let op! Er kan maar één provider op de lijn zitten. Heb je Glasvezel bij een andere provider, dan nemen wij de lijn dus over. Een kabelaansluiting (coax) kan wel naast Standaard Internet of Glasvezel bestaan.


Toch nog iets veranderen in je bestelling?

Loop je bestelling goed na. Heb je bijvoorbeeld genoeg TV Boxen besteld? Voor de installatie staat je abonnement op ‘pauze’. Je kan dan alleen nog een TV Box toevoegen of Nummerbehoud aanvragen. Alle andere wijzigingen kunnen we voor je doorvoeren zodra de installatie is afgerond. Dit doe je door in te loggen op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account.

 

Het installatiepakket komt eraan

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan. Bepaal zelf waar je een pakketje door PostNL laat afleveren: bij de buren of misschien wel op het werk. Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres.


Het installeren van het pakket

Om te installeren bij Glasvezel heb je een monteur nodig. Lekker makkelijk dus! Bij Standaard Internet (DSL )kun je de installatie eenvoudig zelf doen. Lees er alles over in dit topic: Installatie: hoe, wat en waar!


De wensdatum verzetten

Wensdatum vervroegen
Maak je gebruik van de Overstapservice? Dan kan je de wensdatum niet vervroegen. Heb je al een afspraak gemaakt voor de installatie? Neem dan contact op met onze monteursdienst Guidion via 088 2000 151.

Wensdatum uitstellen
Heb je al een afspraak gemaakt voor de installatie? Neem dan contact op met onze monteursdienst Guidion via 088 2000 151. Heb je nog geen afspraak gemaakt met een monteur? Neem dan contact op met de klantenservice of laat dan hier een bericht achter!

 

Andere vragen over het je nieuwe abonnement? Stel ze gerust in dit topic. We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Contact met T-Mobile Thuis.

 


395 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Dat is dan vreemd @Bert Neef Dan zal je op een reactie van webcare moeten wachten. 

@Waqqas bedankt voor de reactie! Ik zag overigens net dat het de 28ste van februari wordt geleverd dus het is (gelukkig) nog op tijd geregeld! :D

 

Ook @Piotr bedankt voor de hulp! :)

@Jason Met dit soort dingen zeker wel :-)

Reputatie 5
Badge +3
Hi Nour8!



Zeker geen domme vraag, goed dat je hem stelt. Natuurlijk wil je weten waar je aan toe bent. Het activeren van de lijn kan tot ongeveer 18:00 uur duren op de dag dat je abonnement ingaat. Geniet van je T-Mobile Thuis diensten!
Reputatie 7
Badge +19

Ik zie ook dat je nog bij Tele2 zit. Kom lekker met mobiel ook naar T-Mobile en ontvang €2,50 korting en 2GB extra per maand of €10 korting op unlimited. Bij thuis krijg je dan €5 euro korting op internet of je betaalt €25 voor het hoogst mogelijke internet op jouw adres icm Unlimited.  😉

Als je een beetje naar boven veegt wat is de laatst magenta gekleurde vervolgstap?

Reputatie 5
Badge +3

Hi @jeroenjoo,

Wat Waqqas zegt klopt. Speciaal voor jou hebben we de snelst mogelijke datum te pakken gekregen. Als het goed is, heb je net hierover een email ontvangen. De eerst volgende datum op de planning is 12 oktober 2020. 

Meer informatie over de aanvraag van je bestelling, vind je in dit topic: 

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-van-bestelling-tot-installatie-496/thuis-faq-nieuwe-aanvraag-alles-op-een-rijtje-279073.

 

In ieder geval voor nu succes nog met de verhuizing en het Internet komt zo snel mogelijk jouw kant op!

Dank voor jullie reacties @Waqqas en @Demi !

Fijn dat het 12 oktober geregeld is, tot die tijd hebben we met de buurman afgesproken dat we van zijn wifi kunnen snoepen, maar ons eigen internet is natuurlijk fijner!

Reputatie 7
Badge +7

@Gea Vriesma Ik zie dat er nog geen TV aangevraagd is, je dient dit via My T-Mobile Thuis aan te vragen: T-Mobile TV bestellen. Sorry voor mijn voorbarige conclusie in de vorige reactie, ik ging ervan uit dat je dit al gedaan had, omdat je aangaf dat je er nog geen gebruik van kunt maken en de order nog niet doorgelopen was. Je kunt zodra je TV hebt aangevraagd - met of zonder TV Box, die keuze is aan jou - binnen twee uur gebruikmaken van het gekozen abonnement. Mocht het nog niet lukken, laat het me weten, dan bestel ik het handmatig voor je! 😉

 

@BiancaIcaras Ook bij jou is de aanvraag nu doorgelopen, je kunt tv-kijken. Veel plezier met jouw abonnement en mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust! 😄

Reputatie 6
Badge +4

Hi, Ik zie meerdere posts over het overslaan van de bedenktermijn. Helaas kan ik de optie in My T-Mobile thuis niet vinden. Is er een beschrijving hoe dit precies te regelen? (heb de bedenktermijn niet nodig, hoe eerder het aangesloten is hoe beter 🙂 )


Maak je gebruik van de overstapservice, dan is die optie niet zichtbaar.

 

Bedenktermijn? Ik heb haast! 

Vanaf het moment dat je jouw bevestigingsmail krijgt, heb je nog 14 dagen bedenktermijn. Deze tijd heb je om alles nog eens goed na te lezen en eventueel nog iets aan te passen. Ben je al zeker van je zaak en je wilt zo snel mogelijk internet in huis? Dan kun je afzien van de bedenktermijn. Dit kan in de My T-Mobile Thuis omgeving. Klik dan op Sneller T-Mobile Thuis. Deze optie heb je alleen als je geen gebruik maakt van de Overstapservice.

Let op!Dit proces biedt geen garantie dat het ook daadwerkelijk sneller zal gaan maar we doen natuurlijk ons uiterste best om je snel mogelijk aan te sluiten! :)

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Arie87, ik zie dat het verzoek voor een nieuw pakket al in gang is gezet. Succes met de installatie! 

 

Hi @curilo, I see your waiting period was already waived, so we're trying to connect you as soon as possible. We can't wait! 

 

Hoi @Bert Neef, ook bij jou is de bedenkperiode al geschrapt. We gaan ons best doen om de wensdatum te halen!

 

Hi @Rowanah, bij het bestellen heb je inderdaad alleen de optie de normale TV Box te kiezen. Nadat je abonnement van start is gegaan, kun je dit sinpelweg aanpassen via My T-Mobile Thuis. Je ontvangt dan een andere TV Box (die € 5,- per maand duurder is). De andere box kun je gewoon terugsturen. 

Hallo T-Mobile,

 

Ik heb op 5 September(!) j.l. mijn bestelling voor glasvezel internet en tv gedaan en bevestigd gekregen (zo staat ook vermeld op mijn t-mobile thuis overzichtspagina). Volgens de informatie op jullie website zou ik daarna binnen 2-3 weken een telefoontje kunnen verwachten voor het inplannen van de installatie.

Nu woon ik in het gebied in Den Haag waar nu het glasvezelnetwerk uitgerold wordt, dus logischerwijs verwachtte ik dat het nog wat langer zou gaan duren, aangezien het netwerk nog niet gereed was op het moment van bestellen. Het is inmiddels echter al bijna 13(!) weken, ofwel die maanden geleden dat ik mijn bestelling geplaatst heb, en ik heb nog helemaal niks vernomen over mijn bestelling, al was het maar een geschatte opleveringsdatum van de verbinding naar mijn adres.

Zouden jullie a.u.b. zo snel mogelijk kunnen achterhalen wat er aan de hand is en mij laten weten wanneer ik kan verwachten om verbonden te zijn? Ik weet dat er al huishoudens in dit stadsdeel verbonden zijn en alhoewel ik besef dat dit geen garantie is voor mijn eigen adres, geeft dit wel aan dat er verbindingen mogelijk zijn en dat er dus redelijkerwijs minimaal een geschatte opleveringsdatum gegeven moet kunnen worden.

 

Alvast bedankt,

Michel

Ik heb vanochtend T-Mobile Thuis aangevraagd, maar heb geen contract,bevestigings- of registratiemail (voor My T-Mobile) ontvangen. Ik heb de hele dag gewacht en spam folders e.d. ook gecontroleerd.

Ik heb geprobeerd om de bestelstatus op te vragen via My T-Mobile. Daar had ik dan wel geen registratiemail voor gehad maar ik heb een wachtwoord reset aangevraagd….dat leek te werken. Echter kom ik nu in mijn oude account van 2016 terecht met een Vodafone(!) contract waar geen spoor van mijn nieuwe contract te vinden is…

Daarbij heb ik blijkbaar ook maar 3 dagen om de gegevens in te vullen voor de overstapservice maar ik vraag me af of er wel een contract voor me aangemaakt is...mijn huidige provider zelf dan maar opzeggen vind ik nu wel tricky.

Hoe nu verder?

 

 

Nou, dat zal je altijd zien - vlak na het plaatsen van dit bericht kwamen er opeens een aantal mailtjes met mijn nieuwe contract en over de overstapservice binnen...

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Gea Vriesma, welkom bij Thuis en op de Community!

Jouw aanvraag hangt nog op een vorige status waardoor extra producten zoals TV niet werken. Ik heb dit aangegeven bij de techneuten en ze zullen het zo snel mogelijk in orde maken voor je, sorry dat je hierdoor tijdelijk nog niet jouw volledige abonnement kunt gebruiken.

Zodra mijn collega’s het opgelost hebben, laat ik het je weten in dit topic. Mochten we elkaar vandaag niet meer spreken: een mooi en gezond weekend toegewenst!

Reputatie 6
Badge +2

Hey @dennis2685,

Volgens onze gegevens staat er inderdaad een installatie afspraak voor de aansluiting van je glasvezel gepland op 24 januari. Nu weet ik wel dat bij nieuwbouw een oplevering wat langer op zich kan laten wachten omdat de aanleg door verschillende partijen gedaan moet worden. Mocht je aansluiting om een bepaalde reden uitgesteld worden dan bieden we je als noodoplossing graag een Unlimited Voucher aan waarmee je de tijd kunt overbruggen. De Voucher werkt alleen wanneer je ook een T-Mobile mobiel abonnement bezit. Op dier manier kun je in ieder geval wel internetten.

Hoi ​​​​@BarbaraG,

Ik zie dat de installatiedatum inmiddels gepland staat op 22 januari. Ik kan de installatiedatum jammer genoeg niet meer voor je bespoedigen in deze fase. Sorry voor het ongemak! 

Hey @Marioandretti,
Wanneer ik naar je huidige aanvraag kijk dan zie ik niet dat je een TV-pakket erbij hebt zitten. Wil je een TV abonnement toevoegen aan je huidige aanvraag?

Momenteel loopt er inderdaad een actie op jouw adres waarbij je een TV-abonnement er gratis bij krijgt voor het eerste jaar. Na het eerste jaar betaal je € 25,- + € 15,-= € 40,- voor een internet en TV abonnement. :relaxed:
 

Dank Piotr, Inmiddels via telefoon bevestigd gekregen dat ik 25 unlimited +25 internet 1000 Mbit ga krijgen met gratis tv eerste jaar/ dus jaar 1 25 thuis en daarna 40. Jammer dat dit administratief niet te volgen is op mijn Tmobile pagina, zodat er onzekerheid ontstaat

 

Reputatie 1

Hallo allemaal.  Ik heb internet besteld op 3/01/2020.  De monteur was bij ons na een periode van reflectie om glasvezelverbinding te maken 24/01/2020 vanaf dit moment wachten we op een contact dat niet is gemaakt door Guidion.  Niemand belt mij.  Ik heb geen informatie wanneer de router wordt verzonden en wanneer de monteur komt.  Help.  Regards

Hallo @Jason,
 

Ik heb voorlopig nog gewoon mijn Ziggo aansluiting. Was namelijk niet gek genoeg omdat via een formulier van T-mobile te laten doen. Just in case 😉 Dat regel ik liever zelf.

De glasvezel is vandaag al voorbereid, dus morgen kan het naar binnen worden gehaald.
Dus daar is het wachten nu op.

Voor de duidelijkheid, dat ik het modem en interactieve TV box niet wil, maar wel krijg, komt door de aanbieding van het eerste jaar. Dat was goedkoper dan meteen internet only te nemen.
Wat ik namelijk wil doen is de glasvezel mijn netwerk switch inbrengen en via een VLAN mijn router in.
De geleverde router heb ik dus niets aan en ik heb een Ubiquiti AP, dus daar heb ik ook geen interesse in.
TV kijk ik niet, dus de interactieve TV box doe ik ook niets mee.

Komt er dus op neer dat ik zo ongeveer alles onaangeraakt in de grote doos laat zitten zodat het volgend jaar weer opgehaald kan worden als ik op internet only over ga :-)


Wat heb je precies voorgelegd aan de specialist?

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @rh205 

Welkom bij T-Mobile!

Het systeem is wat aangepast waardoor je een eerst gewenste aansluitdatum over ongeveer 2 weken. Deze tijd is nodig voor de verschillende partijen om jouw verbinding in orde te maken.

Vroeger had je een datum van over 4 weken en daar kon je wel kiezen om de bedenktermijn over te slaan omdat er toen eerst werd gewacht totdat de 2 weken bedenk tijd voorbij was. Je hebt nu nog steeds de 15 dagen bedenktijd om van je bestelling af te zien.

Het poort tekort probleem is/was vooral op ODF (eigen netwerk van T-mobile) en je kunt na gaan of je in een ODF gebied zit als er 1000 mb op jouw adres beschikbaar is. Indien de max 100 mb is dan zit je op het KPN netwerk.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @weust, wat goed dat het gelukt is met aansluiten! Ik heb het aan Guidion duidelijk gemaakt en de afspraak wordt er bij deze uitgehaald! :wink: 

Hoi @muni, welkom op de Community! Een gemiddelde Glasvezelverbinding paraat maken duurt zo'n 2 tot 4 weken. Dit is sterk afhankelijk van hoe het eraan toe is met de aanleg in de woonwijk en de gereedheid van jouw FTU in huis. Een FTU is het Glasvezelaansluitpunt en wordt geïnstalleerd door de netwerkbeheerder (in dit geval KPN Netwerk NL). Na een postcodecheck te hebben gedaan in het netwerksysteem, kom ik erachter dat de aangeleverde technologie nog niet mogelijk is op jouw adres. Hier wordt ook nog geen concrete plandatum voor genoemd. Sorry voor het ongemak! Kan ik jouw aanvraag annuleren, ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat het te lang duurt.

Hallo @Jason, Ik heb de mail van T-Mobile Thuis met de annulering van Guidion al ontvangen (uur geleden) dus had al zo'n idee dat iemand van jullie het geregeld had :-)

Heb ook al de ingangs datum van het contract ontvangen per mail (kwam er vlak na) en gaat netjes per vandaag in.

 

Dank jullie wel!

Gisteren ook al gevraagd via de telefonische helpdesk, maar niet helemaal begrepen wat die mij vertelden volgens mij. Daarom wederom. In mijn T-mobile thuis portal staat het volgende:

 

Installatiedatum bekend - 17 april

ik heb nog geen installatiepakket gezien, of iets van een installatie-afspraak gehoord. Van de helpdesk begreep ik dat deze melding gaat over het aansluiten aan providerkant van de vezel, en dat de thuisinstallatie pas daarna plaats gaat vinden. Waarom dan de verwarrende berichten over installatiepakket thuissturen en installatie-afspraken?

 

Mijn nieuwsgierigheid wordt vooral ingegeven door de onbruikbaarheid van een 16mbit DSL-lijn die ik nu heb. Wacht met smart op glasvezel :)

Reputatie 7
Badge +8

Hi @TKN, excuses voor de onduidelijkheid! Op dit moment hebben we vertraging in het uitsturen van installatiepakketten. Ik kan op het moment geen concrete datum noemen maar we werken achter de schermen keihard om het installatie pakket zo snel mogelijk bij je te krijgen! Excuses voor de vertraging.

Hallo , gisteren 8april was mijn installatiedatum voor mijn t-mobile thuis maar ik heb noog steeds mijn installatiepakket niet ontvangen , ik zou graag willen weten wanneer ik het krijg

Welkom bij de club:unamused:  Mijn installatiedatum was 6 april en inmiddels 4 keer met T-mobile klantenservice aan de lijn gehangen. Excuus van wissel distributiepartner is er al ruim een week en heb medelijden met het support team die met dit disfunctioneren moeten dealen. Prima dat het langer kan duren maar dat is geen excuus om niet in staat te zijn exacte locatie van pakket te weten. Daarnaast geeft de website ook geen melding van dit soort problemen. Misschien minder focus leggen op imago behoud en een paar van die medewerkers (of het geld er voor) laten helpen om de rotzooi op te lossen. Absoluut triest en een slechte binnenkomer. O en geef de schuld aub niet aan PostNL, die hebben vertraging maar niet 2 weken+. Btw nog een vraag: Waarom worden nieuwe klanten niet actief geïnformeerd over de situatie? In plaats daarvan staat er doodleuk een installatie datum met een belofte er onder die 0% klopt!

 

 

Hey @Marioandretti,

Allereerst tof dat je gaat overstappen! :smile: Wanneer je je Unlimited abonnement combineert met je T-Mobile Thuis dan wordt je internetprijs inderdaad € 25,- per maand voor je internet pakket na activatie van je Uit & Thuis voordeel. Wanneer ik naar je huidige aanvraag kijk dan zie ik niet dat je een TV-pakket erbij hebt zitten. Wil je een TV abonnement toevoegen aan je huidige aanvraag?

Momenteel loopt er inderdaad een actie op jouw adres waarbij je een TV-abonnement er gratis bij krijgt voor het eerste jaar. Na het eerste jaar betaal je € 25,- + € 15,-= € 40,- voor een internet en TV abonnement. :relaxed:
 

@Piotr  Gisteren is het uiteindelijk gelukt om glasvezel binnen te krijgen en volgende week komt Guidion het modem aansluiten. Zojuist via de telefoon contact gehad met een een collega van jou omdat het tv deel er blijkbaar toch nog niet bij staat. De betreffende collega zal mij 5-5 na installatie terugbellen. Hopelijk komt het goed volgende week (ook met het kosten aspect), maar wel erg jammer de tv module er niet is als Guidion langskomt :-( 

 

 

Reputatie 6
Badge +2

Hey @sjogro,

Voor het aanleggen van ons eigen glasvezel netwerk in Den Haag werken we samen met onze aannemer Volker Wessels. Zij zullen het aansluitpunt voor glasvezel in je woning plaatsen en daarna komt onze monteur langs om alles voor je aan te sluiten. Het plaatsen van de glasvezelpunten gaat in veel gevallen per wijk of straat. Onze aannemer neemt telefonisch contact met je op om hier een afspraak voor te maken. Dit kan even duren maar maak je geen zorgen, je wordt zeker niet vergeten! Je kan ook rechtstreeks contact opnemen met Volker Wessels via 088 1860 444, dan nemen ze de planning graag met je door. Meer informatie over de aanleg van glasvezel in Segbroek vind je in dit topic.

Reageer