F.A.Q.

Nieuwe aanvraag Internet + TV: alles op een rijtje

Nieuwe aanvraag Internet + TV: alles op een rijtje
Reputatie 7
Badge +16

Je hebt Internet + TV besteld en je hebt onze bevestigingsmail ontvangen. Gefeliciteerd! De bal is aan het rollen. Maar we kunnen ons ook voorstellen dat je nog een vraag hebt. Dan zit je hier goed, want hier vind je alle antwoorden op veelgestelde vragen. 

  

Hoe zit het met je bestelling, hoe ziet het tijdschema eruit, wat is de Overstapservice ook alweer? We behandelen alle vragen die te maken hebben met nieuwe aanvragen. Zo kun jij met alle kennis op zak richting de start van jouw abonnement gaan!  

 

Ik moet nog bestellen, hoe werkt het?

Doe snel de postcode check: https://odido.nl/internet/glasvezel/check. Hier kun je zien wat er op jouw adres mogelijk is. Alle opties en mogelijkheden kun je hier direct aan- of afvinken. Je kunt hier ook direct een bestelling plaatsen. Heb je toch nog een vraag en wil je dit telefonisch bespreken? Bel ons dan op 0800-0092. We zijn Internet + TV van Odido en vertellen je er graag alles over! 


Wanneer gebeurt wat? Een tijdschema:

Je abonnement wordt aangevraagd met de snelst mogelijke datum, je bent dan gemiddeld binnen 4 weken online! Natuurlijk kun je ook een datum tot wel drie maanden in de toekomst kiezen. 

  1. Je ontvangt een bevestigingsbrief en e-mail. 

  1. Ongeveer twee weken later kun je een afspraak met de monteur maken (als je een Glasvezelabonnement hebt gekozen) en spreek je een definitieve startdatum af. Een abonnement met Standaard Internet (DSL) is op basis van zelfinstallatie. Je hebt dan geen monteur nodig, maar ontvangt een e-mail met de daadwerkelijke startdatum. 

  1. Ongeveer veertien dagen voor de startdatum ontvang je het installatiepakket. 

  1. Op de startdatum wordt jouw lijn geactiveerd en kan jij (of de monteur) installeren. 


Bedenktermijn? 

Je kunt binnen 14 dagen, nadat je aansluiting geactiveerd is of de monteur het modem geïnstalleerd heeft, herroepen. Je betaalt de activatiekosten en eventuele installatiekosten. Wanneer er echter geen aansluitkosten gerekend zijn, hoef je deze niet nadien nog te betalen - ook niet als je binnen de opzegtermijn opzegt. Wel betaal je voor de geleverde diensten vanaf het moment aansluitdatum (opleverdatum werkende diensten) tot aan het moment van opzegging in de 14 dagen respijtperiode. Abonnementskosten en gebruikskosten betaal je dus tot het moment dat je niet meer aangesloten bent.


Nummerbehoud, hoe werkt dat?

Altijd fijn om je oude vertrouwde nummer mee te nemen naar je nieuwe abonnement. Bij je aanvraag kun je voor nummerbehoud kiezen. Als alle gegevens na controle juist zijn, dan wordt je nummer gekoppeld aan je nieuwe Internetabonnement voor thuis. We controleren typefoutjes, of het nummer wel op dezelfde naam staat en of je wel binnen hetzelfde netnummer blijft wonen. We vragen het nummer aan zodra de installatie is afgerond. Dit proces is zo gepiept en je hebt dus op de dag van installatie je oude vertrouwde nummer terug bij je nieuwe Internet voor thuis abonnement! 
 
Ben je nummerbehoud vergeten aan te vragen en wil je dit alsnog? Dat kan!  Lees snel dit topic voor meer informatie over nummerbehoud: Veelgestelde vragen over nummerbehoud


Overstapservice, hoe zit dat?

Bij je aanvraag kun je meteen aangeven of je gebruik wilt maken van de Overstapservice. Dit staat dan vermeld in de bevestiging die je van ons krijgt. Vervolgens willen we natuurlijk nog even weten welk abonnement je wilt opzeggen en bij welke provider je zit. Hiervoor sturen wij een e-mail ter herinnering. De gegevens kun je vervolgens invullen in Mijn Odido. Kun je nog niet inloggen, kijk dan bij deze uitleg. Lukt dat niet, bel dan met onze service en geef de volgende informatie door: 

  • Je huidige aanbieder 

  • Het contractnummer 

  • De laatste 3 cijfers van je IBAN 

  • Je telefoonnummer 

  • De achternaam op het contract van je huidige aanbieder 

Ben je de Overstapservice vergeten aan te vragen en wil je dit alsnog? Dat kan nog binnen zeven dagen na je aanvraag!  Lees snel dit topic voor meer informatie over de Overstapservice: Veelgestelde vragen over de Overstapservice

  

Let op! We kunnen maar één provider voor je opzeggen. Heb je meerdere providers voor internet, TV en telefonie? Zorg dan dat je zelf de andere provider(s) nog opzegt.  


Hoe regel ik zelf mijn overstap?

Je kan de overstap natuurlijk ook zelf regelen, zo gepiept. Er zit wel een verschil tussen Internet (DSL) en Glasvezelinternet: 

  • Internet (DSL) > Hiervoor is geen monteur nodig. Bij je aanvraag krijg je een verwachte opleverdatum te zien. Deze bevestigen wij na twee weken. Zodra de startdatum bevestigd is, kun je jouw oude provider opzeggen. 

  • Glasvezelinternet > Nu komt er een monteur langs om de installatie uit te voeren. Twee à drie weken na je aanvraag kun je een afspraak inplannen. Je kunt tussen de één en zes weken in de toekomst plannen. Kies de monteursafspraak dan minimaal vier weken in de toekomst en zeg daarna pas je oude provider op. Je hebt namelijk een maand opzegtermijn bij je oude provider. 

Let op! Er kan maar één provider op de lijn zitten. Heb je Glasvezel bij een andere provider, dan nemen wij de lijn dus over. Een kabelaansluiting (coax) kan wel naast Standaard Internet of Glasvezel bestaan. 

 

Klantvoordeel, hoe zit dat precies?

Heb je een Odido Mobiel abonnement en neem je daarnaast ook diensten af van Odido voor thuis, dan kom je in aanmerking voor Klantvoordeel met onder andere jouw Internet & Unlimited abonnement voor € 25,- per maand per abonnement! Nadat de de lijn is geactiveerd en je gebruik kan maken van je verbinding, zal ook het Klantvoordeel in gang worden gezet. Je kan handig zelf het Klantvoordeel regelen via Mijn Odido. Meer weten? Klik dan hier


Toch nog iets veranderen in je bestelling?

Loop je bestelling goed na. Heb je bijvoorbeeld genoeg TV boxen besteld? Voor de installatie staat je abonnement op ‘pauze’. Je kan dan alleen nog een TV box toevoegen of Nummerbehoud aanvragen. Alle andere wijzigingen kunnen we voor je doorvoeren zodra de installatie is afgerond. Dit doe je door in te loggen op Mijn Odido

 

Het installatiepakket komt eraan

Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Het is mogelijk om bij bestelling of het wijzigen van het abonnement, het afleveradres te wijzigen. Op deze manier komt het pakketje altijd bij jou aan. Ook bij een verhuizing is het mogelijk om het pakket naar een ander adres te laten versturen. Je hebt zelf de keuze waar het pakket naar toegestuurd wordt. Het nieuwe adres, het oude adres of misschien wel een ander adres. Zo wordt het pakket altijd ergens afgeleverd!


Het installeren van het pakket

Om te installeren bij Glasvezelinternet heb je een monteur nodig. Lekker makkelijk dus! Bij DSL Internet kun je de installatie eenvoudig zelf doen. Lees er alles over in dit topic: Installatie: hoe, wat en waar!


De wensdatum verzetten of vervroegen

Wensdatum vervroegen
Maak je gebruik van de Overstapservice? Dan kan je de wensdatum niet vervroegen. Heb je al een afspraak gemaakt voor de installatie? Neem dan contact op met onze monteursdienst Guidion via 088 2000 151.

Wensdatum uitstellen
Heb je al een afspraak gemaakt voor de installatie? Neem dan contact op met onze monteursdienst Guidion via 088 2000 151. Heb je nog geen afspraak gemaakt met een monteur? Neem dan contact op met de klantenservice of laat dan hier een bericht achter!

 

Andere vragen over het je nieuwe abonnement? Stel ze gerust in dit topic. We zijn actief op veel verschillende kanalen, dus mocht je jouw vraag ergens anders willen stellen, dan kan dat altijd! Check dit topic voor het overzicht: Vragen? We zijn er voor je. 

 


570 reacties

Reputatie 1

Ook het land met de meeste openstaande vacatures…. ;)
Nou, ik hoop dat je DSL inmiddels opgeleverd is, want internet via mobiel lijkt me niets…

Het grappige is dat bij mij het nog steeds niet voor elkaar is (heb een nieuwe aanvraag gedaan een paar weken nadat de opzegging afgerond was) maar dat inmiddels de KPN/Glaspoort hier aan het uitrollen is (vorig jaar heeft ODF hier uitgerold). De schouwer van KPN is vorige week al geweest om mijn meterkast op te nemen en er is heel wat mankracht actief in de omgeving. Ze pakken het groots aan. Naast de wijkcentrale is er in twee dagen een nieuw gebouw neergezet wat bestond uit grond afgraven, palen/buizen in de grond, beton gestort en gebouw op zijn plek gehesen. Ondertussen op andere plekken allerlei werkzaamheden (grondwerk/kabels). Erg veel bedrijvigheid dus.

Dus het zal erom spannen; als T-Mobile niet op tijd levert (vanaf 17 februari hier taal noch teken vernomen van T-Mobile) gaan we toch maar voor het KPN netwerk. Het forum hier lijkt hier toch wel het beeld te schetsen dat er legio mensen zijn die maar geen aansluiting krijgen en waar de procedure blijft stokken.

Misschien dat ik ze een tijdje naast elkaar neem, kan ik de netwerken tenminste goed vergelijken. (Heb dat ook met Ziggo en VDSL gedaan). Maar ik heb me wel voorgenomen dat als (Freedom via) KPN sneller kan opleveren, gaat het T-Mobilepakket weer retour.

 

Nog steeds geen DSL, wel een voucher gekregen voor 7 dagen Unlimited internet. 
Donderdag iemand van T-Mobile gesproken en die gaf aan dat KPN de boel moest activeren. Ik hoop begin aankomende week internet te hebben.

Vandaag KPN monteur geweest, nieuwe kabels geplaatst en alles werkt 😃

Dank KPN voor de snelle service 👍

Reputatie 3

@Erika_9326 This is the demarcation point of KPN aka as the ISRA-punt (wiki
1A and 1B is the first wire pair (Red/Blue) for the phone line. In 99.9% of the cases these are the wires to use for VDSL. It is best practice to connect a junction box with a RJ11 connection.
example of junction box

Instructions (page 5)

Instead of cutting the wire, connect two wires;
-1A to the red wire of the RJ11-junction box

-1B to the green wire of the RJ11-junction box

 

2A and 2B is the second phone line, in rare cases you have to connect to these points. Also used for bonded VDSL (I would not recommend that, because it is not stable). The center point is ground, not needed for VDSL.

 

If you are in doubt how to connect it, you could ask the provider to install the modem for you. He/she will probably replace this ISRA by a newer version (with RJ11 connector).

Reputatie 6

Dat is dan vreemd @Bert Neef Dan zal je op een reactie van webcare moeten wachten. 

Reputatie 3

Eindelijk!
Vandaag kwam de Guideon monteur en is de aansluiting opgeleverd. Kreeg van tevoren keurig een sms-je en de monteur belde ook nog even persoonlijk om te vertellen dat hij binnen een kwartiertje zou arriveren. Binnen 10 minuten was hij er, sloot een belichter aan op de aansluiting, vertrok naar de wijkcentrale, kwam 10 minuten later terug en sloot de router aan. Na een paar minuten brandde de groene internet-led continu, Yay!. Ik bedankte hem vriendelijk en ging aan de slag.

Eerst even de verbinding getest met de Zyxel router. Snelheid iets onder de 900Mbps, wel een beetje latency bij het browsen (uiteraard alles bedraad aangesloten). Na wat rondgeneusd te hebben in de routerinstellingen kwam ik al snel tot de conclusie dat dit hem niet ging worden. Ik ga mijn eigen (AVM Fritz!box 7590) gebruiken die nu op de VDSL-aansluiting zit.


Aansluiten op de Fritz!box
Even zoeken naar de juiste info, o.a. hier. Achteraf bleek ik dit niet nodig te hebben, het was een kwestie van UTP- kabeltje van Huawei Mediaconverter op de WAN-poort van mijn Fritz! aansluiten, VDSL-kabel eruit, Internet Wizzard draaien, T-Mobile glas als provider kiezen, en na 20 seconden was de verbinding een feit. Dat ging dus héééél erg soepel! 😃
 

Speedtestje (tv draaide toen de meting liep)
 

TV?
Daarna was het de beurt aan de TV. Ik heb zelf wat AndroidTV boxen (Formuler GTV) en een aantal LG-TV’s. Even T-Mobile TV app installeren, inloggegevens invullen (staan op het My T-mobile overzicht), klaar. Draait via de boxjes supersoepel en zapt lekker snel, bij de LG TV merk ik dat de SoC of WebOS van de TV niet al te krachtig is, die zapt niet zo snel.

 

Ik heb er lang op moeten wachten, maar het lijkt erop dat de de aansluiting top is!

Bedankt T-Mobile medewerkers!

Reputatie 1

@Waqqas bedankt voor de reactie! Ik zag overigens net dat het de 28ste van februari wordt geleverd dus het is (gelukkig) nog op tijd geregeld! :D

 

Ook @Piotr bedankt voor de hulp! :)

Reputatie 1

Ja, de monteur die de modem e.d. heeft aangesloten, zei dat hij de tv niet kon aansluiten omdat de tv-box miste. Hij zou er meteen alsnog een aanvragen, dan moest ik die zelf monteren. Toen ik enkele dagen later belde of de tv-box al verzonden was, kreeg ik te horen dat ik volgens de gegevens een smart-tv had, en ben ik geholpen om die (zonder tv-box) alsnog aan te sluiten en in te stellen. Daarmee was alles in orde.

Dankjewel, ik zal hem retour sturen.

Reputatie 2

@Jason Met dit soort dingen zeker wel :-)

Reputatie 7
Hi Nour8!



Zeker geen domme vraag, goed dat je hem stelt. Natuurlijk wil je weten waar je aan toe bent. Het activeren van de lijn kan tot ongeveer 18:00 uur duren op de dag dat je abonnement ingaat. Geniet van je T-Mobile Thuis diensten!
Reputatie 7
Badge +15

Ik zie ook dat je nog bij Tele2 zit. Kom lekker met mobiel ook naar T-Mobile en ontvang €2,50 korting en 2GB extra per maand of €10 korting op unlimited. Bij thuis krijg je dan €5 euro korting op internet of je betaalt €25 voor het hoogst mogelijke internet op jouw adres icm Unlimited.  😉

Als je een beetje naar boven veegt wat is de laatst magenta gekleurde vervolgstap?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ttonie01 

Omdat er een werkende glasvezelaansluitpunt aanwezig is zal alleen Guidion moeten komen.

Mocht er nog een probleem zijn met het glasvezel dan komt hiervoor de netwerkbeheerder.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @jeroenjoo,

Wat Waqqas zegt klopt. Speciaal voor jou hebben we de snelst mogelijke datum te pakken gekregen. Als het goed is, heb je net hierover een email ontvangen. De eerst volgende datum op de planning is 12 oktober 2020. 

Meer informatie over de aanvraag van je bestelling, vind je in dit topic: 

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-van-bestelling-tot-installatie-496/thuis-faq-nieuwe-aanvraag-alles-op-een-rijtje-279073.

 

In ieder geval voor nu succes nog met de verhuizing en het Internet komt zo snel mogelijk jouw kant op!

Reputatie 1

Dank voor jullie reacties @Waqqas en @Demi !

Fijn dat het 12 oktober geregeld is, tot die tijd hebben we met de buurman afgesproken dat we van zijn wifi kunnen snoepen, maar ons eigen internet is natuurlijk fijner!

Reputatie 3

Hi @PA1NT, merci voor het aangeven! Ik waardeer jouw geduld enorm, topper. Hopelijk hoor je heel snel iets over de nieuwe afspraak. Blijf je ons hiervan op de hoogte houden? Als het te lang duurt, dan ga ik hier graag voor jou achteraan! 💪

TNX @Lisa ! Gisteren heeft iemand contact opgenomen, afspraak gemaakt en woensdagmiddag komen ze de aansluiting realiseren.

@PA1NT thank you, your answer helped us. We are already connected. Have a nice day.

Reputatie 7
Badge +15

@Jurgen6693

Je hebt de WBA prijzen dus je blijft op het KPN netwerk en kan je huidige XGSPON ONT behouden 

Je krijgt meestal geen nieuwe XGSPON ONT en op de installatiedag hoef je alleen je router te wisselen wanneer je huidige router stopt met werken en je bent direct online!

Je moet dus wel een afspraak maken zodat je een installatiedatum krijgt en op die dag zal de monteur even langskomen om de verbinding administratief aan te melden.

Een Huawei ONT en eigen netwerk is hier niet van toepassing.

Bovenstaande heb ik zelf meegemaakt dus het klopt 👍

Reputatie 7
Badge +16

@Gea Vriesma Ik zie dat er nog geen TV aangevraagd is, je dient dit via My T-Mobile Thuis aan te vragen: T-Mobile TV bestellen. Sorry voor mijn voorbarige conclusie in de vorige reactie, ik ging ervan uit dat je dit al gedaan had, omdat je aangaf dat je er nog geen gebruik van kunt maken en de order nog niet doorgelopen was. Je kunt zodra je TV hebt aangevraagd - met of zonder TV Box, die keuze is aan jou - binnen twee uur gebruikmaken van het gekozen abonnement. Mocht het nog niet lukken, laat het me weten, dan bestel ik het handmatig voor je! 😉

 

@BiancaIcaras Ook bij jou is de aanvraag nu doorgelopen, je kunt tv-kijken. Veel plezier met jouw abonnement en mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust! 😄

Reputatie 3


@Jason Goed om te horen! ik zie wel wanneer de nieuwe oplevering gepland wordt.

@PA1NT……
Misschien een brutale vraag, maar waarom heb je die beslissing genomen?

…….


Ik wilde Internet+TV, mijn oorspronkelijke aanvraag (van april) was Internet only. Er was een mooie aanbieding (8 maanden korting en 8 maanden gratis TV) en wilde daar gebruik van maken. Had volgens de klantenservice ook gekund nadat de aansluiting zou zijn opgeleverd, maar omdat ik nogal vergeetachtig ben, leek me dit net iets makkelijker (dan hoef ik er niet meer over na te denken).

Ik gebruik nu NLZiet voor de Nederlandse zenders en wilde ook eens kijken of het T-Mobile TV platform zou bevallen.

Reputatie 6

Hi, Ik zie meerdere posts over het overslaan van de bedenktermijn. Helaas kan ik de optie in My T-Mobile thuis niet vinden. Is er een beschrijving hoe dit precies te regelen? (heb de bedenktermijn niet nodig, hoe eerder het aangesloten is hoe beter 🙂 )


Maak je gebruik van de overstapservice, dan is die optie niet zichtbaar.

 

Bedenktermijn? Ik heb haast! 

Vanaf het moment dat je jouw bevestigingsmail krijgt, heb je nog 14 dagen bedenktermijn. Deze tijd heb je om alles nog eens goed na te lezen en eventueel nog iets aan te passen. Ben je al zeker van je zaak en je wilt zo snel mogelijk internet in huis? Dan kun je afzien van de bedenktermijn. Dit kan in de My T-Mobile Thuis omgeving. Klik dan op Sneller T-Mobile Thuis. Deze optie heb je alleen als je geen gebruik maakt van de Overstapservice.

Let op!Dit proces biedt geen garantie dat het ook daadwerkelijk sneller zal gaan maar we doen natuurlijk ons uiterste best om je snel mogelijk aan te sluiten! :)

Reputatie 7

Hi @Arie87, ik zie dat het verzoek voor een nieuw pakket al in gang is gezet. Succes met de installatie! 

 

Hi @curilo, I see your waiting period was already waived, so we're trying to connect you as soon as possible. We can't wait! 

 

Hoi @Bert Neef, ook bij jou is de bedenkperiode al geschrapt. We gaan ons best doen om de wensdatum te halen!

 

Hi @Rowanah, bij het bestellen heb je inderdaad alleen de optie de normale TV Box te kiezen. Nadat je abonnement van start is gegaan, kun je dit sinpelweg aanpassen via My T-Mobile Thuis. Je ontvangt dan een andere TV Box (die € 5,- per maand duurder is). De andere box kun je gewoon terugsturen. 

Hallo T-Mobile,

 

Ik heb op 5 September(!) j.l. mijn bestelling voor glasvezel internet en tv gedaan en bevestigd gekregen (zo staat ook vermeld op mijn t-mobile thuis overzichtspagina). Volgens de informatie op jullie website zou ik daarna binnen 2-3 weken een telefoontje kunnen verwachten voor het inplannen van de installatie.

Nu woon ik in het gebied in Den Haag waar nu het glasvezelnetwerk uitgerold wordt, dus logischerwijs verwachtte ik dat het nog wat langer zou gaan duren, aangezien het netwerk nog niet gereed was op het moment van bestellen. Het is inmiddels echter al bijna 13(!) weken, ofwel die maanden geleden dat ik mijn bestelling geplaatst heb, en ik heb nog helemaal niks vernomen over mijn bestelling, al was het maar een geschatte opleveringsdatum van de verbinding naar mijn adres.

Zouden jullie a.u.b. zo snel mogelijk kunnen achterhalen wat er aan de hand is en mij laten weten wanneer ik kan verwachten om verbonden te zijn? Ik weet dat er al huishoudens in dit stadsdeel verbonden zijn en alhoewel ik besef dat dit geen garantie is voor mijn eigen adres, geeft dit wel aan dat er verbindingen mogelijk zijn en dat er dus redelijkerwijs minimaal een geschatte opleveringsdatum gegeven moet kunnen worden.

 

Alvast bedankt,

Michel

Ik heb vanochtend T-Mobile Thuis aangevraagd, maar heb geen contract,bevestigings- of registratiemail (voor My T-Mobile) ontvangen. Ik heb de hele dag gewacht en spam folders e.d. ook gecontroleerd.

Ik heb geprobeerd om de bestelstatus op te vragen via My T-Mobile. Daar had ik dan wel geen registratiemail voor gehad maar ik heb een wachtwoord reset aangevraagd….dat leek te werken. Echter kom ik nu in mijn oude account van 2016 terecht met een Vodafone(!) contract waar geen spoor van mijn nieuwe contract te vinden is…

Daarbij heb ik blijkbaar ook maar 3 dagen om de gegevens in te vullen voor de overstapservice maar ik vraag me af of er wel een contract voor me aangemaakt is...mijn huidige provider zelf dan maar opzeggen vind ik nu wel tricky.

Hoe nu verder?

 

 

Nou, dat zal je altijd zien - vlak na het plaatsen van dit bericht kwamen er opeens een aantal mailtjes met mijn nieuwe contract en over de overstapservice binnen...

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Gea Vriesma, welkom bij Thuis en op de Community!

Jouw aanvraag hangt nog op een vorige status waardoor extra producten zoals TV niet werken. Ik heb dit aangegeven bij de techneuten en ze zullen het zo snel mogelijk in orde maken voor je, sorry dat je hierdoor tijdelijk nog niet jouw volledige abonnement kunt gebruiken.

Zodra mijn collega’s het opgelost hebben, laat ik het je weten in dit topic. Mochten we elkaar vandaag niet meer spreken: een mooi en gezond weekend toegewenst!

Reputatie 7

Hey @dennis2685,

Volgens onze gegevens staat er inderdaad een installatie afspraak voor de aansluiting van je glasvezel gepland op 24 januari. Nu weet ik wel dat bij nieuwbouw een oplevering wat langer op zich kan laten wachten omdat de aanleg door verschillende partijen gedaan moet worden. Mocht je aansluiting om een bepaalde reden uitgesteld worden dan bieden we je als noodoplossing graag een Unlimited Voucher aan waarmee je de tijd kunt overbruggen. De Voucher werkt alleen wanneer je ook een T-Mobile mobiel abonnement bezit. Op dier manier kun je in ieder geval wel internetten.

Hoi ​​​​@BarbaraG,

Ik zie dat de installatiedatum inmiddels gepland staat op 22 januari. Ik kan de installatiedatum jammer genoeg niet meer voor je bespoedigen in deze fase. Sorry voor het ongemak! 

Reputatie 7
Badge +9

@Deniezzzz bedankt voor je snelle reactie. 

Ik heb direct Fiber aan de mouw getrokken en gevraagd of ze het kunnen voortzetten. Ze gaan telefonisch contact met je opzoeken hierover. 

Reputatie 1

Hey @Marioandretti,
Wanneer ik naar je huidige aanvraag kijk dan zie ik niet dat je een TV-pakket erbij hebt zitten. Wil je een TV abonnement toevoegen aan je huidige aanvraag?

Momenteel loopt er inderdaad een actie op jouw adres waarbij je een TV-abonnement er gratis bij krijgt voor het eerste jaar. Na het eerste jaar betaal je € 25,- + € 15,-= € 40,- voor een internet en TV abonnement. :relaxed:
 

Dank Piotr, Inmiddels via telefoon bevestigd gekregen dat ik 25 unlimited +25 internet 1000 Mbit ga krijgen met gratis tv eerste jaar/ dus jaar 1 25 thuis en daarna 40. Jammer dat dit administratief niet te volgen is op mijn Tmobile pagina, zodat er onzekerheid ontstaat

 

Reageer