Beantwoord

Wederom geen Internet verbinding(Apeldoorn)



Toon eerste reactie

457 reacties

Reputatie 3

Hoi @dannyde en @Mark_64, het is alsof de duvel ermee speelt inderdaad - sorry hoor! Ik pak het meteen op. @soepkip67 Thanks voor je alertheid! 👍

@Jason, dank

ik krijg net een mail dat guidion contact opneemt maar daar heb ik niks aan

laat KPN en guidion maar lekker samen komen

anders heb ik een 3e weekend op rij geen internet en 3e vrijdag op rij dat guidion komt en zal zeggen, sorry ik kan dit niet oplossen

Reputatie 4

@ElbowlessGoatweet jij of dit ook WBA gebied is van KPN? Heb nog niet verder in de historie van dit topic gedoken.

 

Dit klinkt te toevallig allemaal…

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij is het deels KPN WBA en deels TMNL ODF (als ik die term goed heb zo)


Ja zodra je (nieuw) aangesloten wordt bij T-Mobile ga je meteen naar ODF zo te zien. Dit betekent of;

 

  • je verhuist vanuit andere glasprovider naar T-Mobile
  • je wil 1Gbit
  • je hebt nog helemaal geen glasverbinding 

De storingen die jij bemerkt komen AFAIK door de 1e “je verhuist vanuit een andere glasprovider naar T-Mobile”. Dat zijn WBA ontsluitingen die om geprikt worden door KPN. Zit daar nog NT spul op in de meterkast van de verhuizende klant, trapt het de ONT onderuit waar jij ook op zit;

 

- een knipperende ONT LED op jouw Huawei 

 

En dus geen internet, totdat die lijn opgeleverd is en/of de WBA NT apparatuur van de stroom is. Dan komt de OLT weer tot leven en alle andere GPON verbindingen op diezelfde OLT doen het weer.

 

 

Reputatie 7

Hi @KevinJK88, @Mark_64 en @dannyde, ik had echt heel erg graag gelezen dat jullie ook weer online waren! Ik heb meteen bij mijn collega's aangegeven dat nog niet iedereen uit Apeldoorn online is. Ik wilde graag de optie van een Factory Reset van het modem met jullie delen. Maar ik zie achter de schermen dat dit door jullie alle drie al is uitgevoerd en er al vervolgstappen zijn genomen door mijn collega's. Ik zie gelukkig dat Guidion zojuist is aangestuurd voor jullie @KevinJK88 en @Mark_64, dus ik hoop dat er snel een plekje vrij is in de agenda van Guidion. Mijn excuses dat het niet op een andere manier is gelukt. Voor jou @dannyde heb ik ervoor gezorgd dat het verzoek dat nu is ingediend voor de technische dienst is omgezet naar het direct aansturen van Guidion. Dus ook voor jou zijn de hulptroepen ingeschakeld!

 

 

Reputatie 3

De andere switches in de centrale lijken vooralsnog inderdaad niet getroffen te zijn - onderzoek gaat verder op de boosdoener. Mogelijke aanpassingen zullen worden nagegaan. Later meer!

top dank je voor de update en die van eerder

Reputatie 3

@Jason, guidion kan maandag pas

voor het weekend wil ik dit opgelost hebben, remote telefonisch , bezoek van KPN of guidion.. dont care

als jullie dat niet kunnen bewerkstelligen dan svp zorgdragen dat mijn verzoek tot ontbinding wordt goedgekeurd

Reputatie 3

Jullie hebben nu zelfs het storing topic dicht gezet met het bericht dat alle problemen opgelost zijn.

 

Wat een smerige achterbakse manier om een aantal klanten in jullie stront te laten zitten.

 

@Brian @Lisa @Sander @Jason 

Reputatie 3

Hi @KevinJK88@Mark_64 en @dannyde, ik had echt heel erg graag gelezen dat jullie ook weer online waren! Ik heb meteen bij mijn collega's aangegeven dat nog niet iedereen uit Apeldoorn online is. Ik wilde graag de optie van een Factory Reset van het modem met jullie delen. Maar ik zie achter de schermen dat dit door jullie alle drie al is uitgevoerd en er al vervolgstappen zijn genomen door mijn collega's. Ik zie gelukkig dat Guidion zojuist is aangestuurd voor jullie @KevinJK88 en @Mark_64, dus ik hoop dat er snel een plekje vrij is in de agenda van Guidion. Mijn excuses dat het niet op een andere manier is gelukt. Voor jou @dannyde heb ik ervoor gezorgd dat het verzoek dat nu is ingediend voor de technische dienst is omgezet naar het direct aansturen van Guidion. Dus ook voor jou zijn de hulptroepen ingeschakeld!

 

 

Dank je wel Lisa

ik hoop dat ik uiterlijk morgen weer internet heb.

wellicht handig als jullie guidion zelf aansturen gezien hij/zij langs 3 adressen moet met dezelfde storing en het mooi kan combineren, qua kennis en met name de reisafstand

Reputatie 3

Hi @KevinJK88@Mark_64 en @dannyde, ik had echt heel erg graag gelezen dat jullie ook weer online waren! Ik heb meteen bij mijn collega's aangegeven dat nog niet iedereen uit Apeldoorn online is. Ik wilde graag de optie van een Factory Reset van het modem met jullie delen. Maar ik zie achter de schermen dat dit door jullie alle drie al is uitgevoerd en er al vervolgstappen zijn genomen door mijn collega's. Ik zie gelukkig dat Guidion zojuist is aangestuurd voor jullie @KevinJK88 en @Mark_64, dus ik hoop dat er snel een plekje vrij is in de agenda van Guidion. Mijn excuses dat het niet op een andere manier is gelukt. Voor jou @dannyde heb ik ervoor gezorgd dat het verzoek dat nu is ingediend voor de technische dienst is omgezet naar het direct aansturen van Guidion. Dus ook voor jou zijn de hulptroepen ingeschakeld!

 

 

Lisa, de monteur kan pas vrijdag 

onacceptabel, regel svp een monteur morgen

Hoe en wat is jullie uitdaging 

ik heb overigens mijn twijfels of hij/zij dit kan verhelpen, wat hij mij vrijdag vertelde geeft mij de indruk dat als ie hier komt zal zeggen er komt geen signaal binnen.. lampje PON vd converter knippert… hij moet dan tmobile zelf bellen ter plekke.. zorg er svp voor dat hij/zij  in staat is het op te lossen 

Reputatie 7

Hi @LRvdLinden, heel fijn om deze actie te lezen! Ik hoop natuurlijk dat jij vanaf nu geen problemen meer ervaart, maar het is een fijn idee - dat mocht het nodig zijn - er gelijk actie kan worden ondernomen om dit te achterhalen. Ook hoop ik dat onderstaand topic na maandag wellicht ook voor jou duidelijkheid schept! 💪

 

Reputatie 3

Ik heb nog niet eens een afspraak binnen. Inmiddels gaan we door naar dag 7 zonder internet en 0 hulp vanuit T-mobile.

Hi @KevinJK88@Mark_64 en @dannyde, ik had echt heel erg graag gelezen dat jullie ook weer online waren! Ik heb meteen bij mijn collega's aangegeven dat nog niet iedereen uit Apeldoorn online is. Ik wilde graag de optie van een Factory Reset van het modem met jullie delen. Maar ik zie achter de schermen dat dit door jullie alle drie al is uitgevoerd en er al vervolgstappen zijn genomen door mijn collega's. Ik zie gelukkig dat Guidion zojuist is aangestuurd voor jullie @KevinJK88 en @Mark_64, dus ik hoop dat er snel een plekje vrij is in de agenda van Guidion. Mijn excuses dat het niet op een andere manier is gelukt. Voor jou @dannyde heb ik ervoor gezorgd dat het verzoek dat nu is ingediend voor de technische dienst is omgezet naar het direct aansturen van Guidion. Dus ook voor jou zijn de hulptroepen ingeschakeld!

 

 

Lisa, de monteur kan pas vrijdag 

onacceptabel, regel svp een monteur morgen

Hoe en wat is jullie uitdaging 

ik heb overigens mijn twijfels of hij/zij dit kan verhelpen, wat hij mij vrijdag vertelde geeft mij de indruk dat als ie hier komt zal zeggen er komt geen signaal binnen.. lampje PON vd converter knippert… hij moet dan tmobile zelf bellen ter plekke.. zorg er svp voor dat hij/zij  in staat is het op te lossen 


 

ik ga er ook van uit dat Guidon bevestigt wat iedereen al weet

 

Reputatie 3

Ik vind het sowieso belachelijk dat er nu een monteur langs moet komen terwijl de storing nog niet opgelost is.

 

Waarom is de monteur überhaupt van locatie vertrokken zonder het probleem volledig op te lossen? Waar gaat dit over.

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: Morgen wordt een monteur op locatie verwacht en zullen de herstelwerkzaamheden starten. 

Reputatie 3

Ik heb nog niet eens een afspraak binnen. Inmiddels gaan we door naar dag 7 zonder internet en 0 hulp vanuit T-mobile.

Je krijgt zo de mail gok ik, maar dan alsnog ik heb grote twijfels of guidion dit kan oplossen

Het is weer zover, hier in Apeldoorn-zuidbroek ligt de verbinding er uit. Het pon lampje knippert weer.... 

Reputatie 3

Hier hetzelfde @Jason alles ligt er uit hier. Modem herstart gedaan. PON ook.

Reputatie 3

@Jason helaas ligt het internet er weer uit. PON witte huawai knippert weer. Iets bekend bij jou?

Reputatie 7
Badge +16

Mocht een Unlimited Internet voucher momenteel gewenst zijn, laat het zeker weten. Dan stuur ik er meteen eentje per privébericht. Ik snap dat het niet altijd een uitkomst biedt, maar soms kan het bijdragen aan een ietwat draagbare situatie thuis met alle apparatuur op wifi!

Reputatie 2

Ook hier weer exact hetzelfde. Gaat weer lekker.

Reputatie 3

Heb de aanwezige moderators een bericht gestuurd om ze te informeren over de nieuwe meldingen in dit topic.

Thx! Wie zijn de aanwezige moderators?

Reputatie 7
Badge +8

Hi @christianvv ik heb jouw verbinding onder de loep genomen en zo te zien ben je gelukkig al langer dan een dag weer online! Ervaar jij dit ook zo?

Reputatie 7

Hi allemaal, ik wil nogmaals laten weten dat wij er echt alles aan doen om jullie te helpen! Wij willen niets liever dan dat alles zo snel mogelijk weer bij jullie werkt. Wij blijven jullie nog steeds op de hoogte houden en proberen zeker niemand bewust een poot uit te draaien. Toch zou ik je graag willen vragen om het netjes te houden @KevinJK88. Met frustratie wordt het probleem niet sneller opgelost, maar weet dat ik jouw gevoel zeker snap. 

Ik wil in ieder geval laten weten dat ik voor jou @KevinJK88 net direct weer een nieuw verzoek heb ingediend bij de technische dienst, zodat hier zo snel mogelijk vervolgstappen op komen. Ook heb ik de status achter de schermen bij jou net gedubbelcheckt @dannyde. Ik zie inderdaad dat de monteur vandaag actie heeft ondernomen, dus ik hoop dat Reggefiber snel langs kan komen. Ik ben heel blij om te zien dat er bij jou een afspraak staat ingepland met Reggefiber @Mark_64. Er wordt echt alles aan gedaan om jullie online te krijgen. Als ik zaken voor jullie kon versnellen, dan had ik dat echt met liefde voor jullie gedaan! 

Reputatie 2

Ook krijg ik net heel leuk een onbeperkt internet code voor mijn vrouw door, maar die krijgt de melding dat de code ongeldig is. Als een moderator hier iets in kan betekenen zou dat ontzettend fijn zijn.

Reputatie 3

Ik krijg net aan de telefoon te horen dat ik niet in aanmerking kom voor een onbeperkt internet code omdat de storing nog niet officeel bekend is.. Kan iemand van het mod team hier ook iets in betekenen voor mij? 

 

 

Reputatie 3

Ik zie dat het topic “beantwoord” is. Ga hier absoluut niet mee akkoord. Het mag dan opgelost zijn voor een x aantal mensen. Maar er zijn er nog genoeg zonder verbinding.

 

 

Reageer