Beantwoord

Wederom geen Internet verbinding(Apeldoorn)



Toon eerste reactie

457 reacties

Reputatie 3

3e lampje op de modem is nu ook rood in plaats van groen.

Ik zie dat het topic “beantwoord” is. Ga hier absoluut niet mee akkoord. Het mag dan opgelost zijn voor een x aantal mensen. Maar er zijn er nog genoeg zonder verbinding.

 

 

Helemaal eens, dit ligt duidelijk buiten huis en dit is alleen maar vertraging 

Reputatie 3

@Jason ik heb het zonet gereset maar dat heeft niet geholpen

Reputatie 2

Ik krijg net aan de telefoon te horen dat ik niet in aanmerking kom voor een onbeperkt internet code omdat de storing nog niet officeel bekend is.. Kan iemand van het mod team hier ook iets in betekenen voor mij? 

 

 

Sorry, maar als jij geen internet hebt is hebt en ze zien dat je modem offline is ook na reboot etc, dan kunnen ze toch wel een code uitgeven? Bij mij werd er ook gemeld dat er geen ‘grotere’ storing bekend was in het gebied, maar ik kreeg wel direct een (niet werkende) code toegestuurd.

Reputatie 3

Hi allemaal, ik wil nogmaals laten weten dat wij er echt alles aan doen om jullie te helpen! Wij willen niets liever dan dat alles zo snel mogelijk weer bij jullie werkt. Wij blijven jullie nog steeds op de hoogte houden en proberen zeker niemand bewust een poot uit te draaien. Toch zou ik je graag willen vragen om het netjes te houden @KevinJK88. Met frustratie wordt het probleem niet sneller opgelost, maar weet dat ik jouw gevoel zeker snap. 

Ik wil in ieder geval laten weten dat ik voor jou @KevinJK88 net direct weer een nieuw verzoek heb ingediend bij de technische dienst, zodat hier zo snel mogelijk vervolgstappen op komen. Ook heb ik de status achter de schermen bij jou net gedubbelcheckt @dannyde. Ik zie inderdaad dat de monteur vandaag actie heeft ondernomen, dus ik hoop dat Reggefiber snel langs kan komen. Ik ben heel blij om te zien dat er bij jou een afspraak staat ingepland met Reggefiber @Mark_64. Er wordt echt alles aan gedaan om jullie online te krijgen. Als ik zaken voor jullie kon versnellen, dan had ik dat echt met liefde voor jullie gedaan! 

@Lisa, dank voor je antwoord

De klantenservice wist mij echter te vertellen dat het verzoek nog niet bij reggefiber licht maar eerst nog langs jullie technische dienst moet

er is geen afspraak ingepland of weet je iets dat ik niet weet?

Reputatie 3

Ik krijg net aan de telefoon te horen dat ik niet in aanmerking kom voor een onbeperkt internet code omdat de storing nog niet officeel bekend is.. Kan iemand van het mod team hier ook iets in betekenen voor mij? 

 

 

Sorry, maar als jij geen internet hebt is hebt en ze zien dat je modem offline is ook na reboot etc, dan kunnen ze toch wel een code uitgeven? Bij mij werd er ook gemeld dat er geen ‘grotere’ storing bekend was in het gebied, maar ik kreeg wel direct een (niet werkende) code toegestuurd.

Dat lijkt mij inderdaad ook. Nu een 2e medewerker aan de telefoon die ik toevallig al een keer gesproken heb afgelopen tijd en hij heeft mij wel een werkende gestuurd. 

 

Hij gaf trouwens ook aan dat er meer mensen moeten bellen hierover anders kunnen ze het geen prioriteit geven en zal het over het weekend heen getilt worden. 

Reputatie 3

Hi allemaal, ik wil nogmaals laten weten dat wij er echt alles aan doen om jullie te helpen! Wij willen niets liever dan dat alles zo snel mogelijk weer bij jullie werkt. Wij blijven jullie nog steeds op de hoogte houden en proberen zeker niemand bewust een poot uit te draaien. Toch zou ik je graag willen vragen om het netjes te houden @KevinJK88. Met frustratie wordt het probleem niet sneller opgelost, maar weet dat ik jouw gevoel zeker snap. 

Ik wil in ieder geval laten weten dat ik voor jou @KevinJK88 net direct weer een nieuw verzoek heb ingediend bij de technische dienst, zodat hier zo snel mogelijk vervolgstappen op komen. Ook heb ik de status achter de schermen bij jou net gedubbelcheckt @dannyde. Ik zie inderdaad dat de monteur vandaag actie heeft ondernomen, dus ik hoop dat Reggefiber snel langs kan komen. Ik ben heel blij om te zien dat er bij jou een afspraak staat ingepland met Reggefiber @Mark_64. Er wordt echt alles aan gedaan om jullie online te krijgen. Als ik zaken voor jullie kon versnellen, dan had ik dat echt met liefde voor jullie gedaan! 

@Lisa, dank voor je antwoord

De klantenservice wist mij echter te vertellen dat het verzoek nog niet bij reggefiber licht maar eerst nog langs jullie technische dienst moet

er is geen afspraak ingepland of weet je iets dat ik niet weet?

Ik heb ze net ook gesproken en er wordt aangegeven dat alle gevallen die nu nog open staan. Opnieuw worden opgepakt begin volgende week.

 

Waardeloos

Reputatie 3

@Jason @Ginny @Sander @eric ikheb net een BO ticket aan laten maken BO 2021080611005321 graag nu een keer die switch vervangen zodat we werken naar bron aanpak en stabiliteit van het netwerk. 

Reputatie 3

Nog steeds geen afspraak vanuit tmobile of gidion

Reputatie 2

3e lampje op de modem is nu ook rood in plaats van groen.

Dat klopt. Bij mij was deze groen en na reboot werd deze rood. Ik voer de reboot altijd uit voordat ik bel zodat ik een beter beeld heb van wat er mis is.
Het 3e lampje op de zyxel modem is de WAN verbinding (i.e. de verbinding tussen de modem en het externe netwerk).

Ik kom zojuist thuis en hier werkt het na 6 dagen geen internetwel weer (Zuidbroek). Balen dat het niet voor iedereen geldt!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @dannyde 

Was de verbinding weer weggevallen en een reset van de mediaconverter heeft niet geholpen?

Sorry voor mijn emotie, maar hoe in hemelsnaam!!!? 8e keer in 5 maanden geen internet. 4e keer in 4 weken. En WÉÉR vlak voor weekend. HOE DAN!!!!!????

 

Groet, Thomas

Apeldoorn Zuidbroek

Hi @christianvv ik heb jouw verbinding onder de loep genomen en zo te zien ben je gelukkig al langer dan een dag weer online! Ervaar jij dit ook zo?

 

Terwijl dit bericht geschreven werd… viel de verbinding weg. Wederom knipperende pon (nu nog steeds). Vervolgens valt tijdens het bellen ook de mobiele verbinding weg ‘geen service’. Nu inmiddels weer online maar de glasvezel nog niet.

Reputatie 3

Ook nu nog geen nieuws te melden: we zitten er nog steeds bovenop. Er wordt nu wel haast gemaakt met de prioriteit - dat was natuurlijk al het geval, maar het onderzoeksteam neemt dit zeer serieus. Terugkomend op de vouchers: indien we iemand hiermee enigszins tegemoet kunnen komen gedurende deze periode, laat het alsjeblieft weten. Thanks!

Hoop ergens echt dat dit vandaag alsnog opgelost gaat worden. Nu hebben we in de avond wel een hotspot om wat te kunnen doen - maar zoveel kan je er ook niet mee. 

Reputatie 3

@Lisa, ik heb de klantenservice nog even gebeld en het ticket ligt nog bij de technische dienst, niet bij reggefiber

oftewel de kans is heel groot met jullie verwerkingstijd en die van reggefiber en de daadwerkelijke afspraak dat ik ‘wellicht’ over een week pas internet heb

dit geeft mij alles behalve vertrouwen momenteel, en ik vraag me af of ik volgende week vrijdag niet precies in hetzelfde schuitje zit

99% zeker dat ik tm dinsdag geen internet heb

kunnen jullie niet svp voor een serieus alternatief zorgen

verder zou ik jullie ten sterkste willen adviseren een case manager aan te wijzen die

  • Teams aanstuurt waar nodig
  • escaleert intern en extern
  • het A-Z proces  in de gaten houdt
  • de getroffen klanten dagelijks proactief informeert 

wat ook enorm frustreert is dat ik woensdag nog bewust heb gebeld,2x, om mijn sterke twijfels te uiten dat het bezoek van guidion ging helpen, ik verwachte van niet jullie service dacht van wel

ik, als niet eigenaar van de service, had dus gelijk

en daar ligt voor jullie echt een verbeteringsmogelijkheid, veel.. te veel tijd gaat verloren in de stappen

stap 1 - klantenservice logt case

stap 2 - afspraak met guidion

stap 3 - guidion kan niet helpen

Terug naar stap 1 

 

dit lijkt een vicieuze cirkel waar we gewoon niet uitkomen…

 

 

Reputatie 3

Ook nu nog geen nieuws te melden: we zitten er nog steeds bovenop. Er wordt nu wel haast gemaakt met de prioriteit - dat was natuurlijk al het geval, maar het onderzoeksteam neemt dit zeer serieus. Terugkomend op de vouchers: indien we iemand hiermee enigszins tegemoet kunnen komen gedurende deze periode, laat het alsjeblieft weten. Thanks!

Hier al 3 onbeperkte abbo’s ;)

Reputatie 7
Badge +16

@dannyde Ik geef het door, zodra ik een update heb van KPN/RF hoor je het direct.

Reputatie 3

Ook nu nog geen nieuws te melden: we zitten er nog steeds bovenop. Er wordt nu wel haast gemaakt met de prioriteit - dat was natuurlijk al het geval, maar het onderzoeksteam neemt dit zeer serieus. Terugkomend op de vouchers: indien we iemand hiermee enigszins tegemoet kunnen komen gedurende deze periode, laat het alsjeblieft weten. Thanks!

Bedankt maar ik heb nog een geldige voucher die donderdag afloopt

hotspot werkt alleen als ik buiten zit, nu is dat bijv lastig om het nu regent

Reputatie 3

Hallo @dannyde 

Was de verbinding weer weggevallen en een reset van de mediaconverter heeft niet geholpen?

Correct, inmiddels 3x gereset

maar het probleem zit echt niet binnenshuis

Reputatie 3

@Brian over een tegemoetkoming gesproken - ik zou de mijne rond de eerste krijgen - helaas niet ontvangen volgens afspraak.

 

Kan ik hierover het beste bellen met de klantenservice of zou jij mij kunnen doorverwijzen bij wie ik moet zijn?

Reputatie 3

@Jason ik heb net de KPN monteur gebeld die gisteren bij mij was, die is over een kwartiertje op locatie en zal de poortwissel dan fysiek omzetten

Reputatie 7

Hey @KevinJK88 Ik heb het meteen voor je gecheckt en geen zorgen, de vergoeding staat er in. Deze wordt verrekend met je factuur van augustus en die staat binnen een aantal dagen klaar. Je vind het bedrag dan hier op terug!

Klinkt niet best hierzo…

Sinds gisteren ook t-mobile klant geworden, rond 18u is er een installatie monteur langs geweest om de boel in orde te maken, alles werkte prima tot ~23u, toen is er (nu nog steeds) de boel eruit geklapt…

Als ik de signalen hierzo zie, verwacht ik niet dat dit de 1e storing gaat zijn voor mij bij t-mobile vast… :(

Reputatie 3

@dannyde Dat heb je echt puik geregeld: ik zie dat de afspraak via onze weg om 17:00 staat - maar die kan dus middels jouw eigen contact bespoedigd worden, lekker bezig! 👍 

Ja ik dacht probeer het en belde hem met name om naar het service nummer van reggefiber te vragen

maar toen ik mijn naam noemde moest ie lachen dus hij wist waarover het ging en zei gelijk we zijn onderweg

zal zo wel goed komen, als dit niet helpt wist ie het ook niet meer…

Reageer