[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

442 reacties

Zal ik zeker doen! heb mijn telefoon besteld tijdens de eerste pre order dag van de iphone 12 pro max. ronduit belachelijk!

Reputatie 2

Wanneer krijg ik een bericht van het AMP? Ik zie hier berichten van mensen die iPhone 12 pro Max 256 GB blauw op een later tijdstip besteld hebben. En al wel een bezorg afspraak hebben. 

Ik bestelde de blauwe 256 gb op 7 november, nu dus ruim drie weken later nog steeds niks vernomen, wel al vijf keer de klantenservice gebeld maar niks!

Ik sprak een medewerker en die vertelde mij dat elke klant die hem 6,7 en 8 november besteld heeft hem heeft ontvangen en dat nu de mensen vanaf 9 november aan de beurt zijn.. Ikzelf heb dezelfde besteld als jou op 12/11/2020 en nog niks gehoord.. maar als ik jouw data zie dan plak ik er nog wel even 2 weken achteraan.. T-Mobile heeft ook al mijn abonnement stopgezet bij Vodafone.Dus heb nu helemaal geen internet buiten Wifi om en heb het toestel ook nog steeds niet.. Doe dit nu allemaal lezen via mijn vriend zijn account. Duurt echt belachelijk lang zeg!

@dennisvandenbrul

Het gaat hier om een uitzonderingssituatie en daar is geen vaste procedure voor. Per e-mail is inderdaad een optie, maar via webcare wordt het sneller opgepakt dus als je vandaag nog een reactie zou willen dan zou ik Webcare aanraden.

Ik heb vanochtend klantservice gebeld over dit betalingsprobleem. Zij informeren dat als jij een betaalbewijs kan aantonen, zoals bijv. je creditcard overzicht, het voldoende zou moeten zijn voor de AMP koerier. Je hoeft het dus niet opnieuw af te rekenen bij de bezorger.

Ik hoop dat deze informatie klopt.

Nou ik heb vanmorgen gebeld met AMP en gevraagd of het voldoende is om morgen mijn betalingsbewijs aan de bezorger te laten zien maar dit was helaas niet het geval. Zonder betaling gaan ze niet leveren.…

AMP moet echt via T-mobile de bevestiging krijgen dat het bedrag is betaald! 

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Er zijn zojuist weer levertijden aangepast. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er weer iets te melden is dan laten we dit natuurlijk weer direct weten!

Voor nu een fijne avond! :wave: 

Net voor de 4e keer contact gehad ivm de betaling die niet doorkwam, ik heb vrijdag bestelt om 14:04 heb nu nog niks gehoord van amp, terwijl mijn vriendin 14:50 bestelt heb precies zelfde toestel en kleur en die heeft al een bezorgafspraak staan

Zojuist gebelt door de vestiging beurs Rotterdam om morgen mijn 256 blauw op te halen 🥳 14:06 besteld

Ik heb op 20 oktober besteld, ik heb mijn pro max nog steeds niet😡😡😡😡

vanaf 6/11 was die te bestellen pas toch? 

Beste klant, bedankt voor je bestelling! Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile Was 23/10

Beetje raar als je de pro max pas kon bestellen vanaf 6 nov

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijden voor iPhone 12 pro Max Blauw 128 GB, iPhone 12 Pro Max Blauw256 GB, iPhone 12 Pro Max Goud 256 GB, iPhone 12 Pro Max Goud 512 GB, iPhone 12 Pro Max Zilver 512 GB zijn aangepast. De rest is hetzelfde gebleven. 

Reputatie 3

@Hajar Help ons uit de onzekerheid Hajar! 🙂
 

Wanneer starten jullie met de uitlevering van de eerste 12 Pro Max iPhones en wanneer kunnen we een bericht verwachten of we daadwerkelijk bij de eerste batch zitten of niet?

 

 

Trap er niet in, mensen. Zodra jouw telefoon op voorraad is duurt het nog 2 weken voordat de bezorgdienst een tijdvak vrij heeft om je bestelling daadwerkelijk te kunnen bezorgen. Dus houd de levertijden die hier gegeven worden aan en tel daar nog eens 2 weken bij op voordat je jouw nieuwe telefoon in huis hebt...

Reputatie 2

Kreeg net een sms met en link baar de lever tijden (hier in t forum) daar staat vooralsnog vanaf 13 november… fingers crossed 

9-11 de pro max 12 128 GB grafiet besteld en er vandaag achter gekomen dat de mail met bezorgafspraak van amp in m’n spam is gekomen gisteren. Check dus goed je ongewenste emails! 🙂 dinsdag wordt ie bezorgd 💪🏼

Hello,

Zojuist twee keer deze SMS ontvangen:

Beste klant, bedankt voor je bestelling!  Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph Groeten T-Mobile

 

Deze pagina is alleen helaas niet up to date, en is ook niet persoonlijk voor mijn bestelling. Wat is de boodschap met dit bericht, T-Mobile?

Ik heb afgelopen vrijdag direct besteld, maar betekent dit bericht dat mijn bestelling nu pas is doorgekomen?

Hoi, voor het “betalings”” probleem. Kijk even bij je status bij AMP. Bij mij was de betaling ook niet goed doorgekomen, maar dit is nu aangepast en staat het op € 0 👍🏻

Hier precies hetzelfde. Tot gisteren stond het reeds betaalde bedrag bij het overzicht bij AMP maar dat lijkt nu gecorrigeerd te zijn. Te betalen: €0,00 Ik heb geen contact opgenomen met iemand hierover. Wat top! (Max 256GB 14:05)

Tot gisteren stond er bij mij bestelling 

Kan iemand mij uitleggen hoe de levertijd schema in elkaar zit? Ik heb de mijne bestelt op 11/11. Nog niks van tmobile gehoord maar de schema praat al over bestellingen van deze week? 

Reputatie 2

Hello,

Zojuist twee keer deze SMS ontvangen:

Beste klant, bedankt voor je bestelling!  Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph Groeten T-Mobile

 

Deze pagina is alleen helaas niet up to date, en is ook niet persoonlijk voor mijn bestelling. Wat is de boodschap met dit bericht, T-Mobile?

Ik heb afgelopen vrijdag direct besteld, maar betekent dit bericht dat mijn bestelling nu pas is doorgekomen?

Ik had op de dag van de bestelling (6nov) een sms en nu net net zoals jij die sms binnen gekregen....

@dennisvandenbrul

Het gaat hier om een uitzonderingssituatie en daar is geen vaste procedure voor. Per e-mail is inderdaad een optie, maar via webcare wordt het sneller opgepakt dus als je vandaag nog een reactie zou willen dan zou ik Webcare aanraden.

Ik heb vanochtend klantservice gebeld over dit betalingsprobleem. Zij informeren dat als jij een betaalbewijs kan aantonen, zoals bijv. je creditcard overzicht, het voldoende zou moeten zijn voor de AMP koerier. Je hoeft het dus niet opnieuw af te rekenen bij de bezorger.

Ik hoop dat deze informatie klopt.

Nou ik heb vanmorgen gebeld met AMP en gevraagd of het voldoende is om morgen mijn betalingsbewijs aan de bezorger te laten zien maar dit was helaas niet het geval. Zonder betaling gaan ze niet leveren.…

AMP moet echt via T-mobile de bevestiging krijgen dat het bedrag is betaald! 

Goed om te weten dat tmobile niet alleen je betaling zoekraakt, maar ook misleidende informatie verstrekt via klantenservice. Wat top t-mobile! @Hajar 

Ik heb op 20 oktober besteld, ik heb mijn pro max nog steeds niet😡😡😡😡

vanaf 6/11 was die te bestellen pas toch? 

Beste klant, bedankt voor je bestelling! Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile Was 23/10

Beetje raar als je de pro max pas kon bestellen vanaf 6 nov

Niet waar . Vanaf 23 October ook het was mogelijk

Reputatie 1

Is er überhaupt al iemand die iets gehoord heeft met een 512gb Pro Max? Ik heb nog altijd geen bericht gehad en ben om 13.57 begonnen met bellen en kwam pas om 14.33 erdoorheen 😡

Reputatie 7

@Zuzaw1992 

@RRC1197 heeft het hier inderdaad goed geraden, want jij hebt een iPhone 12 Pro besteld, niet de iPhone Pro Max. Dit topic is voor de Pro Max en voor jouw levertijden moet je in dit topic zijn.

 

Hoe lees ik de lever tijd zoals hier staat aangegeven moet je 2-3 weken wachten als je op 27-11 hebt besteld (goud). Ik heb op 6-12 besteld moet ik dan 1-2 weken wachten of ook 2-3 weken?

Zojuist gebelt door de vestiging beurs Rotterdam om morgen mijn 256 blauw op te halen 🥳 14:06 besteld

Ophalen bij een t-mobile shop? 

Ik heb op 20 oktober besteld, ik heb mijn pro max nog steeds niet😡😡😡😡

vanaf 6/11 was die te bestellen pas toch? 

Beste klant, bedankt voor je bestelling! Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile Was 23/10

Beetje raar als je de pro max pas kon bestellen vanaf 6 nov

Niet waar . Vanaf 23 October ook het was mogelijk

23 okt is de release datum van 12 pro. Niet van de pro max

Ohh shit klopt 🤦‍♀️ 

Reputatie 1

Is er toevallig iemand uit Arnhem die al een sms’je heeft gehad over het afhalen van de telefoon? 
Ik kwam er niet doorheen, dus heb pas om 15:16 kunnen bestellen. Ik heb de Pro Max goud 256GB. Ophalen op kronenburg 😊.