[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

442 reacties

@Strunt Je toestel ligt nog niet klaar in de T-Mobile shop, maar ik verwacht dat je snel een bericht krijgt om je toestel op te halen!

 @Mitchelllp Je moet in dit geval het bericht van de T-Mobile Shop medewerkers afwachten. Zodra je toestel klaarligt, krijg je direct een melding. 

@femkevandemeulenhof Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan.

@gv19 Ik wens je alvast veel plezier met je bestelling!

Ja dat zei je twee weken geleden ook al….. Bedankt voor de info! 🤮

Ik heb net een abonnement afgesloten met de iphone 12 pro max blauw 128 gb is deze op voorraad momenteel? 

Op 06/11 Besteld  IPhone 12 Pro Max 512 Grafite ,dat is meer dan 3 weken , tot nu toe Niks , geen link voor de betaling , geen IPhone , geen Informatie email over nummer Behoud !!!!!!! Ik hoop spoedige reactie !!!:cry:!

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijd voor de iPhone 12 Pro Max 128GB Oceaanblauw is aangepast. 

Reputatie 7
Badge +9

@dennisvandenbrul @JD8  @MaartenAV @mirella1810 @Mar10ni @liesie31 Zouden jullie via onze T-Mobile Webcare Twitter pagina dit kunnen vermelden zodat jullie via een privébericht een betaalbewijs kunnen sturen? Dan maken mijn collega’s het direct in orde! Via dit platform kun je geen bijlages sturen via een privébericht.

Moet ik de levertijd rekenen vanaf het moment dat ik mijn bestelling geplaatst heb of de datum die jullie opgeven bij “besteldatum”? 

Reputatie 2

Op zich is t best jammer dat Tmobile niet alvast kan zeggen dat je iPhone al onderweg is zo dat je al een beetje weet of je m mag ontvangen aanstaande vrijdag! De enige status die je nu hebt is “besteld” en that’s it....

Inderdaad.

in de VS is hun bestelling al in de Track&Trace van de koeriersdienst verschenen. Die mensen weten nu al waar hun telefoon is.

De vraag is waar ze m besteld hebben, vraag me af of ze dit in de vs kunnen zien als ze via tmobile hebben besteld?

Via T-Mobile USA inderdaad.

Ook daar geeft T-Mobile geen Track&Trace, maar verschijnt het wel al in hun account van UPS of FedEx.

Dat is op zich hier ook al mogelijk, dat je alvast via AMP in ons geval kan zien hoe en wat.

 

Nu hebben we helemaal geen info over ons telefoon.En dat overzicht van de levertijden is ook nog steeds niet aangepast.😫

Tja...de eerste Nederlandse reviews zijn een feit (tweakers, Bright) dus er is een container aangekomen in Nederland🤣

Reputatie 4

@dennisvandenbrul @JD8  @MaartenAV @mirella1810 @Mar10ni @liesie31 Zouden jullie via onze Facebook pagina of T-Mobile Webcare Twitter pagina dit kunnen vermelden zodat jullie via een privébericht een betaalbewijs kunnen sturen? Dan maken mijn collega’s het direct in orde! Via dit platform kun je geen bijlages sturen via een privébericht.

Maar ik heb gisteren al een mail gestuurd naar eerder genoemd e-mailadres.

Waarom kan het daar niet opgepakt worden en waarom krijgen we niet hetzelfde advies.

ik vind het heel bijzonder dat er geen duidelijke lijn is uitgestippeld 

Ik heb op vrijdag 6/11     Pro Max Grafiet 512gb Bestelde , Tot nu toe , niks gehoord of een sms of zo, jullie gaan nou zeggen , geduld ,geduld , okay geen probleem, ik heb genoeg geduld , niemand gaat dood over de nieuwe IPhone , Maar misschien een Berichtje of een sms dat mijn bestelling in goede order bij jullie ontvangen en alles is in order !!!!! 

Reputatie 7

Goedemorgen @Bobster,

De verwachte levertijden moet je rekenen vanaf jouw persoonlijke datum van bestellen.

Als er nog andere vragen zijn dan horen we het graag!

Ik wil via deze weg en snel via al mijn social media kanalen met een behoorlijk wat bereik, een klacht indienen naar mijn verkoop manager en T-mobile.

op 13 november mijn iphone 12 pro max besteld en vanaf dat moment alleen maar ellende! Eerst werd mijn naam verkeerd gespeld op het contract, waardoor ik mijn telefoon niet kon aan nemen en vanaf dat moment is alles heel laks aangepakt! Fout na fout, mij werd verzocht de telefoon opnieuw te bestellen en je raad het al.. weer een fout  bij het contract, complete andere iphones. Nu inmiddels een maand verder en er is er nog steeds geen iphone ontvangen, belachelijk. steeds afpraken maken dat ik terug gebeld zal  worden, nooit nagekomen. Heel zwaar teleurgesteld in jullie omgang met klanten.

Leuk hoor, die levertijden op n rijtje. Maar jullie bezorger is het probleem: gisteren (4 jan 2021) een iPhone12 bij jullie besteld (“op voorraad”) maar de bezorger kan niet eerder dan 15 januari leveren……. 

Zetten jullie dat svp bij de levertijden? Het gaat de klant niet om júllie interne voorraad, maar om de dag dat je mooie nieuwe mobiel bij jou wordt afgeleverd!

Reputatie 7
Badge +9

@dennisvandenbrul 

Het gaat hier om een uitzonderingssituatie en daar is geen vaste procedure voor. Per e-mail is inderdaad een optie, maar via webcare wordt het sneller opgepakt dus als je vandaag nog een reactie zou willen dan zou ik Webcare aanraden.

Volgende week is al 1 maand dat ik wacht op me iPhone <lol> wordt zeker met Sinterklaas bezorgd en vind t in me schoen <hahaha>

Ben er echt klaar me

Denk dat je hem pas hebt als de nieuwe iPhone uitkomt als het aan tmobile ligt

09/11 iPhone 12 pro max 128 goud besteld en net een E-mailtje van AMB om een afspraak te plannen.

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De levertijden van de iPhone 12 Pro Max Oceaanblauw 128 en 256 GB en de Zilver 128 GB zijn zojuist aangepast. De rest van de besteldata en levertijden blijven hetzelfde als voorheen.

Wanneer er weer een update te delen is dan laten we het natuurlijk gelijk weer weten!

Reputatie 2

Ze zullen vast in Nederland aangekomen zijn. Maar dan moeten ze nog verdeeld worden etc. Nog even aftellen tot donderdagavond of vrijdagochtend denk ik. 
 

Het zou wel leuk zijn als ze ons wat meer in het daadwerkelijke proces van de levering mee zouden nemen. Lekker een beetje teasen met foto’s van dat ze binnen zijn en wat ze dan moeten doen etc. Er is wel een filmpje met uitleg, maar dat geeft niet hetzelfde gevoel. 

Precies dat!

@dennisvandenbrul

Het gaat hier om een uitzonderingssituatie en daar is geen vaste procedure voor. Per e-mail is inderdaad een optie, maar via webcare wordt het sneller opgepakt dus als je vandaag nog een reactie zou willen dan zou ik Webcare aanraden.

Ik heb gemaild, webcare geprobeerd en net een half uur met de helpdesk aan de lijn gehangen met als advies: Annuleer je bezorgafspraak want AMP gaat hem niet leveren zonder die betaling en het duurt een paar dagen voor wij die betaling hier verwerkt hebben die je al gedaan hebt…. Echt top dit weer…. grrrrr

mijn man wacht ook al sinds vrijdag 6/11 14:00 op zijn iPhone12 pro max. Hij heeft ook een Playstation 5 besteld bij ander bedrijf: werd MAAR een dag te laat geleverd: kreeg gelijk een leuk cadeau erbij… 

14-11-2020 12 pro max 256gb blauw besteld. Nog geen bericht ontvangen.

Ik wil via deze weg en snel via al mijn social media kanalen met een behoorlijk wat bereik, een klacht indienen naar mijn verkoop manager (elias.allahi@t-mobile.nl) en T-mobile.

op 13 november mijn iphone 12 pro max besteld en vanaf dat moment alleen maar ellende! Eerst werd mijn naam verkeerd gespeld op het contract, waardoor ik mijn telefoon niet kon aan nemen en vanaf dat moment is alles heel laks aangepakt! Fout na fout, mij werd verzocht de telefoon opnieuw te bestellen en je raad het al.. weer een fout  bij het contract, complete andere iphones. Nu inmiddels een maand verder en er is er nog steeds geen iphone ontvangen, belachelijk. steeds afpraken maken dat ik terug gebeld zal  worden, nooit nagekomen. Heel zwaar teleurgesteld in jullie omgang met klanten.

Je mag mij meenemen in die klacht, ik was van plan hetzelfde te gaan doen, ik wordt gewoon aan het lijntje  gehouden, net in  de shop geweest die deze week geen leveringen gaat krijgen meer dus dan zit ik volgende week op zes weken na bestel datum!!! 7-11 besteld

@dennisvandenbrul

Het gaat hier om een uitzonderingssituatie en daar is geen vaste procedure voor. Per e-mail is inderdaad een optie, maar via webcare wordt het sneller opgepakt dus als je vandaag nog een reactie zou willen dan zou ik Webcare aanraden.

Ik heb vanochtend klantservice gebeld over dit betalingsprobleem. Zij informeren dat als jij een betaalbewijs kan aantonen, zoals bijv. je creditcard overzicht, het voldoende zou moeten zijn voor de AMP koerier. Je hoeft het dus niet opnieuw af te rekenen bij de bezorger.

Ik hoop dat deze informatie klopt.

14-11-2020 12 pro max 256gb blauw besteld. Nog geen bericht ontvangen.

Ik 12/11/2020 zelfde telefoon als jou en ook niks gehoord nog.

@dengol93 meen je niet. Ik vind het niet normaal slecht en onbeschoft. Eens en nooit meer bij T-mobile een telefoon bestellen.

whoop whoop, net een sms van AMP dat mijn toestel binnen is, vrijdag wordt die thuis geleverd pas, eindelijk

Wanneer heb jij besteld en welke telefoon?