[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

442 reacties

Update 15:30: nu net update gekregen van AMP, dat afspraak ingepland kon worden. Wo 16-12 wordt ie geleverd. Iets later dan “voor 2100 besteld, morgen in huis”, maar iig weet ik wanneer die komt en het is een beetje optijd :)

Wat ik dan wel echt heel vreemd vind verder is dat de interne- en externe communicatie bij T-Mobile zodanig lijkt te verlopen dat de medewerker die ik sprak op de chat waarschijnlijk niet wist:
- Wanneer welke klant wat geleverd krijgt als er blijkbaar wel voorraad is (Daar verbaas ik me het meeste over en heeft bij mij onnodige pissigheid gewekt)
- Wat er op rol staat/gaat bij AMP

Kijk, ik kan het snappen als die toestellen uit de fabriek moeten komen en het niet duidelijk is wanneer ze aankomen en hoeveel dat er zijn etcetc. Duidelijk en helder uitgelegd ook door T-Mobile in het filmpje. Maar ALS die toestellen er eenmaal zijn en dus bekend zijn hoeveel er zijn, dan moet het toch voor iedere front-officemedewerker duidelijk zijn dat ze er zijn en wat de toewijzingsvolgorde is. Ik verbaas me hier echt over. Dat is echt iets wat in meerdere grote bedrijven keer op keer fout gaat. Onnodig. Een front-officemedewerker die geen shit kan of mag vertellen en niet de juiste intel of tools heeft, wat heb je daar aan en zo'n medewerker moet zich toch ook rot voelen steeds maar tegen klanten te moeten vertellen het niet te weten, terwijl het eigenlijk wel bekend had kunnen zijn?
​​​​​​​
Al met al dus mixed feelings. Blij dat het toestel toch komt, maar ik baal er wel van hoe klanten inhoudelijk te woord worden gestaan en hoe slecht de communicatie verloopt. Zeker in dit geval was het gewoon belachelijk onnodig. Niet leuk voor de medewerker die steeds die rotklanten als ik moet helpen, niet leuk voor de klant ook om maar onnodige in het duister te tasten.

Either way. Ik heb nu duidelijkheid, het forumspammen gaat stoppen vanaf deze kant. Hopelijk doet T-Mobile iets met de kritiekpuntjes. Zou cool zijn. Cheers!

Zojuist gebeld door T-Mobile dat ik mijn iPhone 12 Pro Max morgen kan ophalen vanaf 10:00u

 

Wel gek dat er gebeld werd met een anoniem nummer. Ik had niet opgenomen omdat ik bang was dat het reclame ofzo was maar beluisterde toch maar de voice mail waarin werd vertelt dat ik hem morgen kon ophalen.

Goedendag @David @Hajar  op 12 november heb ik mijn iphone 12 pro max besteld 128 gb in de kleur gold. Morgen is het precies 3 weken en ik was benieuwd of jullie mijn bestelling kunnen controleren, of of jullie misschien weten of deze bestelling later komt en zo ja wanneer. 

Met vriendelijke groet, 

Tuna Esin 

Nog niks gehoord van amp logistics , denk dat ik pech heb op releasedag

Zaterdag om 07:49 de 12 Pro Max 128GB Zilver besteld. Nog geen AMP mail gehad dus waarschijnlijk krijg ik hem niet morgen maar we wachten het even af! Wel excited tho!

Hoi! Ik heb de iPhone 12 xs max 6 november besteld, wordt deze dan ook geleverd op 13 november? Of kan dit vanaf 13 november ook nog 1 tot 4 weken duren? Met vriendelijke groet, Michelle

Hi allemaal,

Er is geen update over de data uit de tabel, deze blijven voor nu onveranderd. Wanneer er wel een update is dan horen jullie het natuurlijk direct!

 

@Strunt, ik heb gevraagd of de T-Shop contact met jou kan opnemen, want ik heb het na laten kijken en de telefoon is wel afgeleverd in de winkel. Hopelijk kunnen zij snel duidelijkheid verschaffen.

@Joseborges, ik kan op dit moment jouw order niet nakijken, want deze is op een ander e-mailadres gedaan dan waar je mee bent ingelogd op onze Community. Als je die nog aan jouw profiel toevoegt kan ik even kijken wat de huidige status is.

@AshMilo, je moet de levertijden rekenen vanaf jouw besteldatum, dus in jouw geval wordt dat dan 2-3 weken vanaf 6 december.

@dominiquevandijk01, begrijpelijk dat je hiervan baalt. Het kan altijd gebeuren dat er wijzigingen optreden in de levertijden, dus dit is altijd onder voorbehoud. Hopelijk heb je alsnog snel jouw order in handen!

@alexandersamson, jouw bericht was als spam gemarkeerd. Dit komt waarschijnlijk doordat er in heel korte tijd een heel lang bericht is geplaatst. Dit wordt dan door het filter gevlagd als spam en daardoor was deze niet zichtbaar. 

Ik durf niet te zeggen waarom mijn collega je deze antwoorden heeft gegeven, want de topics over de levertijden zijn leidend en zijn altijd actueel. Dit wordt in samenwerking gedaan met onze collega's van de afdeling die over de bestelling gaat, dus dit klopt altijd. Ik neem je punten in ieder geval zeker mee voor de evaluatie. Alvast veel plezier met jouw iPhone en een goed weekend!

Iemand bij maken met een dooie mus zul je bedoelen @David  ik meteen naar de shop maar niks hoor. Zo'n kut verhaal dit weer!!!!!

Email adres waar mee is besteld is: [E-mailadres verwijderd door Moderator. Plaats geen persoonsgegevens in openbare berichten.]

Deze levertijden kloppen NIET! Er staat 2-3 weken, ik wacht toch echt al ruim 5 weken op het toestel. Terwijl ook toen 2-3 weken werd aangegeven. Zet gewoon bij het bestellen van de mobiel zelf de juiste levertijden. Pure misleiding om daar 2-3 weken te zetten, terwijl het eigenlijk 6-8 weken is.

Reputatie 1

Is het nou ook zo dat als we er morgen niet bij zitten op releasedatum, dat we dan automatisch 3-4 weken moeten wachten 🤨

Reputatie 2

Yes.. 6 november de 128mb silver pro max besteld om 14:15 uur en hij komt morgen! Wel nog veel met de webcare moeten chatten om mijn betaling goed te krijgen,, had betaald via ideal maar die was aanvankelijk niet goed verwerkt.. maar nu zou het goed moeten staan.

@promaxio

Zeker, daar zijn we ook voor natuurlijk! 

Nee, het is op dit moment niet mogelijk om een bestelling op te halen in de winkel. In verband met de regels omtrent de lockdown zijn onze winkels daarvoor gesloten. Je kunt jouw bestelling dus alleen via de koeriersdienst laten leveren op het moment.

Ok, bedankt voor je antwoord. Heb net bericht gekregen dat de telefoon er is en dat ik een afspraak kan maken. Helaas pas de 19e is de eerste mogelijkheid maar i.i.g. heb ik nu een datum.

iPhone 12 pro max 128 GB goud is NIET LEVERBAAR!! Ik ben echt boos. Medewerker vertelde gister dat hij gewoon op voorraad was, daarna nog 4 medewerkers gesproken die allemaal zeiden “het komt goed mevrouw”. Net weer gebeld, en die medewerkster vertelde dat hij niet op voorraad was, en dat het pas maandag of dinsdag word. Slechte service!!!!

Reputatie 1

Yes! De hele dag gewacht, maar om 20:02 eindelijk verlost uit mijn lijden. Morgen mag ik de Pro Max goud 256GB ophalen in Arnhem 😊

Hi, 

Ik heb afgelopen dinsdag 5 januari rond 11.00 ‘s ochtends de Apple iphone 12 Pro Max Blauw 128GB besteld. Er stond dat ik na 10 minuten een bevestigingsmail zou ontvangen, deze mail kreeg ik om 01.45 ‘s nachts pas! Nou goed, prima. Het duurt allemaal wat langer en het is overal drukker, dat begrijp ik. Nu zie ik dat er sinds gister de toestellen weer op voorraad zijn. ik lees ondertussen dat andere mensen wel al een afspraak kunnen plannen voor hetzelfde toestel, terwijl ze later hebben besteld!! Hoe kan het dat ik nog steeds geen mail heb mogen ontvangen over het inplannen van een afspraak met de koerier? 

Ik hoor graag van jullie! 

Met vriendelijke groet, 

Chloè Palte

Maandag 23 november heb ik de iPhone 12 Pro Max grafiet 256Gb besteld, zojuist een mail van AMP gehad om de bezorging te plannen, as vrijdag wordt de telefoon geleverd…. Dus binnen twee weken, het kan wel.... Overigens heeft Apple zelf ook een levertijd van 2 weken op deze toestellen, voorraden zullen nog wel krap zijn.

 

@David + @Hajar  Kunt u alstublieft uitleggen hoe bestellingen aan de klant worden toegewezen? Op 6 november om 14:02 bestelde ik een iPhone (12 Pro Max Zilver 128GB) om op mijn adres af te leveren. Op 11 november heb ik een levertijd met AMP bevestigd om op 13 november te leveren. Op 12 november annuleerde de AMP / T-Mobile de levering. De klantenservice van T-Mobile zei dat het verband hield met de verkeerde uitlijning van een KvK-naam) en belde mijn oproepen niet terug. Ik heb toen direct een iPhone besteld bij de T-Mobile winkel aan het Rokin. Op 12 november bestelde ik dezelfde iPhone (12 Pro Max Graphite 256GB) bij de T-Mobile winkel aan het Rokin in Amsterdam. Ik heb net de klantenservice gebeld die vervolgens de winkel aan het Rokin heeft gebeld en ik kreeg te horen dat het 8 weken zou duren voordat mijn bestelling zou worden bezorgd.

 

Toen ik vorig jaar een iPhone 11 Pro Max bestelde bij de T-Mobile winkel aan het Rokin in Amsterdam kreeg ik te horen dat ik gebeld zou worden door de winkel als de telefoon klaar was om opgehaald te worden, dit is nooit gebeurd en weken later heb ik het gevraagd een andere T-Mobile-winkel belde het Rokin en ik kreeg te horen dat mijn iPhone al twee weken klaar was om opgehaald te worden.

 

De systemen van T-Mobile voor het beheer van de bestelling en levering van apparaten lijken toe te dienen aan een revisie.

Op 07-11 besteld: 128 silver. Nog niets van AMP vernomen. Vanochtend wel naar t-mobile gebeld, maar nul op rekest. Wachten dan maar :)

Reputatie 3

Hoi! Ik heb de iPhone 12 xs max 6 november besteld, wordt deze dan ook geleverd op 13 november? Of kan dit vanaf 13 november ook nog 1 tot 4 weken duren? Met vriendelijke groet, Michelle

Hey!

 

Dat kan ook later. 🙂. De levertijden die bovenaan staan zijn beetje schattingen. Mijn ervaring bij t mobile is dat vaak de vrijdag (dag van dat ze leverbaar zijn) deze levertijden worden aangepast, echter kan dit soms ook eerder. Daarnaast hangt het er ook vanaf welke kleur je hebt gekozen en hoeveel geheugen. Als 1 toestel erg geliefd is, kan dit alsnog betekenen dat je soms 2-3 weken (of soms langer) moet wachten, ongeacht dat je het toestel wel op de dag van de pre-order besteld hebt.

 

ik heb al heel wat jaartjes iPhones en meerdere keren gehad dat ik soms echt wel paar weken moest wachten. Geduld is echt een schone zaak bij Apple! 🤣 

Zodra ze meer weten worden de levertijden wel aangepast. 
 

voor welke kleur heb jij gekozen? :) 

Op 07-11 besteld: 128 silver. Nog niets van AMP vernomen. Vanochtend wel naar t-mobile gebeld, maar nul op rekest. Wachten dan maar :)

ik ook nog niet ik heb het op 10-11 besteld ik denk dat ik nog wel 2 weken of meer moet wachten :(

Reputatie 3

ik denk dat iedereen die een sms voor woensdag krijgt bij de eerste levering zit.

Zou leuk zijn inderdaad haha! We wachten af 🙂!

Reputatie 1

Is iemand toevallig overgestapt van t-mobile naar Vodafone ? want met Ziggo abo heb je echt veel voordelen. 

@Jvda96 @Strunt @M.K-Alhaffar 

Ik zie dat jullie alledrie dezelfde variant hebben besteld en ik hoop van harte dat jullie allemaal snel bericht krijgen! Ik heb echter nog steeds geen bestellingen gezien die op een later tijdstip zijn geplaatst en al geleverd zijn. Het voorbeeld wat @M.K-Alhaffar aanhaalt gaat over een ‘Grafiet’, niet over ‘Blauw’. Om een goede vergelijking van leveringen te doen is het belangrijk dat je dezelfde kleur en geheugenvariant vergelijkt, anders klopt de vergelijking namelijk niet.

Mocht er nieuws zijn over de levertijden dan horen jullie het weer van ons!

Ok verklaar dan is de poseert van @izay  hieronder eens, dat is die ik besteld heb, ben vandaag nog in de shop geweest en ze hadden hetzelfde excuus

Is iemand toevallig overgestapt van t-mobile naar Vodafone ? want met Ziggo abo heb je echt veel voordelen. 

Denk niet dat die personen dan nog in de t-mobile community naar levertijden aan het kijken zijn.

Ben eigenlijk wel benieuwd naar de voordelen, vindt persoonlijk dat t-mobile wel voordelig is, zeker in combinatie met t-mobile thuis.

Reputatie 1

Is iemand toevallig overgestapt van t-mobile naar Vodafone ? want met Ziggo abo heb je echt veel voordelen. 

Denk niet dat die personen dan nog in de t-mobile community naar levertijden aan het kijken zijn.

Ben eigenlijk wel benieuwd naar de voordelen, vindt persoonlijk dat t-mobile wel voordelig is, zeker in combinatie met t-mobile thuis.

Idd als je tmobile thuis hebt kom je voordeliger uit.  Maar iedereen moet naar zijn portom kijken. 💯

Wat ik wel weet dat ik na dit abonnement definitief t-mobile ga verlaten en het abonnement van mijn vrouw ook. Ach jah t-mobile zal mij verliezen maar honderden anderen vinden en een reclamespot met leuke muziek en leuke video dat ze de beste service hebben en iedereen is weer overhaald (dit heeft niet alleen met iphone 12 pro max levertijd te maken)

 

Tot 13 november 2020 stond er dat de levertijd vanaf 13 november 2020 zou zijn en toevallig op 13 november 2020 dus dezelfde dag nog stond 2-3 weken. En de reden was dat er te veel bestellingen binnen kwamen. Dat kon t-mobile natuurlijk niet verwachten zeker. Daarnaast wat ik niet snap, waren al iphones onderweg naar t-mobile maar hebben ze die vracht geannuleerd zo van “er zijn te veel bestellingen, dus stuur die maar terug en doe maar bij de volgende zending meer telefoons”. T-mobile heeft gewoon heeeeel veel mensen aan de lijn gehouden want de telefoon was al bij andere providers al beschikbaar.