Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3137 reacties

Hallo,

Mijn afstandbediening is deze weekend mee opgehouden , na het vervangen van batterijen werkt het nog steeds niet, (knippert geen lampjes meer) heb alle stappen gevolgd maar werkt nog steeds niet :(

Mogelijk om een nieuwe te ontvangen ?

 

Groetjes,

Azmat 

Reputatie 6

Hoi @KimMos27, dat kan gebeuren, ik stuur graag een nieuwe naar je op! Is de rest van het interieur ongedeerd gebleven?

Hoi @Azmat33, ook voor jou heb ik een nieuwe afstandsbediening besteld!

Jullie kunnen de afstandsbediening met enkele dagen op de mat verwachten.

Hallo Ginny,

Voor een van onze tv-boxen werkt de afstandsbediening ook niet meer. Nieuwe batterijen geprobeerd, maar werkt gewoon niet meer.

Zou je ons een nieuwe kunnen sturen?

Groetjes

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Rheer74, van harte welkom op de Community!

Er komt een nieuwe ab aan, houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker!😉

Goedemorgen,

Onze afstandsbediening werkt helaas niet meer nadat deze is gevallen. Indien mogelijk zou ik graag een nieuwe ontvangen.

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Ewbeu21, er komt een nieuwe ab aan, houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Hoi, wij zijn na lang zoeken onze afstandsbediening nogsteeds kwijt.

Een kind en een afstandsbediening gaat niet samen en gelukkig is het kind niet spoorloos😅.

Zouden wij een nieuwe kunnen ontvangen? 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Amberx, van harte welkom op de Community!

Blij te horen dat het slechts de afstandsbediening is die zoek is. Je kunt natuurlijk ook stellen dat kinderen gewoon onwijs goed in verstoppertje spelen zijn - of beter gezegd: het verstoppen van dingen! 😁

Er komt een nieuwe ab aan: houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven dagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker!

Pardon; dat ging ietwat te snel haha, kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan kan ik je klantprofiel erbij pakken en meteen een nieuwe ab bestellen voor je.

Goedenavond,

Wij zijn onze afstandabediening kwijt. Hele huis op kop gehad nergens te bekennen. 2 jonge kinderen in huis dus hij zal vast ergens moeten zijn maar geen idee waar. Is er een oplossing hiervoor? 

Groetjes Rina

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RinaNijman, er komt een nieuwe ab aan, houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😁

Goedemorgen

 

ik ben er sinds gisteravond achter dat mijn afstandsbediening het niet meer doet, rode lampje blijft knipperen en reageert nergens meer op, heb alle stappen al doorlopen van nieuwe batterijen tot reset. Krijg geen enkele reactie, kan ik een nieuwe bestellen?

 

groet Dennis 

Reputatie 6

Dat is balen @rekelnr1! Ik heb direct een nieuwe afstandsbediening voor je besteld, je ontvangt ‘m binnen enkele dagen op de mat!

Reputatie 1

Hallo,

niet alle knoppen op de afstandsbediening werken meer of je moet heel hard indrukken. De stappen om de afstandsbediening te resetten zijn al gevolgd, maar dat hielp niet. Kan ik een nieuwe AB bestellen?

Met vriendelijke groeten,

 

Theo

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @whtvr, graag stuur ik je een nieuwe afstandsbediening toe! Zou je jouw T-Mobile Thuis klantnummer willen toevoegen in je Communityprofiel, alsjeblieft? Dan kan ik je meteen een vervanging opsturen, zo heb je straks weer alle opties en knoppen ter beschikking! 😄

Reputatie 1

Hij staat erin. Alvast bedankt. Zonnige dag nog.

Reputatie 7
Badge +16

@whtvr Er komt een nieuwe ab aan, houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Hallo, graag zou ik een nieuwe afstandsbediening bestellen. De oude reageert niet meer op bepaalde cijfers. 
 
mvg. B. Van beets

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @je van den Bosch, dat is geen enkel probleem, die bestel ik graag voor je! Met de opgegeven informatie in jouw profiel kan ik echter geen klantprofiel vinden: zou je jouw T-Mobile Thuis klantnummer in je profiel kunnen plakken? Dan kan ik het voor je opzoeken en meteen een nieuwe bestellen! 😄

Hoi jason,

 

klantnummer erin gezet hoor. 
 

mvg. Jan-Eric 

Reputatie 7
Badge +16

Helemaal top @je van den Bosch, thanks!

Jouw nieuwe afstandsbediening komt eraan, over drie tot maximaal vijf dagen ligt deze in de bus. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker!

Hoi! Mijn afstandsbediening is kapot (geen enkele knipt doet meer iets, dus resetten of iets dergelijks werkt niet. Batterijen al vervangen ook geen effect. De afstandsbediening is helaas helemaal kapot). Graag zou ik een nieuwe ontvangen. 

 

Vriendelijke groet,

 

Erik Jan

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Lebowlski, er komt een nieuwe ab aan, houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker!

Super! Dank je. En ik kijk idd wel via de app op mijn pc/telefoon...

Beste T mobile,

 

zou ik hier een nieuwe afstandsbediening kunnen krijgen? Alvast bedankt 

 

Mvg Femke van den Heuvel

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @femme64, graag stuur ik een nieuwe afstandsbediening naar je toe! Voordat we echter zover zijn, wil ik eerst nog voor alle zekerheid checken of alle stappen doorlopen zijn, zodat we 100 procent kunnen uitsluiten dat het niet aan andere factoren kan liggen dan de afstandsbediening zelf. Heb je alle tips op pagina één doorgenomen en heb je de batterijen verwisseld? Mocht je dit allemaal al gedaan hebben, geef een seintje, dan bestel ik de nieuwe ab zo snel mogelijk voor je! 😊

Reageer