Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3137 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Rmyy, ooh jee! Kan altijd gebeuren natuurlijk, ik heb je meteen een nieuwe toegestuurd en ik heb van betrouwbare bron vernomen dat deze iets minder makkelijk te verstoppen/kwijt te raken is! 😉

Gebruik de handige tips in bovenstaand bericht om toch nog TV te kunnen kijken in de tussentijd. Houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven dagen levertijd. Stay safe!

helaas is dit model afstandbediening nog niet dog-proof…. mijn hond weet precies waar ze moet kauwen zodat de afstandbediening het niet meer doet. 

Zouden jullie weer een nieuwe kunnen sturen? Ik zal hem dan met een touwtje aan het plafond hangen zodat ze hem niet meer te pakken kan krijgen ;-)

MVG Josefien

Goedendag,

 

mijn afstandsbediening is versleten waardoor deze vrijwel niet meer reageert op drukken. Batterij wisselen helpt niet.

Graag een nieuwe opsturen.

 

groet,

Hans Boerwinkel

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @j timmer, oei dan denk ik dat ze wel heel lekker ruiken en smaken. Een touwtje aan het plafond hangen, klinkt als een een briljante oplossing, tenzij je hond ineens Spiderman na gaat doen! 😉 Je ontvangt binnen vier tot zeven dagen een nieuwe ab!

Hoi @hansboerwinkel, er komt een nieuwe afstandsbediening aan binnen vier tot zeven dagen. Om toch nog TV te kunnen kijken, kun je de tips op pagina één van dit topic gebruiken. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Goedemiddag, een groot aantal knoppen doen het niet of nauwelijks meer. Graag een nieuwe afstandsbediening opsturen. Alvast bedankt. Mvg Pim

Goedemiddag, 

Onze kleine jongetje van 1,5 jaar heeft onze afstandbediening ergens verstopt… we zijn al 4 dagen opzoek zonder resultaat. :face_palm_tone2: Helaas het is geen andere optie dan een nieuwe bestellen. 

Maken we dan ook een kansje voor een ketting van 2 M lang, dat we afstandbediening vast aan onze box kunnen maken? :nerd: we hebben ongeveer 2m tot de bank, zal wel genoeg moeten zijn :joy:

Alvast bedankt voor de opsturen van een nieuwe afstandbediening!  

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Gabrielle038So Ohjee, wat een kleine pestkop! Het zou inderdaad makkelijk zijn als je de afstandsbediening vast kon maken of nog beter een tracker met alarmfunctie op de afstandsbediening plakken! Zo kan je deze altijd terug vinden! :smile: Ik heb in ieder geval direct een nieuwe afstandbediening jouw kant opgestuurd. Je kan deze zo snel mogelijk op de deurmat verwachten (zorg alleen wel dat jij hem eerder vindt dan de kleine :yum: )!

Goedemiddag, een groot aantal knoppen doen het niet of nauwelijks meer. Graag een nieuwe afstandsbediening opsturen. Alvast bedankt. Mvg Pim

T mobile, kunt u me een nieuwe afstandsbediening opsturen?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @pimboerboom123, ik heb je meteen een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Deze ligt, normaliter, binnen vier tot zeven dagen in de bus. Veel kijkplezier toegewenst straks en vergeet niet om de superhandige tips op pagina één van dit topic te gebruiken! 😉

Beste, 

 

Mijn afstandsbediening is kapot. Zou ik een nieuwe kunnen ontvangen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @reneeouwehand, welkom op de Community!

Je hebt meteen het juiste topic te pakken, goed bezig! Graag stuur ik een nieuwe afstandsbediening op, maar als eerste een check: heb je de batterijen al vervangen en alle stappen op pagina één doorlopen?

Ja mijn afstandsbediening is kapot gebeten door de hond... 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @reneeouwehand, dat is een meer dan logische reden! Sorry voor de wachttijd, ik heb nu meteen een nieuwe afstandsbediening besteld. Ik heb van horen zeggen dat deze er ietwat minder appetijtelijk uitziet, maar dat is natuurlijk aan je trouwe viervoeter! 😉 Houd er alsjeblieft rekening mee dat de maximale levertijd vier tot zeven dagen bedraagt - in de praktijk ligt dit doorgaans lager.

Veel kijkplezier toegewenst straks en vergeet niet om de super handige tips op pagina één van dit topic te gebruiken.

Beste T-Mobile,

 

Plots doet mijn afstandsbediening niks meer. Ik heb geprobeerd de afstandsbediening te resetten en te koppelen (ook met de 4 cijferige codes) en ook de baterijen gechecked, maar niets werkt. De zender die open stond kan ik nog steeds zien, maar de afstandsbediening is niet te gebruiken. Welk knopje ik ook druk, de AAN/UIT knop knippert twee keer.

 

Hoop dat jullie een oplossing of een nieuwe afstandsbediening kunnen bieden.

 

Hoor graag!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ozcan1, welkom op de Community!

Een niet werkende afstandsbediening is onprettig, zeker omdat je niet meer kunt zappen, je wilt niet gevonden zijn aan slechts één zender! Ik heb meteen een nieuwe voor je besteld, deze wordt binnen vier tot zeven dagen bezorgd. 

Veel kijkplezier toegewenst straks en vergeet niet om de super handige tips op pagina één van dit topic te gebruiken. 

Een geweldig weekend toegewenst! 😄

Goedenavond. Onze afstandbediening is sinds afgelopen zondag zoek. Mijn driejarig zoontje bekende zojuist dat hij deze in de vuilnisbak gegooid heeft 😞.

Is het mogelijk een nieuwe te ontvangen? Ik hoor het graag.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Avinanda, het zegt veel over je zoontje dat hij dat durft op te biechten, wat oprecht! 😄👍

Geen zorgen, er komt meteen een nieuwe afstandsbediening aan. Deze wordt binnen vier tot zeven dagen bezorgd. 

Veel kijkplezier toegewenst straks en vergeet niet om de super handige tips op pagina één van dit topic te gebruiken. 

Een geweldig weekend toegewenst! 😄

Goedemiddag,

 

Helaas heeft onze hond hier ook aardig zitten knagen op de afstandsbediening, hij werkt ondertussen niet meer naar behoren.

Graag zouden we een nieuwe ontvangen, in het vervolg gaat hij netjes in de lade😅

Met vriendelijke groet,

Rik Groothedde

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @HWGroothedde, er komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd.

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😊

Dag Jason, bedankt voor de snelle service en de goede tips! Daar zijn we goed mee geholpen, kunnen we mooi door blijven kijken😀

Reputatie 7
Badge +16

@HWGroothedde Geen enkel probleem, heel graag gedaan! Als ik nog eens iets kan doen, let me know. 

Veel kijkplezier toegewenst en stay safe! 😄

Beste, ook hier is de afstandsbediening misplaatst al 2 weken door de jongste. Kunt u een nieuwe doen toekomen?

 

mvg,

 

M1234

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @M1234, er komt een nieuwe ab aan, houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Reputatie 1

Goedemorgen,

De batterij van me afstandsbedieningen is leeg maar ik krijg het klepje niet los. Heb van alles al geprobeerd. Zelf kapot maken en ook dat lukt niet. 

Kan ik aub een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen?

 

Groetjes Sarah

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @SvanWijk, ooh jeetje die heb ik nog niet eerder gehoord: ik stuur je een nieuwe afstandsbediening toe! 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Reageer