Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3137 reacties

Reputatie 1

Hoi Jason,

 

Nee ik begrijp er ook niets van. Maar bedankt voor het opsturen. Nog een fijne dag.

 

Groetjes Sarah 

Reputatie 7
Badge +16

Laten we het er maar op houden dat het een fabricagefout is geweest, of misschien hield je afstandsbediening gewoon niet van batterijen natuurlijk. Nee gekkigheid, geen enkel probleem, heel graag gedaan! @SvanWijk Thanks, jij ook nog een mooie dag toegewenst!

Hi, onze afstandsbediening is onder een zwaar voorwerp gekomen en is daardoor kapot. Kunnen wij een nieuwe ontvangen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Danny.Se, er komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd!

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Reputatie 2

Ik heb alles geprobeerd, maar GEEN resultaat. Lampje gaat niet knipperen en drie keer batterijen vervangen.

Hoe kan ik een nieuwe afstandbediening bestellen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ABC12345, top dat je alles al geprobeerd hebt, zo weten we dat het duidelijk aan de defecte afstandsbediening ligt! 

Er komt een nieuwe ab aan, houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

 

Reputatie 2

Hoi Jason, ontzettend bedank! 

We gaan voorlopig een paar dagen aan de slag met je tips.

Nogmaals dank.

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan! @ABC12345 

Succes met de tips en als ik je ergens bij kan helpen, laat het me alsjeblieft weten. 

Reputatie 2

Zal ik doen. Thanks👍

Goedemiddag, de hond heeft de tv proberen aantezetten toen we weg waren. Resultaat afstandsbediening kapot 😞 zouden we een nieuw mogen? Volgende gaat buiten bereik van de hond.

Mvg

Mark

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Markvk, dan stond jouw TV waarschijnlijk op National Geographic toen je terugkwam, of niet? 😉 Nee hoor, ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Deze komt binnen maximaal vier tot zeven dagen binnen. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 

Reputatie 1

Afstandsbediening kwijt 🤐

maar dan ook echt kwijt, hellup !

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ReneMinheere, er komt een nieuwe ab aan, houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Reputatie 1

Hoi @ReneMinheere, er komt een nieuwe ab aan, houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Super !! Dank je wel 😊 

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan! Mocht je ooit hulp bij iets anders kunnen gebruiken, laat het dan zeker weten. We zitten altijd voor je klaar op de Community! 😄

Bij de verbouwing iets te grondig opgeruimd. De afstandsbediening is echt kwijt!:frowning2: Kan ik een nieuwe krijgen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Bazzjazz, er komt een nieuwe afstandsbediening aan! Houd rekening met maximaal vier tot zeven dagen levertijd en vergeet niet om bovenstaande tips te gebruiken. Veel kijkplezier straks! 😄

Reputatie 1

Hoi @ReneMinheere, er komt een nieuwe ab aan, houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Super !! Dank je wel 😊 

Hij is al binnen !,

super bedankt voor de snelle service !!

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan @ReneMinheere! Veel kijkplezier! 

Hallo,

 

Diverse knopjes werken niet meer of niet meer goed. Graag ontvangen we een nieuwe afstandbediening. 

Alvast bedankt 

Groet Anne

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Manders15, goed dat je het aangeeft! Heb je alle stappen al doorlopen op pagina één? Soms werken de batterijen bijvoorbeeld niet meer, of dient de afstandsbediening opnieuw gekoppeld te worden. Indien je dit al gedaan hebt, stuur ik je graag een nieuwe toe natuurlijk! 😉

Hoi,

 

Alles al geprobeerd helaas is dat niet de oplossing. 

 

Groet Anne 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Manders15, er komt een nieuwe ab aan, houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Hoi, mijn afstandsbediening is helaas ten prooi gevallen aan onze pup. Kunnen jullie een nieuwe sturen?

Reputatie 6

Ai! Ik ga het voor jou regelen @TomBerendsen! Ruilen voor een foto van jullie pup? 😍

Reageer