Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3137 reacties

 

Reputatie 6

 

Dit snoetje kún je toch niets kwalijk nemen! ❤️ Er is een nieuwe afstandsbediening onderweg hoor, hij valt binnen enkele dagen op de mat! 😄

Hi! Mijn afstandsbediening is net stuk gegaan 😞 heb alles geprobeerd maar krijg het niet meer werkend. Kunnen jullie misschien een nieuwe sturen?   

Reputatie 7

Hi @Totti91, super dat jij hier gelijk voor aanklopt! Zappen zonder een werkende afstandsbediening dat is natuurlijk geen optie. Ik heb zojuist dan ook gelijk een nieuwe voor jou aangevraagd. Houd jouw deurmat de komende dagen goed in de gaten, want het pakketje past door de brievenbus. Binnen twee tot vijf werkdagen kan jij weer volop genieten van het zappen. Alvast veel zap-plezier gewenst! 🌼

Hallo,

Onze afstandsbediening is zeer waarschijnlijk in de prullenbak beland door een van onze kinderen...... Zouden we een nieuwe kunnen bestellen?

Groeten!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Loesepluis, er komt een nieuwe ab aan, houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Hallo,

Vanaf eind vorige week hebben we een nieuwe aansluiting (na verhuizing). De installatie monteur kon de verbinding en apparatuur niet testen omdat er nog een breuk in de glasvezelkabel zat. Deze breuk is inmiddels gerepareerd en we hebben signaal.

Echter, nu blijkt de afstandsbediening niet te werken. We hebben alles herhaaldelijk geprobeerd, resetten, opnieuw opstarten, stroom eraf/erop, etc. Alle tips hebben we geprobeerd maar de afstandsbediening valt telkens na ongeveer 10 minuten weg en komt niet meer terug. Er is wellicht iets mis met de afstandbediening. Beeld op TV is goed, dus daar zal het niet aan liggen. 

Een nieuwe afstandbediening lijkt hier de enigste oplossing, of zien wij iets over het hoofd?

Met vriendelijke groet,

Jan Timmermans

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jhtimmermans, top dat je alles al getest hebt, in principe heb je alle stappen doorlopen! Het enige dat ik me nog zou kunnen bedenken, is dat de afstandsbediening niet helemaal goed gekoppeld is aan de TV Box. Heb je dat ook al geprobeerd? Zo nee, neem alsjeblieft onderstaande methode door. Zo ja, of werkt ook dat niet: dan stuur ik je natuurlijk direct een nieuwe toe! 😉

Stap 1

Druk de cijfertoetsen <1> en <3> tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert

Stap 2

Druk het TV power knopje in en houd deze net zo lang ingedrukt tot je TV uitschakelt

Stap 3

Zet je TV weer aan met het TV power knopje

Stap 4

Druk op de 'stop' knop om de instellingen op te slaan. Als het magenta knopje twee keer knippert, zijn de instellingen succesvol opgeslagen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het instellen niet gelukt.

Stap 5

Je kunt nu de volgende knoppen testen: <TV-POWER>, <Mute>, <Vol Up>, <Vol Down>, <AV Input>

Houd er rekening mee dat het bij stap 2 tot maximaal een minuut kan duren voordat jouw TV uitschakelt: dit is vooral bij Samsungmodellen het geval.

Hallo Jason,

Bedankt voor de tip maar helaas werkt dit ook niet, ik heb dit ook een paar keer geprobeerd na een reset etc.

zou je toch een nieuwe willen opsturen aub.

Bij voorbaat dank.

 

Groeten,

Jan

Onze afstandsbediening is helaas ziek geraakt tijdens de verhuizing en zou graag een nieuwe willen ontvangen

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jhtimmermans, er komt een nieuwe afstandsbediening aan! Houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven dagen levertijd - doorgaans ligt de ab binnen een dag of drie op de mat.

Hoi @Asher123, wens de afstandsbediening veel beterschap toe! 😉 Nee hoor gekkigheid, ik heb je een nieuwe toegestuurd.

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker!

Goedenavond

Onze afstandbediening doet niets meer. Zou u een nieuwe op kunnen sturen?  Bij voorbaat dank. 

Hallo Jason,

We hebben de nieuwe afstandsbediening ontvangen en deze werkt perfect. Dank voor de service.

Groet,

Jan

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @svdlinden, heb je alle stappen op pagina één doorlopen? We merken regelmatig dat de batterijen het probleem blijken te zijn, hoeft natuurlijk niet per se in jouw geval ook de boosdoener te zijn natuurlijk, maar voor alle zekerheid! 😉 

Mocht ook dit niet werken, dan stuur ik je direct een nieuwe toe!

 

Hoi @jhtimmermans, perfect! Heel graag gedaan, ben blij dat de nieuwe ab zo goed werkt. Een geweldig weekend toegewenst! 😄

Hallo,

Onze afstandsbediening is kapot, meerdere knopjes werken niet meer, waaronder de volumeknop. We hebben nu dus ook geeb geluid meer..

Zouden graag een nieuwe gestuurd krijgen!

Alvast bedankt!

Groeten, Caroline McCabe 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Caroline81, er komt een nieuwe ab aan, houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker.

Alvast een prachtig, zonnig weekend toegewenst! 🌞

Hallo, mijn afstandsbediening is gebroken en doet ie niet meer. Zou ik een nieuwe kunnen krijgen?

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Harme, heb je alle tips op pagina één al doorgenomen? Soms merken we dat het bijvoorbeeld aan de batterijen ligt. Indien dat allemaal ook niet werkt, stuur ik je natuurlijk graag een nieuwe toe! 😉

Goedenmorgen, ja ik heb ze doorgenomen.. maar die is echt letterlijk gebroken. Dus het ligt niet aan de batterijen. :)

Reputatie 7
Badge +16

@Harme Aah excuseer: ik deed de onterechte aanname dat je met “gebroken” defect bedoelde, als in kapot. Nee als de ab letterlijk gebroken is, krijg je natuurlijk meteen een nieuwe!

Er komt een nieuwe ab aan, houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Mijn zoon is de afstandsbediening kwijtgeraakt. Waarschijnlijk bij het afval terechtgekomen. Zou er een nieuwe besteld kunnen worden?

 

Bij voorbaat dank,

Gert-Jan Arnts

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Familievader, dat kan natuurlijk altijd gebeuren, geen enkel probleem! Ik heb meteen een nieuwe besteld, je zult de afstandsbediening over maximaal vier tot zeven dagen geleverd krijgen - doorgaans is dit in de praktijk eerder drie tot vijf dagen! 😉

Sinds een aantal dagen werkt onze afstandsbediening niet meer. Ik heb al geprobeerd om een power flip uit te voeren maar helaas zonder resultaat. Ik heb ook geprobeerd de afstandsbediening te resetten. Ik heb de afstandsbediening met het magenta knopje erop. Als ik probeer te resetten knippert nadat ik 1 en 6 heb ingedrukt lampje niet 2 maar 5 keer .... 

Ik kan nu niets met de afstandsbediening help.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @patrickvrolijk, wanneer je de afstandsbediening reset/opnieuw koppelt en het lampje knippert vijf keer, dan is de koppeling mislukt. Heb je de batterijen al verwisseld? Soms reageert de ab niet omdat de batterijen vrijwel leeg zijn, dan knippert het lampje in principe ook vijf keer - tenzij de batterijen natuurlijk helemaal leeg zijn. Indien ook de batterijenwissel niet werkt, bestel ik meteen een nieuwe voor je natuurlijk! 😉

Hallo,

ik zou graag een nieuwe afstandsbediening krijgen. Die van ons is kapot gegaan, doordat mijn dochter er een glas water overheen heeft laten vallen. 
 

Met vriendelijke groet,

Kim Mos

Reageer