Feedback nieuwe TV Anywhere

Feedback nieuwe TV Anywhere

Toon eerste reactie

333 reacties

Wanneer ik tv anywhere op Apple TV open gaat alles nog prima, totdat ik het geluid naar Sonos stuur met Apple TV. Alle apps ondersteunen het geluid op die manier behalve de Tv anywhere app van t mobile.

Reputatie 4

Hi all, we hebben gisteren aan het eind van de dag en aanpassing gedaan en het verlopen van de sessie zou nu niet meer voor moeten komen. Mocht dit wel het geval zijn dan horen we het graag!

@bmonninkhof Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je twitter of Facebook naam? Dan kan ik je bericht er bij zoeken. Ook ontvang ik graag meer informatie over welke versie van Safari en welke device(s) je gebruikt en wat het merk en model TV is, dan gaan we hier naar kijken.

Ik kan het probleem met de kleuren in Safari bevestigen.

Ook krijg ik in Safari alleen een relatie lage resolutie (max 1280). Er is geen mogelijkheid om een andere resolutie te kiezen, alleen ‘auto’.

Safari versie: 14.0.3 op macOS 11.2.1 (maar ook op 11.2)

Chrome op dezelfde computer werkt zonder problemen: geen verspringende kleuren, alle resoluties incl. 1080p beschikbaar. Probleem doet zich voor op twee verschillende computers (iMac en MacBook).

Reputatie 7

Hi all, we hebben gisteren aan het eind van de dag en aanpassing gedaan en het verlopen van de sessie zou nu niet meer voor moeten komen. Mocht dit wel het geval zijn dan horen we het graag!

@bmonninkhof Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je twitter of Facebook naam? Dan kan ik je bericht er bij zoeken. Ook ontvang ik graag meer informatie over welke versie van Safari en welke device(s) je gebruikt en wat het merk en model TV is, dan gaan we hier naar kijken.

@Brian @Hans-Juriën ik vind het best bijzonder dat er maar 2 issues bovenaan dit topic staan terwijl er toch echt nog steeds een aantal zijn, die jullie zelf ook uit de reacties kunnen halen.

Ik heb nu bij Tmobile-webcare het probleem voor de derde keer aangekaart, want hier op dit forum lijkt het alsof er niets gedaan wordt met de gegeven informatie. 

Gemelde problemen zijn:

  • van kleuren verschieten in Safari (is zeker niet opgelost), ik heb hiervoor vandaag wederom een HAR bestand en een filmpje toegestuurd naar het WebCare team.
  • het telkens opnieuw inloggen in Safari, om de zoveel tijd wordt er aangegeven dat de sessie verlopen is en moeten we weer inloggen
  • Op de ATV4k loopt de app met regelmaat vast, de ene keer loopt het geluid wel door, maar is er geen beeld en de andere keer gebeurd er helemaal niets meer (zwart beeld). 
Reputatie 2

Dit is best irritant/vreemd als je gewoon steeds dezelfde browser gebruikt. Een hele lijst met “PC Admin” zegt ook heel weinig.

Ik had de cookies verwijderd maar misschien heeft het ook andere oorzaken.

 

 

 

Reputatie 7
Badge

@svanhunsel  @DanieltenB Dank voor jullie melding. We zijn het aan het onderzoeken. Hopelijk kan ik snel meer melden hierover.

Reputatie 2

Het telkens inloggen via de PC TV Anywhere is weer terug. Elke 15 minuten loopt de site vast. Heel irritant. Is dit bekend en onder de aandacht?

Reputatie 1

Sinds de laatste update heb ik steeds op de web app sessie verlopen log opnieuw in. En kan helemaal overnieuw beginnen. We zijn dus terug bij af. Kan dit opgelost worden, want het is echt heel irritant.

Reputatie 7

@sankonig @Meedenkertje26 We hebben zeker de intentie om Tv anywhere ook beschikbaar te maken voor Android TV maar wanneer het zover is, is op dit moment nog onbekend. Zodra we daar meer over kunnen zeggen horen jullie het uiteraard! :slight_smile:  Ondersteuning voor Netflix zit op dit moment niet in de planning, Netflix is op genoeg andere manieren beschikbaar (Smart TV etc).

@lsmeets TV Anywhere heeft Chromecast ondersteuning dus je kan deze hier zeker op gebruiken! :nerd:

Reputatie 4

Apps toevoegen als een zender.

Bijvoorbeeld Netflix kanaal 299.

Android Tv App laat zich lang wachten, hoe lang gaat dit nog duren?

Ik ben een grote fan van de T-Mobile TV Anywhere app. Nu ben ik sinds kort in het bezit van de nieuwe Chromecast met Google TV. Komt TV Anywhere hier ook beschikbaar op als app?

Hey all,

 

Ik zit nu al een tijdje alle fora te volgen die er te vinden zijn, maar krijg nog niet echt de indruk dat er al aan een voor Android TV geschikte versie gewerkt wordt. Is er al enig zicht op wanneer dit gaat gebeuren? Ook de nieuwe versie A2.3.0 werkt niet, deze wordt in de Play Store niet gevonden en als je deze sideload dan krijg je de splash screen (in portrait 🤔) en stopt er vervolgens mee (NVidia Shield 2019)

 

Gr, San

 

Ps, als er eventueel beta- of testversies zijn hou ik me aanbevolen om te testen...

"quote”

wil af en toe nieuws kunnen kijken en soms boulevard en dat was het dan wel zo'n beetje wat ik op "tv” kijk. dan is € 15,- voor af en toe kijken en het dan op die momenten niet werken gewoon weg gegooid geld.

 

Inmiddels heb ik het TV abonnement opgezegd, apparatuur teruggestuurd, ontvangstbevestiging daarvan gekregen en dat kon ik heel gemakkelijk zelf online regelen.

Nieuws en weer als ook boulevard, wat ik dan af en toe kijk, kan ik gewoon op de RTL site zelf terugkijken, weliswaar wat later dan de live uitzending, maar dat is niet erg.

Prima oplossing zo voor mij, voor de rest geen interesse in al die TV (zooi) uitzendingen.

En ik bespaar een dikke € 20,- (abo + kastje) op mijn abonnement nu, geweldig.

 

Nu dus Gigabit glasvezel internet voor € 28,- icm vast bellen, en unlimited 5G voor mobiel waardoor ik toch klantvoordeel houd.

Bedankt T-Mobile, perfect zo.

 

Oh en van die DNS storingen heb ik geen last meer, heb in de router zelf de DNS servers gewijzigd, zodat alles wat via internet verloopt deze nieuwe (niet t-mobile thuis) DNS adressen toegewezen krijgt.

Ik gebruik nu de DNS server adressen van cloudflare, werkt perfect ook icm met een VPN.

primary DNS: 1.1.1.1

secondary DNS: 1.0.0.1

Ik ben tevreden nu

Reputatie 5
Badge

Erg teleurstellend dat T-Mobile nog steeds geen app heeft voor Android Smart TV’s!

Alle apps kunnen op mijn Sony Android TV, behalve T-Mobile TV.

 

Reputatie 2

Sinds 20 januari problemen met site https://t-mobiletv.nl/ 

Krijg van mijn browser foutmelding:

               Your connection is not private

               Attackers might be trying to steal your information from t-mobiletv.nl (for example

               passwords, messages, or credit cards). Learn more

              NET::ERR_CERT_REVOKED

 

tot 20 januari heeft alles goed gewerkt. Heb de problemen op meerdere pc’s en zowel op Chrome als de Opera browser.

Geen problemen met andere websites.

Is er iets met het server SSL certificaat? 

Vandaag gecheckd, en het NET::ERR_CERT_REVOKED probleem is voor mij opgelost. Dank hiervoor. Had graag een melding gehad dat eea opgelost is. Nu kom ik er ‘per toeval’ achter. 

@Brian 

ik heb gekozen voor tmobile-thuis omdat tv anywhere daar een onderdeel van was, zonder dat was het maar de vraag geweest of ik het abonnement had afgesloten. 
 

ik heb vorig jaar mijn iPhone 5c vervangen (geen nieuwe gekregen van de provider) de updates van iOS 11 en hoger werden niet geïnstalleerd omdat die betrekking hadden op onderdelen die niet in mijn iPhone zaten of omdat die betrekking hadden op 64 bits software.

mijn iPhone heeft tot het laatst goed gepresteerd, sms, internet, e-mail, Whatsapp, filmpjes en niet te vergeten bellen, jouw vergelijking gaat dus mank.

ps ik heb inmiddels een nieuwe iPad en tv anywhere werkt nu probleemloos.

 

meteen andere vraag, ben nu toch bezig.

als ik tv uit mijn abo gooi kan ik dan nog wel/geen gebruik blijven maken van tv via browser dus anywhere (maar niet de app dus)

Nee, als je tv opzegt kan je geen Tv meer kijken via Web, App en STB. 

bedankt voor het antwoord. ok dan wacht ik nog de geplande update af die dit weekeinde doorgevoerd zal worden of daarmee dan de problemen wellicht opgelost zijn.

zo niet, dan ga ik alsnog tv opzeggen. dat animo kastje heb ik niet in gebruik, werkt ook niet goed, stoort ook, en kan geluid niet naar mijn speakers doorzetten.

wil af en toe nieuws kunnen kijken en soms boulevard en dat was het dan wel zo'n beetje wat ik op "tv” kijk. dan is € 15,- voor af en toe kijken en het dan op die momenten niet werken gewoon weg gegooid geld.

de rest is wel goed. gigabit internet glasvezel is hier bloedverziekend snel, maarja alles bedraad en met CAT6 wil wel.

 

thnx

Reputatie 6
Badge +3

 

meteen andere vraag, ben nu toch bezig.

als ik tv uit mijn abo gooi kan ik dan nog wel/geen gebruik blijven maken van tv via browser dus anywhere (maar niet de app dus)

Nee, als je tv opzegt kan je geen Tv meer kijken via Web, App en STB. 

sinds 20-01-2021

al gemaild en ticket aangemaakt. echter kan nu dus al paar dagen geen tv kijken via de computer/webbrowser, fysieke kastje niet in gebruik, kijk af-en-toe alleen via computer via bedraad CAT6 UTP bekabeling.

krijg telkens de melding ERR::CERT REVOKED en dat de verbinding niet privé zou zijn.

het maakt niet uit welke webbrowser ik gebruik, edge, chrome, epic, firefox de fout blijft hetzelfde.

om uit te sluiten heb ik uiteraard al het nodige huiswerk verricht.

* alles gereset, stroom eraf etc zowel van converter (donker antraciet kastje) als ook van de router, die witte zyxcel T50.

* windows opnieuw schoon geïnstalleerd, ja pak het meteen goed aan

* 2e computer geprobeerd die gaf een andere fout helaas geen foto daarvan maar de fout was:

er zijn teveel apparaten die met tv van t-mobile verbinding hebben limiet is bereikt, met daaronder een lijst van zeker 15 apparaten allemaal met de naam admin.

helaas geen mogelijkheid om alles te verwijderen, kon alleen 1 verbinding "vervangen" voor de computer waar ik op dat moment mee wilde gaan kijken.

 

meteen andere vraag, ben nu toch bezig.

als ik tv uit mijn abo gooi kan ik dan nog wel/geen gebruik blijven maken van tv via browser dus anywhere (maar niet de app dus)

Misschien kan er in de volgende update ook worden meegenomen dat de verwijder knop te laag staat en dus half achter de “home button” van de iPhone verdwijnt. Hierdoor is de knop lastig in te drukken. 

Reputatie 2

Sinds 20 januari problemen met site https://t-mobiletv.nl/ 

Krijg van mijn browser foutmelding:

               Your connection is not private

               Attackers might be trying to steal your information from t-mobiletv.nl (for example

               passwords, messages, or credit cards). Learn more

              NET::ERR_CERT_REVOKED

 

tot 20 januari heeft alles goed gewerkt. Heb de problemen op meerdere pc’s en zowel op Chrome als de Opera browser.

Geen problemen met andere websites.

Is er iets met het server SSL certificaat? 

Reputatie 6
Badge

Is er al meer nieuws over picture in picture op iOS?

Reputatie 4

Nog een feature request voor de Apple TV app:

Als gewoon TV kijkt en dan op het touch gedeelte klikt, kom ik in het scherm opties met daarbij de optie “Uit favorieten verwijderen” geselecteerd. Klik je dan (al dan niet onbedoeld) nog een keer, dan is de zender uit de favorieten verwijderd. Dit is bij ons al vaak gebeurd.

Je kunt de zender dan met hetzelfde gemak weer toevoegen, maar dan staat ie bovenaan in de lijst van favorieten en moet ik dat via de app op de telefoon weer aanpassen.

Concreet verzoek: kan een andere optie als default geselecteerd zijn als je klikt. Bijvoorbeeld ondertiteling?

<edit> of als alternatief: kun je lijst van favorieten “vergrendelen”?

Reputatie 7

@Kkqs Helaas niet. TV Anywhere is een extra service waar je niet apart voor betaalt en daarnaast kunnen we niet alle apparaten voor altijd blijven ondersteunen. Naarmate de techniek vordert zullen er apparaten zijn die dit niet meer kunnen ondersteunen. We kijken hier zorgvuldig naar en hebben in dit geval de afweging moeten maken om 32 bits apparaten met iOS 10 niet meer te ondersteunen. Ter vergelijking: Als Apple een nieuwe iOS uitbrengt die niet meer ondersteunt wordt door oudere devices dan krijg je ook geen nieuwe telefoon van ze. :wink: Klinkt een beetje lullig en zo bedoel ik het uiteraard niet maar daar komt het wel op neer. Als alternatief kan je natuurlijk wel gewoon de browserversie gebruiken!

@wmuys Dank voor de melding, deze ga ik doorspelen!

Reputatie 4

Met de Apple TV app: als je een andere app (bijv. Netflix) en daarna terugkeert naar T-Mobile Anywhere, dan krijg je vaak (niet altijd) aantal foutmeldingen. Ik heb ze niet allemaal op foto kunnen vangen. Wel bijgaande, met een storende taalfout:

De foutmelding klopt ook nog eens niet. Het was gewoon NPO1.

Reageer