Feedback nieuwe TV Anywhere

Feedback nieuwe TV Anywhere

Toon eerste reactie

333 reacties

Ik heb meerdere keren gemeld dat de problemen op mijn iPad 4 (met iOS 10) waarschijnlijk kwamen doordat de vernieuwde tva niet werkte met 32 bits apparaten, ik heb toen opmerkingen gekregen van moderatoren en andere forumleden dat dit niet zo was. 

Nu blijkt dit wel het geval dus vraag ik, krijg ik nu korting op mijn abonnement omdat ik tva niet meer kan gebruiken of krijg ik van jullie een andere iPad ?

Ik verwacht een serieus antwoord en niet allerlei lollige opmerkingen.

Reputatie 3

Hi all,

We hebben afgelopen periode veel feedback ontvangen over het nieuwe TV Anywhere en T-Mobile TV, hartelijk dank daarvoor!

Om het enigszins overzichtelijk te houden gaan we vanaf vandaag alle feedback over TV Anywhere bundelen. Heb je feedback over T-Mobile TV? Hiervoor hebben wij het volgende topic aangemaakt: Feedback nieuwe T-Mobile TV.

We blijven jullie feedback graag ontvangen dus stuur dit vooral door! Staat het issue hieronder al vermeld? Dan zijn we er al mee bezig en is het niet nodig om het nog een keer te melden tenzij we er specifiek om vragen.

We houden jullie in dit topic graag op de hoogte van waar we mee bezig zijn. We zullen niet individueel op elk bericht reageren maar we lezen elke reactie!

 

Laatste update: 17-12-2020

Recent hebben wij een grote update uitgebracht voor T-Mobile TV en TV Anywhere die vooral gericht is op gebruikscomfort. Je kan alles hierover lezen in het volgende topic: Verbeteringen T-Mobile TV en TV Anywhere.

 

Bekende issues:

  • Programma Gemist stopt voortijdig - Status: Dit heeft prioriteit en we zijn aan het kijken naar een oplossing, nog niet bekend wanneer deze daadwerkelijk geïmplementeerd kan worden omdat hier extra ontwikkeling voor nodig is. 
    Dit lijkt alleen te spelen bij gebruik van Chromecast wanneer je toestel is vergrendeld of wanneer je de app hebt afgesloten. De eerdere workaround blijft van kracht: Bij aanklikken van het volgende programma zou de uitzending wel weer door moeten lopen.


Meer informatie nodig:

  • Foutmeldingen/onderbrekingen bij streamen via/naar Chromecast - Status: We hebben dit niet kunnen reproduceren en ontvangen hier nog steeds graag meer informatie over. Welk(e) device(s) gebruik je? Welk type Chromecast? Welk besturingssysteem? In welke situaties gebeurt het? Zijn er specifiek zenders waarbij het gebeurt?


Opgelost/working as designed:

  • Favorieten - Nieuwe Favorieten functies toegevoegd in week 51, zie het topic Verbeteringen T-Mobile TV en TV Anywhere voor de details.
  • De app crasht bij het opstarten bij gebruik op Chromebook - Chromebooks worden niet ondersteund. Als workaround is www.t-mobiletv.nl te gebruiken in de browser. Hierop is ook alle content beschikbaar. 
  • TVA werkt niet meer op iOS 10 - Dit komt alleen voor bij 32 bit devices die iOS 10 draaien, deze kunnen we helaas niet meer ondersteunen. 64 bit devices met iOS 10 kunnen zonder problemen gebruik maken van TV Anywhere.
  • Zomertijd weergave bij horizontaal afspelen op tablet - Is opgelost, wordt ook in week 51 uitgerold.
  • Rare kleuren die weergegeven worden in Safari op MacBook  - Opgelost.
     
  • Via sommige browsers is alleen Full Screen nog mogelijk - Status: Sinds vanmiddag (20 nov) is de webversie weer bijgewerkt. Nu met de mogelijkheid om TV te kijken of radio te luisteren binnen het scherm/tab. Je kunt eenvoudig met een knop naar Full Screen modus.
  • Opnieuw in moeten loggen na een aantal minuten - Er is vandaag (6 nov 2020) een nieuwe web client live gezet op t-mobiletv.nl. Hiermee is het probleem opgelost.
  • Android TV support (app beschikbaar op je tv) - Status: De wens is duidelijk en we hopen in de toekomst Android TV support te kunnen bieden. Op dit moment is hier nog geen concrete planning voor bekend.
  • App blijft “hangen” op Magenta startscherm bij gebruik Android Box - Status: Android Box werd en wordt officieel niet ondersteund. Het is natuurlijk wel balen dat het voorheen wel werkte en we zijn ons hier van bewust. Op dit moment dus geen fix maar zal in de toekomst hopelijk opgelost worden met support van Android TV (nog geen planning bekend).
     
  • Niet mogelijk om volledige TV Gids op te roepen tijdens kijken - Status: Er komt een aanvullende variant van de programmagids voor de smartphone versie omdat hier een grote behoefte naar blijkt te zijn.
  • Melding ‘ Er is een technische fout opgetreden’ bij het selecteren van een zender via Chromecast - Status: Zou opgelost moeten zijn bij update van 02-10-2020. Mocht het zich nog voordoen dan horen we het graag!
  • “Hikkend” beeld bij afspelen op PC waarbij het beeld niet stilstaat maar een paar seconden overslaat - Status: Lijkt te maken te hebben met het toestaan van afspelen van beveiligde content. Je kan Chrome hier toestemming voor geven:

 

 

 

 Hoi 

Tv-Anywhere werkt uitstekend, dat je programma's in je eigen volgorde kunt zetten is een pluspunt, 

Over Web -Tv kan ik niet oordelen, de TV-box is nog niet geüpdatet 

Groet,

Fishermann 

Reputatie 6
Badge

Heb nu ook toegang tot de KPN app en die loopt maar 9 seconden achter tov de oude tv stream (‘Interactieve TV’). In de vernieuwde T-Mobile app is het zo’n 34 seconden (kijk nu american football op ESPN 1). Met de oude app was het ook zo'n 30 seconden dus daar is weinig anders aan maar dat die van KPN maar 9s achter loopt was wel opvallend.

Doe iets aan de vertragingen van de streams!

 

Reputatie 7

Hoi @Vincitore,

 

Op dit moment is er een probleem met TV en TV Anywhere. We werken hard aan een oplossing. Dit topic (hierboven) gaat om een ander issue voor andere klanten. Houd dit topic in de gaten voor updates: 

 

Jammer dat er op dit topic geen reactie komt van @T-mobile.

Reputatie 2

Ik heb exact hetzelfde probleem cw klacht dat je niet verder kan spoelen dan 5 min. Bijzonder annoying. Bijvoorbeeld bij een praatprogramma een saai onderwerp skippen. Dit lijkt me geen technisch probleem maar bewust geprogrammeerd. Dat zat overigens niet in de oude tv-anywhere. Misschien, ik weet het niet is dit bewust gemaakt om geen reclames te kunnen doorspoelen.  Hoe ziekelijk wil je het hebben.

Ik heb sinds enkele maanden ‘problemen’ met de TV-anywhere, welke ik bekijk via de laptop (Google Chrome, Firefox, Edge geprobeerd).Eerst was het beeld zeer schokkerig waardoor je niks fatsoenlijk kon kijken, maar in Firefox had ik dit probleem niet. Ondertussen is het via Chrome ook beter te bekijken gelukkig :grin:

De “Verder kijken” optie wordt blijkbaar gewist / niet opgeslagen. Gisteren een film op rtl 8 bekeken via TV anywhere maar na +/- 25 min afgehaakt i.v.m. het tijdstip. Nu dachten we vandaag dit gemakkelijk weer terug te kijken door simpel op “Verder kijken” te klikken, maar deze stond er helemaal niet in vermeld en de overige programma's ook niet?  Nu is doorspoelen niet toegestaan dus dan zou je eerst de film weer 25 min moeten laten ‘draaien’ voordat je verder kan bekijken? 

Wordt verder kijken niet ondersteund met Live tv en hoe werkt dat met terug gekeken programma's want deze worden blijkbaar ook niet opgeslagen/gewist? Dit is onder andere met programma “Ambulance UK” gebeurd ter info. 

 

Reputatie 4

Rare kleuren die weergegeven worden in Safari op MacBook  - Opgelost.

 

Hoezo is dit opgelost, de problemen in Safari 14.0.1 is zeker niet opgelost. De kleur verspringt nog steeds van groen naar rood en weer naar een groen toon. En nee dit ligt niet aan de iMac, of MacBook zelf en ik heb nergens last van bij YouTube of andere video’s. @Brian 

Dit kan ik bevestigen. Ook krijg je in Safari een lage resolutie voorgeschoteld en is er geen andere resolutie te kiezen (alleen ‘auto’). Dit is met de update niet gewijzigd. 

In Chrome op macOS geen problemen.

Rare kleuren die weergegeven worden in Safari op MacBook  - Opgelost.

 

Hoezo is dit opgelost, de problemen in Safari 14.0.1 is zeker niet opgelost. De kleur verspringt nog steeds van groen naar rood en weer naar een groen toon. En nee dit ligt niet aan de iMac, of MacBook zelf en ik heb nergens last van bij YouTube of andere video’s. @Brian 

Reputatie 1

Het ontbreken van enige terugkoppeling is inderdaad ronduit schokkend en schandalig. Hoe veelbelovend het was 3 maanden geleden… TMobile komt haar beloftes weer niet na. Ik heb ondertussen ook spijt van mijn move van KPN naar TM, hoewel ik het nog steeds fijn vindt dat alles voor mij wat TV betreft nu samen komt in 1 Apple TV kastje.

Maar het TV kijken is een constante struggle, mijn vrouw klaagt steen en been over eenvoudige zaken als terug en vooruit spoelen, terugkijken van programma's en de algemene functionaliteit. Ik weet niet eens hoe de vorige versie van TVA was, ik ben pas 3 maanden klant, maar dit zoals het nu is, is gewoon in en in slecht.

Als dit niet snel verbeterd, kan ik niet anders dan de hele boel wederom te verhuizen… @Brian, kom nu eens EINDELIJK met terugkoppeling over verbeteringen in de Apple TV app. Zit er maar 1 developer parttime op ofzo? :neutral_face:

@Brian Het wordt echt hoog tijd dat je de lijst gaat updaten. Het heeft zo weinig nut voor ons als gebruikers van T-mobile thuis om te reageren. Ik heb spijt dat we net een combi abonnement hebben afgesloten met een mobiele telefoon. T-mobile thuis gebruiken op een laptop is echt slecht, maar de aanpassingen van de website https://t-mobiletv.nl is echt dramatisch. Waarom kunnen we nu nog steeds, sinds eind september niet fatsoenlijk bladeren door een TV-gids en zijn de kleurshiftproblemen nog steeds niet opgelost. En deze (al eerder genoemde) problemen staan niet als probleem genoemd. 

 

Ik zie net dat er een balk aan de onderzijde van de TV-gids is toegevoegd, daarmee kan er geschoven worden in de tijd. Heel fijn dat dat nu wel kan.

Tijdens het tv kijken via TV-anywhere op de laptop met Windows 10 valt het mij op dat de audio en video niet synchroon meer loopt na verloop van tijd. Verschil in Chrome of Edge browser maakt geen verschil. Ligt dit aan de computer of aan de TV-anywhere?

Reputatie 2

korte vraag. Ik heb continu het T-Mobile menu boven in het beeld, heel irritant. Hoe kan ik deze wegkrijgen?

Het menu onderin het beeld met de tijdbalk verdwijnt na een aantal seconden.


opgelost, ik kijk via de browser op de PC die ik naar de tv sleep, en daar op F11 drukte voor full screen, dan krijg ik inderdaad het menu continue in beeld. klik ik niet op F11 maar op het knopje full screen of dubbel klik op het scherm dan krijg ik geen menu. 🙂 en wel full screen.

Leve de programeurs van Tmobile  zelfs de standaard windows fucties weten ze omzeep te helpen!
nog meer shortcodes weg programeren. zodat we weer rsi mogen ontwikkelen!

Reputatie 1
  • Sinds ruim een week moeten we steeds pincode invoeren als we naar NPO 1 willen kijken.
  • Switchen naar radio is een GROTE omweg, gaat dan ook niet direct naar je favoriete zender/zender die je het laatst gebruikte.
  •  
  • Menu voor terugkijken is HELEMAAL niet overzichtelijk/gemakkelijk. Veel gedoe. 

Alles bij elkaar echt geen vooruitgang!

 

Reputatie 2

hardware tmobile tv terug kijken dit word steeds minder programmas kun je alleen nog opnieuw starten maar niet meer terug kijken.
verder is er voor de brouwsers weer een nieuw userpest fuctie geprogrameerd 
als je nu switcht tussen apparaten moet je elke keer weer een apparaat vrijgeven. wie verzint zo iets
geef simpel een melding als er 4 streams tegelijkertijd bekeken word!!!!!!!!!!!!!!!!! niet dat er ooit 4 devices ooit gebruikt zijn
userpesten een 10t
chrome buitenspel zetten een 10
tv kijken op computer een 2 
elke keer je inloggegevens moeten invullen: een 10
gebruiksvriendelijk een 2
Ga toch eerst eens TESTEN voor dat je iets vrijgeeft !!!!!
 

Reputatie 2

korte vraag. Ik heb continu het T-Mobile menu boven in het beeld, heel irritant. Hoe kan ik deze wegkrijgen?

Het menu onderin het beeld met de tijdbalk verdwijnt na een aantal seconden.


opgelost, ik kijk via de browser op de PC die ik naar de tv sleep, en daar op F11 drukte voor full screen, dan krijg ik inderdaad het menu continue in beeld. klik ik niet op F11 maar op het knopje full screen of dubbel klik op het scherm dan krijg ik geen menu. 🙂 en wel full screen.

Reputatie 2

korte vraag. Ik heb continu het T-Mobile menu boven in het beeld, heel irritant. Hoe kan ik deze wegkrijgen?

Het menu onderin het beeld met de tijdbalk verdwijnt na een aantal seconden.

Reputatie 7
Badge

Hallo, blij dat full screen aan/uit kan.

Op een MacBook Air 2020 met Chrome gaan de ventilatoren voluit blazen als ik TV-anywhere gebruik. Vreemd. Gebruiken jullie Flash? Daar gebeurde dat nog wel eens mee.

In Safari komt Eurosport niet door.

succes

Flash wordt niet gebruikt. Net laten checken, maar Eurosport werkt gewoon op een MacBook met Safari. Kan je nog eens checken?

Reputatie 1

Volgende probleem.

Programma start weer met alleen geluid en geen beeld, met moeite wel beeld erbij gekregen.

Tevens start de tv nu steeds met ondertiteling , daar zit ik niet op te wachten.

Wanneer wordt een nieuwe Apple TV versie van de app verwacht? Ik ben blij met de nieuwe ontwikkelingen, maar de app is erg slecht bruikbaar. Teveel issues om op te noemen. Gewoon live TV kijken is al een uitdaging voor de familie. Laat staan terugspoelen (wat totaal niet werkbaar is).

Reputatie 1

Blijft ergernis……………

 

Programma terugkijken op TV ?????????????

kijk al 10 minuten naar een zwart scherm met het draaiend rondje, alleen geluid maar zoals gezegd al die tijd geen beeld.

Op de laptop draait het wel……………..

Waarom reageert niemand van T mobile meer op dit forum?

 

Reputatie 2

Hallo, blij dat full screen aan/uit kan.

Op een MacBook Air 2020 met Chrome gaan de ventilatoren voluit blazen als ik TV-anywhere gebruik. Vreemd. Gebruiken jullie Flash? Daar gebeurde dat nog wel eens mee.

In Safari komt Eurosport niet door.

succes

Reputatie 3


kijken hoe de iptv jongens het doen . 30sec later mooi beeld en kanalen die elders niet te zien zijn.
Welke IPTV jongens zijn dat?

 

Reputatie 3

Zonet, 29-11, RTL8, The Good Doctor van maandag 23 november aflevering 13. WEER het einde niet te zien via TVAnywhere.

Wanneer stopt dit?

Dit is niet leuk meer.

We willen ook het einde van een programma zien.

Reageer