Beantwoord

Wederom geen Internet verbinding(Apeldoorn)



Toon eerste reactie

457 reacties

Reputatie 3

@Lisa, ik wacht nu op een belletje van Reggafiber/KPN

hopelijk snel en komen die vandaag nog

jullie moeten dit kunnen coördineren, zo te zien kan de beste man/vrouw bij 3 adressen langs en kan het dus heel mooi efficient inplannen

Bespoedig dit svp, jullie hebben toch wel een escalatie lijn bij ze

Reputatie 7
Badge +7

@dannyde ,

Heb dit probleem alvast weer onder de aandacht van een moderator gebracht. Ik verwacht dat ze weer snel zullen reageren.

 

Bij mij is het ook 100% zeker geen intern probleem. Hoogstens dat de modem van T-Mobile kapot zou zijn. Zowel bekabeld als wifi werkt niet en lampje modem brand rood. Vorige week werkte download tijdje gewoon op 1000 mbit en upload op 0,001 mbit, daarna ook weer volledig wegvallen verbinding. Resetten modem en huawei kastje is nooit de oplossing. kabels zijn prima.

Goedemiddag all, de technicus die wij op locatie hebben gestuurd, heeft gemeld dat de oorzaak ligt bij een fiberkabelbreuk. Hier is nog geen indicatie op te geven qua oplossingstijd, sorry. Het bericht van de Klantenservice komt enigszins overeen met onze prognose, alleen blijft dat op dit moment bot gezegd koffiedik kijken. We doen er alles aan om het te herstellen op korte termijn.


Natuurlijk kunnen jullie een indicatie geven. Jullie zijn toch geen onwetend bedrijf!? Er moet toch duidelijk zijn, of dit uren, dagen, weken of nooit opgelost gaat worden!? Zeker omdat het probleem inmiddels in kaart is gebracht.

Reputatie 3

Hier helaas nog geen internet 

Reputatie 3

Zojuist contact gehad met de Servicedesk - monteurs komen pas MAANDAG langs.

 

Bedankt T-mobile! 

 

WEER EEN WEEKEND ZONDER INTERNET EN TV. WAT EEN KUT SERVICE!

@Jason de boel ligt er weer uit 

Reputatie 7

Hi @ElbowlessGoat, wat onwijs balen om te lezen dat jij weer dezelfde problemen ervaart! Ik wil je graag laten weten dat ik zojuist deze situatie heb geëscaleerd, zodat het met de hoogste prioriteit wordt opgepakt. Dit moet zo snel mogelijk voorgoed worden opgelost. Weet dat ik het meteen aan je terugkoppel, zodra ik hier een reactie op ontvang. Jij staat nu op nummer 1!

Reputatie 3

Hopen? Daar kun je echt wel vanuit gaan. Er zijn in dit soort gevallen vaak meerdere partijen betrokken. Afhankelijk van waar de oorzaak zich bevindt moeten collega's of derde partijen aangestuurd worden. De prio moeten liggen bij het vinden van de oorzaak en oplossing. Zeker gezien problemen terugkeren vraagt dat een diepgaandere aanpak. Dat de wens is dat hierover gecommuniceerd moet worden is logisch, maar de oplossing is belangrijker. Een moderator - zoals ik Jason ken - probeert hier inzicht en overzicht in te bewaren, maar dat is lastig. Als hij wat door krijgt zal hij dat zeker delen.

Ik snap dat het niet zo 123 opgelost is en er meerdere partijen betrokken zijn. Maar mijn eigen storing waar ik al sinds april mee rond loop hebben ze continue onder een algemene storing verschoven.

 

Je kan niet van mij gaan verwachten na al die tijd dat ik er nog hoop in heb dat dit zsm opgelost gaat worden. We hebben de afgelopen week meerdere malen gehoord dat het verholpen was - nog geen 8 uur later speelde de storing weer.

 

Er wordt door de moderators en de mensen aan de telefoon verschillende informatie verspreid waarvan beide partijen zeggen dat het niet klopt. 

Ik spreek voor mezelf nu; maar ik ben er echt klaar mee. 

 

Blij dat ik nu net wel een medewerker gesproken heeft die mij begrijpt ; meteen een creditering in orde heeft gemaakt en mij na de storing terug belt om m'n contract te laten ontbinden. 

Reputatie 3

Kleine aanvulling mocht dat helpen, het viel om 9:54 weg

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @KevinJK88, we hebben om een update gevraagd. Zodra deze gegeven kan worden, laat ik het meteen weten.

Opmerkelijk dat deze keer bij mij de verbinding nog wel werkt, vorige keren viel die gelijktijdig met de andere melders weg. 

Reputatie 4

@ElbowlessGoatweet jij of dit ook WBA gebied is van KPN? Heb nog niet verder in de historie van dit topic gedoken.

 

Dit klinkt te toevallig allemaal…

Reputatie 3

Nogmaals gebeld; gevraagd naar de zogenaamde technische afdeling - dit blijkt nu niet mogelijk te zijn. Zij zullen binnen 3 werkdagen contact opnemen.

 

Wat een grap dit.

Reputatie 7
Badge +4

:thumbsup_tone1: Communicatie is belangrijk. Dat dit in dit soort gevallen snel gaat en intern vaak updates zijn, maakt dat het belangrijker is om goede informatie te delen, dan snel. Dat is en blijft een frustratie voor buitenstaanders, maar is een keuze van de provider hoe, wat en wanneer er wordt gedeeld. Er is wat voor te zeggen dat niet alles zo maar gedeeld wordt. Ook lerende uit eerdere grote incidenten. Overigens wordt geregeld met superusers besproken wat verbeterpunten zijn. Daarin wordt onze feedback ter harte genomen. We zijn immers medeklanten, die zelf ook ervaren wat goed gaat en wat beter kan. Dat betekent niet dat alles wordt opgenomen, maar er wordt wel degelijk geluisterd.

Parole, parole, parole ...

Reputatie 3

Vandaag kunnen we in ieder geval geen internet meer verwachten

Reputatie 7
Badge +16

@Mark_64 Ik heb een reprovisie uitgevoerd zodat de verbinding weer online kan komen: kun jij dit testen met een herstart van de Zyxel en Media Converter, alsjeblieft?

Reputatie 3

@Jason Inmiddels zijn we bijna een uur verder - waar blijft de update?

 

Ik zie in het andere topic ook dat we allemaal aan het wachten zijn op jullie - allemaal aan het thuiswerken zijn. En er is één ding dat heel duidelijk is - wij krijgen geen info vanuit jullie.

 

Laat ons op zn minst weten waar we aan toe zijn! Dit is toch ongelooflijk dat het er al sinds donderdag avond 2300 ongeveer uit ligt en het nu maandag 14.19 is en we nog geen klap verder zijn. Werkelijk waar schandalig.

...

...

Blij dat ik nu net wel een medewerker gesproken heeft die mij begrijpt ; meteen een creditering in orde heeft gemaakt en mij na de storing terug belt om m'n contract te laten ontbinden. 

:thumbsup_tone1:

Reputatie 2

@ElbowlessGoatweet jij of dit ook WBA gebied is van KPN? Heb nog niet verder in de historie van dit topic gedoken.

 

Dit klinkt te toevallig allemaal…

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij is het deels KPN WBA en deels TMNL ODF (als ik die term goed heb zo)

Reputatie 3

Vandaag kunnen we in ieder geval geen internet meer verwachten

Yup, dat denk ik ook niet.

 

Zojuist 53 minuten aan de lijn gezeten - van de 36 keer dat ik gebeld heb - voel ik mij voor het eerst “gehoord”. Medewerker heeft alles uitgemeten en nagevraagd bij de backoffice;

 

Conclusie: Monteur is al uren van locatie verdwenen nadat hij de laatste kabels heeft aangesloten. Verwachte oplostijd is nu aankomende dinsdag na het weekend.

 

Kan wel janken. Wat een klote bedrijf. 

 

En de mods @Brian @Jason @Lisa laten niks meer van zich horen. Top geregeld mensen!

Reputatie 3

:thumbsup_tone1: Communicatie is belangrijk. Dat dit in dit soort gevallen snel gaat en intern vaak updates zijn, maakt dat het belangrijker is om goede informatie te delen, dan snel. Dat is en blijft een frustratie voor buitenstaanders, maar is een keuze van de provider hoe, wat en wanneer er wordt gedeeld. Er is wat voor te zeggen dat niet alles zo maar gedeeld wordt. Ook lerende uit eerdere grote incidenten. Overigens wordt geregeld met superusers besproken wat verbeterpunten zijn. Daarin wordt onze feedback ter harte genomen. We zijn immers medeklanten, die zelf ook ervaren wat goed gaat en wat beter kan. Dat betekent niet dat alles wordt opgenomen, maar er wordt wel degelijk geluisterd.

Fijn dat je wilt helpen maar laat aub de berichtgeving aan @Jason over. Zo houden we het centraal en wordt verder niemand gefrustreerd. Iedereen weet hoe het werkt en hoe lastig het is. 

Mee eens

Reputatie 7
Badge +16

@all Ik heb het incident gemeld en we onderzoeken het momenteel: het lijkt deze keer (hoe toevallig ook) ongerelateerd aan de eerdere issues en is een tijdelijke hiccup voor zover we nu al kunnen constateren. We houden jullie op de hoogte!

Reputatie 3

Echt… ik snap hier niks van

@Brian @Lisa @t--mobile 

reggefiber moet langskomen, ik heb reggefiber zelf gesproken

reggefiber heeft een response tijd van 4 uur(2021 stijl)

echterrrrr het ticket gaat langs jullie slakkensnelle technische dienst die er 48 uur over mogen doen

jullie maken dus van 4 uur 52 uur, 1200% vertraging

koek koek!!!!!!!

in welk jaartal leeft tmobile????

FIXEN NU VANDAAG kan en dient reggefiber langs te komen

Reageer