Beantwoord

Wederom geen Internet verbinding(Apeldoorn)



Toon eerste reactie

457 reacties

Reputatie 3

Hi guys, ik heb net te horen gekregen dat het issue is opgelost! Mijn collega heeft gelijk een check uitgevoerd en @Mark_64 als het goed is ben jij nu weer aan het genieten van een goedwerkende verbinding. Klopt dit? Ik hoop heel erg dat alles weer werkt zoals het hoort!

Hi @KevinJK88, bij jou zien wij dat jij jammer genoeg nog niet online bent. Heb jij zojuist ook weer een herstart van het modem uitgevoerd? Heel erg bedankt alvast voor de moeite! Als blijkt dat dit er alsnog niet voor heeft gezorgd dat jouw verbinding weer in de lucht is, dan ga ik gelijk Guidion aansturen om dit zo snel mogelijk bij jou op te lossen. Ik hoor het graag van je!

Modem is herstart. Huawei kastje ook. Niks werkt. Nu mg kk zeker weer een weekend zonder internet zitten omdat er voor vandaag geen monteur beschikbaar is? @Lisa 

 

Ik begin echt pis link te worden van al dit gezeik.

Reputatie 3

Net in de wacht gezet door een medewerker die navraag heeft gedaan bij de backoffice - daar geven ze aan dat er GEEN storing speelt en het lokale problemen zijn bij klanten.

 

Ik weet niet wat voor medewerkers jullie daar hebben zitten maar serieus waar. Dit kan toch niet zo zijn dat het nu weer eeuwen gaat duren voordat we hulp of ondersteuning krijgen? 

 

Het enige dat jullie @Jason @Lisa @Sander @Brian laten zien is dat jullie NIETS OM JULLIE KLANTEN GEVEN. Stelletje 🤡🤥

Hi guys,

Goed nieuws! Zojuist hebben wij het bericht gekregen dat klanten uit Apeldoorn weer online zijn. De monteur heeft het probleem op locatie opgelost. Indien je nog geen diensten ervaart, voer dan een herstart van het modem uit. In dit artikel lees jij hoe je dat kunt doen. Ik hoor heel graag of jullie verbinding weer up and running is! 💪

 

Modem is 2x herstart. Het Huawei kastje is 2x herstart en niets doet het nog hier.

Hier ook niet, zo dood als een pier. PROBLEEM IS NIET OPGELOST

Reputatie 3

@Lisa monteur is geweest maar zoals verwacht zit dit in de centrale

kunnen jullie iemand naar de centrale sturen die verstand heeft van zaken en het VANDAAG oplost

dat heen en weer ben ik nu wel zat…

Reputatie 7
Badge +16

Het is gemeld bij de technische dienst en support desk. We houden jullie op de hoogte van het onderzoek. Doordat preventieve onderzoeken op alle switches gelijk gedaan worden, kan het eventjes duren eer alle afdelingen op de hoogte zijn - sorry hiervoor. Het wordt zeer zeker opgepakt!

Reputatie 3

Klantenservice geeft aan dat alles opgelost is en willen geen onderzoek verder doen.

 

Hoe kan dit?! Wat is dit voor bizarre bende dat jullie aangeven dat alles opgelost is terwijl ik en andere klanten nog geen verbinding hebben.

zojuist een monteur geweest bij ons, je raadt het al. Kon het probleem niet oplossen. Probleem ligt buiten ons huis, dat noemen ze in de volksmond een storing. Medewerkster van de TD bleef maar volhouden dat er geen storing is. Dit is werkelijk Kafka

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik snap dat het zeer K is dat deze hoeveelheid storingen elkaar opvolgen. Toch graag bestaande posts aanvullen in plaats van dubbelposten. Zie ook de huisregels van de community.

Edit: mod al gereageerd.

Hier in Zuidbroek, Apeldoorn zelfde probleem, sinds 23.30u gisteren OPNIEUW geen internet. 2x in een week. 5e keer in 5 maanden. En klantenservice onbereikbaar, verbinding wordt steeds verbroken na doorlopen irritante standaardberichten. Om hopeloos van te worden. Ik ga ze in gebreke stellen, kostenloze ontbinding contract eisen en schadevergoeding eisen. Dit kan echt niet meer!

Vorige week heb ik meermaals aan de telefoon gehangen met klantenservice en 1 medewerker vermeldde mij dat op de switch in de wijkcentrale hij bij 10 van de 18 aansluitingen geen contact wist te krijgen met de modem. Lijkt me een structureel probleem in de centrale te zijn, op basis hiervan. Gevraagd om terugkoppeling wanneer het probleem was verholpen. Maar zoals altijd nooit meer iets gehoord, ook niet toen het na een dag weer werkte.

Reputatie 3

Het is gemeld bij de technische dienst en support desk. We houden jullie op de hoogte van het onderzoek. Doordat preventieve onderzoeken op alle switches gelijk gedaan worden, kan het eventjes duren eer alle afdelingen op de hoogte zijn - sorry hiervoor. Het wordt zeer zeker opgepakt!

@Jason de vraag is hoe klanten nu weer in 1x offline kunnen zijn. Zitten de monteurs aan vezels waar ze van af moeten blijven? Kan je met concrete zaken komen ipv ons in de wacht stand zetten? Ga een goed gesprek aan met VWT over haar kwaliteit. Wanneer gaat er fysiek iemand naar de POP of is die er al? Met andere worden, wat gaat TMO nu ondernemen?

Reputatie 3

Zojuist gebeld met de klantenservice, geven me doodleuk aan dat ik maar tot na het weekend moet wachten op een monteur. 

 

Werkelijk waar jullie hebben een service van NIETS. 

Reputatie 3

@Lisa @Brian @Jason Gaan jullie hier nog iets aan doen?

 

Of zijn jullie nu van plan om ons links te laten liggen en dit topic dood te laten bloeden? Wat ik hierboven ook al aangaf - jullie klantenservice weet ook niet wat ze moeten doen.

 

Modem is nu in totaal 3x gereset aan de telefoon samen met een medewerker - en ja doormiddel van het pinnetje aan de achterkant.

Huawei kastje is 3x uit gezet voor 30 seconden.

Reputatie 3

Moet je toch is zien wat voor een communicatie jullie hebben @Lisa dit is nu de 3e keer in een week tijd dat jullie aangeven dat het opgelost is en bij geen van ons 3en werkt het nog.

 

En voordat @Brian dit topic weer komt in stormen met zijn “negativiteit” helpt niet. Moeten jullie maar eerst is je werk gaan doen.

 

Ik weet wel zeker dat wij aankomend weekend wederom zonder internet zitten en jullie ons kei hard uitlachen vanuit jullie luie stoel. Bedankt voor niets he!

Reputatie 3

Hoppa het knalt er weer uit hoor

Reputatie 6

Fijn om te lezen @KevinJK88! 🍀

Reputatie 3

Blijkbaar hebben ze niets anders dan klanten uit Apeldoorn aan de telefoon met glasvezel problemen. 

De backoffice die ter ondersteuning zit voor de Servicedesk werkt pas vanaf 0900. Hoe kan dit? We moeten onnodig lang wachten op ondersteuning terwijl het probleem allang bekend is!

Bericht verwijderd - werkt weer :)

Nou ik heb ze ook te pakken gehad en benadrukt dat het geen incident meer is en dat als het nu niet structureel wordt opgelost er sprake van wanprestatie is. Ik hoop dat men nu serieus werk zal maken, anders ben ik hier definitief weg.

Hi guys,

Goed nieuws! Zojuist hebben wij het bericht gekregen dat klanten uit Apeldoorn weer online zijn. De monteur heeft het probleem op locatie opgelost. Indien je nog geen diensten ervaart, voer dan een herstart van het modem uit. In dit artikel lees jij hoe je dat kunt doen. Ik hoor heel graag of jullie verbinding weer up and running is! 💪

 

Hi Lisa, hier is de verbinding terug en ook op de juiste snelheden. Alles lijkt dus weer naar behoren te werken.

Ik wil wel graag weten of het klopt wat Kevin zei over dat er geen compensatie gegeven zou worden. Als het er een dag uit had gelegen had ik dit kunnen begrijpen. Maar bijna een week offline waarbij de workaround halfbakken is en eigenlijk alleen een noodoplossing die ok is om een paar uur te overbruggen vind ik zeker reden tot compensatie. Zou jij voor ons kunnen uitzoeken hoe dit in elkaar steekt en zorgt dat er een gedegen antwoord komt? Als dit ‘vervolgschade’ is die hier niet onder valt, dan houdt het in dat er een rootcause analysis van het (aanhoudende) probleem is geweest en dat er dus eigenlijk 2 losse problemen zijn geweest. Dan zou ik van beide graag willen weten wat er speelde en hoe dit al dan niet verband hield met elkaar.

Dit is T-Mobile ons, naar mijn mening, op zijn minst verschuldigd na de slechte informatiestroom over de afgelopen 6 dagen.

Edit: een zin gecorrigeerd.

Hi guys,

Goed nieuws! Zojuist hebben wij het bericht gekregen dat klanten uit Apeldoorn weer online zijn. De monteur heeft het probleem op locatie opgelost. Indien je nog geen diensten ervaart, voer dan een herstart van het modem uit. In dit artikel lees jij hoe je dat kunt doen. Ik hoor heel graag of jullie verbinding weer up and running is! 💪

 

Hi Lisa, hier is de verbinding terug en ook op de juiste snelheden. Alles lijkt dus weer naar behoren te werken.

Ik wil wel graag weten of het klopt wat Kevin zei over dat er geen compensatie gegeven zou worden. Als het er een dag uit had gelegen had ik dit kunnen begrijpen. Maar bijna een week offline waarbij de workaround halfbakken is en eigenlijk alleen een noodoplossing die ok is om een paar uur te overbruggen vind ik zeker reden tot compensatie. Zou jij voor ons kunnen uitzoeken hoe dit in elkaar steekt en zorgt dat er een gedegen antwoord komt? Als dit ‘vervolgschade’ is die hier niet onder valt, dan houdt het in dat er een rootcause analysis van het (aanhoudende) probleem is geweest en dat er dus eigenlijk 2 losse problemen zijn geweest. Dan zou ik van beide graag willen weten wat er speelde en hoe dit al dan niet verband hield met elkaar.

Dit is T-Mobile ons, naar mijn mening, op zijn minst verschuldigd na de slechte informatiestroom over de afgelopen 6 dagen.

Edit: een zin gecorrigeerd.

Hier werkt het niet, dus niet alle leidingen zijn hersteld dus storing afmelden kan niet en (2) de schade loopt dus gewoon door.

Reputatie 3

@Jason ajb oppakken, PON lampje knippert weer

Reputatie 3

Ik krijg nu ook weer te horen dat er een nieuwe case wordt gemaakt en we van voor af aan gaan beginnen.

 

DIT KAN TOCH NIET WAAR ZIJN T-MOBILE!

De klantenservice medewerker die ik had, kreeg geen contact met mijn modem. Ik ben ook een nieuwe klant. Ik ben een leek, maar het moet haast wel een niet functionerende switch zijn waar wij op geprikt zitten. Dat is eigenlijk ook wat een klantenservice medewerker mij vorige week donderdagaangaf.

Reputatie 3

Hopen? Daar kun je echt wel vanuit gaan. Er zijn in dit soort gevallen vaak meerdere partijen betrokken. Afhankelijk van waar de oorzaak zich bevindt moeten collega's of derde partijen aangestuurd worden. De prio moeten liggen bij het vinden van de oorzaak en oplossing. Zeker gezien problemen terugkeren vraagt dat een diepgaandere aanpak. Dat de wens is dat hierover gecommuniceerd moet worden is logisch, maar de oplossing is belangrijker. Een moderator - zoals ik Jason ken - probeert hier inzicht en overzicht in te bewaren, maar dat is lastig. Als hij wat door krijgt zal hij dat zeker delen.

Ik weet hoe het werkt. Zit in de zelfde business 😉 daarom is het belangrijk om regelmatig updates te verstrekken, een waarschuwing aan de agents te geven dat er iets speelt in Apeldoorn en concreet de stappen door te geven zodra die bekent zijn. 

Reputatie 3

De klantenservice medewerker die ik had, kreeg geen contact met mijn modem. Ik ben ook een nieuwe klant. Ik ben een leek, maar het moet haast wel een niet functionerende switch zijn waar wij op geprikt zitten. Dat is eigenlijk ook wat een klantenservice medewerker mij vorige week donderdagaangaf.

Toen mijn problemen net begonnen waren had ik exact hetzelfde. Ze gaven toen aan dat het aan mijn bekabeling in huis zou liggen.

 

Hier bleek achteraf geen problemen in te zijn maar hebben ze wel 2 weken lang volgehouden. 

 

Het verschil in wat elke medewerker aan de telefoon zegt is bizar. Vooral ook het feit dat je er geen hulp van uit krijgt. Waarschijnlijk weten ze dus bij jou ook al wat er aan de hand is maar duurt het nog wel even voordat er een oplossing is.

 

 

Reputatie 3

Hi allen,

Een verwachte oplostijd is vaak lastig te geven omdat dit echt afhangt van de situatie ter plekke maar de verwachte oplostijd is in de loop van vandaag. Wellicht ten overvloede maar dit is een indicatie, mochten er zich onvoorziene problemen voordoen dan kunnen de werkzaamheden uitlopen. Zodra er meer bekend is delen we dat direct!

Bedankt Brian

Reageer