Abonnement wijzigen? Wij helpen je!



Toon eerste reactie

602 reacties

Reputatie 3
De termen "T-Mobile Thuis" en "4G voor Thuis" zijn erg verwarrend, net als "3-in-1" pakketten en "Mobile abonnementen". En dan zijn "Mobile diensten" -niet voor de klant, wel voor de provider- ook nog eens een keer compleet andere diensten dan "DSL/Glasvezel diensten". En lopen allerlei kortingen door elkaar heen.

  1. Kunnen jullie zorgen voor eenduidige omschrijving van jullie producten?
  2. Kunnen jullie zorgen dat kortingen eenduidig worden en niet door elkaar lopen?
  3. Kunnen jullie pakketten eenduidig samenstellen? Probeer eens te denken aan "Internetten", "Bellen" en "TV kijken". Via koper, kabel, glasvezel of 4G. Een matrix van 3 diensten bij 4 alternatieven = maximaal 12 vakjes (en niet 3-in-1, laat mensen zelf combineren). Dat is wat mensen doen en waar mensen naar op zoek zijn om te vergelijken tussen providers!
Ikzelf ben alleen maar geïnteresseerd in een pakket "Internetten via vaste lijn (glasvezel)", Internettten via 4G", Bellen via 4G" en "TV kijken (glasvezel). En daar bestaat nergens een pakket voor: of ik betaal zinloos voor bellen via een vaste lijn (dat ik al bijna 10 jaar niet meer doe), of mobiel bellen valt buiten het pakket "omdat dat een heel andere dienst is".

Wat zou ik graag dus zo´n eigen pakket (met eenduidige kortingregels) willen kunnen samenstellen !!!
Reputatie 5
Badge +5
@Timvanh Ik heb bij deze je belbundel stopgezet per 16-07-2018!

@siert Goede feedback en ik begrijp dat soms wat verwarrend kan zijn! We hebben de eerste stappen al gezet naar het samenvoegen, onder andere met ons nieuwe Klantvoordeel waarmee je T-Mobile Thuis en Mobiel zonder problemen kan combineren! Alles-in-één pakketten zijn er alleen voor T-Mobile Thuis, Mobiel staat vooralsnog apart omdat de Mobiele en Vaste tak nog grotendeels gescheiden zijn. UIteraard zijn we hard aan het om dit in de toekomst samen te voegen en er één mooi geheel van te maken dus je feedback is zeker niet aan dovemans oren gericht!

Wat de keuze betreft, je kan zeker kiezen voor alleen Internet + TV maar je bent voordeliger uit wanneer je hier ook Vast Bellen bij neemt (ook al zou je het niet gebruiken). Na een half jaar zou je het Bellen pakket dan uit kunnen zetten dus je bent vrij om te kiezen wat je wil! 🙂 Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, dan help ik je graag om alles op een rijtje te zetten!
Reputatie 3
@Brian Ik heb alles zelf heel goed op een rijtje hoor ...

Je voorbeeld over Vast Bellen geeft al aan hoe krom (jullie) pakketten tegenwoordig zijn (ik kan beter kiezen voor het Bellen pakket, dit niet gebruiken en na een halfjaar uitzetten, hahaha). En je uitleg over "de Mobiele en Vaste tak" bij T-Mobile maakt het er niet helderder op voor de klant!

Ik wacht tot sintjuttemis -denk ik- voordat de providers heldere pakketten gaan aanbieden zodat de klanten goed kunnen vergelijken. Waarschijnlijker is het dat de overheid weer eens moet ingrijpen om dit op te lossen. Net als bij de "roaming kosten EU" het geval was (het missertje hierbij van de belkosten van binnenland naar EU buitenland als enige nog steeds berekenen door providers zal ook nog wel gerepareerd worden door overheidsingrijpen, want de providers doen hier uit zichzelf wederom niets aan).

Hoezo "zelfregulering"? Voorschrijven en beboeten bij overtreding die hap!
Hello,

Currently I have at home a 3-in-1 promotion, but I would like to change my subscription. It's been almost 6 months and we've never used the phone line and we barely use the TV.

I would like to keep only the service of internet. Could you help me to change my subscription please?

Regards,

Cintia
Reputatie 5
Badge +5
Hi CintiaB, no problem! I ended your TV and Call bundles per the 16th of August which is the date your 6 month discount expires. If you have further questions I'll be happy to help!
Is het mogelijk over te stappen van Unlimited 4G voor Thuis naar Glasvezel? Ik heb nu nog door vele verhuizingen de 4G maar ga in het najaar naar een huis waar glasvezel is, waardoor ik meer snelheid zal kunnen krijgen.

MVG
AH
Reputatie 5
Badge +3
Hi Damsteen,

Wat gaaf dat jij voor glasvezel wilt gaan! Ik kan het je zeker aanraden. Graag help ik je dan ook met het aanvragen hiervan.

Omdat de werking van 4G voor Thuis en vaste diensten anders is van elkaar, is hier geen overstap voor. 4G voor Thuis gaat namelijk via het mobiele datanetwerk, terwijl vaste diensten via een ondergrondse lijn lopen. Je kunt uiteraard wel jouw 4G voor Thuis abonnement opzeggen en een glasvezelabonnement bij T-Mobile Thuis aanvragen. Laat je mij het weten als ik je hierbij kan helpen?
4G voor thuis loopt nog een paar maanden dan, dat zal me dan dubbel kosten. Daar moet ik eerst over na denken dan nog en aanbieders vergelijken voor glasvezel.

Alvast bedankt
Reputatie 5
Badge +5
Hey Damsteen, helemaal goed hoor, als ik je ergens mee kan helpen laat het dan zeker weten!
Hallo, graag zou ik onze belbundel voor vaste telefonie uit ons pakket willen stopzetten. Ik lees dat dat via dit forum kan. Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +3
Hallo diva1984!

Alleen een echte, stoere diva durft deze vraag te stellen. Natuurlijk help ik je hier graag bij! Het opzeggen van het Vast Bellen gaat met een maand opzegtermijn. Daarom heb ik de telefonie uit jouw pakket stopgezet per 08-09-2018. Tot die tijd kun jij nog gebruikmaken van het bellen. Kun je nog even als een diva met al jouw vrienden bellen. Als ik je nog met iets kan helpen, let me know!
Hi, ik heb afgelopen maandag T-Mobile Thuis geïnstalleerd met een Interactieve TV Box, maar zou eigenlijk daarvoor in de plaats toch een Interactieve TV Box met harddiskrecorder willen hebben waarmee ik kan opnemen, kan dat nog? Groetjes, Inge
Reputatie 5
Badge +3
Hoi IngeKr,

Welkom bij T-Mobile Thuis! Zo te zien is de installatie van jouw modem en TV Box helemaal goed gegaan, topper! Natuurlijk is het mogelijk om nog een TV Box met HD-recorder te bestellen en deze als vervanger van de TV Box zonder HD-recorder te doen. Dat doe ik graag voor je. Deze TV Box met HD-recorder kost € 5.00 per maand. Als je hiermee akkoord gaat, zal ik meteen aan de slag gaan met het omwisselen! Ik hoor graag van je.
@Sterre , dankjewel voor je antwoord, ik wil dan graag de TV Box met HD-recorder bestellen voor € 5.00 per maand. Dankjewel, Inge
Hallo,
Net zoals Inge wil ik 1 tv box omruilen voor een TV Box met HD recorder voor 5 euro per maand.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Stickeric,

Ga ik met alle liefde voor je regelen! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag met het omruilen van de TV Box.
ik vind nergens op de site een optie om een extra TV Box te bestellen, waar zit dat?
Reputatie 5
Badge +3
Hi OhMECORe,

Ik help je hier graag bij, dit kun je inderdaad niet via de website of jouw account doen. Wat voor TV Box wil jij als extra? Eentje mét of zonder opnamefunctie? Laat me het weten in een privébericht samen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer. Dan ga ik de extra TV Box voor je bestellen!
Hello, I did an upgrade in my account using the T-Mobile Customer Advantage plan. I used to 50MB and now I pay for 100MB.



I did this upgrade one month ago and I still receive 50MB at home. Should I do anything else to receive the 100MB?
Ik wil graag 1 tv box afmelden
Hoe meld ik 1 tv box af ?
Reputatie 5
Badge +3
Hoi dannykruys,

Daar kan ik je bij helpen! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat jouw TV Box uit je abonnement wordt gehaald.
Reputatie 5
Badge +3
Hi leandrooriente,

Thank you for your question. I checked your account and I see that you're receiving 100 Mbit/s for €28,- per month (the price for 50 Mbit/s). I'm glad to see that the discount is applied well. Now we're going to fix your internet speed problem. How are you testing this? Via Wifi of cable? If via Wifi, can you follow these tips?
Goedemiddag,

Ik heb al een tijdje T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar heb ik bij het afsluiten 'vast bellen' bij mijn abonnement genomen. Ik doe echter niets met 'vast bellen'. De kortingsperiode is inmiddels al een tijdje verlopen en ik ben erachter gekomen dat het mogelijk is om dit deel uit mijn abonnement te halen. Willen jullie 'vast bellen' voor mij uitzetten? Scheelt mij toch weer €2,50 per maand. Alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +3
Hoi francisvdl,

Begrijpelijk dat je dit vraagt! Het is inderdaad mogelijk om Vast Bellen uit je abonnement te halen. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik ermee voor je aan de slag!

Reageer