Sticky

[FAQ] Antwoord op veelgestelde vragen over T-Mobile Thuis!

  • 17 mei 2017
  • 41 reacties
  • 251411 Bekeken


Toon eerste reactie

41 reacties

Wwanneer gaat tmobile de problemen nu eens oplossen
Reputatie 5
Badge +2
Hey @Seppiee,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en je verbinding uitgelezen. Gelukkig lijkt je modem al ruim 18 uur onafgebroken online te zijn. Werkt alles weer naar behoren? Ik hoor het graag! Zo niet, dan breng ik zo snel mogelijk onze techneuten op de hoogte!

Hoi @marcov076,

Ik gun je een soepele overgang! Is dit probleem inmiddels opgelost? Als je nog problemen ervaart dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Ik pak je dossier er dan bij.

Deze week een mail gekregen om 2 gratis films te kunnen kijken. dat is leuk, maar ik krijg geen vak om de pincode in te voeren. Dus kan niet kijken.

Eerder was dit er wel, weet iemand hoe dit kan.

Reputatie 5
Badge +2

Hey @ra weever,

Kun je je TV Box heel even van het stopcontact afhalen en vervolgens nogmaals proberen? Als het goed is moet het dan wel werken. :wink:

Het is al opgelost.

  1.  Weever

Internet gaat drie of vier keer per dag een uur of langer of minder thuis uit en komt dan weer normaal terug, hoe het probleem op te lossen

Internet gaat drie of vier keer per dag een uur of langer of minder thuis uit en komt dan weer normaal terug, hoe het probleem op te lossen

Ik heb de modem tien seconden meer dan twintig keer uitgeschakeld en het probleem niet opgelost

Reputatie 7
Badge +7

@naisu, op dit moment speelt er een issue op het netwerk in jouuw buurt. We hebben al een oplossing maar we wachten nog op groen licht voor de uitvoering. Zodra we aan de slag kunnen gaan we het oplossen, excuses voor het ongemak!

Hi Guys

 

I got a email for the wifi installation appointment. But when I click into the “Schedule the appointment” button. It shows “no thicket found”. And the customer servise number is always busy. How can I solve this problem? 

 

With many thanks! 

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @DollyM,

 

I checked your customer profile and it looks like you already made an appointment for December 2nd. So no worries, your installation date has been scheduled. :smile:

Ik heb alles zojuist ingesteld tv werkt prima alleen kan ik niet op wifi met mijn computer of telefoon.

Hoe fix ik dit?

Goedenmiddag,

Sinds ik terug ben uit Bali (een paar dagen), merk ik dat mijn internet erg sloom is. Ik betaal voor 750 mb, maar ik haal maar 200 mb download en upload. DIt was voor dat ik weg ging nog niet zo…

Ik heb alles al geprobeerd, alles gereset, alles uit en aan gehad voor bepaalde seconden, maar niks lijkt te werken. I need your help T Mobile Super Heroes!!

Reputatie 7
Badge +7

@jayem Hmm dat is vreemd. Is het Wifi netwerk wel zichtbaar met je computer of telefoon of helemaal niet? Waar gaat het precies mis met verbinding maken? Ik kijk graag met je mee!

@ErwinBtje Lekker op vakantie geweest of was het voor zaken? :relaxed:  Haal je deze snelheid bekabeld of via Wifi? Zou je eens een speedtest willen doen (het liefst via de desktop app dus niet de browser) van zowel de bekabelde als de Wifi verbinding en hier de resultaten willen posten? Dan gaan we kijken hoe we dit op kunnen lossen!

@jayem Hmm dat is vreemd. Is het Wifi netwerk wel zichtbaar met je computer of telefoon of helemaal niet? Waar gaat het precies mis met verbinding maken? Ik kijk graag met je mee!

@ErwinBtje Lekker op vakantie geweest of was het voor zaken? :relaxed:  Haal je deze snelheid bekabeld of via Wifi? Zou je eens een speedtest willen doen (het liefst via de desktop app dus niet de browser) van zowel de bekabelde als de Wifi verbinding en hier de resultaten willen posten? Dan gaan we kijken hoe we dit op kunnen lossen!

 

Beste ik heb net een mail gestuurd met 3 verschillende screenshots met 3 verschillende servers. Komen allen niet hoger uit dan 160 mb/s met de desktop app. Wi- fi snelheden liggen zelfs onder de 100 mb/s

 

 

Hallo ik wil graag mijn televisie en telefoon abo opzeggen zodat ik alleen nog WiFi heb. Kunnen jullie dit regelen? Sarinah

Reputatie 5
Badge +2

Hey @ErwinBtje,

Ik heb je gisteren in een privébericht van meer informatie voorzien. :smiley:

Hoi @esm12345,

Ik kan dat zeker regelen voor je! Zojuist heb ik je TV en telefonie pakket opgezegd met 1 maand opzegtermijn. Je ontvangt zo dadelijk een e-mail met de bevestiging en de retourprocedure. 

Reageer